14 september 11 09:09 Reageer (145) Politiek RSS

PVV'ers willen nu toch dienstauto met chauffeur

Limburgse gedeputeerden draaien verkiezingsbelofte weg

Na amper vier maanden op het pluche van het Limburgse provinciebestuur komen de twee PVV-gedeputeerden terug op een van hun belangrijkste punten uit de verkiezingscampagne: het afschaffen van de dienstauto met chauffeur.

Het duo Antoine Janssen en Theo Krebber liet met veel bombarie in het coalitieakkoord opnemen dat ze geen auto met chauffeur willen en in plaats daarvan met eigen vervoer zouden reizen. Nu komen ze tot de conclusie dat die onorthodoxe werkwijze teveel tijd kost, meldt dagblad De Limburger op basis van bronnen in het Provinciehuis. De wens van de twee PVV'ers zorgt voor een conflict in de partij.

De Limburger schrijft:

Fractieleidster Laurence Stassen laat per sms weten dat van een auto met chauffeur geen sprake kan zijn. De fractie is verdeeld, melden de bronnen. Toegeven aan de wens van de gedeputeerden zou gezichtsverlies en negatieve publiciteit betekenen.
Mocht de PVV voet bij stuk houden, dan overweegt de provincie de gedeputeerden minder vaak op pad te sturen. Mensen die een gesprek met een PVV-bestuurder willen, moeten dan maar naar het provinciehuis komen. Dit staat echter haaks op het PVV-standpunt dat de politiek meer in contact met de kiezer moet staan.

De weigering van de PVV om gebruik te maken van dienstauto's heeft al tot ongebruikelijke situaties geleid. Zo reisde een PVV'er met de trein naar Den Haag terwijl zijn collega met de auto ging en in een ander geval werd een taxi ingehuurd  omdat een van de twee populistische gedeputeerden in verband met de veiligheidsvoorschriften zijn privé-auto moest laten staan.

update 10:45 voorbeeld van taxigebruik gecorrigeerd


Doe lekker luxe: Volg Joop op Twitter, vind Joop leuk op Facebook

Laatste Reacties (145) Reageer Reacties in wachtrij: 0

  • Irma Noord, wo 14 september 2011 23:02 Reageer op Irma

    Irma

    Inmiddels is er een verklaring uitgegeven: het is de schuld van....

    http://www.l1.nl/mmbase/attachments/5399950/Persverklaring_inzake_dienstauto_met_chauffeur_PVV.pdf

  • Denkend aan Holland, do 15 september 2011 02:08 in reactie op Irma Noord Reageer op Denkend

    [Inmiddels is er een verklaring uitgegeven: het is de schuld van... ]

    Drie keer raden: de PvdA en de rest van de Linkse Kerk?

    (de pdf van je link kon ik niet bekijken vanwege een of andere reden, maar mijn vermoedens... )

  • Suus Suus, do 15 september 2011 09:09 in reactie op Denkend aan Holland Reageer op Suus

    Suus

    Het ligt wellicht aan uw Adobe. Maar kortgezegd krijgt media de schuld, want er is volgens PVV géén sprake van dienst auto met chauffeur.

    Persverklaring PVV Limburg betreffende dienstauto met chauffeur

    De PVV Fractie en haar beide Gedeputeerden in Limburg betreuren de commotie die door berichten
    in de media zijn ontstaan met betrekking tot dienstauto met chauffeur. In de aanloop naar de
    verkiezingen hebben wij ons samen hier tegen uitgesproken. Zo staat dit ook vermeld in ons
    verkiezingsprogramma en het coalitieakkoord dat wordt uitgevoerd.
    We benadrukken dat de PVV tegen dienstauto met chauffeur is en blijft. We betreuren het feit dat de
    media het beeld heeft geschetst dat dit punt intern ter discussie stond.
    Noot voor de redactie / niet voor publicatie:
    PVV

  • clara legêne, wo 14 september 2011 22:40 Reageer op clara

    clara

    Ik vind dat PVV-functionarissen, zoals Brinkman, met een dubbele functie, zelfs best twee dienstauto's mogen hebben. Hebben in elk geval twee chauffeurs dankzij dit kabinet een baan gevonden.

    Johan Remkes heeft vandaag vragen gesteld over de dubbelfunctie van Monica Nunes, PVV Statenlid in Noord-Holland, die nu ook PVV fractiemedewerker in Den Haag is geworden. Gaat die dan dubbel verdienen, vraagt het Haarlems Dagblad zich af. Mij lijkt voor hun kiezers de vraag belangrijker of PVV'ers met dubbele functies hun werk wel fatsoenlijk kunnen doen. Volgens Brinkman kon de PVV nergens iemand vinden die fractiemedewerker zou kunnen zijn. Dat geeft te denken.

    Over de financiën zegt Brinkman: ""We doen alles zo transparant mogelijk. Ik begrijp de gevoeligheden. Als er één partij is die zuiver is op politieke geldstromen en subsidies, dan is het de PVV. Ik wil absoluut niet dat mensen denken dat dit niet kan."

    Het is toch niet te geloven.
    http://www.rtvnh.nl/nieuws/63841/Onderzoek+naar+PVV'er+met+dubbele+functie

  • Francis Joseph, do 15 september 2011 00:26 in reactie op clara legêne Reageer op Francis

    Francis

    Wie weet, misschien voortaan heeft het woordje **zakkenvullers** in Nederland al een andere betekenis gekregen vanwege zoveel dubbelfuncties!:)

  • Francis Joseph, do 15 september 2011 10:01 in reactie op clara legêne Reageer op Francis

    Francis

    Volgens Brinkman: ""We doen alles zo transparant mogelijk. Ik begrijp de gevoeligheden. Als er één partij is die zuiver is op politieke geldstromen en subsidies, dan is het de PVV. Ik wil absoluut niet dat mensen denken dat dit niet kan."

    ***
    Wanneer komt er een journalist in ons land of elders met een scoop over die echte financiering van de PVV. Ik (en zeer waarschijnlijk nog hondered duizenden andere Nederlanders) wil heel graag weten waar het geld van de PVV vandaan komt en wie haar (buitenlandse) geld donors zijn. Ik wacht met heel veel spanning af!!!!.

  • clara legêne, wo 21 september 2011 11:58 in reactie op Francis Joseph Reageer op clara

    clara

    ["Ik wacht met heel veel spanning af!!!!."]

    Ik had al gereageerd, maar zie dat mijn reactie weer is weggehaald:

    http://www.vn.nl/Archief/Politiek/Artikel-Politiek/Wie-betalen-Wilders.htm

  • Reinaert de Vos, wo 14 september 2011 20:21 Reageer op Reinaert

    Reinaert

    Ik begrijp niet wat het verschil is, alsof PVV-ers MET dienstauto wel het land in gaan. Dat doen ze nou ook niet. Nou ja, af en toe, als er gedoe is met Marokkanen, dan wil Geertje wel even de boel opstoken in Helmond.

  • Dik Zandvoort, wo 14 september 2011 20:04 Reageer op Dik

    Dik

    Het duurt niet lang meer dan moeten Henk en Ingrid nood gedwongen een fiets jatten om zich te verplaatsen.

  • Jan B, wo 14 september 2011 19:17 Reageer op Jan

    Jan

    Macht corrumpeert. Zeker diegenen die toch al weinig principes leken te hebben.

  • José Sijstermans, wo 14 september 2011 17:44 Reageer op José

    José

    Zojuist naar het regionale nieuws gekeken. Ze zijn al de hele dag in overleg hierover. Naar verluidt bemoeit zelfs Geert Wilders zich ermee. En rond 8 uur wordt een persconferentie verwacht....

    Wat 'n klucht.

  • peter van den bemt, wo 14 september 2011 15:34 Reageer op peter

    peter

    Zo blijkt maar weer eens dat ze niet zo erg goed nadenken voordat ze stoere dingen roepen en zelfs afspreken. Een auto met chauffeur? FLAUWEKUL, wij doen zonder. En nu blijkt dat dat toch niet geheel zonder reden is. Het scheelt namelijk nogal wat werktijd. Zouden ze ervan leren? Eerst nadenken en dan roepen?

  • Zeer Voornaam, wo 14 september 2011 18:50 in reactie op peter van den bemt Reageer op Zeer

    "Zouden ze ervan leren?"

    Ik denk het niet, leren moet je kunnen.

  • Ton evertsen, wo 14 september 2011 14:47 Reageer op Ton

    Ton

    zolang ze nog geen tv erin willen (zie in holland) en hem alleen voor werk gebruiken (zie wethouder karakuz van rotterdam) dan is een auto van de zaak nog wel te pruimen, al ben ik nog steeds van mening dat men dan moet zorgen dat het ov zo goed wordt dat ze hun afspraken wel kunnen halen

  • Zingende Zaag, wo 14 september 2011 14:39 Reageer op Zingende

    Zingende

    Geef ze een Prius zijn we daar ook vanaf. Dat heeft een groen imago, en biedt mogelijkheden lekker op de achterbank de documenten door te lezen als voorbereiding. Zouden meer bewindslieden moeten doen, "groen:" rijden ipv ide grote bakken.

  • Baron van Tast tot Zeveren, wo 14 september 2011 16:03 in reactie op Zingende Zaag Reageer op Baron

    Baron

    De PVV wil helemaal geen groen imago. Groen is een linkse hobby. Nog even los van de vraag of een prius wel echt groen is... En een prius met belastingvoordeel is ook tegen de principes van de club van Geert. Zie artikel http://www.joop.nl/groen/detail/artikel/pvv_eiste_einde_belastingvoordeel_groen_beleggen/. Een citaat: 'Volgens Van Vliet (=fiscaal woordvoerder van de PVV) vindt de PVV dat belastingen bedoeld zijn om overheidsuitgaven mee te financieren en niet om de samenleving een gewenste kant op te sturen.
    Nog een leugen van de PVV dus, als je dit plaatst in het licht van hun wetsvoorstel voor een kopvoddentax. Maar goed ik dwaal af...

  • Nico ., wo 14 september 2011 17:27 in reactie op Baron van Tast tot Zeveren Reageer op Nico

    Nico

    " Nog even los van de vraag of een prius wel echt groen is'

    Niet altijd hoor, die van mijn buurman is blauw.

  • de heer Meijerink, wo 14 september 2011 13:49 Reageer op de heer

    de heer

    Verrassend ............., maar niet heus

  • Marq Pas, wo 14 september 2011 13:35 Reageer op Marq

    Marq

    "Wij staan gewoon klaar om met het rode potlood te gaan stemmen op de PVV."
    ---
    *bliep* "Take me to your nearest polling station" *bliep*
    http://www.youtube.com/watch?v=tlP5ekdGwik

  • Bas Grootel, wo 14 september 2011 13:19 Reageer op Bas

    Bas

    Gewoon doen. Een auto met chauffeur. Al die reistijd kun je gewoon doorwerken. Van Maastricht naar Den Haag ben je al gauw drie uur heen en drie uur terug bezig. Zonder file. Het levert weer een baan op en. Tsja recepties en etentje horen nu eenmaal bij de job. Dus veel veiliger ook nog.

  • , wo 14 september 2011 14:02 in reactie op Bas Grootel Reageer op

    Een pvv-er doorwerken? ;=))

    Een pvv-er wérken??;-DDD


    Always good for a smile.

  • Bas Grootel, wo 14 september 2011 14:35 in reactie op Reageer op Bas

    Bas

    Katz: Ach. Tsja. PVV-ers zijn natuurlijk lui. Vandaar dat Wilders nog steeds succesvol is.

  • , wo 14 september 2011 14:48 in reactie op Bas Grootel Reageer op

    Klopt.
    Het is het absolute ideaal van zijn achterban.
    Geen flikker goed doen en toch geld beuren.
    Zie ook zijn fractie.
    En zijn zogenaamde raadsleden.

    Klopt helemaal.

  • Censuur Joop, wo 14 september 2011 19:36 in reactie op Bas Grootel Reageer op Censuur

    Censuur

    Wilders hoeft alleen maar vanaf het luie pluche te zeggen dat hij tegen moslims is en .... hopla... Dusja, De PVV ook wel Geert Wilders genaamd is lui. En zijn aanbidders? Nou ja... moet daar nog wat over gezegd worden? Zo de afgod is, zo knielt zijn volk.

  • Hein Eken ., wo 14 september 2011 12:26 Reageer op Hein Eken

    Hein Eken

    hou even op met dat bijdehante gezever ,sp kan nooit regeren en wil nooit regeren ,doen ze dat wel dan betekend meteen het einde van de partij,net als pvdd,gl,d66,allemaal niks-partijtjes die er gewoon voor jan met de korte achternaam bij zitten,en politici die draaien ,dat is nooit anders geweest,ze zitten er allemaal voor hun eigen carriere en hebben geen flikker met de bevolking op,of was je dat nog nooit opgevallen??????

  • Sander Visser, wo 14 september 2011 15:06 in reactie op Hein Eken . Reageer op Sander

    Sander

    Mmmm wel erg een blijk van kort geheugen, D66 heeft de afgelopen 20 jaar vele malen geregeerd en GL en SP zitten in diverse colleges van (grote) steden en provincies. Vaak houden ze zich wel aan principes, en krabbelen niet terug met de staart tussen hun benen zoals de PVV'ers nu wel doen. Alweer een blijk van ongeloofwaardigheid van dat stelletje tuig dat achter hun geblondeerde führ.. sorry, leider aan loopt.

  • Sjaak Leijten, wo 14 september 2011 16:56 in reactie op Hein Eken . Reageer op Sjaak

    Sjaak

    ReGEERT de pvv ??? Waar???? In Plopsaland????

  • Hein Eken ., wo 14 september 2011 20:16 in reactie op Sjaak Leijten Reageer op Hein Eken

    Hein Eken

    Limburg

  • Isis Maät, wo 14 september 2011 11:53 Reageer op Isis

    Isis

    Inhoudsloze beloftes nakomen gaat ze bij de PVV heel wat gemakkelijker af zoals de rechtsstaat geweld aandoen met suggestieve opmerkingen, schelden, en discrimineren.

  • azazel semjasa, wo 14 september 2011 11:45 Reageer op azazel

    azazel

    Niets menselijks in de politiek is de mens vreemd als hij of zij op het pluche zit, zo ook de PVVér niet. Eerst schreeuwen dat het moet worden afschaft die dienst wagen met chauffeur en nu er eentje wel willen. Ben benieuwd wanneer ze gaan schreeuwen om een tablet op kosten van de staat want de eerste kamer hebben er gisteren allemaal eentje gekregen en ja dan kan je als een achteraf provincie van Nederland niet achterblijven. Gezellige boel daar in Limburg nu de PVV mede bestuurder daar is in de provincie, benieuwd wanneer dat zooitje daar klapt.

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 11:45 Reageer op Suus

    Suus

    Door de magere PVV reaguurders in deze, vraag ik me af, of de PVV leden in het land een partijbijeenkomst bijwonen.

  • Ruud Wiemer, wo 14 september 2011 14:03 in reactie op Suus Suus Reageer op Ruud

    Ruud

    [of de PVV leden in het land een partijbijeenkomst bijwonen.]

    De pvv heeft geen leden en dus ook geen partijbijeenkomst omdat de pvv geen partij is. Ze hebben maar 1 lid en dat is wilders hij bepaalt alles en is dus binnen de pvv een dictator.

  • Aert Willem d'Holbach, wo 14 september 2011 20:11 in reactie op Ruud Wiemer Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Hoe kan één persoon die lid is van één partij waarvan slechts één persoon lid is, een dictator zijn terwijl er niemand in die partij is over wie hij kan heersen?

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 20:46 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Suus

    Suus

    Het is ook een beweging, en geen partij. 1 lid, die zowel, partijvoorzitter, lijsttrekker, fractievoorzitter, partijideoloog is. PVV is een beweging zonder een ledendemocratie, dat is maar vervelend, want dan kunnen de leden meebeslissen of moties e.d. indienen. Erg vervelend allemaal en overbodig. De leider bepaalt en de idolaten volgen. Daar doen ze maar mee, stemmers op de PVV.

  • Aert Willem d'Holbach, wo 14 september 2011 22:02 in reactie op Suus Suus Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Aha...

    Dus hij overheerst uitsluitend mensen die daar vrijwillig voor kiezen? Zie ik dat goed?

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 22:43 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Suus

    Suus

    =Dus hij overheerst uitsluitend mensen die daar vrijwillig voor kiezen? Zie ik dat goed?=

    Dat ze vrijwillig kiezen om monddood te worden en geen enkel inspraak te hebben aangaande de ideologie van de PVV beweging, stelt wilders niet vrij van dat hij binnen de PVV beweging een alleenheerser is.

  • Hein van Leeuwen, do 15 september 2011 08:04 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Hein

    Hein

    Die conclusie is geheel juist.

  • W.J. v/d Straat, wo 14 september 2011 11:31 Reageer op W.J.

    W.J.

    http://www.youtube.com/watch?v=yDF-8kX0EIw

  • YggY ..., wo 14 september 2011 11:43 in reactie op W.J. v/d Straat Reageer op YggY

    YggY

    Ik zie dat op deze pagina ook het PVV-volkslied staat

    Gerrit Dekzeil - Geld, Drank En Lekkere Wijven

  • W.J. v/d Straat, wo 14 september 2011 11:57 in reactie op YggY ... Reageer op W.J.

    W.J.

    " Don't mention Horst Wessel ! "

    (vrij naar John Cleese)

  • Isis Maät, wo 14 september 2011 12:09 in reactie op W.J. v/d Straat Reageer op Isis

    Isis

    http://www.youtube.com/watch?v=TwBXlz9gc-M

  • W.J. v/d Straat, wo 14 september 2011 12:22 in reactie op Isis Maät Reageer op W.J.

    W.J.

    Zetten de ppv'ers nu ook al hun privé-video's op YouTube ?

  • Isis Maät, wo 14 september 2011 12:43 in reactie op W.J. v/d Straat Reageer op Isis

    Isis

    LOL
    ;-)))))

  • Leon Abels, wo 14 september 2011 11:25 Reageer op Leon

    Leon

    Dat je van zoiets een peiler maakt in een verkiezingsprogramma is natuurlijk al te lachwekkend voor woorden. Dat je het vervolgens in een coalitieakkoord laat vastleggen dat alleen je eigen gedeputeerden geen gebruik zullen maken van een dienstauto getuigt van een zorgwekkend amateurisme.
    Dan kun je natuurlijk wachten op het moment zo'n totaal niet ter zake doende punt, ineens voor spanningen gaat zorgen. Er is vanalles aan de hand, ook in Limburg, en de dames en heren hebben het over de dienstauto van een paar gedupteerden. Ik heb medelijden met de Limburgers.
    Gelukkig heeft de PVV niks met het bestuur te maken van de wel belangrijke provoncies in het land.

  • The Boy Wonder, wo 14 september 2011 11:23 Reageer op The Boy

    The Boy

    PVV'ers die beloftes breken?
    Het moet niet gekker worden.

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 11:37 in reactie op The Boy Wonder Reageer op Suus

    Suus

    Ja, ik schrok me ook al een hoedje.

  • Al Bundy, wo 14 september 2011 11:17 Reageer op Al

    Al

    Wel apart ..

    Het duurde dagen voordat de M. Peeters affaire hier op de site kwam, maar ó wee als er aan de andere kant wat ontdekt wordt, dan staat het in no time wél on line !!
    Niet zo gek dus dat steeds meer mensen kiezen voor de underdog !!

  • YggY ..., wo 14 september 2011 11:29 in reactie op Al Bundy Reageer op YggY

    YggY

    Wie is M.Peeters ?

  • Frenck Mahon, wo 14 september 2011 12:10 in reactie op Al Bundy Reageer op Frenck

    Frenck

    Hoezo "Onderzoek naar dubbelfunctie PVV-Statenlid Monica Nunes" staat toch niet op de site van joop.nl

  • Marc Schouten, wo 14 september 2011 11:06 Reageer op Marc

    Marc

    Het zijn net kinderen. :)

    We zouden een hoop tijd en ongenoegen kunnen sparen door op de PVV aanhang de omgekeerde psychologie toe te passen.

    http://www.youtube.com/watch?v=Capwh7e1VdU&feature=related

  • W.J. v/d Straat, wo 14 september 2011 11:03 Reageer op W.J.

    W.J.

    Het beste nieuws hierbij is dat zélfs de TeleToeter er over bericht.

    Wie weet krijgen H & I het, in Jip & Janneke-taal, eindelijk allemaal onder ogen. Nu nog een itempje op RTL...

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 11:17 in reactie op W.J. v/d Straat Reageer op Suus

    Suus

    Uiteraard bericht Telegrof hierover, anders kunnen ze wel eens verdacht worden van te eenzijdige berichtgeving, wat natuurlijk niet het geval is.

  • Marjolein Stuijfbergen, wo 14 september 2011 11:35 in reactie op Suus Suus Reageer op Marjolein

    Marjolein

    "'Uiteraard bericht Telegrof hierover, anders kunnen ze wel eens verdacht worden van te eenzijdige berichtgeving, wat natuurlijk niet het geval is.'"'

    Kennelijk was het iedereen op de redactie van de Telegraaf ontgaan dat de SP gisteren een belangrijk item had over de PVV die stelselmatig verkiezingsbeloften verbreken.

    Dit kan natuurlijk nooit opzet zijn geweest van de Telegraaf!!!

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 12:03 in reactie op Marjolein Stuijfbergen Reageer op Suus

    Suus

    =Dit kan natuurlijk nooit opzet zijn geweest van de Telegraaf!!! =

    Nee, van opzet kan natuurlijk geen sprake zijn.

  • W.J. v/d Straat, wo 14 september 2011 11:44 in reactie op Suus Suus Reageer op W.J.

    W.J.

    'tuurlijk niet..................... ;-)

    Maar soms laten ze wel dingen liggen die wel in de andere dagbladen staan. Nu dus niet, maar de lezers mogen niet reageren. Dat is kort geleden blijkbaar slecht bevallen, toen er bij een ander onderwerp 'zomaar' negatieve reacties over de pvv tussen stonden.

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 12:06 in reactie op W.J. v/d Straat Reageer op Suus

    Suus

    :-)))))

  • , wo 14 september 2011 13:56 in reactie op W.J. v/d Straat Reageer op

    Vergeet het maar. Henk en Ingrid zijn van schokbeton.
    Er dringt geen enkele zinnige gedachten meer door in die hersenpannetjes.
    Uitsluitend voorgekauwde kretologie.

  • Bijstandskoning van GeenStijl, wo 14 september 2011 11:00 Reageer op Bijstandskoning

    Bijstandskoning

    Wat een slechte club leugenaars die PVV. Doe verdomme nou eens een keer wat je BELOOFT! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

  • Duidelijk Rechts, wo 14 september 2011 11:15 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Duidelijk

    Duidelijk

    De linkse pluche- zitters, rijden sinds jaar en dag in dienstauto`s met chauffeur, op kosten van de gewone man.
    Dus wat is het probleem?

  • YggY ..., wo 14 september 2011 11:32 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op YggY

    YggY

    Ik vind u wel dapper moet ik zeggen want bij iedere posting die u doet worden u uitgebreid de oren gewassen maar u blijft maar doorgaan.

    Maar dat kan ook met oogkleppen te maken hebben.

  • Leon Abels, wo 14 september 2011 11:34 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Leon

    Leon

    "De linkse pluche- zitters, rijden sinds jaar en dag in dienstauto`s met chauffeur, op kosten van de gewone man.
    Dus wat is het probleem?"

    Die "linkse pluche-zitters" (van de VVD en het CDA in dit geval) weten al lang dat je je reistijd heel goed kan gebruiken om stukken door te nemen of om belangrijke telefoontjes te plegen.

    "GELUL" riep de rechtse populist. Tsja..... als ze op dit puntje er al achter komen dat ze een hele verkeizingscampagne onzin hebben lopen verkopen, is er misschien zelfs nog hoop voor de rest van hun uitermate goed doordachte hersenspinsels.

  • Bijstandskoning van GeenStijl, wo 14 september 2011 11:43 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Bijstandskoning

    Bijstandskoning

    Het probleem is dat PVV'ers zéggen dat ze beslist geen dure privileges willen hebben. Op kosten van de belastingbetaler door chauffeurs worden rondgereden e.d.

    Als je dat belooft aan je kiezers moet je dat van mij ook waarmaken! Het kan niet zo zijn dat politici hun kiezers bij de neus nemen en na de verkiezingen doen wat ze zelf willen. Helemaal als zo'n PVV-club beweert wél te gaan doen wat ze beloofd hebben.

    De PVV zorgt voor een soort politiek bederf door hun beloftes bij het grofvuil te zetten.

  • Duidelijk Rechts, wo 14 september 2011 11:51 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Duidelijk

    Duidelijk

    De PVV zorgt voor een soort politiek bederf door hun beloftes bij het grofvuil te zetten.
    ======
    Wat denkt u van GL met hun normen en waarden?
    Om Mevrouw M Peeters in het pluche te laten zitten.
    Is dat dan zo integer?

  • Marjolein Stuijfbergen, wo 14 september 2011 13:51 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Marjolein

    Marjolein

    ..""Als je dat belooft aan je kiezers moet je dat van mij ook waarmaken! Het kan niet zo zijn dat politici hun kiezers bij de neus nemen en na de verkiezingen doen wat ze zelf willen. Helemaal als zo'n PVV-club beweert wél te gaan doen wat ze beloofd hebben'..""

    Met de belofte aan de kiezer dat de PVV zich niet schuldig maakt aan het verkwanselen van overheidsgelden blijken ze zichzelf in de voeten te hebben geschoten.

    Wisten de onervaren gedeputeerden veel toen ze hun functie voor de PVV bij de provinciale Staten kregen. Ervaren bestuurders hebben dit natuurlijk allang aan zien komen.

    De PVV beduveld niet alleen Henk en Ingrid, maar informeren hun eigen medewerkers ook nog eens onvoldoende. Ben benieuwd hoeveel vergoeding ze ontvangen voor de gereden kilometers of moeten ze dit, voor het goede doel, ook uit eigen zak betalen?

  • David Hannewijk, do 15 september 2011 10:33 in reactie op Marjolein Stuijfbergen Reageer op David

    David

    ik sta er niet van te kijken dat ongeregeld zooitje.

  • Censuur Joop, wo 14 september 2011 11:45 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Censuur

    Censuur

    "Dus wat is het probleem? "

    Dat zij niet de zoveelste belofte aan hun kiezers hebben verbroken. Maar dat is eigenlijk geen probleem.

  • Arie Roos, wo 14 september 2011 12:02 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Arie

    Arie

    [De linkse pluche- zitters, rijden sinds jaar en dag in dienstauto`s met chauffeur, op kosten van de gewone man.
    Dus wat is het probleem?]

    Dat vroeg vrijwel iedereen af die het afzweren van dienstauto's door de PVV een belachelijk voorstel vond ...

  • Baron van Tast tot Zeveren, wo 14 september 2011 12:25 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Baron

    Baron

    Nou, dat ze niet vooraf roepen dat ze niet in die dienstauto willen rijden omdat de centjes beter gebruikt kunnen worden. Het gaat niet om die dienstauto, maar om het stelselmatig paaien van Henk en zijn Ingrid met populistisch geblaat en vervolgens het omgekeerde doen. Liegen noemen wij dat, en dat is niet de bedoeling, toch?

  • Baron van Tast tot Zeveren, wo 14 september 2011 12:30 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Baron

    Baron

    Nou, dat ze niet vooraf roepen dat ze niet in die dienstauto willen rijden omdat de centjes beter gebruikt kunnen worden. Het gaat niet om die dienstauto, maar om het stelselmatig paaien van Henk en zijn Ingrid met populistisch geblaat en vervolgens het omgekeerde doen. Liegen noemen wij dat, en dat is niet de bedoeling, toch?

  • , wo 14 september 2011 14:07 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op

    Je was er nog niet achter dat van alle pluchezitters links het minst pluche-zit en zat?
    Nee.???
    Dan bent bij bij deze een hopeloos geval.
    Opgegeven.
    Overigens, dit te uwer informatie, dat pluche is een jaar of - tig geleden vervangen door blauw leer.
    Maar dat is U waarschijnlijk nooit opgevallen.

  • Jan Jansen, wo 14 september 2011 15:20 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Jan

    "Dus wat is het probleem?

    Als je dat niet begrijpt ben je onderdeel van het probleem. U zit bij de goeie partij.

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 10:56 Reageer op Suus

    Suus

    Dit nieuws is weer een hetze en een voorbeeld van demoniseren.

    PVV is geen elite partij, voert geen achterkamertjespolitek, wil beslist geen gesubsideerde dienstauto en hebben géén dubbele functies, houden aan hun breekpunten en beloftes anders zwaait er wat, en de zittende fractieleden zijn een afspiegeling van het doorsnee NL volk, geen elite dus.

  • , wo 14 september 2011 11:08 in reactie op Suus Suus Reageer op

    LOL

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 11:18 in reactie op Reageer op Suus

    Suus

    :-))

  • , wo 14 september 2011 14:17 in reactie op Suus Suus Reageer op

    Ik begin je door te krijgen.
    Wel ff wennen.;-DD

  • Irma Noord, wo 14 september 2011 14:05 in reactie op Suus Suus Reageer op Irma

    Irma

    Whahahahahaha!!

    Vandaag in de Televaag staat juist dat fractiemedewerkster Staten Noord-Holland een dubbele functie heeft. Stassen (PVV Limburg) is fractievoorzitter Staten en Europarlementarier. Ach ja, je ziet alleen wat je WIL zien he?

    Mooie vogels..... struisvogels

  • Marq Pas, wo 14 september 2011 10:51 Reageer op Marq

    Marq

    Hopelijk toch geen linksche milieucriminele auto, hm?

    Een Humvee met gewapend donker glas lijkt me wel wat voor de meesten.
    Keurig 'executive blue' gespoten met gouden accenten natuurlijk.

    Over de bekleding van de stoelen denken we nog diep na...

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 10:48 Reageer op Suus

    Suus

    PVV idolaten, hoe willen jullie dit "uitleggen" ??

  • W.J. v/d Straat, wo 14 september 2011 12:04 in reactie op Suus Suus Reageer op W.J.

    W.J.

    "schuld van de PvdA" wellicht ? of "Islamitische chauffeurs" ?

    Beiden, dat kan ook....... ;-)

  • Semolina Pilchard, wo 14 september 2011 10:39 Reageer op Semolina

    Semolina

    Stelletje volksverlakkers.

  • Marq Pas, wo 14 september 2011 10:38 Reageer op Marq

    Marq

    Ook het Wilders-electoraat gaat een keertje ontwaken.

    Het duurt al even, toegegeven, maar de eerste lichting haakt al af.

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 11:03 in reactie op Marq Pas Reageer op Suus

    Suus

    Welnee, er zal weer eens geschermd worden dat de peilingen voor de PVV omhoog schieten, daar PVV weer gedemoniseerd wordt.

  • robert vd heide, wo 14 september 2011 10:34 Reageer op robert

    robert

    gezien de samenstelling van de pvv

    eerder een getaway car als dienst auto ; )

  • YggY ..., wo 14 september 2011 10:25 Reageer op YggY

    YggY

    De SP heeft het er maar druk mee, moeten ze hun rapportage weer bijwerken, maar goed dagelijks komt er wel weer een gebroken belofte bij totdat het hele partijprogramma is opgebrand.

    Net zolang tot de anti_Islam paragraaf overblijft.

    http://www.joop.nl/politiek/detail/artikel/pvv_lapt_partijprogramma_stelselmatig_aan_de_laars/

  • x x, wo 14 september 2011 10:25 Reageer op x

    x

    De Limburger:
    Dat de afspraak over de dienstauto's niet altijd houdbaar is, bleek al vrij snel na de installatie van de gedeputeerden op 13 mei van dit jaar. Gedeputeerde Krebber liet zich met een taxi naar Memorial Day in Margraten rijden, omdat de VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN niet toestonden dat hij met de eigen auto zou reizen.

    Begrijpend lezen door de joop redactie:
    De weigering van de PVV om gebruik te maken van dienstauto's heeft al tot ongebruikelijke situaties geleid. Zo reisde een PVV'er met de trein naar Den Haag terwijl zijn collega met de auto ging en na een receptie werd een taxi ingehuurd omdat een van de twee populistische gedeputeerden in verband met de VERKEERSVEILIGHEID zijn privé-auto moest laten staan.

  • Bernie Whistler, wo 14 september 2011 11:10 in reactie op x x Reageer op Bernie

    Bernie

    Uhmmmm...lemme guess:

    PVV'ers die qua alcohol een 'Brinkmannetje' deden en dientengevolge wegens teveel alcohol niet meer veilig mochten rijden? Grijns.

  • Frank Straathoff, wo 14 september 2011 11:17 in reactie op x x Reageer op Frank

    Frank

    Beste reactie op dit item tot nu toe

  • J J, wo 14 september 2011 13:56 in reactie op x x Reageer op J

    J

    Als de gedeputeerde in verband met de verkeersveiligheid de drank had laten staan was er ook geen taxi nodig geweest.

  • x x, wo 14 september 2011 15:21 in reactie op J J Reageer op x

    x

    Ook moeite met lezen...

    omdat de VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN niet toestonden dat hij met de eigen auto zou reizen.

    Kijk dat de Joop voor propaganda doeleinde een loopje met de waarheid neemt is nog net te begrijpen....(alhoewel). Maar dat veel lezers hier alles klakkeloos overneemt wat er op een propagandasite geschreven wordt stelt mij erg teleur...
    Ze lijken veel meer op Henk en Ingrid dan ze zelf denken of voor mogelijk houden.

  • Francis Joseph, wo 14 september 2011 10:20 Reageer op Francis

    Francis

    **...over hypocrisie gesproken!!!**. Beste Henks & Ingrids, waar zijn jullie?

  • Duidelijk Rechts, wo 14 september 2011 11:12 in reactie op Francis Joseph Reageer op Duidelijk

    Duidelijk

    Wij staan gewoon klaar om met het rode potlood te gaan stemmen op de PVV.

  • , wo 14 september 2011 14:30 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op

    Please, Mr, Scotty, beam him up and never let him go down again.

  • Turritopsis ., wo 14 september 2011 15:32 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Turritopsis

    Turritopsis

    lemming and proud!

  • El Che, wo 14 september 2011 20:47 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op El

    El

    Mag dat wel van de pvv, met een rood potlood stemmen?

  • Joe Speedboot, wo 14 september 2011 10:17 Reageer op Joe

    Joe

    Mooi voorbeeld dat de PVV voor de bühne maar wat loopt te roepen om er vervolgens achter te komen dat de werkelijkheid toch anders in elkaar zit.

  • Mees ., wo 14 september 2011 10:15 Reageer op Mees

    Mees

    De zoveelste verkiezingsbelofte....
    Wat stelt die partij in vredesnaam voor...ze kunnen zich zelf beter PVVB gaan noemen.
    Partij Van Veel Kiezerbedrog

  • Lok Rup, wo 14 september 2011 10:09 Reageer op Lok

    Lok

    "Read my lips".
    Hoe zeg je dat op zijn Limburgs (dialect Venlo) ??

  • Marq Pas, wo 14 september 2011 10:57 in reactie op Lok Rup Reageer op Marq

    Marq

    " Wiet my hips ? "

  • Lok Rup, wo 14 september 2011 11:41 in reactie op Marq Pas Reageer op Lok

    Lok

    Een soort lokale drugskuur tegen luie benen die noch tijdig gas kunnen geven noch tijdig kunnen (af)remmen ?

  • , wo 14 september 2011 14:09 in reactie op Marq Pas Reageer op

    Beat my bibs.

  • Eline W, wo 14 september 2011 10:05 Reageer op Eline

    Eline

    Waarom kost een auto met chauffeur minder tijd dan een auto zonder chauffeur?

  • Marc Schouten, wo 14 september 2011 11:17 in reactie op Eline W Reageer op Marc

    Marc

    "Waarom kost een auto met chauffeur minder tijd dan een auto zonder chauffeur?"

    Omdat de geachte PPV gedeputeerde vanaf lunch een gevaar vormt voor de verkeersveiligheid en een taxi moet bellen. En dat is uiteindelijk duurder.

  • Piet de Geus, wo 14 september 2011 11:29 in reactie op Eline W Reageer op Piet

    Piet

    "Waarom kost een auto met chauffeur minder tijd dan een auto zonder chauffeur?"

    Met chauffeur hoef je niet te wachten tot je promillage is gedaald tot acceptabele waarden.

  • Arie Roos, wo 14 september 2011 12:05 in reactie op Eline W Reageer op Arie

    Arie

    [Waarom kost een auto met chauffeur minder tijd dan een auto zonder chauffeur?]

    Omdat de persoon in kwestie dan niet zelf hoeft te rijden, en zijn tijd dus aan andere zaken kan besteden.

  • Eline W, wo 14 september 2011 13:05 in reactie op Arie Roos Reageer op Eline

    Eline

    Die verwachte ik, maar de andere twee zijn origineler.

    Kan iemand zich concentreren in een rijdende auto?

  • Joe Speedboot, wo 14 september 2011 14:12 in reactie op Eline W Reageer op Joe

    Joe

    Op een beetje prettige achterbank lukt mij dat uitstekend.

  • Arie Roos, wo 14 september 2011 14:35 in reactie op Eline W Reageer op Arie

    Arie

    Nou ja, ik denk dat je je beter kan concentreren als je de auto niet hoeft te besturen. En sowieso, het lezen van stukken is natuurlijk onmogelijk als je ook op het verkeer moetnletten.

  • Mostafa Mouktafi, wo 14 september 2011 09:53 Reageer op Mostafa

    Mostafa

    Geef aan de slopers van de samenleving een oude dienst-tractor.

  • Joop Schouten, wo 14 september 2011 10:12 in reactie op Mostafa Mouktafi Reageer op Joop

    Joop

    : )))

  • Bernie Whistler, wo 14 september 2011 10:24 in reactie op Mostafa Mouktafi Reageer op Bernie

    Bernie

    Tractor is niet snel genoeg. Voor kopstukken van marcheervereniging PVV lijkt mij een originele Kübelwagen wel stijlvol Mostafa. En nuttig bovendien. Zo kunnen de onbestemde en stoffige haardossen van de kameraden Graus, Wilders en Brinkman eens flink doorwaaien in de cabrio-uitvoering en het fragiele fontanelletje van brievenbuspisser Lucashen een prettige windmassage krijgen.

    En...als dienstwagen heeft de Kübelwagen haar diensten ruimschoots bewezen. http://bit.ly/nG10Wb

  • Mostafa Mouktafi, wo 14 september 2011 11:01 in reactie op Bernie Whistler Reageer op Mostafa

    Mostafa

    Wat vindt u van een enorme dienst-luchtballon? Past ook bij de luchtballonen van de PVV!
    Maar ik vindt uw optie ook leuk!

  • Censuur Joop, wo 14 september 2011 11:41 in reactie op Mostafa Mouktafi Reageer op Censuur

    Censuur

    En dan met een luchtbuks uit de lucht schieten en zeggen dat je dacht dat het een lastige meeuw was die de boel onder poepte.

  • Censuur Joop, wo 14 september 2011 11:43 in reactie op Bernie Whistler Reageer op Censuur

    Censuur

    En dan maar hopen dat ze onder hun eigen tuig terecht komen. ;)

  • Bernie Whistler, wo 14 september 2011 09:52 Reageer op Bernie

    Bernie

    Tsja, als de dirigerende stem van feldwebel Stassen klinkt springt de troep haastig en volgzaam hackenklakkend in het gareel: "At your service." Maar dan op zijn Limburgs natuurlijk.

    Triest is het wel. Is deze Limburgse editie van Geerts haatzaaiers nog maar nauwelijks uit de startblokken, of de speerpunten worden alweer onder hun kont vandaan geschopt waar ze bij staan. Het beloofde kopvoddenrukken wil maar niet op gang komen en vooralsnog worden gehoofddoekte meisjes in het OV de bus nog niet uitgeschopt door Stassen en handlangers.

    Maar het degelijke en stoere speerpunt van de blonde chef Stassen dat háár kopvoddenrukkers geen gebruik zouden maken van een auto met chauffeur sprak de twee Henken wel aan. Geen gezeik, gewoon met de 12-jaar oude Opel Kadett naar de zaak. Tot nu blijkt dat Stassen haar huiswerk niet heeft gedaan en blijkt dat het gebruik van dienstauto's niet voor niets ontstaan is. De puinbakken van de PVV.

  • Duidelijk Rechts, wo 14 september 2011 09:46 Reageer op Duidelijk

    Duidelijk

    Ze doen precies, wat alle andere partijen ook doen.
    Niks mis mee.

  • Marc Schouten, wo 14 september 2011 10:16 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Marc

    Marc

    hahahaha, praat maar weer recht(s)

    wordt je daar nooit moe van?

  • , wo 14 september 2011 10:48 in reactie op Marc Schouten Reageer op

    Tuurlijk niet. Het kost hem weinig moeite. Nadenken hoeft hij niet, en napraten in one-liners is zóóóó makkelijk!

  • Eline W, wo 14 september 2011 10:17 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Eline

    Eline

    Ik dacht toch dat dat de reden was waarom u kritiek heeft op bepaalde partijen, maar nu de PVV het ook doet is het blijkbaar niet meer zo erg.

  • Denkend aan Holland, wo 14 september 2011 10:19 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Denkend

    Draaien, draaien, wiedewiedegraaien
    Geert kwam thuis om een belofte te verdraaien
    Vader was niet thuis, moeder was niet thuis
    Piep, zei de muis in het provinciehuis

    PVV = Prietpraat Verkopende Vandalen

  • Alexander Raaijmakers, wo 14 september 2011 10:19 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Alexander

    Alexander

    Dit is wel een heel veelzeggend statement waaruit blijkt wat we in Nederland verstaan onder

    'Duidelijk rechts'

  • Suus Suus, wo 14 september 2011 10:46 in reactie op Alexander Raaijmakers Reageer op Suus

    Suus

    Ja, duiuiuidelijk weer eens rechts :-)))

  • , wo 14 september 2011 10:27 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op

    Ja, dat krijg je, je mag als pvv-er allerhande beloftes doen om daarmee het stemvee te paaien.
    Als je vervolgens die beloftes niet houdt is het stemvee ook nog eens zo onvoorstelbaar stom te zeggen dat *hullie het mogen doen want anderen doen het toch ook*.
    Sic.

  • Censuur Joop, wo 14 september 2011 11:39 in reactie op Duidelijk Rechts Reageer op Censuur

    Censuur

    "Ze doen precies, wat alle andere partijen ook doen.
    Niks mis mee. "

    Ja, dat is waar. Als alle partijen over de klif springen om een mens te redden (behoudens de VVD en het CDA), springt de PVV mee. Of nee, dan niet, natuurlijk. Want dat moet die mens zelf maar uitzoeken. Dat staat nou eenmaal niet in het verbroken belofte-akkoord.

  • M. Ebrahimi, wo 14 september 2011 09:45 Reageer op M.

    M.

    So wat? de pvv is de maat. Als ze geen dienstauto willen is goed en als ze dat weer willen is ook goed. It's the PVV, stupid.

    ;-)

  • Jan Jansen, wo 14 september 2011 09:45 Reageer op Jan

    Jan

    .....een van de twee populistische gedeputeerden in verband met de verkeersveiligheid zijn privé-auto moest laten staan....

    Blijkbaar hebben alle alcoholisten des landes een politiek nest gevonden.

    Maar ja, je moet wel beneveld zijn om bij die club te willen horen.

  • Huub Geluk, wo 14 september 2011 09:38 Reageer op Huub

    Huub

    Beter op de fiets, dan vervuil je niets.

    En bovendien, hoe meer die lieden uit de auto blijven, hoe beter de veiligheidssituatie op de Limburgse wegen, gezien hun reputatie van dronkenmansstreken.

  • , wo 14 september 2011 09:38 Reageer op

    *Draaien verkiezingsbelofte weg*..............waar hebben we dat eerder gehoord.

  • Eric Verlinde, wo 14 september 2011 10:23 in reactie op Reageer op Eric

    Eric

    PvdA, SP, Groenlinks... wie was het ook alweer?

  • Bijstandskoning van GeenStijl, wo 14 september 2011 11:01 in reactie op Eric Verlinde Reageer op Bijstandskoning

    Bijstandskoning

    Dus als links jokt dan mag Wilders dat ook? LOL.

  • Censuur Joop, wo 14 september 2011 11:33 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Censuur

    Censuur

    Ja, dat is het "jij mag het, dus moet ik het ook" syndroom. Beetje kinderlijk en naïef gedrag. Bang iets te kort te komen, minder te krijgen dan de ander of tekort gedaan te worden. Eigenlijk heel zielig en een teken van onzelfstandigheid maar vooral ook van onzekerheid.

  • , wo 14 september 2011 11:24 in reactie op Eric Verlinde Reageer op

    Nee, die waren het niet.
    Die hebben weliswaar iets beloofd, maar nog steeds niets hoeven draaien.
    Of was het U niet opgevallen dat ze niet regeren?
    En GL ook al niet?
    En de SP ook al niet?

    Is dat helemaal nieuw voor U.?

  • Eric Verlinde, wo 14 september 2011 12:15 in reactie op Reageer op Eric

    Eric

    Dank dat je me met U (hoofdletter) aanspreekt, maar een god ben ik niet. Wellicht blijven hangen in de oude spelling van voor 1800?

    Draaien doen alle partijen, wel of niet in de regering. Links is er zelfs berucht om geworden (Bos - Cohen - Halsema). Als je kritisch wilt zijn op rechts, wees dat dan ook op links.

    ''Dus als links jokt dan mag Wilders dat ook? LOL''
    Nee natuurlijk niet dumpass. Geen van beide zou moeten liegen, maar kijk niet alleen naar rechts, hand in eigen boezem. Daar valt nog genoeg te verbeteren.

  • , wo 14 september 2011 14:00 in reactie op Eric Verlinde Reageer op

    Ik heb het even over deze regering.
    Laten we nou grijsgedraaide leugens uit het verleden maar even vergeten.
    By the way, Bos draaide niet.
    Dat was een jokkentje van ons aller jokkebrokje de Vries.
    Niet te vergelijken of te verwarren overigens met Balkenende( Irak).

    En waar precies draaiden Cohen en Halsema ook weer?
    In het vorig draaitijdperk was, meen ik Cohen nog niet in beeld.

    Maak me maar even wijzer.

  • Eric Verlinde, wo 14 september 2011 15:16 in reactie op Reageer op Eric

    Eric

    Bos draaide niet?? Hij heeft het bijna uitgevonden! (Aanpak top-inkomens, aanpak financiele crisis, rol bij ondergang DSB, Irak - om zo maar top of mind wat te noemen). Ken je klassiekers zou ik bijna willen zeggen. Of is vergeten gemakkelijker?
    Aangezien je zelf aangeeft dat het ''grijsgedraaide leugens'' zouden zijn maak je al duidelijk dat ze er zeker zijn geweest!
    Prima als je tegen de PVV wil ageren, maar doe dan niet alsof links schoon is.

  • Arie Roos, do 15 september 2011 08:48 in reactie op Eric Verlinde Reageer op Arie

    Arie

    [Bos draaide niet?? Hij heeft het bijna uitgevonden! (Aanpak top-inkomens, aanpak financiele crisis, rol bij ondergang DSB, Irak - om zo maar top of mind wat te noemen). Ken je klassiekers zou ik bijna willen zeggen. Of is vergeten gemakkelijker?]

    Zou je me kunnen uitleggen hoe Bos in deze zaken gedraaid heeft ? Volgens mij heeft hij zijn kiezers nooit beloofd dat hij geen geld in noodlijdende banken zou steken, of dat hij kostte wat kost DSB overeind zou houden ...

    Het suffe is, dat er wel degelijk klassieke voorbeelden zijn van ee draaiende Wouter Bos, maar die noem je niet ...

    [Prima als je tegen de PVV wil ageren, maar doe dan niet alsof links schoon is.]

    Maar goed, de PVV presenteert zich nu juist als de enige partij die niet draait. Ze beweren, dat zij wel doen wat ze beloven, in tegenstelling tot andere partijen. Dan moeten ze gaan janken als ze op draaien worden aangesproken. En al helemaal niet op een punt als dit ... iedereen met een beetje gezond verstand vond het al een belachelijk punt.

  • R van brummelen, wo 14 september 2011 09:35 Reageer op R

    R

    wel complimenten voor het laten staan van de eigen auto ivm verkeersveiligheid (waarschijnlijk wat gedronken na het werk). Af en toe geeft een PVVer ook het goede voorbeeld.

  • Alexander Raaijmakers, wo 14 september 2011 10:21 in reactie op R van brummelen Reageer op Alexander

    Alexander

    Deze PVV'er had ook gewoon zijn biertjes kunnen laten staan.

    Als ik met de auto op een feestje ben en eigenlijk toch liever wel een biertje pak, dan heb ik pech. Want een taxi vind ik te duur.

    Maar deze PVV'ers, die laten de taxi naar alle waarschijnlijkheid gewoon door de provincie betalen.

  • Adrie Kooijman, wo 14 september 2011 09:34 Reageer op Adrie

    Adrie

    Ach ja... Het pluche... De heren behoren nu tot het establishment en komen tot de ontdekking dat sommige 'privileges' niet alleen 'privileges' zijn maar ook nut hebben, en die positieve kanten worden nu eenmaal niet in de kroeg besproken.

  • Jan Jansen, wo 14 september 2011 09:30 Reageer op Jan

    Jan

    Tja
    Deze partij van volksverlakkerij en vunzigheid breekt waar mogelijk de verkiezingsbeloftes.

    Arme chauffeurs van dit tuig.

  • Rob van Kan, wo 14 september 2011 09:28 Reageer op Rob

    Rob

    Het kost teveel tijd om in Limburg zelf auto te rijden? Hoe groot is Limburg? Kom nou toch.

  • Rob Geurtsen, wo 14 september 2011 09:50 in reactie op Rob van Kan Reageer op Rob

    Rob

    zeg een beetje meer eerbied voor de goede zaak. Wat een minachting voor ons land.

  • Rob van Kan, wo 14 september 2011 10:35 in reactie op Rob Geurtsen Reageer op Rob

    Rob

    Afschaffing van al die stukjes land van niks met eigen bestuurslagen, of samenvoegingen tot grotere gebieden, zou anders niet verkeerd zijn.
    Een willekeurige greep uit enkele Europese provincies:

    Limburg 2,153 km2
    Friesland 3,349 km2
    Närke (Zweden) 4,122 km2
    Haskovo (Bulgarije) 5,533.3 km2
    Cosenza (It., waar ik woon) 6,650 km2
    Avila (Spanje) 8.048 km2

    Teken ik bij aan dat Närke al geen administratieve functie meer heeft, en dat Italiaanse provincies waarschijnlijk geheel wegbezuinigd gaan worden.

  • Bas Grootel, wo 14 september 2011 14:38 in reactie op Rob van Kan Reageer op Bas

    Bas

    Rob: Limburg is vooral erg lang. Niet zo breed. Maar om van Noord Limburg naar Zuid Limburg te reizen ben je met de auto al snel anderhalf uur bezig.

  • Zeer Voornaam, wo 14 september 2011 18:53 in reactie op Bas Grootel Reageer op Zeer

    Hoezo? Legt den haag wel wegen aan in limburg?
    Ik dacht dat al het wegenbudget vooral naar treinen en wegen in de randstad terecht komt.

  • Censuur Joop, wo 14 september 2011 19:37 in reactie op Bas Grootel Reageer op Censuur

    Censuur

    Wow, wel anderhalf uur reizen. Zijn zij even blij dat ze niet in Australië leven.

 

Reageren

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven

Tweet van de dag

zo 27 mei 2012

In Baywatch was het iedere dag dit weer.

Kakhiel