12 december 11 14:21 Reageer (93) Kijknou RSS

PowNews krijgt koekje van eigen deeg

PowNews-interviewer snuffelt op het Occupy Amsterdam-kamp rond opzoek naar nieuws, maar vindt in plaats van antwoorden vooral erg lastige vragen

Half bestuurlijk Nederland krijgt inmiddels mediatraining om te leren omgaan met PowNews, maar moeten ze bij PowNews zelf niet ook zo'n training volgen?

Laatste Reacties (93) Reageer Reacties in wachtrij: 0

  • Bert Bachstra, zo 18 december 2011 11:42 Reageer op Bert

    Bert

    Ik zie niet dat dit filmpje beter is dan Pownews. Om dat er iemand een camera op je richt moet je vragen beantwoorden? Ik zou ook weglopen. Bij Pownews ook trouwens. Dat occupy is hier in Nederland wel verworden tot een trieste verzameling losers, daklozen en psychiatrisch patienten. Geen beweging waar rekening mee moet worden gehouden.

  • Michiel Online, ma 19 december 2011 10:46 in reactie op Bert Bachstra Reageer op Michiel

    Michiel

    "Ik zie niet dat dit filmpje beter is dan Pownews. Om dat er iemand een camera op je richt moet je vragen beantwoorden? Ik zou ook weglopen. Bij Pownews ook trouwens. Dat occupy is hier in Nederland wel verworden tot een trieste verzameling losers, daklozen en psychiatrisch patienten. Geen beweging waar rekening mee moet worden gehouden."

    Als er iemand triest is ben jij het wel, door wat je nu zegt.

  • Zeer Voornaam, do 15 december 2011 01:51 Reageer op Zeer

    Matig.
    Die jongen die begint is wel beter dan die jongen met dat roze microfoonkapje.

    "waarom sta je lollig te doen als er een meisje weg is?"
    Dat is wel de domste vraag die ik in jaren heb gehoord.

    Wie zegt dat dat meisje echt weg is? Wie zegt dat er een verband is tussen het vrrolijk dansen en het vermiste meisje. En hoe ver van het dansje mag iemand vermist zijn? Dat er in afrika per seconde een kind sterft , betekend dat dat alle dansen maar verboden moeten worden?

    Totaal , zonder enige vorm van onderzoek of waarheidsvinding, luk raak, het eerste wat in je erwtenbrein opkomt roepen en er dan een vraagteken achter plakken. Wat een verspilling van belastinggeld.
    " Durf je met een roze micro rond te lopen? Ja? Aangenomen! "

  • joop kerver, wo 14 december 2011 18:23 Reageer op joop

    joop

    Pownews te pas of niet,passend aan het politieke gelul en menig
    politici uit hun schulp lokt.
    Leuk en evenredig met de Pvv, ze willen,maar ze kunnen niet.

    jk

  • Marq Pas, wo 14 december 2011 15:57 Reageer op Marq

    Marq

    Huftertjes pesten is juist daarom zo bevredigend omdat ze, als ze zelf eens een keertje hufterachtig bejegend worden, opeens omslaan in toonbeeldjes van politieke en maatschappelijke correctheid, nog sterker dan de burgermannen boven wie ze zich eigenlijk verheven voelen.

    Ook op deze site amuseert me dat met regelmaat.

  • Florian Lichti, wo 14 december 2011 15:05 Reageer op Florian

    Florian

    POWnews is soms leuk en soms ook irritant en oppervlakkig.

    Hoe dan ook: als iemand jouw interview/overval techniek gebruikt en jouw een koekje van eigen deeg geeft moet je natuurlijk wel ff sportief EN assertief reageren! :-)

  • Anti Zionist, di 13 december 2011 18:02 Reageer op Anti

    Anti

    Powper TV

  • 'Klaas Jeltsma, di 13 december 2011 11:33 Reageer op 'Klaas

    'Klaas

    Veel mis met Pownews...

    Maar soms leggen ze de vinger op de gevoelige plek en durven iets aan te pakken waar andere omroepen het laten liggen. Wat ook weinig mensen weten omdat ze nooit op geenstijl/pownews kijken, is dat vrijwel IEDEREEN aangepakt wordt. Links/rechts, arm/rijk, enz

  • Gerard Postma, di 13 december 2011 00:31 Reageer op Gerard

    Gerard

    Nou probeer ik zoveel mogelijk dat ridicule nieuwsprogramma,tje te vermijden dus is het wel jammer om er via joop.nl toch mee geconfronteerd te worden want W.F.Hermans heeft al eens gezegd,als je 1 vlo hebt beschreven heb je ze allemaal beschreven,hetzelfde is het geval met ratten.

  • Reinaert de Vos, ma 12 december 2011 20:41 Reageer op Reinaert

    Reinaert

    Ik word zo zwaar ziek van die powgasten. Het is erg leuk maar ik had helemaal niets anders verwacht van die nietsnutten. Denk je dat iemand in een pak niet bij Occupy hoort? LOL.

  • Mijn Mening, ma 12 december 2011 20:09 Reageer op Mijn

    Mijn

    Bijzonder om te zien dat iemand zijn gebrek aan zelfsturing (iemand anders moet m vertellen wat ie 40 uur in de week doet), als statussymbool gebruikt.

  • Jacqueline Wouters, ma 12 december 2011 19:39 Reageer op Jacqueline

    Jacqueline

    Ben benieuwd hoeveel ze die figurant Braboneger betaald hebben voor die aflevering van Pow News

  • Jacqueline Wouters, ma 12 december 2011 19:33 Reageer op Jacqueline

    Jacqueline

    De camera manvan occupyAmsterdam is een buurjongen van een van mijn twittervriendin trouwens!lol

  • Piet Devries, ma 12 december 2011 19:00 Reageer op Piet

    Piet

    Gewoon negeren, Pownews, nog erger dan de Telegraaf, PVV niveau.

  • Bijstandskoning van GeenStijl, ma 12 december 2011 20:08 in reactie op Piet Devries Reageer op Bijstandskoning

    Bijstandskoning

    Het niveau is wel goed volgens mij van die interviewers. De manier van interviewen kan wel zwaar irritant zijn. Het doel lijkt te zijn om een lullige vraag te stellen, het "slachtoffer" is natuurlijk van zijn apropos en loopt stuurs weg. Vervolgens gaat Rutger hem hinderlijk volgen en blijft domme vragen stellen. Natuurlijk krijgt hij geen antwoord en Rutger gaat olie op het vuur gooien:

    "Meneer hallo waarom zegt u niets? Ik stel toch een normale vraag? Wat zijn dat nou voor manieren. U kunt toch gewoon iets zeggen?Tiedeliedelie ik ben niet gek maar een vliegtuig. Jeetje hij zegt echt niets meer!"

    Iedereen spreekt schande van de zwijgende persoon en de reaguurders hebben weer gescoord. "Oooh hij zegt helemaal niets! Wat een mafkees". Ik kan me herinneren hoe Van Jole een keer op deze manier werd gestalkt door Rutger tijdens de "twitpic" van Twitter. Bij nader inzien lijkt de journalistieke inhoud ondergeschikt te zijn gemaakt aan het hinderlijk volgen.

  • Bijstandskoning van GeenStijl, ma 12 december 2011 18:39 Reageer op Bijstandskoning

    Bijstandskoning

    Wie is die interviewer eigenlijk?

    Dat is wel interessant want het lijkt een Noord-Afrikaanse allochtoon te zijn. Dat is juist de doelgroep die Pownews wekelijks te kakken zet (gratis lulz voor de twitterende reaguurders). Zelfde trucje hebben ze gedaan met "Braboneger". Dat is een negroïde Brabander die met boerenaccent de handel en wandel van kleurlingen ridiculiseert. (Niet ongrappig overigens).

  • Mazdak Qizilbash, di 13 december 2011 00:56 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Mazdak

    Mazdak

    Het is dus een Libanees. Pow News kondigt hem aan als "Danny de Libanees" tenminste. Aangezien Daniël, Danny niet echt een islamitische naam is, is het waarschijnlijk een Maronitisch of Armeens christelijke Libanees.

  • Klungel de Eerste, do 15 december 2011 17:42 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Klungel

    Klungel

    Tilburgs is een stadstaal. Ontstaan uit een mengeling van Hollands, (inderdaad) boerenaccent en het Frans uit de tijd van de Franse overheersing van Brabant. Het Tilburgs heeft zelfs zijn eigen grammatica, dus feitelijk zou je kunnen spreken over een volwaardige taal.

    'T is mar dè ge 't wit, wittenie.....

  • Jacqueline Wouters, ma 12 december 2011 18:29 Reageer op Jacqueline

    Jacqueline

    Ik heb hem nog maar een keertje door getwittert omdat Joop moet net als de Turk de Marokkaan de Somaliër de neger de roma de Nederlander de Italiaan de Pool de van alles nog wat! (ter aanvulling van Thomas)

    Ik twitter #JOOPMOET grinzzzz

  • Jacqueline Wouters, ma 12 december 2011 18:18 Reageer op Jacqueline

    Jacqueline

    Het koekiesmoster verbleekt erbij hap hap hap hap hap en nog eens hap

  • Piet Monster, ma 12 december 2011 22:14 in reactie op Jacqueline Wouters Reageer op Piet

    Piet

    Er verbleekt helemaal niets me dunkt.
    En blijf van mijn koekjes af!!!

  • Monique Sparla, ma 12 december 2011 17:52 Reageer op Monique

    Monique

    Mooi !

    Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder elkaar!

    http://www.youtube.com/watch?v=T2o_FXHxYJY

  • Marc Schouten, ma 12 december 2011 17:52 Reageer op Marc

    Marc

    Leuk!!!

    Eigenlijk vind ik dat Powned meer geld moet krijgen om betere journalisten aan te nemen of ze beter te scholen.

    Amateur TV zonder ethiek.

  • Hassan Derbi, ma 12 december 2011 17:35 Reageer op Hassan

    Hassan

    Walgelijk mannetje. Je zult maar dit soort kutwerk moeten doen voor je geld. Mensen lastig vallen met onzinvragen, domme woorden in de mond leggen, steeds de maat te moeten nemen. Walgelijk. En zelf weglopen bij een serieuze vraag. Eikel.
    De geïntegreerde Turk uithangen, anderen werkloos noemen zonder werkelijk te weten wie ze zijn of wat ze doen. Walgelijk.
    Mischien is ie daarom veroordeeld tot het rondlopen in de kou met een stomme microfoon in de hand, domme vragen stellend. En echte baan vinden was vast te moeilijk voor de Turk omdat het moet.

  • Mazdak Qizilbash, di 13 december 2011 00:49 in reactie op Hassan Derbi Reageer op Mazdak

    Mazdak

    Hassan, heb je iets tegen Turken ofzo? Of alleen tegen deze specifieke "Turk"? Het is trouwens een Libanees. Sommige bronnen zeggen Tunesiër. Pow News zelf noemt hem "Danny de Libanees".

    http://www.youtube.com/watch?v=-Fj3OMxVqJ0

  • bo campman, di 13 december 2011 11:18 in reactie op Mazdak Qizilbash Reageer op bo

    bo

    Daar zul je geen antwoord op krijgen. Het is spugen en hard weglopen.
    Deze haatmevrouw heeft zo'n dieprood waas voor haar ogen dat ze niet eens beseft dat ze Wilders uiterst rechts passeert met haar Turkenbash.

  • Mazdak Qizilbash, di 13 december 2011 13:57 in reactie op bo campman Reageer op Mazdak

    Mazdak

    Hoe kom je erbij dat het een mevrouw is? Hassan is een jongensnaam.

  • Hassan Derbi, di 13 december 2011 19:06 in reactie op bo campman Reageer op Hassan

    Hassan

    Ik had het over één specifieke "Turk" die dan een Libanees blijkt te zijn. Goed lezen en niet lezen wat je wil lezen. Maakt mij niet uit waar iemand vandaan komt. Respect krijg je van mij als jezelf ook anderen met respect bejegend en anders niet. Ik veeg de vloer met elke TV-idooit die denkt zich het recht te mogen toeëigenen om andere publiekelijk te mogen beledigen. Ik loop weg voor niemand.
    Hassan is overigens een jongensnaam. Kenmerkt je onwetendheid om zo'n bekende Arabische mannennaam niet eens te kennen. Miscchien tijd om eens een opticien te bezoeken. Je schijnt allemaal dingen te lezen die er niet staan.

  • Hassan Derbi, di 13 december 2011 18:54 in reactie op Mazdak Qizilbash Reageer op Hassan

    Hassan

    Wist ik veel, een Marokkaan was ie niet, dus dacht ik dat het wel een Turk moest zijn. Niet dat het wat uitmaakt.
    Nee, en ik heb niets tegen Turken. Maar wel tegen allochtonen die zich voor het karretje laten spannen van zo'n idioot programma en nette mensen gaan lastig vallen die niet met ze willen praten, een verkeerde weergave van de omstandigheden geven, afgeven op anderen de hele tijd, en doen alsof ze iets voorstellen en tevens een waardeoordeel klaar hebben liggen voor alles en iedereen die ze niet zint en last but not least goedkope TV maken over de rug van een meisje van 14. Goedkoper kan bijna niet. Ja dit soort figuren, die denken dat ze zelf belangrijk genoeg zijn om anderen continu de maat te moeten nemen, heb ik geen respect voor en wekken een zeker afkeer bij mij. Comprende?

  • Mazdak Qizilbash, di 13 december 2011 21:33 in reactie op Hassan Derbi Reageer op Mazdak

    Mazdak

    Entiendo. Je viel wel erg fel uit met "geïntegreerde Turk uithangen" en "Turk omdat het moet". Wou dus alleen weten of die felheid tegen deze specifieke schooier gericht was of dat je iets tegen Turken in het algemeen had. Vandaar mijn vraag. Verder ben ik het wel met je eens.

    Die lul probeert inderdaad geld te verdienen over de rug van dat 14 jarige meisje door Occupy verdacht te maken. Zelfs tegen die jongen, die daadwerkelijk de vader van het meisje heeft bijgestaan tijdens het zoeken, valt hij uit als een dolle hond. Iemand anders zei het al. Hij heeft schijt aan dat meisje. Hij veracht haar en haar idealen. Het komt alleen goed uit dat ze minderjarig is zodat ze gebruikt kan worden om Occupy zwart te maken.

  • Hassan Derbi, wo 14 december 2011 01:19 in reactie op Mazdak Qizilbash Reageer op Hassan

    Hassan

    How low can you go om met je rotkop op TV te mogen.

  • Eric Jan Taapken, di 13 december 2011 17:08 in reactie op Hassan Derbi Reageer op Eric Jan

    Eric Jan

    Helemaal eens met jouw betoog, eigenlijk moet je ze negeren maar het cynische is nou juist dat die PVV en de VVD zich hard willen maken om die Zwakker Nederland groter en sterker te maken en vooral meer zendtijd te geven, ik kan er niet naar kijken en doe het nu even omdat het hierop de site staat, ik wil er ver vandaan blijven want ze zijn inderdaad walgelijk en niks is hen te laag, geen enkel niveau heeft deze groep, misschien toch wel leuk dat Joop het er eens op zet zo zie ik het dan in ieder geval toch nog 1 keertje!!!!!!!

  • Hassan Derbi, ma 12 december 2011 17:16 Reageer op Hassan

    Hassan

    Ik hoor deze opgeblazen zichzelf professionele journalist noemende allochtoontje zeggen: "die mensen hebben die recht...". Terwijl iedereen die een beetje heeft opgelet op school weet dat het "dat recht" dient te zijn. Jammer dat de interviewer er niets van gezegd heeft. Had ie mee kunnen scoren.
    Een journalist die nog grammaticale taalfouten maakt gelijk aan die van een brugklasser of lager is geen journalist maar een brugklasser.
    Bij Pownews waren ze vast op zoek naar "een Turk omdat het moet".

  • bo campman, ma 12 december 2011 17:56 in reactie op Hassan Derbi Reageer op bo

    bo

    "Walgelijk mannetje, kutwerk, onzinvragen, domme woorden, Walgelijk, Eikel, geïntegreerde Turk uithangen, Walgelijk, stomme microfoon, domme vragen, Turk omdat het moet, opgeblazen journalist, allochtoontje, brugklasser, "een Turk omdat het moet"."

    Tsja, wat integratie al niet met je doet, hè Hassan.

  • Mostafa Mouktafi, ma 12 december 2011 18:31 in reactie op bo campman Reageer op Mostafa

    Mostafa

    Integreren zoals Wilders moet je eerst een haat-kop hebben natuurlijk anders lukt het niet. U kon makkelijk integreren zoals Wilders en dat kan niet iedereen, dat is het probleem.

  • T. van Loon, ma 12 december 2011 18:33 in reactie op bo campman Reageer op T.

    T.

    Wat ben ik blij, dat ik geen Bo heet.

  • Gaius S. Tranquilles, ma 12 december 2011 20:02 in reactie op T. van Loon Reageer op Gaius S.

    Gaius S.

    Nee T. is een leuke naam..

  • Hassan Derbi, ma 12 december 2011 18:43 in reactie op bo campman Reageer op Hassan

    Hassan

    Zo is dat Bo.

  • Mostafa Mouktafi, ma 12 december 2011 17:11 Reageer op Mostafa

    Mostafa

    De Telegraaf familie=media is net het ''''Bokito'''' gezinnetje. Ze zij net wilde plassers.

  • j. van der linden, ma 12 december 2011 16:59 Reageer op j.

    j.

    Tip voor Powned: ga eens filmen in de wachtkamer van het Antony van Leeuwenhoek-ziekenhuis: allemaal vól klagers, zeurpieten....En vergeet vooral niet te vragen of ze hun behandeling niet te duur/maatschappelijk onverantwoord vinden.... Ken je Lache, joh!!!

  • Jacqueline Wouters, ma 12 december 2011 16:54 Reageer op Jacqueline

    Jacqueline

    Voorlopig heb ik en vele vrienden met mij van de occupyAmsterdam occupyAdam OccupyDenhaag OccupyRotterdam OccupyUtrecht OccupyGroningen OccupyFrance etc al onza vrienden aangeschreven in Frankrijk Duitsland Spanje Portugal en noem maar op! In het Duist Frans Engels! En velen hebben dit doorgestuurd toen lag meneer Pow in zijn bed te stinken hoor! Wij zijn erg blij dat het Kelly weer thuis is!

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 18:41 in reactie op Jacqueline Wouters Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Leuk...

    Met welk doel? wat is het resultaat?

    Mijn partner heeft zojuist weer de kerstkaarten de deur uitgedaan: zakelijk, prive's, in Nederland, Duitsland, zelfs een naar Hong Kong...

    Ook wij zijn blij dat Kelly weer thuis is.

    Maar wat dat alles nu met Occupy te maken heeft???

  • jan wiedemeijer, ma 12 december 2011 19:44 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op jan

    jan

    aghhij is veel te lief voor powned, hij moet bij MAX

  • Mijn Mening, ma 12 december 2011 16:54 Reageer op Mijn

    Mijn

    Interview is wel aardig, maar doe ff wat aan die camera zeg ;)

  • Thomas Luijben, ma 12 december 2011 16:42 Reageer op Thomas

    Thomas

    Wat een ongelooflijke smerige eikel is die gast van powned. Een beetje over de rug van een verdwenen 14 jarig meisje tv maken. Mensen die hebben helpen zoeken belachelijk maken. Vuile stinkende rat dat je er bent!!!

  • Klaas Blondeman, ma 12 december 2011 16:55 in reactie op Thomas Luijben Reageer op Klaas

    Klaas

    Blijft een feit dat ze meegegaan is met een occupier. Wat had je gezegd als er tijdens een bijeenkomst van de PVV een meisje was verdwenen?

  • , ma 12 december 2011 18:03 in reactie op Klaas Blondeman Reageer op

    Ja, en?
    Ik weet niet of U veertienjarige dochters heeft maar denkt U dat U, uitgerekend U, daar enige zeggenschap over heeft?

  • Marc Schouten, ma 12 december 2011 18:05 in reactie op Klaas Blondeman Reageer op Marc

    Marc

    Je ziet het verkeerd. Die Pown-eikel is niet geintereseerd in dat meisje... Dat miesje kan hem geen moer schelen, erger noch, hij veracht dat meisje en alles waar zei deel vanuit maakt (de occupy beweging), zoals hij iedereen daar veracht.

    Het meisje is slechts een middel om te bashen, belachlijk te maken. Het antwoord kan hem niet schelen, wat bleek toen die jonge man antwoorde over de acties die hij had ondernomen met de ouders. Omdat hij dat antwoord niet verwachtte begon hij de jongen af te kraken op zijn houding.

    Vomitief

  • Censuur Joop, ma 12 december 2011 18:32 in reactie op Klaas Blondeman Reageer op Censuur

    Censuur

    Ja? En? Maakt dat verschil dan? Als ze weg was gelopen met een voetballer was dan heel voetballend Nederland schuldig?

  • Guy Montag, ma 12 december 2011 16:13 Reageer op Guy

    Guy

    Waarom ging PowNews niet zelf opzoek naar dat meisje ipv mensen te vragen waarom ze niet op zoek gaan naar dat meisje?

  • Mazdak Qizilbash, di 13 december 2011 01:06 in reactie op Guy Montag Reageer op Mazdak

    Mazdak

    Het ging PowNews helemaal niet om dat meisje. Zelfs toen 1 van die Occupy gasten aangaf dat hij wél op zoek is gegaan naar het meisje, samen met de vader van het meisje, ging die verslaggever nog door met zijn beschuldigingen. Het doel was dus duidelijk om de Occupy beweging zwart te maken.

  • Pepijn Nostrinite, ma 12 december 2011 15:48 Reageer op Pepijn

    Pepijn

    Ach vroeger had je BNN als de rebellen, nu Powned. En ja het is anders. En gelukkig maar als ik soms naar de andere zenders kijk (BNN incluis). We hebben nu eenmaal een uiterst oppervlakkig verpauldeleeuwt TV landschap om het brede publiek tevreden te houden. Ik zou me rotschamen in deze sector te werken. Het komt op mij over als een vangnet voor drop-outs.

  • , ma 12 december 2011 15:57 in reactie op Pepijn Nostrinite Reageer op

    Vroeger had je BNN, en nu Powned.
    Klopt.
    En alle bei, nog steeds, van dezelfde meer dan abominabele kwaliteit.
    Klopt ook.

  • Gaius S. Tranquilles, ma 12 december 2011 15:37 Reageer op Gaius S.

    Gaius S.

    Grrr...vreselijke inhoudsloze gasten van dat Powned.
    Er gaat werkelijk geen dag voorbij of ze staan Ocuppy te bashen. Of in dat zg nieuwsprogramma van ze, of op die site. En ze laten daarbij geen middel onbenut, van tendentieuze Fox berichten overnemen tot ronduit leugens verspreiden.
    Even terzijde:
    Fox is sowieso het grote rechtse voorbeeld voor de TMG. Media die rechtse neolib politiek bedrijven door stelselmatig politieke tegenstanders zwart, dan wel belachelijk, te maken. En feiten zijn niet belangrijk in deze strijd. Sterker nog, feiten zijn alleen maar lastig.

    Blijkbaar heeft Powned het daarom als hun missie opgevat om die Occupyers dagelijks lastig te vallen met een cameraploeg. Altijd inzoomen op de gekkies, normale mensen worden buiten beeld gehouden.
    En dit Occupy bashen is sowieso een TMG brede doelstelling natuurlijk. Want je treft diezelfde agitprop in elk van hun media aan, of het nou gaat om De Telegraaf, WNL of Spits.

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 16:11 in reactie op Gaius S. Tranquilles Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    "...tot ronduit leugens verspreiden..."

    Kunt u een voorbeeld noemen? Zo nee, dan weet u ongetwijfeld waar u nu mee bezig bent...

  • azazel semjasa, ma 12 december 2011 16:32 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op azazel

    azazel

    Powned heeft op dag een dat occupy begon in Nederland op tv verkondigd dat zij hen elke dag zullen benaderen zoals fox news het deed, dus hier is uw antwoord

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 18:39 in reactie op azazel semjasa Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Wat is nu precies het antwoord?

  • Gaius S. Tranquilles, ma 12 december 2011 16:37 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Gaius S.

    Gaius S.

    Oh dat kan ik wel.
    Leugens: Van zg lege tentjes 's avonds, het zg schisma in de Occupy groep, het condoomverzoek tot aan het roepen dat het allemaal werklozen zijn.
    Tendentieus / halve waarheden: Teveel om op te noemen. Kijk zelf maar even rond: http://www.powned.tv/fastsearch?query=Occupy&category=&order=date&lastn=25&offset=0&blogs=201

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 18:28 in reactie op Gaius S. Tranquilles Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Komt dat nieuws allemnaal van Pownews af dan?

  • Gaius S. Tranquilles, ma 12 december 2011 20:10 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Gaius S.

    Gaius S.

    Ik heb het over TMG, waar Powned onderdeel van is. Begrijpend lezen is niet uw sterkste kant?
    En daarbij valt het me op dat u alleen maar schiet op meningen van anderen. En altijd in de vorm van een zuigerige vraag. Echter zelf een stelling poneren heb ik u nog niet zien doen. Is het lafheid die u dwingt deze strategie te kiezen, of is het gewoon gemakzucht?

  • Robbert Heijmans, ma 12 december 2011 16:39 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Robbert

    Robbert

    Helemaal met u eens D'Holbach.

    eerste andere op leugens betichten en het geven van subjectieve berichtgeving en vervolgens met zo'n inhoudsloze preek komen.

    Een duidelijk geval van: de pot verwijt de keter dat hij zwart ziet!

  • Gaius S. Tranquilles, ma 12 december 2011 16:58 in reactie op Robbert Heijmans Reageer op Gaius S.

    Gaius S.

    Kijk maar even bij mijn reactie. Voordat je de woorden 'pot' en 'ketel' in de mond neemt...Tikkie voorbarig.

  • Turritopsis ., ma 12 december 2011 16:43 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Turritopsis

    Turritopsis

    hoi aert!
    http://tinyurl.com/dxt8byz

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 18:36 in reactie op Turritopsis . Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Hoi trutopsis!

    Ik zie het verband niet, kunt u dat nader uitleggen?

  • Centurio Veritas, ma 12 december 2011 23:01 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Centurio

    Centurio

    Hoi trutopsis!
    --------

    Hehe :-)

  • Frank Schutte, ma 12 december 2011 16:48 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Frank

    Frank

    Beste Aert,
    Is Fox News niet de zender van Rupert Murdoch die ook eigenaar was van News of the World?
    Nee je kunt veel willen beweren maar niet dat er leugens worden verspreidt door de eigenaars van dit mediaimperium, toch Aert?

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 18:34 in reactie op Frank Schutte Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Lees deze zin eens goed door en leg mij uit wat wat het verband is tussen Fox en "leugensverspreiden". Is het woord "tot" wel voldoende tot u doorgedrongen?

    "...En ze laten daarbij geen middel onbenut, van tendentieuze Fox berichten overnemen tot ronduit leugens verspreiden..."

  • El Che, ma 12 december 2011 17:27 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op El

    El

    Heeft pow news wel eens de waarheid verteld? Wanneer?

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 18:37 in reactie op El Che Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Wie beschuldigt, moet ook bewijzen.

  • El Che, ma 12 december 2011 19:22 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op El

    El

    Het was een vraagje? Waarop je een antwoord verwacht. Hoe kan ik dan bewijzen hebben?

  • , ma 12 december 2011 17:59 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op

    Meneer Aert, je kunt het verdedigen van deze bagger
    echt niet meer menen, als liberaal en zindelijk denkend mens..........
    Of doe je graag afstand van deze eptiheta??

  • Censuur Joop, ma 12 december 2011 18:19 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Censuur

    Censuur

    Jij hebt vast aandelen Pownieuws. Of anders jouw clubje.

    Maar eigenlijk denk ik dat jij het heerlijk vind om overal tegen te zijn, vooral als het links is of lijkt.

  • Klaas Blondeman, ma 12 december 2011 18:33 in reactie op Censuur Joop Reageer op Klaas

    Klaas

    Jij hebt vast aandelen Joop. Of anders jouw clubje.

    Maar eigenlijk denk ik dat jij het heerlijk vind om overal tegen te zijn, vooral als het rechts is of lijkt.

  • El Che, ma 12 december 2011 21:19 in reactie op Klaas Blondeman Reageer op El

    El

    "Jij hebt vast aandelen Joop. Of anders jouw clubje."

    Nee, maar ik ben wel al heel lang lid van de VARA en betaal daardoor met plezier voor JOOP. Waardoor mensen hun mening kunnen geven. Meningen waar ik het wel mee eens ben en meningen, zoals die van jou waar ik het niet mee eens ben. En die mening mag jij hier gratis geven. Oke bedank mij en de andere VARA leden maar niet. Het is goed zo.

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 18:35 in reactie op Censuur Joop Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Zoals u weet is Powned een publieke omroep. Daar hebben ze geen aandelen.

  • Eduard Dekkers, ma 12 december 2011 15:28 Reageer op Eduard

    Eduard

    Pow laat nu mooi zien wat de journalistiek voorstelt.
    Ze kunnen niets, stellen niets voor en napapagaaien ieder bericht wat ze van twitter tot wandelgangen evenzo andere media kunnen overtypen. Nu kunnen we wel deze knaap belachelijk gaan maken maar kunnen we dat niet bij de hele journalistiek. Ze presteren niets, nada noppes en kunnen een week nieuws brengen over onnozelheden als "doe eens normaal man" Op de tv zie je steeds dezelfde "deskundige" en mensen met een mening over iets en dan vinden we dit koekje van eigen deeg?

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 16:09 in reactie op Eduard Dekkers Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Ik heb de indruk dat u het stukje niet gezien heeft...

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 15:25 Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Tja, een "interview" geven is nog altijd geen plicht.

  • Dehnus Nörder, ma 12 december 2011 17:02 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Dehnus

    Dehnus

    Zoals ze zelf ook mensen irriteren en lastig vallen totdat ze er strontziek van zijn?

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 18:29 in reactie op Dehnus Nörder Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    U bedoelt "zoals journalisten aftuigen"?

  • Marc Schouten, ma 12 december 2011 17:41 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Marc

    Marc

    Zeker niet, maar dat moet je tegen powned zeggen.

    Zo te zien vinden ze het koekje niet lekker.

  • -Freaky33 -, ma 12 december 2011 15:23 Reageer op -Freaky33

    -Freaky33

    Ach Powned voegt toch helemaal niets toe, dat was bij voorbaat al duidelijk. Alleen maar schoppen en populistische dingen roepen in hun eigen geenstijl-taaltje, ik wordt er kotsmisselijk van.
    Overigens is WNL geen haar beter en voegt al helemaal niets toe. Dat is gewoon 'de nieuwe Avro'. Nee niet die 'nieuwe Avro' van Cor van der Laak van Van Kooten en de Bie ;-).

  • hans mandemakers, ma 12 december 2011 15:14 Reageer op hans

    hans

    "Daar betalen wij G O D V E R D O M M E belastingen voor!!".....zo is dat ! Weg met die publieke omroep , u zult wel blij zijn met dit kabinet en zijn gedogers:-0
    Overigens vind ik Pownews best wel grappig...op een jongensachtig , puberale manier dan....

  • , ma 12 december 2011 16:06 in reactie op hans mandemakers Reageer op

    *puberale manier dan*.........kijk, dat dacht ik al.
    Is er geen site voor pubers en andere Halbwachsen??

  • Hassan Derbi, di 13 december 2011 19:13 in reactie op hans mandemakers Reageer op Hassan

    Hassan

    Door een redactie van 50 plussers. Echt iets om trots op te zijn.

  • Dehnus Nörder, ma 12 december 2011 15:04 Reageer op Dehnus

    Dehnus

    LOL @ weglopen en dan zeggen "Misschien omdat ik er geen zin in heb" Ja zoals al die mensen die julle lastig vielen en weg liepen en op de zelfde manier werden geiritieerd en boosgemaakt.

  • , ma 12 december 2011 14:50 Reageer op

    Geweldig!!
    Ik erger me al van het begin af aan kapot aan het triefeltuig van powned, dat alleen maar zit te zeiken en te zieken, en verder zelf helemaal , maar dan ook totaal helemaal niets heeft in te brengen dan met gezwatel, gezeur, gezeik en geëtter.

    Een mening hebben ze niet, elke vorm van intelligentie is afwezig,de manier waarom ze hun centen verdienen is anderen afzeiken.

    Daar betalen wij G O D V E R D O M M E belastingen voor!!

    En waartoe moet dat dienen?

    Nou, om de zakkies van Rutger en en die andere l.. van van Persie te vullen, waar verder van nature niet veel in zit wegens gebrek aan kwaliteit.

    Losers.

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 15:25 in reactie op Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Wat heeft Van Persie hiermee te maken?

  • , ma 12 december 2011 17:58 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op

    Ik bedoelde Weesie.............. Dominiekje., je weet wel......shit as shit can be.

  • Aert Willem d'Holbach, ma 12 december 2011 18:28 in reactie op Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Die opmerking komt geheel voor uw eigen rekening.

  • Hassan Derbi, di 13 december 2011 19:16 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Hassan

    Hassan

    Nee, voor rekening van de Nederlandse Bank nou goed. Dom gelul.

  • Sjakie Chocola, ma 12 december 2011 15:29 in reactie op Reageer op Sjakie

    Sjakie

    Smaken verschillen, je hoeft toch niet iedere zelfingenomen student met een cameratje urenlang te woord te staan..Echte vragen had hij niet eens, probeert alleen mensen woorden in de mond te leggen.

  • , ma 12 december 2011 15:53 in reactie op Sjakie Chocola Reageer op

    Je bedoelt die Rutger ?
    Is dat een student dan?
    Ik dacht het niet, gezien taalgebruik en benul.

 

Reageren

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven

Tweet van de dag

zo 27 mei 2012

In Baywatch was het iedere dag dit weer.

Kakhiel