16 april 10 11:15 Reageer (104) Politiek RSS

Opnieuw PVV-kandidaat in opspraak

Joram van Klaveren (nummer 17) gaat in klas op de foto met vuurwapen

Er is op Hyves een foto opgedoken van de nummer 17 van de PVV-kandidatenlijst, Joram van Klaveren, die een pistool tegen zijn hoofd zet.

Dat meldt het AD. De foto is gemaakt in een klaslokaal toen Van Klaveren nog docent was. Het voormalige VVD-raadslid uit Almere zegt de foto niet zelf op Hyves geplaatst te hebben.

Het is de zoveelste rel rond een kandidaat-Kamerlid van de PVV. Hoewel Geert Wilders vooraf bezwoer zeer nauwkeurig te hebben geselecteerd, kwamen de afgelopen dagen ook Gidi Markuszower (vanwege wapenbezit en extremistische uitspraken) en Mellony van Hemert (vanwege leugens over haar opleiding) in opspraak. Die laatste maakte gisteren bekend zich terug te trekken van de kandidatenlijst.

Lees ook:

* Veel dubbelfuncties op kieslijst PVV

* Gidi Markuszower opgepakt voor verboden wapenbezit

* Gidi Harkuszower (PVV) spreekt joodse fatwa uit

* Mellony van Hemert trekt zich terug

* De 'Bijlhout-factor' van de PVV

Laatste Reacties (104) Reageer Reacties in wachtrij: 0

  • Tijs De Boer, wo 21 april 2010 19:56 Reageer op Tijs

    Tijs

    Heren heren, dit foto'tje lijkt me nou niet echt een aanleiding om zo'n ophef over te maken. Voor zover ik Joram ken is het geen verkeerde vent. Rechts, ambitieus, humorvol en naar mijn idee iets te intelligent voor de PVV. Maar de tijd zal het leren.

    PS: Mensen die hier onder een schuilnaam roepen neem ik zowiezo niet serieus. Open vizier mannen.

  • Heerlijk Helder Hoppe, wo 21 april 2010 17:13 Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Ach, dat is nou balen he, blijkt dat er bij de pvda ook idioten rondlopen, in ieder geval een pathetisch stalker. Ben benieuwd of dit ook zo breed uitgemeten gaat worden op Joop.nl, of eigenlijk toch niet.

  • Ernst Anepool, zo 05 december 2010 11:45 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op Ernst

    Ernst

    Tsja we zijn nu een paar maanden verder, en zie de resultaten...

    De helft van de Fractieleden blijkt recidiverend in aanraken te komen met de politie, en een aanzienlijk deel daarvan heeft zelfs een *strafblad*


    Wellicht dat jij dat een goede zaak vind dat de Criminelen nu echte volksvertegenwoordigers uit eigen kring hebben, ik viond dat toch een zorgelijke ontwikkeling...

  • , wo 21 april 2010 10:22 Reageer op

    @1
    Helaas, de foto is niet geshopt.

  • Anno Niëm, wo 21 april 2010 10:13 Reageer op Anno

    Anno

    belachelijk om deze duidelijk geshopte foto te plaatsen. Een link plaatsen naar het AD had volstaan.
    #fail

  • Ernst Anepool, di 20 april 2010 23:15 Reageer op Ernst

    Ernst

    Iemand Schreef: "Dat, zoals je schrijft, veel neo-nazi's anti homo zijn is dus niet waar."


    Kom op het is een bekend feit dat de Potenrammers meestal uit neonazi's bestaan, wat heeft het nu voor zin dat te gaan ontkennen als het zelfs door de rechter als zulks veroordeeld word?


    "Een groep potenrammers uit Landgraaf wordt door de rechter in Maastricht veroordeeld tot celstraffen van 18 tot 30 maanden. In de groep van 14 daders waren 7 minderjarigen. Zij mishandelden in 2006 homo's op de Brunssumerheide. Op het Stormfrontforum gaf de Limburger Orion Oostvogels van het Nationaal Collectief in oktober 2006 nog tips aan potenrammers in spé om ongezien te werk te gaan. Nadat er in mei 2006 hakenkruisen en homovijandige teksten op het wegdek waren geklad, had Oostvogels vernomen dat het daarbij niet zou blijven."

  • Hoxton Saada, ma 19 april 2010 16:01 Reageer op Hoxton

    Hoxton

    ...Niet iedere schroef aan de muur is een microfoon...
    ...Niet iedere zittend individu aan het water is aan het vissen...
    ...Niet iedere Marokkaan met een baard is een extremist...
    ...Niet iedere "boerka" draagster is vrijwillig dat ding aangetrokken...
    ...Niet iedere kaaskop is een Hollander...
    ...Niet iedere landloper is een zwerver...

    Waar is NEDERLAND van vroeger????

  • Jona Leguat, ma 19 april 2010 14:24 Reageer op Jona

    Jona

    Wie weet komt er nog eens een 'schokkende' foto van een andere PVV leraar boven water waar hij wordt neergestoken door een zwaard bij een toneelstuk van Shakespeare.

    Ik vind Wilders helemaal niks maar ik walg van dit soort 'nieuws'.
    Het AD is überhaupt geen krant meer te noemen maar meer een roddel-en-achterklap glossy.

  • Thijs Dus, ma 19 april 2010 07:52 Reageer op Thijs

    Thijs

    De foto is tijdens een toneelstuk over een overval in de klas gemaakt en door een van de leerlingen in 2008 op een hyves pagina gezet die niet van Van Klaveren is. Er wordt niet "geposeerd" en er is niemand "op het internet gaan staan". Van Klaveren heeft deze foto niet in bezit en heeft hem ook niet op internet gezet.

    Treurig hoor, al die ophef over niets.

  • Mario Frieswijk, ma 19 april 2010 13:36 in reactie op Thijs Dus Reageer op Mario

    Mario

    idd deze foto is onbelangrijk

    Het zijn de walgelijke denkbeelden van deze meneer die pas echt ophef verdienen.

  • Thijs Dus, ma 19 april 2010 13:55 in reactie op Mario Frieswijk Reageer op Thijs

    Thijs

    Uw negatieve vooringenomenheid druipt er werkelijk vanaf.
    Welke walgelijke denkbeelden van Van Klaveren kent u zoal?

  • Ernst Anepool, zo 18 april 2010 11:13 Reageer op Ernst

    Ernst

    Zou een mooie zijn voor een bijschriften wedstrijdje...

    Mijn inzending:
    "Na de LPF, pleegt nu ook de PVV politieke zelfmoord"

  • ron de boer, za 17 april 2010 11:04 Reageer op ron

    ron

    Als ik de foto zie, zou de kop moeten luiden : aspirant kamerlid PVV wil zelfmoord plegen.

  • Aart Visser, za 17 april 2010 10:49 Reageer op Aart

    Aart

    Wat jammer dat er inhoudelijk niet kan worden ingegaan op de PVV... dit getuigd wel van een laag journalistiek niveau, meneer is gewoon bezig met een toneelstukje in de klas...

  • Prins Pils, za 17 april 2010 21:10 in reactie op Aart Visser Reageer op Prins

    Prins

    "Wat jammer dat er inhoudelijk niet kan worden ingegaan op de PVV..."

    Het volgende voldoende? 12 redenen om niet op Wilders te stemmen:

    1. Wilders geeft van veel interne problemen de islam de schuld, maar de hoge jeugdcriminaliteit onder Marokkanen is niet te wijten aan de islam. Die onder Antillianen is namelijk net zo hoog, terwijl die onder Turken een stuk lager is. De oplossing voor de hoge jeugdcriminaliteit onder Marokkanen en Antillianen is dan ook een beter functioneren van het politionele-justitiële-hulpverlenende gebeuren, maar daar heeft Wilders nog geen enkel reëel en uitgewerkt voorstel voor gedaan.

    Verder is het onzin dat etnisch allochtonen voornamelijk uitkeringstrekkers zijn en autochtonen voornamelijk werkende mensen. De jaarcijfers over 2008 en 2009 zijn als volgt:

    Jaarrapport Integratie 2008 (CBS; geeft geen baancijfers):
    Percentage autochtonen met een uitkering (WW, WAO/Wajong, bijstand): ~10%.
    Percentage niet-Westerse allochtonen met een uitkering: ~20%.

    Jaarrapport Integratie 2009 (SCP; geeft geen uitkeringscijfers):
    Percentage autochtonen dat betaalde baan heeft: 69%.
    Percentage niet-Westerse allochtonen dat betaalde baan heeft: 55%.

    Dat zijn geen enorme verschillen, zeker niet als men bedenkt dat discriminatie nog steeds voorkomt in Nederland.

    2. Wilders geeft de islam ook de schuld van veel internationale problemen omdat (alleen) de islam een geweldadige religie zou zijn. Echter, Al Qaida en gelijke terroristische groeperingen zijn opgericht en hebben nog steeds veel aanhang omdat het Westen, in ieder geval de Verenigde Staten, diverse landen in het Midden-Oosten streken heeft geleverd en Israël steeds weer de hand boven het hoofd houdt. Terwijl de joodse diaspora voornamelijk een gevolg is geweest van Romeinse onderdrukking en de eigen wens naar het economisch veel beter draaiende Westen te emigreren, en de Arabieren helemaal geen schuld hadden aan de Duitse jodenvervolging. Verder hebben christenen ook heel veel op hun geweten:
    - de Spaanse inquisitie
    - slachtpartijen onder en onderdrukking van Indianen
    - gewelddadigheden tegen en onderdrukking van Maori's en Aboriginals
    - de Apartheid
    - honderdduizenden doden in Afrika door verbod op condoomgebruik door de katholieke kerk
    - bloedige strijd in Noord-Ierland tussen protestantse en katholieke christenen
    - militaire dictaturen en zelfs doodseskaders in Latijns Amerika
    - kruistochtachtige exercities ook tegen andersdenkende christenen, door katholieken
    - de slavernij in de VS
    - initiatie en uitvoering van vermoorden van 6 miljoen joden
    - wijdverbreid seksueel misbruik
    Men zal wellicht willen stellen dat 'christenen' en 'uit naam van het christendom' niet hetzelfde is, maar dat onderscheid maakt Wilders ook niet als het gaat om islamieten vs. uit naam van de islam. En wat Wilders negeert is dat er ook een liberale islamstroming is, het soefisme.

    3. Dat Nederland zou islamiseren, overgenomen worden door moslims, is onzin. De berekeningen van het Centraal Bureau voor Statistiek laten weliswaar zien dat het percentage moslims toeneemt, maar die toename gaat steeds langzamer door o.a. een steeds lager geboortecijfer, en in 2050 is het percentage moslims op zijn hoogst 8. Daar komt nog bij dat uit onderzoek blijkt dat een aanzienlijk deel van de jonge moslima's een hoofddoek draagt uit protest tegen de demonisering van hun religie door Wilders. Dus uit Geuzengedrag. Als Nederland al islamiseert, helpt Wilders dus daaraan mee.

    4. Wilders discrimineert zelf, want zijn kopvoddentax mocht niet gelden voor jodinnen en nonnen. Dit geldt ook voor islamonderwijs. Dat wil hij verbieden, maar katholiek en joods onderwijs mogen wel blijven bestaan. Terwijl er in ieder geval in de Bijbel ook allerlei onverdraagzame en gewelddadige teksten staan. Deuteronomium 22 schrijft bijvoorbeeld voor dat maagden en hun sexpartners gestenigd moeten worden tot de dood erop volgt, indien zij nog niet getrouwd zijn. Wilders' repliek dat het Oude Testament vervangen is door het Nieuwe Testament is onzin. Dat staat nergens in het Nieuwe Testament, en beide boeken worden door de katholieke kerk als het Woord van God beschouwd.

    5. Het uitzetten van criminele etnisch allochtonen is een oplossing die averechts zal werken. Die criminelen zullen er hartelijk om lachen, want ze krijgen geen straf en zijn in no-time weer terug. Dat ze dan illegaal zijn nemen ze voor lief. Het alternatieve voorstel van Wilders, om criminele etnisch allochtonen ná hun straf uit te zetten, is in tegenspraak met de grondwet die discriminatie verbiedt. Daar komt bij dat het voorstel van Wilders om maar één paspoort te mogen hebben maakt dat mensen überhaupt niet meer kúnnen worden uitgezet. Ook hier blokkeren Wilders' emoties zijn verstandelijke vermogens, zo lijkt het.

    6. Wilders is hypocriet, want hij geeft af op de islam wegens hun homodiscriminatie, maar ondertussen komt zijn eigen aanhang voor een belangrijk deel van neofascisten, die fel anti-homo zijn. En van conservatieve joden en christenen, die ook anti-homo zijn. Wat hem ook hypocriet maakt is dat hij zegt op te komen voor de onderdrukte vrouwen in de islam met zijn hoofddoekjesverbod, maar de ontwikkelingshulp wil afschaffen. Terwijl de islamitische vrouwen in Nederland nergens om gevraagd hebben maar de ontwikkelingslanden wel.

    7. Gebrek aan verstand van zaken gecombineerd met emotioneel reageren is een beproefd recept voor kabinetscrisis. Met de PVV in de regering kunnen we elk jaar naar de stembus, en vervalt Nederland in no-time tot een land á la het Italië van de jaren '70-'90: één grote bestuurlijke wanorde, met economische tegenspoed als gevolg. En als de PVV de meerderheid krijgt in het parlement kan Nederland zich opmaken voor rellen, vergeleken waarmee die in de Franse voorsteden slechts een opstootje waren. Islamieten/etnisch allochtonen zullen discriminerende maatregelen - terecht - niet pikken en in opstand komen, hoezeer sommigen van hen ook zelf criminelen zijn.

    8. Nederland is zelf actief moslims gaan werven in het buitenland, in de jaren '60 - '80, om aan de toenemende vraag naar arbeidskrachten te kunnen voldoen. Dan kan nu, met behoud van aanzien in de internationale gemeenschap, niet overgegaan worden tot deportatie omdat moslimvrouwen hoofddoeken dragen en de helft van de islamitische bevolkingsgroepen een hoge jeugdcriminaliteit kent.

    9. Wilders weigert om zijn sociaal-economische plannen, voor zover die concreet zijn, door te laten rekenen door het Centraal Planbureau, waardoor men nooit van tevoren weet of ze haalbaar zijn en wat voor effecten ze precies hebben. Wilders wil zelfs het CPb opheffen!

    10. Wilders wil niet openbaar maken wie hem c.q. zijn partij financiert. De kans is dan reëel dat buitenlandse groeperingen, bijvoorbeeld conservatief-christelijke Amerikaanse of zionistische, hier wezenlijke invloed gaan krijgen op de politiek.

    11. Met Wilders als vertegenwoordiger slaat Nederland een pleefiguur in het buitenland, als we al niet in no-time ruzie hebben met allerlei landen. Dat slaat o.a. heel snel terug op onze economie. Recentelijk nog presenteerde Wilders zich in Groot-Brittanië als de toekomstige premier van Nederland, en maakte tijdens hetzelfde bezoek de Turkse premier Erdogan belachelijk. Werkgeversvoorzitter Wientjes heeft zich dan ook sterk gekeerd tegen Wilders.

    12. Wilders' voorstellen zijn vaak niet uitvoerbaar, door grote consequenties op andere vlakken waar hij geen rekening mee houdt. Dat is hem al vaak verteld, maar daar is hij Oost-Indisch doof voor. Zo ontstaat er bij ongewijzigd beleid al een personeelstekort in de zorg van 450.000(!) man in 2025, door (het tweekantig snijdende mes van) de vergrijzing. Dat wordt nog erger als moslims, waarvan de vrouwen regelmatig in de thuiszorg werken, gedeporteerd gaan worden. Zelfs Ayaan Hirsi Ali, Wilders' grote inspirator, heeft zich afgekeerd van Wilders omdat hij geen reële oplossingen biedt.

  • Hans Laros, za 17 april 2010 22:17 in reactie op Prins Pils Reageer op Hans

    Hans

    Uhu, en wat heeft dit nieuwsbericht dan voor nieuwswaarde?

    Verder vind ik de foto trouwens niet eens zo schokkend.
    Hijzelf heeft het pistool niet vast, en het pistool was deel van zijn les.
    Natuurlijk is het niet verantwoord om zo'n foto, als leraar zijnde, te laten maken, maar dit gaat écht helemaal nergens over.

  • Samanya Mawusi, zo 18 april 2010 16:11 in reactie op Prins Pils Reageer op Samanya

    Samanya

    Wat een prachtige bijdrage Prins Pils!

  • harry harrysen, di 20 april 2010 00:17 in reactie op Prins Pils Reageer op harry

    harry

    Goede punten. bedankt. Waar ik het niet geheel in kan vinden is dit : ''Wilders is hypocriet, want hij geeft af op de islam wegens hun homodiscriminatie, maar ondertussen komt zijn eigen aanhang voor een belangrijk deel van neofascisten, die fel anti-homo zijn.'

    Fascistische, neo-fascistische, en extreem-rechtse groepen hebben juist een bijzonder hoog homo gehalte. Dat is het merkwaardige.

    Paar voorbeelden: Ernst Rohm, Leider SA. Edmund Heines, deputy SA. Over Hitler's vermeende homosexualiteit wordt al decennia gespeculeerd.

    Neo nazi's het zelfde: In de jaren '70 bestond er in de VS de National Socialist League, een opelijk homo nazi groep ''voor Ariers'' die voortkwam uit de leer en SM-cultuur. Michael Kuhnen was leider van de neo-nazi beweging in Duitsland, openlijk homo en stierf in 191 aan aids.

    Jorg Haider in Oostenrijk was een homo. Pim Fortuijn ook (al was hij dan geen neo nazi, maar weldegelijk extreem rechts).

    Dat, zoals je schrijft, veel neo-nazi's anti homo zijn is dus niet waar.

  • Ernst Anepool, di 20 april 2010 22:36 in reactie op Aart Visser Reageer op Ernst

    Ernst

    Het is gewoon onmogelijk gemaakt door de PVV om in te gaan op de inhoud, we weten immers nog steeds niet waar ze nu voor staan.

    Eerst waren de hoofddoekjes een on0onderhandelbaar breekpunt voor de partij, en nu opeens weer niet.

    Verder hebben ze alleen punten van de SP gekopieerd om het partijprogramma een beetje inhoud te geven, als je dat eruit haalt houd je dus ziets over...

    Hoe kun je nu de inhoud bepalen van absolute leegte?

  • Piet Puck, vr 16 april 2010 21:28 Reageer op Piet

    Piet

    Het gaat lekker met de PVV. Begint echt steeds meer op de LPF te lijken. Is het einde in zicht van de PVV ??????

  • seven seven, vr 16 april 2010 17:34 Reageer op seven

    seven

    Lijkt gezien kleine afmetingen meer op een speelgoed / waterpistooltje.

  • , vr 16 april 2010 20:32 in reactie op seven seven Reageer op

    Met zo'n klein FN-etje liep de politie en douane vroeger rond!
    Is wel 7,65mm hoor!

  • Ron Pronk, vr 16 april 2010 17:16 Reageer op Ron

    Ron

    Dit wordt een herhaling van zetten! we hebben dit toch allemaal al eerder gezien? Zijn er nu nog hoger opgeleiden die dit nog kunnen steunen, of wachten we het af tot dit soort mensen echt een beetje macht gaan krijgen!?

  • Aert Willem d'Holbach, vr 16 april 2010 16:30 Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Ik had op de mioddelbare school een docent die:
    1. uitlegde en voordeed hoe je moest blowen,
    2. ons dwong om mee te demonsteren tegen "de bom" op straffe van slechte cijfers
    3. ons leerde hoe eenvoudig het was om zelf springstof te maken voor radikale aksies, van kunstmest en wat andere troep.

    Daar maakten we toen geen foto's van omdat dat in die tijd niet de normaalste zaak van de wereld was. Voor het overige is er niet veel veranderd, zo te zien.

  • Gracchus Babeuf, vr 16 april 2010 21:46 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Gracchus

    Gracchus

    Daar komt de haat dus vandaan, van 2 en 3. Mijn conclusie is dat u een verknipte leraar had. Maar ik acht u in staat om het uit uw duim te zuigen, om de zaak te jennen en aandacht te krijgen.

    Gesteld dat het waar is, dan is het nog geen reden om zoveel jaren later iedereen, die nu en destijds ook, een iets linksere mening heeft dan u te verketteren.

    Overigens werkte Hans Janmaat ook in het onderwijs. Hij heeft zich niet onbetuigd gelaten, wat overigens net zo verknipt was.

    Kortom, meneer Aart, niet er omheen draaien, niet wegduiken. Namen, data, feiten...Hoor en wederhoor is toch een liberaal principe? Verwacht dan dat het een en ander gecheckt wordt. Of is het gewoon weer kletsika en opsnijderij?

  • Aert Willem d'Holbach, za 17 april 2010 11:22 in reactie op Gracchus Babeuf Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Haat? Dat woord ken ik niet. Teleurstelling lijkt me een betere kwalificatie. Haat is voor mensen die onmachtig zijn en geen oplossing kennen of kunnen verzinnen. Voor het overige doet u uw werk als amateurpsycholoog ook niet zo best.

    Namen, data, feiten? Heeft dat zin, na ongeveer 30 - 35 jaar? Dat komt op mij over alsof u graag aan naming and shaming zou willen doen. Ik laat het bij de babyboomers Sjors en Harry, die respectievelijk maatschappijleer en godsdienstles gaven. Harry was solidair aan Sjors en gaf je per definitie een onvoldoende als Sjors dat ook deed. Zo ging dat in de jaren 70.

  • Piet Knollema, za 17 april 2010 12:31 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Piet

    Piet

    Mijn grootmoeder riep vroeger vaak dat ze niet van Engelsen hield, want het waren allemaal "soepers" volgens haar. Dronkaards bedoelde ze.
    Ze had ooit in haar leven een Engelsman ontmoet en die was dronken.
    Zoals mij "opoe" terugkeek op haar ervaring met die ene Engelsman kijk jij blijkbaar terug op de leraren van de jaren 70 opgrond van je eigen ervaring.

  • Aert Willem d'Holbach, za 17 april 2010 12:51 in reactie op Piet Knollema Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Ik lees voor uit eigen werk Knollema, niet meer dan dat. Waar staat dat ik generaliseer op grond van eigen ervaringen?
    Het lijkt mij echter wel dat het terecht is om tegen u te zeggen: "de appel valt niet ver van de boom". Ook u baseert uw mening op onvoldoende feitelijk materiaal.

  • Ernst Anepool, zo 18 april 2010 11:20 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Ernst

    Ernst

    Weer lekker bezig mnet je professionele beeldvorming meneer Aert?

    Je weet het allemaal wel bij elkaar te verzinnen met je team :-)

  • Aert Willem d'Holbach, ma 19 april 2010 08:57 in reactie op Ernst Anepool Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Heb ik nu al een team ter beschikking?
    Dat loopt dus lekker :-)

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 15:49 Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Ja, mensen met een politieke functie kunnen absoluut niet in de nabijheid van wapens worden gezien: http://airvd.files.wordpress.com/2009/05/beatrix_startschot2_886616b.jpg

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 15:38 Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Heeft iemand voor de volledigheid de hele foto? Ik vraag me af of hij nou zelf dat pistool tegen zijn hoofd drukt of dat een leerling dat doet....

    alvast bedankt.

  • Hans Laros, vr 16 april 2010 15:24 Reageer op Hans

    Hans

    Pfff wat is dit voor een non-nieuws.
    Begrijp me niet verkeerd, ik veracht Geert en zijn radicale ideeën.
    Maar kan iemand mij vertellen wat dit inhoudelijk toevoegt aan de de discussie omtrent de Islam en relmarokkanen?
    Geef die man geen stok om mee te slaan en hou om met dit ''demoniseren''.

  • Jan L., vr 16 april 2010 15:14 Reageer op Jan

    Jan

    Zodra iemand zich kandidaat stelt voor het PVV Kamerlidmaatschap kan en zal alles tegen je gebruikt worden. Er zijn kennelijk mensen die zich momenteel fulltime bezig houden met het navorsen van de achtergronden van alle PVV kandidaten. En stuit men op iets dan wordt dit in de pers breed uitgemeten met suggestieve koppen en teksten.

    Tegenover het AD verklaart Van Klaveren dat de foto buiten zijn medeweten op Hyves is geplaatst en er geen gewelddadige boodschap in schuilt. "Hij is in de klas gemaakt tijdens een toneelstuk over een overval", aldus de PVV'er.

    Lees voor de gein even http://contradicere1.wordpress.com/2010/04/16/joram-van-klaveren-in-opspraak/

  • Rouane Rabbit, vr 16 april 2010 21:35 in reactie op Jan L. Reageer op Rouane

    Rouane

    Het is wel grappig om te zien dat Joram van Klaveren en zijn pistooltje door nagenoeg de gehele pers wordt genegeerd. Kennelijk ziet men er geen nieuwswaarde in.

    Alleen wat extreem-rechtse blogs grijpen het feit aan om te janken hoe onrechtvaardig ze worden behandeld.

    De hoax van de PVV is duidelijk mislukt. Het was een aardig idee, maar kennelijk ook een grove onderschatting van de Nederlandse pers.

  • Jan L., za 17 april 2010 09:40 in reactie op Rouane Rabbit Reageer op Jan

    Jan

    [...]Het is wel grappig om te zien dat Joram van Klaveren en zijn pistooltje door nagenoeg de gehele pers wordt genegeerd. Kennelijk ziet men er geen nieuwswaarde in.[...]

    Wel goed dan dat Joop hier nog wel over uitpakt. En grappig om te zien hoeveel mensen hieronder vanuit een reflex reageren met 'zie je wel?'.

    [...]De hoax van de PVV is duidelijk mislukt. Het was een aardig idee, maar kennelijk ook een grove onderschatting van de Nederlandse pers. [...]

    LOL, wát een complottheorie, wat een flauwekul ook. Lijkt er meer op dat een journalist van het AD een rekeningetje wilde vereffenen, zonder resultaat overigens, behalve de Joop-redactie die er gelijk bovenop sprong.

  • Rouane Rabbit, za 17 april 2010 13:13 in reactie op Jan L. Reageer op Rouane

    Rouane

    ---[LOL, wát een complottheorie, wat een flauwekul ook.]----

    Denk jij dat dat onmogelijk is? De PVV is zich weer wel bewust van de negatieve nieuwsgeving over sommige kandidaten.
    Als de pers hier wel op ingesprongen was, dan was dat een hele aardige publiciteitsstunt geweest. Eentje die de meer substantiële kritiek op PVV-kandidaten mee trekt in de context van belachelijkheid.

    Bijvoorbeeld de extreemrechtse blog Contradicere sprong er wel op in met de voorspelbare "zie je wel"... reactie.

    Jij schreef immers ook over dit voorval:
    ---[En stuit men op iets dan wordt dit in de pers breed uitgemeten met suggestieve koppen en teksten.]----

    En dat was niet juist, ook jij geeft dat min of meer toe. Nu is dat "breed uitmeten in de pers" in je volgende reactie toch al weer versmald tot:

    ---[Lijkt er meer op dat een journalist van het AD een rekeningetje wilde vereffenen]----

  • Jan L., zo 18 april 2010 09:00 in reactie op Rouane Rabbit Reageer op Jan

    Jan

    [...]Denk jij dat dat onmogelijk is? De PVV is zich weer wel bewust van de negatieve nieuwsgeving over sommige kandidaten.
    Als de pers hier wel op ingesprongen was, dan was dat een hele aardige publiciteitsstunt geweest.[...]

    Dat zou een vrij destructieve manier van damage control zijn omdat de risico's veel te groot zijn en de kans dat de strategie niet werkt grote gevolgen hebben. Jouw theorietje is niet onmogelijk, maar na de recente opspraak over Brinkman en Markuszower zeer onwaarschijnlijk.

    [...]Bijvoorbeeld de extreemrechtse blog Contradicere sprong er wel op in met de voorspelbare "zie je wel"... reactie.[...]

    Jouw kwalificatie van extreem-rechts zegt me weinig. Jij hebt mij ook eens extreem-rechts genoemd, en jezelf daarmee in zulke mate gediskwalificeerd dat ik al je reacties met een zak zout neem. En je kan zeggen dat Contradicere een 'zie je wel' reactie schrijft, het fundamentele verschil zit in het feit dat het AD/Joop in dit geval een aanleiding heeft gezocht en zelf non-nieuws heeft gereageerd, terwijl blog C. hier enkel op gereageerd heeft.

    [...]Jij schreef immers ook over dit voorval:
    [En stuit men op iets dan wordt dit in de pers breed uitgemeten met suggestieve koppen en teksten.][...]

    In algemene zin is dat ook zo. In dit geval is het bij het Ad en Joop gebleven. Al heeft het daarmee nog veel te veel aandacht gekregen.

  • Rouane Rabbit, ma 19 april 2010 08:55 in reactie op Jan L. Reageer op Rouane

    Rouane

    ---[Jouw kwalificatie van extreem-rechts zegt me weinig. ]---

    Dan hoeven we daar niet over te discussiëren. Ik heb wat artikeltjes gelezen en via de reacties een indruk gevormd van de bezoekers, naar mijn smaak extreem-rechts, volgens jou niet. Ik vind dat verder niet belangrijk.

    ---[aanleiding heeft gezocht en zelf non-nieuws heeft gereageerd, terwijl blog C. hier enkel op gereageerd heeft.]---

    Dat is precies wat ik zei, met een "zie je wel"-artikel. En met dat soort artikelen staat Contradicere redelijk gevuld.

    ---[In algemene zin is dat ook zo. In dit geval is het bij het Ad en Joop gebleven. Al heeft het daarmee nog veel te veel aandacht gekregen.]----

    Het is gewoon niet breed uitgemeten in de pers. Je kunt nu wel met woord-interpretaties gaan spelen, maar je kunt ook gewoon zeggen dat ik gelijk heb.

    "breed uitgemeten" betekent in de breedte uitgemeten, dus door de pers van allerlei signatuur. En nogmaals, dat heeft niet plaatsgevonden.

    Dat Joop en het AD er aandacht aan gaven is jammer voor die twee redacties. Hoewel ik het bij Joop iets minder jammer vind, want daar levert het nog discussie op, en dat is soms wel weer interessant.
    ===================
    Contradicere schrijft, naar ik zie, vaker dat iets breed wordt uitgemeten.

    Kijk naar het afsluitzinnetje van dit artikel:
    "Moeten wij nog een boom opzetten over de betrouwbaarheid van de linkse media en pers?"

    Blijkbaar is er iets gebeurd waardoor de linkse media en de pers onbetrouwbaar zijn gebleken.
    Gauw even lezen wat het is, en dan blijkt het alweer een opgeblazen "zie je wel"-artikeltje te zijn.
    Zoek in dit artikel naar de onderbouwing van de groteske zin waarmee het afsluit.
    http://contradicere1.wordpress.com/2010/03/27/ad-trapt-keihard-in-geert-wilders-hoax/

    Al die blogs bestrijden elkaar met grote woorden, en trachten hun hersenspinsels tevergeefs tot niveau nieuws te tillen. Als andere blogs iets schrijven is dat voor Contradicere reden om dit "pers" en "linkse media" te noemen.

    Extreem rechts is inderdaad een te groot woord voor Contradicere. Laten we het een populistisch islamofoob/rechts-blog noemen van een schrijver met heel veel tijd die zijn naam niet durft bekend te maken, en een publiek waarvan ik blij ben dat niemand mij bekend voorkomt.

  • , vr 16 april 2010 15:04 Reageer op

    En dat is dus, in drie dagen tijd, de vierde kandidaat die - op zijn zachtst gezegd - discutabel is.
    Iedereen moet me nu toch nageven dat geen enkele andere partij dat tot nog toe nog heeft geflikt.
    Tot zover dus het oordelend vermogen van onze geblondeerde volksheld.

  • Jelko Dijkman, vr 16 april 2010 15:00 Reageer op Jelko

    Jelko

    Helaas is mijn vorige reactie niet geplaatst.
    Op een andere manier dan; Ik denk dat er in dit geval een heel redelijke verklaring is dat hij op deze foto staat met een pistool tegen zijn hoofd (waarvan nieteens duidelijk is of het echt is (het pistool dan hè?))

  • Zeer Voornaam, vr 16 april 2010 16:18 in reactie op Jelko Dijkman Reageer op Zeer

    Want het hoofd is overduidelijk niet echt ???

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 16:30 in reactie op Zeer Voornaam Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Lezen, Joeri, lezen.

  • , vr 16 april 2010 14:52 Reageer op

    Wij wachten gewoon gezellig af welk schandaaltje er morgen weer op ons afkomt.
    Volgens mij heeft wildersmans helemaal niemand, waarop dan ook, gecheckt.
    Dat wordt nog lachen, gieren, brullen geblazen.

  • , vr 16 april 2010 14:35 Reageer op

    Als ik zo eens de score mislukkelingen van de pvv-lijst zie, is het met het beoordelend vermogen van ons blonde wereldwonder niet zo best gesteld.
    Ofwel hij wilde ze op zijn lijst hebben OMDAT................

  • Prins Pils, vr 16 april 2010 14:55 in reactie op Reageer op Prins

    Prins

    "Ofwel hij wilde ze op zijn lijst hebben OMDAT................ "
    hij het parlement wil afschaffen en de macht wil overnemen! Vechtjassen Brinkman en Dion, nu die twee Pistolen Paultjes, en ik hoorde laatst dat Fleur Agema bruine band karate heeft..... Hij gaat een staatsgreep plegen! ;-)

  • , vr 16 april 2010 15:07 in reactie op Prins Pils Reageer op

    Niks niet.
    Daar zijn WIJ toch bij??

  • Prins Pils, vr 16 april 2010 20:10 in reactie op Reageer op Prins

    Prins

    ;-)

  • Samanya Mawusi, vr 16 april 2010 14:24 Reageer op Samanya

    Samanya

    Leuke dagelijkse rubriek begint dit te worden. Ik vind dit wel de engste knieenschieter tot nu toe. En dan te bedenken dat deze foto in een klaslokaal is genomen!

  • uitgeschreven uitgeschreven, vr 16 april 2010 14:19 Reageer op uitgeschreven

    uitgeschreven

    Heeft ooit iemand gekeken naar de briljante achtergrond van Wilders zelf? Voor zover ik weet is het een havo studentje met wat avondcursussen of zoiets. Of heb ik dat verkeerd gehoord?
    Ik was geen fan van Pim Fortuyn maar de man had in elk geval hersens (hoewel zelfs hij een partij samenstelde die... nou ja, ... we hebben het gezien).

  • , vr 16 april 2010 14:16 Reageer op

    Tjeeeeeesss!
    Hoeveel idioten heeft ie nog meer op die lijst staan?
    Gadsamme, heeft de smurf dan helemáál wat voor5 troep hij in huis haalde??

  • Bernie Whistler, vr 16 april 2010 13:18 Reageer op Bernie

    Bernie

    Begrijp ik goed uit de geplaatste foto dat de knieënschieters van de PVV zichzelf voortaan gaan gebruiken als oefenmateriaal? Interessant.

  • Prins Pils, vr 16 april 2010 20:14 in reactie op Bernie Whistler Reageer op Prins

    Prins

    Begrijp ik uit je fotootje dat je creatief bent met Photoshop? Ik vind hem wel leuk! :-)

  • YggY ..., vr 16 april 2010 12:46 Reageer op YggY

    YggY

    Die pvv-lijst zegt me niet zoveel maar het is inmiddels wel 2-0 voor de wapens.

    Maar daar mag ik geen conclusies aan verbinden, geloof ik.

  • Moniek S., vr 16 april 2010 12:42 Reageer op Moniek

    Zoals steeds duidelijker wordt - voor degenen die het nog steeds niet willen zien - : de PVV (waarom P-VV? het is toch geen partij?) trekt een bijzonder slag geestelijk gestoorden die hun eigen graf wel graven.
    Daar hoeft weldenkend Nederland verder NIETS voor te doen...

  • Gesus , vr 16 april 2010 12:21 Reageer op Gesus

    Gesus

    misschien is het een idee om bij Mellony langs te gaan voor groepstherapie samen met die andere enge man die van wapens houdt en blijkbaar carte blanche daar mee rond kan lopen,o nee dat kan niet ze is niet afgestudeerd stom van me was ik al weer vergeten.

  • Piet de Geus, vr 16 april 2010 12:10 Reageer op Piet

    Piet

    Nou niet meteen het kind met het badwater weggooien! Ik wou het toch echt beperken tot deze ene uitzondering. En vooruit, jij mag het lijstje kiezen.

  • Zjen Zen, vr 16 april 2010 12:19 in reactie op Piet de Geus Reageer op Zjen

    Zjen

    Je hoeft mij niet te vertellen dat je geen babies mag weggooien hoor.

    Maar ik heb mijn best gedaan er een mooi lijstje van te maken..zie onder aan de pagina.

  • Paars //, vr 16 april 2010 11:58 Reageer op Paars

    Paars

    Ik ben blij dat er geen honger en armoede in de wereld is.
    Geen oorlog.
    Geen aswolk, geen klimaatproblemen.
    Ben ook blij dat er geen economische crisis is.
    Geen bezuinigingen die er aan zitten te komen.
    Geen criminaliteit, geen hooligan geweld.
    Ik ben blij dat er verder helemaal niets belangrijks te melden is vandaag.

    Anders hadden we dit hoogtepunt van journalistiek toch mooi moeten missen.

  • Paradox !, vr 16 april 2010 11:56 Reageer op Paradox

    Paradox

    Cullumatief non-nieuws maakt na weken echt nieuws? Niet erg sterk van de Joop redactie.

  • Leo J Bouwman, vr 16 april 2010 11:45 Reageer op Leo J

    Leo J

    Als je op de knieën mikt, moet je je wapen toch iets anders richten.

  • Joop Schouten, vr 16 april 2010 11:43 Reageer op Joop

    Joop

    Suicide is painless...

  • YggY ..., vr 16 april 2010 12:53 in reactie op Joop Schouten Reageer op YggY

    YggY

    en niet te vergeten

    "It brings on many changes,".

  • R van brummelen, vr 16 april 2010 11:43 Reageer op R

    R

    hopelijk wordt hij nu snel opgepakt, net als anderen die met een vuurwapen op internet poseren. wel opvallend dat dit al de tweede pvv volgeling is die met een vuurwapen wordt gesignaleerd.

  • Ollie B, vr 16 april 2010 11:42 Reageer op Ollie

    Ollie

    Verbaast dit nog iemand? De PVV blijkt aantrekkelijk te zijn voor dit soort figuren. NIet zo vreemd als je naar het grootste deel van de achterban kijkt. En nu niet gaan zeggen dat dat wel meevalt, Holbach, het valt echt niet mee. Als zo'n groep de overhand krijgt in dit land, dan zijn we echt de klos. Het is niet eens meer de middelmaat die dan regeert, maar de agressieve kanslozen-kaste. En waarschijnlijk ziijn ze nog gewapend ook.

  • Jo simon, vr 16 april 2010 11:38 Reageer op Jo

    Jo

    Is dat wel een goed idee?
    Naast het knie-schot ook nog een hoofdprijs.

    Veel gekker moet het toch niet worden,...vindt u niet?

  • Varroa Destructor, vr 16 april 2010 11:37 Reageer op Varroa

    Varroa

    Wat hebben die lui toch met vuurwapens.

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 11:29 Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    ''Hij is in de klas gemaakt tijdens een toneelstuk over een overval", aldus de PVV'er

    Wel heel laag om nu hierover te struikelen. Het blinde, ongefundeerde inhakken op alles wat PVV is zou mij bijna op de PVV doen stemmen.

  • Prins Pils, vr 16 april 2010 11:45 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op Prins

    Prins

    Hoezo "bijna"? Alsof jij niet altijd PVV zou hebben gestemd.

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 11:57 in reactie op Prins Pils Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Zo Goudgele Rakker, jij weet blijkbaar waar ik op stem?
    Zoals met wel meer dingen, zit je ernaast. Ik stem geen PVV, ik stem helemaal niet. Ik heb wel wat beters te doen dan een maal in de vier jaar de illusie van ee keuze te krijgen.
    Kom op, de meest liberale partij is voor een vermindering van de inkomens belasting van 1%, Toe maar! Nee, Gerstenat, daar ga in mijn principes niet voor verloochenen.

  • Prins Pils, vr 16 april 2010 12:18 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op Prins

    Prins

    "ik stem helemaal niet"
    PP: 40% van de PVV-stemmers stemde voorheen niet....

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 12:26 in reactie op Prins Pils Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    En wat wil je hiermee duidelijk maken?

  • Prins Pils, vr 16 april 2010 12:50 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op Prins

    Prins

    "En wat wil je hiermee duidelijk maken?"
    PP: Dat een appel nog geen olifant tot het Puikisme kan bekeren...

  • Prins Pils, vr 16 april 2010 13:00 in reactie op Prins Pils Reageer op Prins

    Prins

    Oftewel: dat een figuurzaag nog geen sinaasappel is...

  • , vr 16 april 2010 15:13 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op

    Niet stemmen houdt wel in dat je verder geen enkel recht van spreken meer hebt.

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 15:28 in reactie op Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Dat moet je me dan even uitleggen....
    Juist wel stemmen betekent dat je niet kunt klagen, je hebt immers zelf meegewerkt aan de formatie van onze regering.

  • , ma 19 april 2010 14:10 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op

    Huh??

    Jij gaat dus bewust niet stemmen en gaat je vervolgens druk maken over de uitkomst van de verkiezingen?

    Heb ik at écht goed ??

    Jandoedelestein:
    Wie niet meedoet aan het spel, heeft geen recht een oordeel te vellen over de spelregels!!!
    En al helemáál niet een recht een oordeel te vellen over de uitkomst van het spel.

  • Heerlijk Helder Hoppe, ma 19 april 2010 14:28 in reactie op Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Als ik niet zou meedoen aan het spel, zou ik ook geen fiches hoeven inzetten. Wanneer dit mogelijk zou zijn, zou je mij niet meer horen zeuren.

  • Zjen Zen, vr 16 april 2010 12:40 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op Zjen

    Zjen

    Heb je dan geen andere principes die je uit de kast kunt halen?

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 12:47 in reactie op Zjen Zen Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Nou Zjen, dat is een goeie. Ik denk erover mijn stem te verkopen, wie biedt? Voor een 10tje issie van jou!

  • Zjen Zen, vr 16 april 2010 12:54 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op Zjen

    Zjen

    Krijg ik dan een stemadvies gratis erbij?

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 13:00 in reactie op Zjen Zen Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Nee, zjen, ik blijf natuurlijk wel een Kapitalistische graaier! stemadviezen zijn 5 euro ;)

  • Zjen Zen, vr 16 april 2010 13:03 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op Zjen

    Zjen

    Ik ga je aangeven wegens fraude.

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 13:25 in reactie op Zjen Zen Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Had niet anders van je verwacht. Je gunt mij, een arme student, blijkbaar die paar extra euro's niet. Lekker sociaal.

  • Rouane Rabbit, vr 16 april 2010 11:46 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op Rouane

    Rouane

    ---[Het blinde, ongefundeerde inhakken op alles wat PVV is zou mij bijna op de PVV doen stemmen. ]---

    Als jij je door anderen laat bepalen moet je dat zeker doen.

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 11:52 in reactie op Rouane Rabbit Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Ik weet niet hoe ik me dat zou meoten voorstellen Rouane, mezelf laten bepalen?
    Maar goed ik zou dan evt. dus gaan stemmen omdat mensen mij proberen te overtuigen niet op de PVV te stemmen dmv demonisering.

  • Rouane Rabbit, vr 16 april 2010 11:59 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op Rouane

    Rouane

    Als jij je door het blinde inhakken van anderen erdoor laat bepalen om PVV te stemmen, dan zijn het anderen die jouw kiesgedrag bepalen.

    Ikzelf bijvoorbeeld, stem op de partij met het program dat mij het meeste aanspreekt. Wie er allemaal op inhakt of mij probeert te overtuigen speelt daarbij geen rol.

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 12:06 in reactie op Rouane Rabbit Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Dat kan. Mijn startpositie is die van ''niet stemmen'' er moet dus eerst wat gebeuren om mij te triggeren naar de stembus te gaan, zoals het demoniseren van een bepaalde partij bijvoorbeeld. Hoop dat eht nu duidelijk is.
    Maar om je gerust te stellen, denk nog steeeds niet dat ik de moeite ga doen hoor.

  • , vr 16 april 2010 14:23 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op

    Ach schat, ik vind je schattig dat je de pvv nog steeds verdedigt, hoor!
    Maar wordt het zo langzaamaan niet een beetje een smoezelig en verdacht stelletje??
    Zou je niet eens gewoon moeten nadenken over waar ze nu precies mee doende zijn?
    Het wordt nu toch wel een beetje verdacht, allemaal, en ALLEMAAL op het randje van wat wel en niet mag.

  • Heerlijk Helder Hoppe, vr 16 april 2010 15:33 in reactie op Reageer op Heerlijk Helder

    Heerlijk Helder

    Dag red, als je goed leest zie je dat ik de PVV helemaal niet verdedig. Ik merk op dat ik het een beetje laag bij de gronds vind om bij een leerkracht die leuk meedoet aan een toneelstukje met klappertjespistool in zijn klas, een foto zo te knippen dat hij overkomt als een idioot, puur om een partij te demoniseren.

  • Rouane Rabbit, vr 16 april 2010 21:58 in reactie op Heerlijk Helder Hoppe Reageer op Rouane

    Rouane

    ---[die leuk meedoet aan een toneelstukje met klappertjespistool in zijn klas]---

    De nagenoeg gehele pers heeft dit genegeerd. Er is gewoon niets aan de hand, in elk geval niet aantoonbaar.

    Ik vermoed ook dat de PVV de foto zelf heeft gelekt om andere negatieve berichten te relativeren.

    Overigens is het wel een serieus lijkend wapen dat hij vast heeft. Als je daarmee een bank binnenloopt, wordt je gearresteerd. Dat zal je met een klappertjespistool minder snel gebeuren.

  • Piet de Geus, vr 16 april 2010 11:29 Reageer op Piet

    Piet

    Nou, in opspraak... Een klappertjespistool tijdens een toneelstukje over een overval. De PVV doet er alles aan om zichzelf onmogelijk te maken maar met dit soort hypete berichtgeving maak je dat helemaal ongedaan: ze kunnen nu met recht het gedemoniseerde slachtoffer uit gaan hangen. Beetje dom.

  • Rouane Rabbit, vr 16 april 2010 11:49 in reactie op Piet de Geus Reageer op Rouane

    Rouane

    Misschien is ie wel door de PVV zelf gezet om ander nieuws te relativeren.

    Lijkt me heel goed mogelijk.

  • Mostafa Mouktafi, vr 16 april 2010 12:45 in reactie op Rouane Rabbit Reageer op Mostafa

    Mostafa

    Misschien wel, kijk naar Berlusconi.

  • Mostafa Mouktafi, vr 16 april 2010 12:47 in reactie op Rouane Rabbit Reageer op Mostafa

    Mostafa

    Niet scrikken als een ex-onderwereld figuur verschijnt als kandidaat bij de PVV, de partij van de vrijheid, iedereen mag mee doen bij de PVV.

  • , ma 19 april 2010 14:37 in reactie op Mostafa Mouktafi Reageer op

    En jij weet zéker dat er nog niet zo'n tiepje zit??

  • Mw. Oeverloos, vr 16 april 2010 11:27 Reageer op Mw.

    Mw.

    't is me wat.

  • Zjen Zen, vr 16 april 2010 11:26 Reageer op Zjen

    Zjen

    Beeldvorming...

    Is het wapen wel echt?
    Is ie als docent iets uit aan het leggen?
    Wie zet deze foto, door wie gemaakt?, op Hyves?

    Ik vind de PVV een verwerpelijke beweging maar ik kan dit soort berichtgeving niet waarderen.

  • Piet de Geus, vr 16 april 2010 11:49 in reactie op Zjen Zen Reageer op Piet

    Piet

    Ik zit me nu al 5 minuten in mijn ogen te wrijven maar het lijkt er nog steeds op alsof we het eens zijn. Wat doen we daarmee? Zo laten of moet een van ons nu van standpunt wisselen?

  • Zjen Zen, vr 16 april 2010 11:53 in reactie op Piet de Geus Reageer op Zjen

    Zjen

    Je mag zelf kiezen Piet.

    Wat zou je graag willen?

  • Piet de Geus, vr 16 april 2010 11:59 in reactie op Zjen Zen Reageer op Piet

    Piet

    Zullen we het maar zo laten en er een lijstje omheen doen?

  • Zjen Zen, vr 16 april 2010 12:03 in reactie op Piet de Geus Reageer op Zjen

    Zjen

    Wat is " het" ? en " er" ? waar je op doelt?
    Bedoel je de animositeit tussen ons?

    Mag ik het lijstje kiezen?

  • Zjen Zen, vr 16 april 2010 12:07 in reactie op Piet de Geus Reageer op Zjen

    Zjen

    listlijstlijstlijstlijstlijstlijst
    lijst
    lijst Ani HET
    lijst Mosi
    lijst Teit.
    lijst ER
    lijstlijstlijstlijstlijstlijstlijst


    Lijstje met een open eind voor het geval dat ....

  • , ma 19 april 2010 08:38 in reactie op Zjen Zen Reageer op

    Zjen, hier kan ik je even niet volgen??

 

Reageren

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven

Tweet van de dag

zo 27 mei 2012

In Baywatch was het iedere dag dit weer.

Kakhiel