16 februari 11 17:29 Reageer (76) Kijknou RSS

Hero Brinkman: 'Giel, ben jij van de VARA?'

VIDEO: Brinkman wordt geinterviewd door Giel, die hij 'ok' vindt, maar omdat hij voor de Vara werkt, hangt hij toch snel de hoorn op de haak

Hero Brinkman gaf woensdagochtend een interview aan Giel over het screenen van 1200 PVV'ers voor de provinciale verkiezingen. Na het interview vraagt Giel nog even wat hij van de cartoonrel vindt waarna hij er tot zijn grote schrik achter komt dat hij zojuist een interview heeft gegeven aan de 'verboden' VARA en hangt op. 'Ja, dat is hoe het werkt nu.'

cc-foto: Pietplaat

Laatste Reacties (76) Reageer Reacties in wachtrij: 0

  • Richard Whitman, do 17 februari 2011 14:10 Reageer op Richard

    Richard

    Enige verbazing valt Brinkman niet te verwijten natuurlijk, hij leest immers al jaren de mikrogids en dacht een medestander te hebben: http://www.radio.nl/portal/home/medianieuws/010.archief/2001/01/73009.html

  • Jan H., do 17 februari 2011 11:50 Reageer op Jan

    Jan

    Brinkman en Wilders praten niet met de VARA, maar praten wel over de VARA. Net als sommige kinderen die hun vriendjes opzetten tegen anderen die ze niet mogen. Dat noemen ze pesters, voor volwassenen zijn er diverse andere woorden voor.

  • Gesus , do 17 februari 2011 11:19 Reageer op Gesus

    Gesus

    Een cordon sanitair noemen ze het net zoals in België ,wat een zwaktebod is dat zeg.

  • David van Duinkerken, do 17 februari 2011 09:54 Reageer op David

    David

    Wat een zwakke kop zeg. De politieke voorkeur/ afkeur van Joop komt de laatste tijd wel dusdanig sterk naar voren, dat het mijn inziens afbreuk doet aan de kwaliteit van deze site.

    Hoewel ik voorheen hier nog kwam om een goede discussie te kunnen lezen, met neutrale artikelen, lijkt daar tegenwoordig geen sprake meer van te zijn.

    Resultaat: Mensen van diverse politieke kleuren verdwijnen, terwijl de extreem linksen en/of PVV-haters alleen maar enthousiaster worden en zich hier beginnen op te hopen.

  • Paradox !, do 17 februari 2011 11:06 in reactie op David van Duinkerken Reageer op Paradox

    Paradox

    Nouja, joop is gelanceerd als linkse opinie site, daar kun je dan een lichte selectie in verwachten nietwaar? Toch fijn dat je dan wel gewoon je commentaar kwijt kan, ook als deze niet extreem links is, niet?

  • Richard Whitman, do 17 februari 2011 11:59 in reactie op Paradox ! Reageer op Richard

    Richard

    Toch fijn dat je dan wel gewoon je commentaar kwijt kan, ook als deze niet extreem links is, niet?
    ----------------------------------------------------
    Zo gewoon is het anders niet hoor dat het niet extreem-linkse commentaar geplaatst wordt of bedoelt u het ironisch?

  • Paradox !, do 17 februari 2011 12:21 in reactie op Richard Whitman Reageer op Paradox

    Paradox

    juist, ik kan me niet herinneren ooit iets op Joop gelezen te hebben uit de hoek van extreem links. Maar dat maakt de stelling niet minder waar natuurlijk.

  • Dehnus Nörder, wo 16 februari 2011 23:19 Reageer op Dehnus

    Dehnus

    Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. De Nederlandse politiek is zo ziek en misselijk geworden dat ik er wel van kan kotsen. Wat voor de provincien dient te zijn word misbruikt om landelijke punten te promoten door alle partijen. Het is een modder gegooi alsof we weer in de verzuiling terecht gekomen zijn....maar we kunnen alleen maar uitedelen en niks ontvangen.

    Nee ... ik ben er moe van, ik moet stemmen want dat is mijn democratische plicht, maar ik ben er zo langzamer hand STRONTZAT van. In de afgelopen jaren hebben we zo veel verkiezingen en politieke ellende gehad, dat ik maar even een tijdje Joop, Fok, Geenstijl, krapuul en dergelijke mijd. Ook geen TV aan want die klootzakken doen alles om hun rotkop bij mij op het scherm te krijgen.

    Tot over een paar weken.

  • john van hal, wo 16 februari 2011 22:15 Reageer op john

    john

    Hahaha toch wel grappig. Zoiets moet je dan toch wel weten als je Vara boycot

  • Aad Sweep, zo 18 december 2011 23:24 in reactie op john van hal Reageer op Aad

    Aad

    is dat nu waar politici zich tegenwoordig mee bezighouden?

  • Rob Geurtsen, wo 16 februari 2011 22:04 Reageer op Rob

    Rob

    Niks hoorn op de haakl gegooid. Giel maakte zelf een net einde aan het gesprek in lijn met de behoefte en bedoeling van Brinkman. Netjes. Ik zie het nieuws niet.

  • Piet de Geus, do 17 februari 2011 02:35 in reactie op Rob Geurtsen Reageer op Piet

    Piet

    "Ik zie het nieuws niet."

    Het kost ook steeds meer moeite om de continue berichtenstroom over de PVV gaande te houden en die partij belangrijker te maken dan ze zijn.

  • Rouane Rabbit, do 17 februari 2011 10:11 in reactie op Piet de Geus Reageer op Rouane

    Rouane

    ---[en die partij belangrijker te maken dan ze zijn. ]---

    Negeren werkt niet, ze hebben bijna 20% van het electoraat.

  • Piet de Geus, do 17 februari 2011 11:56 in reactie op Rouane Rabbit Reageer op Piet

    Piet

    "Negeren werkt niet"

    Maar iedere scheet opblazen is weer het andere uiterste...

  • Schuur (zaam), wo 16 februari 2011 21:07 Reageer op Schuur

    Schuur

    "Die mensen willen wij niet, die komen er bij ons nooit in. (...) Als we zien dat er extreem rechts gasten bij zitten komen ze bij mij de deur niet in."

    Toch jammer dat ze straks wel het provinciehuis in worden geloodst. Voor de PVV. Niet goed opgelet Herootje?

    http://nos.nl/artikel/219274-bekenden-op-kandidatenlijsten-pvv.html

  • Wout Berlinck, wo 16 februari 2011 20:25 Reageer op Wout

    Wout

    Had Brinkman na Chiel's openbaring nog verder gesproken met 'm, dan had Joop gekopt 'Brinkman spreekt achter de rug van Wilders om met de Vara'. Staaltje journalistiek à la Goebbels, om maar bij de gezette toon te blijven. Vara-Wilders 2-1. Kijken wat de volgende ronde brengt, en of het zich uitbetaalt in stemmen.

  • Joris Jochemsen, wo 16 februari 2011 20:34 in reactie op Wout Berlinck Reageer op Joris

    Joris

    "journalistiek à la Goebbels, om maar bij de gezette toon te blijven."

    Ik zie die toon nergens in dit topic! :$
    Ik zou maar even met een godwin wachten totdat je voorspelling uitkomt :-)

  • Wout Berlinck, wo 16 februari 2011 20:43 in reactie op Joris Jochemsen Reageer op Wout

    Wout

    Niet goed Joop gevolgd merk ik. Trend is dat Godwinnen an sich niks is om je voor te schamen. Mits je het met de juiste politieke insteek doet.

  • Joris Jochemsen, wo 16 februari 2011 20:47 in reactie op Wout Berlinck Reageer op Joris

    Joris

    "Trend is dat Godwinnen an sich niks is om je voor te schamen. "

    Ah, goed nieuws; dan hoeft Joop zich met die cartoon dus ook niet schamen!

  • Wout Berlinck, wo 16 februari 2011 20:51 in reactie op Joris Jochemsen Reageer op Wout

    Wout

    U snapt het.

  • Wout Berlinck, wo 16 februari 2011 20:56 in reactie op Joris Jochemsen Reageer op Wout

    Wout

    U hebt het begrepen.

  • Joris Jochemsen, wo 16 februari 2011 20:58 in reactie op Wout Berlinck Reageer op Joris

    Joris

    Fijn dat we het eens zijn.

  • - -, wo 16 februari 2011 21:49 in reactie op Wout Berlinck Reageer op -

    -

    "Vara-Wilders 2-1."

    Eerder 2-890 voor Wilders. Geen persoon die zo vaak de Koran met Mein Kampf en de Islam met het fascisme heeft vergeleken als Wilders zelf.

    Maar dat vereist om de optie selectief lezen op 'uit' te kunnen zetten en dat is niet voor menigeen weggelegd, zover is duidelijk.

  • Wout Berlinck, do 17 februari 2011 01:47 in reactie op - - Reageer op Wout

    Wout

    Het staat 2-1 poetsen bakken.
    Vara: cartoon, belletje
    Wilders: boycot

  • Rouane Rabbit, do 17 februari 2011 10:14 in reactie op Wout Berlinck Reageer op Rouane

    Rouane

    ---[Wilders: boycot ]---

    Wilders boycot vooral zichzelf.

    Gisteren noemde hij DWDD erger als het Saoedische nieuws.
    Hoevaak hebben in het Saoedische nieuws Moszkowicz en Hiddema een lans gebroken voor Wilders?
    Nou, in DWDD gebeurt het regelmatig.

    Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die moeite hebben om Wilders serieus te nemen.

  • , do 17 februari 2011 08:32 in reactie op Wout Berlinck Reageer op

    Doet de Vara dan ook mee met de verkiezingen?
    Welke lijst?

  • cees groot, wo 16 februari 2011 20:24 Reageer op cees

    cees

    De Vara is de al jazeera van nederland.

  • Joris Jochemsen, wo 16 februari 2011 20:32 in reactie op cees groot Reageer op Joris

    Joris

    Ja goed he, daar krijg je ook veel betrouwbaarder informatie van dan van Fox News.

  • Inter Bella, wo 16 februari 2011 22:07 in reactie op Joris Jochemsen Reageer op Inter

    Inter

    Waar komt Fox News ineens vandaan?

  • Zjen Zen, wo 16 februari 2011 23:27 in reactie op Inter Bella Reageer op Zjen

    Zjen

    WNL.= FoxNews

  • - -, wo 16 februari 2011 22:07 in reactie op cees groot Reageer op -

    -

    Kromme vergelijking die natuurlijk kant noch wal raakt.

    Verder betreft Al Jazeera een uitstekende nieuwszender, kwalitatief beter dan CNN in ieder geval, maar dat was al bekend.
    Toch geef ikzelf de voorkeur aan kranten, nog steeds, temeer omdat deze vaak uitstekende artikelen publiceren die dieper ingaan op de materie dan veelal korte nieuwsrubrieken op de televisie.

  • Gracchus Babeuf, do 17 februari 2011 10:50 in reactie op cees groot Reageer op Gracchus

    Gracchus

    Dat slaat als een tang op een vegaburger.

  • - -, wo 16 februari 2011 20:21 Reageer op -

    -

    Wat een proleten toch binnen de PVV toch. Als dit al de achterban moet vertegenwoordigen dan behoeft het geen betoog dat de kamerleden van de PVV incluis diens achterban subiet een inburgeringscursus moeten gaan volgen.

    Dat je niet eens beseft dat Giel voor de Vara werkt, en dan nog vreemd opkijken dat PVV Kamerleden en de achterban voor 'dom' wordt uitgemaakt.

  • NL 4NL, wo 16 februari 2011 21:12 in reactie op - - Reageer op NL

    NL

    ***{Dat je niet eens beseft dat Giel voor de Vara werkt, en dan nog vreemd opkijken dat PVV Kamerleden en de achterban voor 'dom' wordt uitgemaakt.}***

    Mooi hoe een en hetzelfde feit, op verschillende manieren uitgelegd kan worden.
    Ik vond het juist heel geruststellend dat men bij de PVV niet uit het hoofd weet wie er van de VARA zijn. Als ze dat wel zouden weten, dan zou ik me weer ernstig zorgen gaan maken, want dat zou betekenen dat men interesse heeft in de rooie haan. Dat lijkt me wel het laatste dat je als PVV'er op je cv wilt hebben staan.

  • Joop Schouten, wo 16 februari 2011 20:16 Reageer op Joop

    Joop

    Extreem rechtse figuren (...) wil hij niet spreken. En die komen er niet in.
    Zegt hij ...

    Ha, ha, ha, ha, ha, ha.

  • kees kortekaas, wo 16 februari 2011 20:08 Reageer op kees

    kees

    Ik denk dat ik maar stop met dit soort artikelen op joop kijken. Ik wordt er bijna PVV stemmer van.
    De vara heeft een soort persoonlijke vete tegen PVV (begrijpelijk), maar diskwalificeerd zichzelf daarmee als journalistieke kracht. Met dit artikel is Joop definitief afgezakt tot het geenstijl niveau, dat is tenminste nog grappig.

  • Joris Jochemsen, wo 16 februari 2011 20:37 in reactie op kees kortekaas Reageer op Joris

    Joris

    ?? Vond je dit gesprekje dan níét grappig?
    Heb je het fragment wel uitgeluisterd?
    Zo zuur zijn de druiven toch niet, dat je de wijn niet kunt proeven?

  • Karel van Dijk, wo 16 februari 2011 20:45 in reactie op kees kortekaas Reageer op Karel

    Karel

    Chapeau! Gesproken als een onvervalste, onverschillige Nederlander. Laat ons land maar lekker overnemen door het fascisme, zo zien wij PVV-ers het graag. We zien je stem wel tegemoet.

  • Hein van Leeuwen, wo 16 februari 2011 21:08 in reactie op kees kortekaas Reageer op Hein

    Hein

    Dag kees!

  • Pieter Verschuren, wo 16 februari 2011 22:06 in reactie op kees kortekaas Reageer op Pieter

    Pieter

    Extreem rechts en extreem links zijn jou relatieve begrippen. Voor Hero zijn nazi symphatisanten extreem rechts, voor jou is alles aan de rechterkant van SP extreem rechts. Een kwestie van ijking.

  • Matthias Justin, wo 16 februari 2011 19:32 Reageer op Matthias

    Matthias

    Dat geeft te denken. Misschien een idee voor P&W Brinkman niet steeds aan tafel te hebben.

  • Henk Lok, wo 16 februari 2011 19:13 Reageer op Henk

    Henk

    gelijk heeft Hero, we weten inmiddels waartoe de vara,( ik bedoel dus de cartoons) in staat is.

  • Joris Jochemsen, wo 16 februari 2011 20:40 in reactie op Henk Lok Reageer op Joris

    Joris

    Eigenlijk zou de Vara al veel eerder niet meer met de Wilders hebben moeten willen praten!

    Ga maar na, hoe moeten de allochtonen in dienst van de Vara zich wel niet voelen na al die fascitische me-dit-en-me-dat waar Wilders het telkens over heeft!

  • Beautiful Blues, wo 16 februari 2011 17:57 Reageer op Beautiful

    Beautiful

    "hangt hij toch snel de hoorn op de haak"

    Als je het gesprek luistert hoor je Brinkman hard lachen omdat hij niet wist dat Beelen van de VARA was. Daarna sluit Giel zelf het gesprek af. Kortom, totaal verkeerde voorstelling van zaken. Het lijkt soms wel eens een heel klein beetje alsof Joop ervan geniet om zo veel mogelijk rel te schoppen om niets. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. ;)

  • Richard Whitman, wo 16 februari 2011 18:26 in reactie op Beautiful Blues Reageer op Richard

    Richard

    Wat een flater



    van joop om hier dan een heel artikel aan te wijden. Maar het zal wel ergens goed voor zijn.

  • Joris Jochemsen, wo 16 februari 2011 20:30 in reactie op Richard Whitman Reageer op Joris

    Joris

    "Wat een flater van joop om hier dan een heel artikel aan te wijden."

    ??? Vind je het niet leuk dan? Plaatst Joop eens wat grappigs is het nog niet goed van de zure PVV-sympatisanten :$

    Giel: "Mag je dan ook niet bij mij in de uitzending komen?"
    Hero: "Uhehehehe, ben jij van de Vara dan?"
    Giel: "Ja"
    Hero: "Echt waar?"
    Giel: "Je zit er midden in Hero!"
    Hero: "Dat méén je niet!"
    Giel: "Tja"
    Hero: "O dat wist ik niet eens"
    Giel: "Wij zijn toch OK met elkaar?"
    Hero: "Ja, wij zijn hartstikke OK. Maar luister, ik ben ook heel OK met de mensen van de VARA, daar gaat het toch ook helemaal niet om"
    Giel: "Maar krijg je nu gezeik omdat je mij te woord staat?"
    Hero: "Nou, dat denk ik niet, want ik wist niet dat je van de VARA was, maar uh, nou, bij deze. Nou dan zijn we uitgesproken Giel."
    Giel: "O, zo is het ech wel"
    Hero: "Huheha, ja, zo is het echt."
    Giel: "Nou ja zeg!"
    Hero: "Hahahaha"

  • Richard Whitman, do 17 februari 2011 10:15 in reactie op Joris Jochemsen Reageer op Richard

    Richard

    Plaatst Joop eens wat grappigs is het nog niet goed van de zure PVV-sympatisanten
    -------------------------------------------
    De obsessie begint wel erg ziekelijke vormen aan te nemen vindt u ook niet? Dat heeft niks met humor te maken maar met iedere strohalm aangrijpen om een PVV belachelijk te maken. Het helpt helaas alleen niet zo. Juist averechts heb ik het idee en dat is jammer. Een kleine PVV zou het doel moeten zijn denk ik, strategisch is het dus geen goede manier om de PVV zo aan proberen te pakken. Brinkman laat enkel zien dat hij een redelijk figuur is met gevoel voor humor, hup weer een paar stemmen gewonnen, Joop besteedt er nog een keer aandacht aan, hup weer een paar stemmen erbij. Men heeft hier denk ik het politiek inzicht van een tomaat en dat is niet best.

  • Hein van Leeuwen, do 17 februari 2011 11:16 in reactie op Richard Whitman Reageer op Hein

    Hein

    Tomaten zijn belangrijk in linksland:)

    En ik deel uw visie niet geheel: er wordt in het stukje op de radio netjes omgegaan met Hero Brinkman, zijn verrassing was echt. De boycot van de PVV ook, en werd het gesprek prima afgesloten, zonder persoonlijke schade.

    Dat Giel belde heeft natuurlijk alles te maken met de onzinnige, en vooral domme boycot van de VARA door Geert. Die laat vooral zijn gedoogpartners in de steek met deze actie omdat nu eenmaal DWDD en P&W de best bekeken informatieprogramma's zijn. Door op 2 weken van de verkiezingen deze zenders te boycotten, maakt Geert het de coalitie bijzonder lastig.

    Bovendien is het zo dat zowel DWDD als P&W o.h.a. netjes omgaan met PVV'ers en krijgen die alle gelegenheid hun mening te geven. De enige uitzondering hierop die ik tot nu toe heb gezien was de uitspraak over de hoofddoekjes waarin Bontes een wel erg domme opmerking plaatste.

  • Richard Whitman, do 17 februari 2011 13:02 in reactie op Hein van Leeuwen Reageer op Richard

    Richard

    En ik deel uw visie niet geheel: er wordt in het stukje op de radio netjes omgegaan met Hero Brinkman, zijn verrassing was echt. De boycot van de PVV ook, en werd het gesprek prima afgesloten, zonder persoonlijke schade.
    -----------------------------------------------------------------
    Ik doelde op het gebrek aan humor van dit platform en niet het gebrek aan humor bij Giel of Brinkman. Dat men zo'n kinderachtig topic moet lanceren over iets waar zowel Giel als Brinkman leuk mee omgingen is gewoon jammer.

  • Joop Liefaard, wo 16 februari 2011 18:41 in reactie op Beautiful Blues Reageer op Joop

    Joop

    Brinkman zegt: "Dan zijn wij uitgesproken".

  • Richard Whitman, do 17 februari 2011 13:47 in reactie op Joop Liefaard Reageer op Richard

    Richard

    De PVV heeft inderdaad een uitgesproken mening.

  • Richard Whitman, do 17 februari 2011 13:50 in reactie op Joop Liefaard Reageer op Richard

    Richard

    Enige verbazing valt Brinkman niet te verwijten natuurlijk, hij leest immers al jaren de mikrogids en dacht een medestander te hebben: http://www.radio.nl/portal/home/medianieuws/010.archief/2001/01/73009.html

  • Nico ., wo 16 februari 2011 21:49 in reactie op Beautiful Blues Reageer op Nico

    Nico

    Maar ik kan me vergissen natuurlijk. ;)


    ==================

    Je vergist je niet hoor.

  • Huub Philippens, wo 16 februari 2011 17:56 Reageer op Huub

    Huub

    Het zijn simpele zielen bij de PVV. Ze reageren voorspelbaar, nadenken is er niet bij.
    Zo volgen ze ook als slaafse hondjes elke uitspraak van hun Geliefde Voorganger of een oprisping van iemand anders uit hun omgeving die denkt dat de GV op een bepaalde manier denkt. Kritisch nadenken is er niet bij: het is gevaarlijke kadaverdiscipline.
    Als Wilders over enige tijd uit Nederland vertrekt, en wat kan hij anders, blijft er een armoedig stelletje zonder eigen ideeën over.

  • NL 4NL, wo 16 februari 2011 21:20 in reactie op Huub Philippens Reageer op NL

    NL

    ***{Als Wilders over enige tijd uit Nederland vertrekt, en wat kan hij anders, blijft er een armoedig stelletje zonder eigen ideeën over.}***

    Dan komt er wel weer een nieuwe Wilders.
    Het is namelijk niet zo dat als Wilders zou verdwijnen, de onvrede bij die 2 miljoen kiezers ook weg is. Die 2 zaken staan los van elkaar.
    Kijk maar naar Fortuyn, toen die er niet meer was liepen alle stemmers over naar Verdonk en toen kwam Wilders die ze weer overnam van haar.

    Je droomt als je denkt dat we op een dag weer stil in een hoekje zullen kruipen. Dat hebben we 30 jaar lang gedaan, en die tijd is definitief voorbij tot we onze zin hebben.

  • Inter Bella, wo 16 februari 2011 17:53 Reageer op Inter

    Inter

    Netjes toch?

  • - -, wo 16 februari 2011 20:23 in reactie op Inter Bella Reageer op -

    -

    Inderdaad netjes, dat maakt het zo humoristisch. Helemaal het gegeven dat mensen zo onnozel zijn om op zulke proleten hun stem uit te brengen; niet te filmen.

  • Inter Bella, wo 16 februari 2011 22:09 in reactie op - - Reageer op Inter

    Inter

    Ik dacht dat de partij van de proletariërs altijd de SP was...

  • - -, wo 16 februari 2011 23:08 in reactie op Inter Bella Reageer op -

    -

    Inderdaad, was.

  • Pink Pink, wo 16 februari 2011 17:48 Reageer op Pink

    Pink

    Ik hoorde het vanmorgen, was erg grappig :)

  • Zjen Zen, wo 16 februari 2011 17:48 Reageer op Zjen

    Zjen

    Boycot gaat dus door want de cartoon is er niet af gehaald hier.

    Jessus, wat onnozel. En rancuneus en kleinzielig en dom.
    Maar vooral hypocriet.

  • Des Duivels, wo 16 februari 2011 17:47 Reageer op Des

    Des

    ja hero, de Vara maakt ook radio. Zegt de "Vereeniging van Arbeiders Radio Amateurs". je iets? Briljant gedaan van Giel!

  • Eline W, wo 16 februari 2011 17:45 Reageer op Eline

    Eline

    Ik zit op de universiteit en ik heb geen koptelefoon bij me dus ik kan het niet bekijken.

    De vraag is of Hero Brinkman echt niet weet dat Giel Beelen voor de Vara werkt, of dat hij zich niet had gerealiseerd dat hij de Vara moet boycotten van GG. Deze club (de PVV) wordt steeds triester.

  • Isis Maät, wo 16 februari 2011 17:41 Reageer op Isis

    Isis

    Cabaret, cabaret!! ;-)

  • , do 17 februari 2011 08:37 in reactie op Isis Maät Reageer op

    Ja, leuk hè?
    Er staan ons nog een paar leuke dagen te wachten....
    Circus Krakkemik heeft zich in beweging gezet........

  • Isis Maät, do 17 februari 2011 14:19 in reactie op Reageer op Isis

    Isis

    ;-))))

  • Franck S., wo 16 februari 2011 17:41 Reageer op Franck

    Franck

    Ach ja, bij de DWDD was HB er gisteren ook bij.

    Zou hij het lef hebben om vanavond naar PenW te gaan???

  • Ruud Wiemer, wo 16 februari 2011 18:40 in reactie op Franck S. Reageer op Ruud

    Ruud

    [Zou hij het lef hebben om vanavond naar PenW te gaan???]

    Als hij komt zou ik hem als ik P&W was wegsturen, boycot=boycot.

  • Theo Joubert, wo 16 februari 2011 19:50 in reactie op Ruud Wiemer Reageer op Theo

    Theo

    Wilders zal erg blij zijn met je adviezen.

  • - bromberen -, wo 16 februari 2011 20:21 in reactie op Ruud Wiemer Reageer op -

    -

    Ze ontvangen hem met open armpjes, men wilde de hele handel al canselen, vanwege het niet aanwezig willen zijn van mensen van de PVV bij dit praatprogramma. Jaagt een domme cartoon en zwijn in het linkse programmadebat ijs. Stommer kan niet, had deze cartoon dan ook na het programma van P&W geplaatst.
    Het hele debat is daarmee gedevalueerd tot een theepartijtje van de oude politiek, gevoerd door gesjeesde tweede kans politici van zeer oude kunne. Een teaparty kan het niet worden!

    Het bejaardenhuis laat de deuren wat langer open, avondpermissie voor de oude politici. Het zal veel moeite kosten om ze wakker te houden.

    De PVV wordt gemist, de smaakmakers van de Nederlandse politiek.

  • Joris Jochemsen, wo 16 februari 2011 20:45 in reactie op - bromberen - Reageer op Joris

    Joris

    "De PVV wordt gemist, de smaakmakers van de Nederlandse politiek."

    Haha, zeg dat wel; het blijft lachen met die onnozele net-niet-veroordeelde-of-er-met-een-schikking-van-af-gekomen criminele PVV'ers.

  • El Che, wo 16 februari 2011 22:04 in reactie op - bromberen - Reageer op El

    El

    De PVV wordt gemist, de smaakmakers van de Nederlandse politiek.

    Ik heb de pvv geen seconde gemist. Alles wat de pvv inbrengt wordt toch niet uitgevoerd, of kan niet uitgevoerd worden, dus waarom zou ik ze missen. Invloed hebben ze toch niet. Kijk maar naar de ongedudige reacties van uw "oppergod" op het kabinetsbeleid.

  • , do 17 februari 2011 08:35 in reactie op - bromberen - Reageer op

    Kom nou toch eens met een samenhangend verhaal.
    Dat zowel taalkundig als stylistisch een beetje klopt.
    Het is nu elke keer een beetje een cryptogram om erachter te komen waar je nu p[recies heen wilt, en wat je wilt aANTONEN.
    Geeft niets, maar wanneer je wilt dat je bijdragen worden gelezen zal je beter moeten formuleren.

  • - bromberen -, do 17 februari 2011 11:17 in reactie op Reageer op -

    -

    In Jip en Janneke taal, op speciaal verzoek?

  • Joris Jochemsen, wo 16 februari 2011 20:41 in reactie op Franck S. Reageer op Joris

    Joris

    "Ach ja, bij de DWDD was HB er gisteren ook bij."

    Echt waar? Dan moet HB ook niet geweten hebben dat DWDD van de Vara is!
    Hahaha, wat een figuur.

  • NL 4NL, wo 16 februari 2011 21:26 in reactie op Joris Jochemsen Reageer op NL

    NL

    ***{"Ach ja, bij de DWDD was HB er gisteren ook bij."

    Echt waar? Dan moet HB ook niet geweten hebben dat DWDD van de Vara is!
    Hahaha, wat een figuur.}***

    Dat is dan ook uit een linkse duim gezogen, want Hero was er gisteren helemaal niet, en eergisteren ook al niet.

 

Reageren

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven

Tweet van de dag

zo 27 mei 2012

In Baywatch was het iedere dag dit weer.

Kakhiel