14 mei 11 11:46 Reageer (131) Politiek RSS

De Graaf behandelde verslaafden met illegale drug

UPDATE: Volgens Wilders is er niets mis met de activiteiten van De Graaf voor verslavingsbureau Expertcleanics

Expertcleanics, het Haagse verslavingsbureau waar PVV'er Machiel de Graaf werkzaam was, gebruikt een dubieuze drug. Het bureau injecteert verslaafden met Tetlong-250, een drug die niet wordt toegelaten tot de EU. Expertcleanics kan niet worden aangeklaagd omdat de drug wordt voorgeschreven en verstrekt in Oekraïne.

De Graaf heeft samen met eigenaar Frans Geert de Groot meerdere cliënten persoonlijk behandeld. Dat blijkt uit onderzoek van NRC. Daaruit blijkt ook dat de levenspartner van de PVV’er secretaris is van het verslavingsbureau.

De PVV wil niet reageren om dit bericht. Fleur Agema, vicefractievoorzitter in de Tweede Kamer: "Er is al zoveel negatief nieuws over de PVV."

Nadat bekend werd dat De Graaf fractievoorzitter in de Eerste Kamer zal worden voor de PVV, zei hij geen patiënten bij Expertcleanics te behandelen. "Ik wil al mijn tijd vrijmaken voor de politiek. Daarnaast is het niet gezond een bedrijf te verbinden aan welke politieke partij dan ook. Dat zijn twee verschillende werelden."

Update 14.30

Wilders laat in een reactie op het artikel in NRC weten niets mis te vinden aan de activiteiten van De Graaf voor verslavingsbureau Expertcleanics. Over de behandeling met de in Europa illegale drug Tetlong-250 zegt hij: "Het is volkomen legaal. Niks aan de hand dus. Jammer dat roddel- en achterklapblaadje NRC niks beters te doen heeft", stelde Wilders.

Lees meer bij NRC: PVV-lijsttrekker Eerste Kamer in dubieuze drugszorg

Laatste Reacties (131) Reageer Reacties in wachtrij: 0

  • Jacqueline Wouters, ma 16 mei 2011 20:59 Reageer op Jacqueline

    Jacqueline

    Nevenactiviteiten daar zou eens een onderzoek naar gedaan worden
    Veel pvv ers geven ze niet eens op
    Hoeveel neven functies hebben die pvv ers allemaal wel niet die moeten ze toch opgeven in het kader van belangenverstrengeling?Om die reden zijn in Nederland nevenfuncties van ministers verboden en moeten leden van de Tweede Kamer nevenfuncties registreren!
    Zat die Brinkman ook niet in die groep Wilders? Waarom staat dat er niet?
    Laurence Stassen nevenfunkties ook niet opgegeven maar die heeft ze zo te zien wel
    nevenfuncties Europese (parlements)commissies e.d.lid commissie interne markt en consumentenbescherming
    plaatsvervangend lid commissie vervoer en toerisme

    bron

    http://www.tweedekamer.nl/images/Nevenfunctieoverzicht_2011_118-146807.pdf -

  • Jacqueline Wouters, ma 16 mei 2011 02:57 Reageer op Jacqueline

    Jacqueline

    Doet me ineens denken aan een arts die ook experimenteerde op mensen in de concentratie kampen Wo 11! Dan zal ik wel weer teveel zeggen!Die kregen de behandeling gratis overigens tegen wil en dank!

    Sure sure sure

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 23:49 Reageer op Han

    Han

    PVV'er James Sharpe bekent leugen over veroordeling

    Hij wil terug in de Tweede Kamer, Wilders houdt het in beraad.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/583671/2011/05/13/PVV-er-James-Sharpe-bekent-leugen-over-veroordeling.dhtml

    Stassen noemde een nieuwe moskee die in Roermond moet worden gebouwd, bij voorbaat een 'haatpaleis'.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/583693/2011/05/13/PVV-Nieuwe-moskee-in-Roermond-is-haatpaleis.dhtml

  • clara legêne, zo 15 mei 2011 22:50 Reageer op clara

    clara

    Op de website van het bedrijf staat dat deze behandeling je eindelijk VRIJHEID geeft. Dus geen lastige praatsessies en zo. En geen verstoring van je gewone leven.

    Maar er staat ook dat de behandeling niet vergoed wordt door de zorgverzekeraar.

    Dus alleen vrijheid voor wie het zich kan veroorloven. Voor "nog geen vijftig euro per dag". Koopje!

  • Sjouke Boonstra, zo 15 mei 2011 15:52 Reageer op Sjouke

    Sjouke

    Als er een van zijn clienten sterft aan dit "medicijn", dan is de Graaf dus een moordenaar. En dat is niet denkbeeldig:

    "In severe cases it may manifest with coronary insufficience with cardiac activity disturbances, sudden drop of blood pressure, cyanosis of lips, collapse with loss of consciousness, superficial arrhythmic respiration or apnoe. Also there were epileptiformic seizures, disturbances ob cerebral blood flow, reflectory anuria, jaundice." (http://www.tetlong.lviv.ua/eng/field.htm )

    Nee, niks aan de hand.

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 13:41 Reageer op Han

    Han

    Het zou best kunnen dat het een placebo betreft waarop forse winst wordt gemaakt. Een keuring door de autoriteiten van de EU en USA zou dit dan in het licht brengen.

    Blijft dat het medicijn moet worden onderzocht door een onafhankelijke keuring.

  • Ernst Anepool, zo 15 mei 2011 12:38 Reageer op Ernst

    Ernst

    Hmmmm, waar doet me dat nu toch aan denken "Experimenteren met experimentele drugs op verslaafden" ?


    Nee ik kan echt niet meer bedenken welke associatie dat nou opriep, kan iemand me misschien helpen, wie was dat nou toch weer die daar zo beroemd, of liever gezegd berucht mee geworden is ???

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 11:34 Reageer op Han

    Han

    De Graaf als politicus wil verslaafden niet in eigen bedrijf laten behandelen:

    "De aanstaande senator zou zich bovendien als PVV'er niet willen profileren met het onderwerp verslavingszorg. In die hoedanigheid is hij voorstander van een 'harde aanpak' van drugsverslaafden."
    http://binnenland.nieuws.nl/642207/pvver_betrokken_bij_dubieuze_verslavingszorg

    Deze opvatting is in strijd met de werkmethode van Expertcleanics dat juist zich profileert met een softe aanpak, afbouw van verslaving door medicatie, verslaafden in vrijheid behandelen, geen gesloten deuren.

    Ik citeer nogmaals van de PVV website:

    Verslaafde verplicht afkicken in rijksinrichting:
    Voor de Partij voor de Vrijheid is het gedaan met het softe hulpverlenen en alle zoetsappige activiteiten op dit terrein. Verslaafden horen niet thuis in het vrije verkeer van de samenleving.
    1. Een verslaafde krijgt éénmaal de kans om af te kicken met behulp van begeleiding en eventueel medicijnen op recept (methadonverstrekking), mislukt dit dan is er nog maar één optie:
    2. De verslaafde wordt uitgesloten van het vrije verkeer van de samenleving en te werk gesteld in een Rijkswerkinrichting voor een lange periode – zonder medicijnenverstrekking – totdat deze bewezen heeft op eigen kracht clean te worden en te blijven en in een eigen inkomen voorziet.

    http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=375

  • Jan de Boer, zo 15 mei 2011 11:44 in reactie op Han Soerabaja Reageer op Jan

    Jan

    Compliment Han voor je informatieve postings.
    Jij en andere conbtribuanten maken Joop zo voor mij een belangrijke informatiebron.

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 12:08 in reactie op Jan de Boer Reageer op Han

    Han

    (dank voor het compliment, prettig om te horen dat mensen mijn reacties lezen, daarvoor doe ik het immers, om gelezen te worden ;-)

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 10:14 Reageer op Han

    Han

    "Jammer dat roddel- en achterklapblaadje NRC niks beters te doen heeft", stelde Wilders."

    Goed dat Wilders het beter weet dan onze gezondheidsorganisaties die het middel niet wil toelaten, en een krant die daar melding van maakt.

    Iedere krant die kritiek heeft op de PVV is op een slag waardeloos.

    Voor zover "The Islam is at out gates"-Wilders.

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 10:03 Reageer op Han

    Han

    Het is niet alleen in de EU niet toegelaten, maar ook niet door de FDA in de USA.

    En als je ziet wat er wel allemaal toegelaten wordt aan dubieuze, soms verslavende, soms giftige rotzooi, dan vraag je je af waarom er nooit toelating is aangevraagd voor dit medicijn.

    Want dat is het probleem, de fabrikant wil niet meewerken met toelating.

    Om toegelaten te worden met je zeggen waaruit het medicijn bestaat, goed uitgevoerde testresultaten op dieren en mensen laten zien.

    Dit alles weigert die fabrikant, en daarom zit hij in de Oekraïne, waar men het het niet zo nauw neemt.

    Ik zou als patiënt nooit dit medicijn nemen, ik zou als behandelaar nooit dit medicijn voorschrijven. Dit is spelen met mensenlevens.

  • , zo 15 mei 2011 10:55 in reactie op Han Soerabaja Reageer op

    De enige krant die wilders'goedkeurig kan wegdragen is de telegraaf, van oudsher een krant die het niet erg nauw neemt met de waarheid en uiterst bedenkelijke ideeën hanteert.
    Zijn eigen lijfblad, dus.
    .Sensatie en overdrijven.
    Daar vegeteert de telegraaf op, en wilders ook.

  • Zingende Zaag, zo 15 mei 2011 09:16 Reageer op Zingende

    Zingende

    Het mistachterlicht was ooit ook illegaal en nu hebben we het bijna allemaal. Lijkt me een zaak voor de inspectie. Tot dan is het voornamelijk speculatie.

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 10:07 in reactie op Zingende Zaag Reageer op Han

    Han

    Goed vergelijk, een mistachterlicht en een niet goed gekeurd injecteerbaar medicijn.

  • Sylvia Stuurman, zo 15 mei 2011 10:14 in reactie op Zingende Zaag Reageer op Sylvia

    Sylvia

    Jij bent wel trots op iemand in de eerste kamer voor jouw partij die zichzelf heeft verrijkt met hulp van een kwakzalver?

    Het klopt wel perfect met het beeld dat ik van de PVV heb: rijk worden door kwakzalverij ;-)

  • Han van der Horst, zo 15 mei 2011 01:02 Reageer op Han

    Han

    de site Medical Facts heeft een interessant artikel over Tetlon-250. Daarin staat onder meer dat de Oekraïense arts die het middel ontwikkeld heeft, de formule geheim houdt. De samenstelling is dus onbekend. Lees het artikel hier:
    http://www.medicalfacts.nl/2011/05/14/tetlong-250/

    Altijd al gedacht dat de PVV een partij van politieke kwakzalvers was.

  • Zomaar een mening, za 14 mei 2011 21:50 Reageer op Zomaar

    Zomaar

    Blijkbaar is het een trend aan het worden om je uit te geven voor "Groen-linkser, D66-aanhanger of andere opositie partij" (duidelijk geen PvdA want dan herken je ze meteen) en vooral geen PVV aanhanger bent om meteen daarachter zeggen dat je het reageren op de PVV uitwassen beu bent.

    Als jullie het dan werkelijk beu zijn waarom blijven jullie dan toch op deze sites komen en blijven jullie reageren???

    Ontwaakt ...................zou ik haast willen zeggen.
    Doe jullie ogen open en zie wat er op dit moment in nederland gebeurt!!

    Je laat je toch niet leiden door zulke lieden die alles wat hun niet bevalt verbaal onderuit halen, iedereen die hun niet bevalt schofferen en iedereen die gebruik wilt maken van de (lees goed..........."voor iedereen geldende) vrijheid van meningsuiting het woord ontnemen en ontzegen ????

  • Joop Vermaat, zo 15 mei 2011 01:27 in reactie op Zomaar een mening Reageer op Joop

    Joop

    Dit is gezeur

  • Ernst Anepool, zo 15 mei 2011 19:59 in reactie op Joop Vermaat Reageer op Ernst

    Ernst

    Post het dan gewoon niet?

  • arjan kamphuis, za 14 mei 2011 20:56 Reageer op arjan

    arjan

    maar: sinds hij lijsttrekker voor de pvv is in de eerste kamer begeleid hij gene patienten meer. Dus wat is nu het probleem?

  • , zo 15 mei 2011 10:49 in reactie op arjan kamphuis Reageer op

    En die ander pist niet meer door brievenbussen, en terroriseert de buurt niet meer;
    Nummer drie slaat geen barkeepers meer in elkaar;
    Nummer vier verkoopt geen porno meer;
    Nummer vijf slaat geen zwangere vrouwen meer;
    Nummer zes naait niet meer met minderjarige ondergeschikten;
    Nummer zeven liegt niet meer over zijn opleiding;
    Jongens, help ff, er waren er nog meer...........

    Maar er is niks aan het handje, toch, want ze doen *het* niet meer??

    Zo lust ik er nog een paar.

  • arjan kamphuis, zo 15 mei 2011 20:08 in reactie op Reageer op arjan

    arjan

    heb je dan bewijzen dat ze dat nog wel doen dan? kan iemand zijn leven niet beteren? of blijf je iemand achtervolgen met wat hij of zij in het verleden gedaan heeft? of doe je dat alleen bij pvv ers? wees eens eerlijk

  • Sjouke Boonstra, zo 15 mei 2011 20:55 in reactie op arjan kamphuis Reageer op Sjouke

    Sjouke

    == of doe je dat alleen bij pvv ers? wees eens eerlijk ==

    Het is inderdaad tot nu toe ALTIJD zo geweest, dat als een lid van de Eerste of Tweede Kamer in opspraak was geweest door een fout die hij eerder gemaakt had, dat ZEER serieus werd genomen. Toen bijvoorbeeld in 1978 bekend werd dat WIllem Aantjes lid van de SS was geweest, moest hij terstond aftreden. Ook toen later bleek, dat hij dat alleen had gedaan om niet aan de Arbeitseinsatz mee te hoeven doen en dat hij in een strafkamp had gezeten omdat hij niet in actieve dienst wilde, was zijn naam nog niet gezuiverd.

    Nu de PVV er is, geldt dat blijkbaar niet meer. Bij iedere rottigheid die er weer over een PVV-er wordt gevonden blijft de betreffende PVV-er gewoon zitten en blaten de PVV-adepten om het hardst dat we niet zo gemeen moeten doen.

    Jullie hebben misdadigers in de Tweede Kamer gestemd, en nu ook in de Eerste. En dat mag je bijzonder kwalijk genomen worden. Steeds weer.

  • arjan kamphuis, ma 16 mei 2011 22:09 in reactie op Sjouke Boonstra Reageer op arjan

    arjan

    gelukkig kijken we nu eerst iets verder voor we iemand veroordelen ja. gelukkig wel. jij bent dus van het principe eerst veroordelen,dan pas verder kijken? klinkt kortzichtig hoor. En nu geef je dus toe dat je pvv ers met alles om de oren blijft slaan? waar of niet waar? dat maakt niet uit toch? je blijft ze achtervolgen,hoe dan ook

  • Sjouke Boonstra, ma 16 mei 2011 22:29 in reactie op arjan kamphuis Reageer op Sjouke

    Sjouke

    Om in dezelfde trant te blijven: jij bent dus van kan-het-verdommen-wat-voor-rottigheid-iemand-uitvreet, als-hij-van-de-pvv-is-dan-is-het-goed.Het is nooit goed om een post te antwoorden met: dus jij..., want dan heb je het geheid fout.

    Maar om op je "bewijs" terug te komen, er zijn van diverse van de PVV-misdadigers vonnissen gepubliceerd, de rottigheden van anderen waren simpel te controleren omdat ze die zelf toegaven of op hun eigen website gepost hadden.

    Je blaft dus tegen de verkeerde boom. Verder zou je eens kunnen opzoeken wat leestekens en hoofdletters zijn, en wat je er mee kunt doen. er gaat een wereld voor je open.

  • arjan kamphuis, ma 16 mei 2011 22:55 in reactie op Sjouke Boonstra Reageer op arjan

    arjan

    het getuigt niet van slimheid om een ander op fouten te wijzen al denk je dat zelf waarschijnlijk van wel. Verder is iemand bij mij pas schuldig bij een veroordeling,waarbij het dan ook afhangt van de ernst van de zaak of iemand nog in de eerste dan wel tweede kamer zou kunnen functioneren. kijk,wat dit betreft eens rond bij Groen Links, er gaat een wereld voor je open

  • arjan kamphuis, ma 16 mei 2011 23:03 in reactie op Sjouke Boonstra Reageer op arjan

    arjan

    verder kan ik je aanraden mijn posts t.av het ondewerp hier en het antwoord op een vraag van Fatima te lezen op deze pagina. dan zul je zien hoe kortzichtig je reacties en aannames zijn. ook dan gaat er een wereld voor je open

  • Sjouke Boonstra, di 17 mei 2011 09:17 in reactie op arjan kamphuis Reageer op Sjouke

    Sjouke

    == verder kan ik je aanraden mijn posts t.av het ondewerp hier en het antwoord op een vraag van Fatima te lezen op deze pagina. dan zul je zien hoe kortzichtig je reacties en aannames zijn. ook dan gaat er een wereld voor je open ==

    Met alle respect, natuurlijk, maar die wereld van jou is dezelfde kortzichtige, dogmatische kijk die alle PVV-ers hier hebben. Nog geen nieuws onder de zon.

  • arjan kamphuis, di 17 mei 2011 13:57 in reactie op Sjouke Boonstra Reageer op arjan

    arjan

    en nu inhoudelijk op mijn vragen en reacties? of zit je hier alleen om mensen neer te schoppen?? Besef je dan wel dat dat op zijn zachtst gezegd niet slim overkomt

  • Censuur Joop, zo 15 mei 2011 21:23 in reactie op arjan kamphuis Reageer op Censuur

    Censuur

    "wees eens eerlijk "

    Als iemand een mening heeft over jouw geliefde criminele PVV-ers dan ga jij suggereren dat we niet eerlijk zijn. Mij verweet jij dat ook al. Wees jij nou eens eerlijk en vertel eens wat vind jij er nou zelf van dat Geertje zich omring met criminelen en a-socialen?

  • arjan kamphuis, ma 16 mei 2011 21:46 in reactie op Censuur Joop Reageer op arjan

    arjan

    als het werkelijk bewezen word dat ze asociaal of crimineel gedrag vertonen of vertoond hebben,dan moeten ze aftreden. maar zonder bewijs kan ik er niet zo heel veel mee. met bewijs bedoel ik niet een stukje dat hier geschreven is. bij bijvoorbeeld crimineel gedrag dan minstens een uitspraak vd rechter. overigens gedl dit niet alleen voor pvv ers. net zo goed voor andere poilitci of politica

  • arjan kamphuis, zo 15 mei 2011 20:30 in reactie op Reageer op arjan

    arjan

    trouwens,zijn er bewijzen dat ze de dingen die u schrijft echt hebben gedaan? of is er meer sprake van beschuldigingen en komt dit u eigenlijk wel goed uit

  • Krokodil Gena, za 14 mei 2011 20:51 Reageer op Krokodil

    Krokodil

    Nou begrijp ik dat het medicijn in Oekraine dus wel mag dan snap ik niet wat hier verkeerd aan is. Ik vergelijk het maar met de abortusboot die ook abortussen uitvoert voor vrouwen in landen waar dat verboden is en daar lees ik nooit wat over hier.

  • , zo 15 mei 2011 09:26 in reactie op Krokodil Gena Reageer op

    Er mag en mocht in de Oekraïne wel meer wat bij ons verboden is.

    Dus omdat men daar een rare wetgeving of onvoldoende wetgeving heeft mag het hier ook?

  • arjan kamphuis, ma 16 mei 2011 22:18 in reactie op Reageer op arjan

    arjan

    jij weet het beter dan de IGZ? die zegt dat er niks illegaals gebeurt

  • Fritz Friebl, zo 15 mei 2011 09:38 in reactie op Krokodil Gena Reageer op Fritz

    Fritz

    Is dat niet een klein beetje naief geredeneerd?
    De vraag moet zijn waarom het middel hier verboden is, en niet waarom het in de oekraine (nog) wel mag.
    Ik heb iets meer vertrouwen in de Inspectie voor de Gezondheidszorg in Nederland dan die in de Oekraine. Het is onderzocht en verboden verklaard. Dus dat zegt genoeg.
    Kregen deze lui subsidie voor het behandelen van verslaafden? Wie betaald dit traject, of was het allemaal particulier.
    Uitzoeken die hap

  • Sylvia Stuurman, zo 15 mei 2011 10:11 in reactie op Krokodil Gena Reageer op Sylvia

    Sylvia

    [Nou begrijp ik dat het medicijn in Oekraine dus wel mag dan snap ik niet wat hier verkeerd aan is. ]

    Is dat het standpunt van de PVV, dat alle medicijnen die ergens ter wereld mogen worden toegepast, ook in Nederland mogen worden toegepast?

    Een soort globalisering van het medicijngebruik?

    Nederland voor de Nederlanders, maar de kwakzalvers van hele wereld mogen ongecontroleerd verdienen aan dure middeltjes waarmee die Nederlanders worden behandeld?

    Interessant ;-)

  • Krokodil Gena, zo 15 mei 2011 10:58 in reactie op Sylvia Stuurman Reageer op Krokodil

    Krokodil

    Nee sylvia dat bedoelde ik niet. Het middel werd gegeven in Oekraine (ook voor le chat qui rit) en daar is het niet verboden want dan zou je jouw redenering ook om kunnen draaien. Alles wat verboden is in Nederland mag ook niet in de rest van de wereld gebruikt worden? en ik maakte die vergelijking met die abortusboot omdat wij daar ook medische dingen doen die in die landen verboden zijn

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 11:59 in reactie op Krokodil Gena Reageer op Han

    Han

    "Alles wat verboden is in Nederland mag ook niet in de rest van de wereld gebruikt worden?"

    Het is in de EU en de USA verboden omdat de fabrikant niet de vereiste onderzoeksgegevens wil beschikbaar stellen.

    Kennelijk zijn ze in de Oekraïne minder kritisch bij het toelaten van medicijn.

  • Sylvia Stuurman, zo 15 mei 2011 15:15 in reactie op Krokodil Gena Reageer op Sylvia

    Sylvia

    [Het middel werd gegeven in Oekraine ]

    Nee, het werd (en wordt) ook in Nederland gegeven.
    De arts die ze daarvoor hebben weten te strikken zal nu in ieder geval vervolgd worden: wat die arts doet is verboden.

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 12:04 in reactie op Krokodil Gena Reageer op Han

    Han

    "Ik vergelijk het maar met de abortusboot die ook abortussen uitvoert voor vrouwen in landen waar dat verboden is en daar lees ik nooit wat over hier."

    Dit is een heel slecht vergelijk, beste Krokodil.

    Een abortusboot is verboden in sommige landen omdat abortus is verboden, met de kwaliteit van de abortus heeft het niets te maken.
    Met volksgezondheid heeft dat niets te maken.

    Een medicijn is verboden omdat de kwaliteit beneden de norm is, of omdat de fabrikant weigert om mee te werken met het vaststellen van de kwaliteit (onderzoeks gegevens, etc.)
    Hier is volksgezondheid de achterliggende motivatie. Verder niets.

  • de heer Meijerink, za 14 mei 2011 20:42 Reageer op de heer

    de heer

    De toon van de reactie van de GBL was te verwachten, want ZIJ hoeven zich niet strikt aan de wet te houden, Henk & Ingrid wel.
    Op kwakzalverij staat toch een straf?

  • Jacqueline Wouters, za 14 mei 2011 20:20 Reageer op Jacqueline

    Jacqueline

    10 injecties ongeteste illegale medicatie! De behandeling van de Graafs bedrijf kostte tvk 20.000,-euro. #PVV http://t.co/Tz76j7F
    Lucratieve bezigheden zo te zien!

  • Hein van Leeuwen, za 14 mei 2011 17:45 Reageer op Hein

    Hein

    Ik heb het artikel in de NRC ook gelezen en ik vind het beter gedocumenteerd dan de reactie van Wilders, die maar weer eens bewezen heeft grote moeite te hebben met deugdelijk selecteren.

  • seven seven, za 14 mei 2011 17:34 Reageer op seven

    seven

    Kortom, iemand die verslaafden helpt af te kicken en daarvoor tot het gaatje gaat.

  • Zeer Voornaam, za 14 mei 2011 23:02 in reactie op seven seven Reageer op Zeer

    Net als Keith? Of is dat niet het gaatje waar u het over heeft?

  • Michiel Online, za 14 mei 2011 16:38 Reageer op Michiel

    Michiel

    ja

    openbare informatie over financiering van politieke partijen.

  • YggY ..., za 14 mei 2011 16:34 Reageer op YggY

    YggY

    Blijkbaar wordt de nieuwe kopstoter in de Eerste Kamer ergens van beschuldigd uit de tijd dat hij nog een echte baan had bij de Firma List en Bedrog.

    Meneer de Graaf neemt het, zoals de meeste PVV'ers , niet te nauw met de wetten en regels.

    Is het een hoax, een manier om meneer de Graaf zwart te maken, in een verkeerd daglicht te doen stellen ?

    Nee, want volgens een berichtje van Wilders dat luidt en ik quote:

    Jammer dat roddel- en achterklapblaadje NRC niks beters te doen heeft", stelde Wilders.

    En zodra, in welk bericht dan ook, Wilders weer begint te schelden dan kun je er bijna van uitgaan dat de beschuldigingen, in welk artikel dan ook, waar zijn.

    De Graaf is, uitgaande van het bericht van Wilders, zichzelf te buiten gegaan aan list en bedrog.

  • , za 14 mei 2011 17:08 in reactie op YggY ... Reageer op

    Hij was ook eigenlijk al te mooi om waar te zijn.
    Hij werd zelfs gelóófd en bewonderd in de media.
    Daar moest dus wel een luchtje aan zitten.
    Want pvv-er.

  • El Che, za 14 mei 2011 16:24 Reageer op El

    El

    "Maar hoe gaat het eigenlijk met die behandelde verslaafden? "

    Die zijn pvv-er geworden?

  • Henk-Jan Mielke, za 14 mei 2011 16:04 Reageer op Henk-Jan

    Henk-Jan

    Maar hoe gaat het eigenlijk met die behandelde verslaafden?

  • W.J. v/d Straat, za 14 mei 2011 16:15 in reactie op Henk-Jan Mielke Reageer op W.J.

    W.J.

    Zo die al bestaan - wat ik betwijfel - liggen die nu op een intensive care in Nederland af te kicken van het "medicijn", op kosten van de welbekende "zuurverdiende belastingcentjes" van Henk, Ingrid en u.

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 10:04 in reactie op Henk-Jan Mielke Reageer op Han

    Han

    "Maar hoe gaat het eigenlijk met die behandelde verslaafden?"

    Cijfers daarover zijn nooit bekend gemaakt. Waarom zou dat zijn?

  • Inter Bella, zo 15 mei 2011 12:09 in reactie op Han Soerabaja Reageer op Inter

    Inter

    ----[Cijfers daarover zijn nooit bekend gemaakt. Waarom zou dat zijn?]----

    Omdat het middel wellicht niet legaal is? Zegt totaal niets over de resultaten.

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 13:32 in reactie op Inter Bella Reageer op Han

    Han

    "Omdat het middel wellicht niet legaal is? "

    Een fabrikant die zijn medicijn graag veel wil verkopen maakt zijn onderzoeksgegevens bekend aan de autoriteiten omdat dat de enige mogelijkheid is om toelating te krijgen.

    Deze fabrikant heeft dat geweigerd aan de autoriteiten van de EU en de USA, en laat daardoor een markt van 750 miljoen mensen (met de hoogste levensstandaard ter wereld) liggen.

    "Zegt totaal niets over de resultaten."

    Wat mij betreft kan ik dat onmogelijk zien als een aanbeveling voor dat medicijn, maar kennelijk heeft Machiel de Graaf daarover een meer oorspronkelijke opinie, die hem noopt om dit medicijn te laten verstrekken.

    Ik vraag me overigens af waarom de fabrikant niet de onderzoeksresultaten aan de autoriteiten van de USA en de EU bekend wil maken. Wat zou er voor belastend uit geconcludeerd kunnen worden?

    Duister, duister, ik zou dat medicijn nooit gebruiken, en als ik arts zou zijn ook nooit voorschrijven. Dit druist tegen iedere medische ethiek in en is mogelijk in strijd met artikel 40 van de geneesmiddelenwet.

  • Censuur Joop, zo 15 mei 2011 21:28 in reactie op Han Soerabaja Reageer op Censuur

    Censuur

    Als ik snel rijk wil worden over de rug van een wanhopige verslaafde die voorgeschoteld wordt dat hij/zij alleen nog maar kan kiezen tussen sterven aan drugs of "afkicken zonder nare bijverschijnselen", dan zou ik ook experimentele niet toegelaten gevaarlijke middelen gebruiken. Wat kan mij die verslaafde nou verschelen? Als mijn portemonnee maar flink gevuld wordt.

  • Gerwin van Eersel, za 14 mei 2011 15:34 Reageer op Gerwin

    Gerwin

    BREAKING NEWS!

    Er bestaat een PVV-er die in staät blijkt te zijn een uitspraak te doen die waar is!

    "Fleur Agema, vicefractievoorzitter in de Tweede Kamer: "Er is al zoveel negatief nieuws over de PVV."

  • El Che, za 14 mei 2011 15:32 Reageer op El

    El

    Dus nu zijn pvv-ers ook al drugsdealers?

  • , za 14 mei 2011 17:23 in reactie op El Che Reageer op

    Ben je verbaasd?
    Néé toch!

  • Gracchus Babeuf, zo 15 mei 2011 13:06 in reactie op El Che Reageer op Gracchus

    Gracchus

    De PVV is opium van het volk.

  • Averroes Alandalusi, za 14 mei 2011 14:39 Reageer op Averroes

    Averroes

    [ De PVV wil niet reageren om dit bericht. Fleur Agema, vicefractievoorzitter in de Tweede Kamer: "Er is al zoveel negatief nieuws over de PVV." ]

    Hoe zou dat toch komen?

  • W.J. v/d Straat, za 14 mei 2011 14:13 Reageer op W.J.

    W.J.

    Ook in de TeleToeter kon men niet onder dit nieuws uit.

    Hieronder de reactie van een lezer aldaar, die ons enorme maatschappelijke probleem (want minder is het niet !!!), kenschetst:

    "En de demonisering bereikt weer een nieuw level, maar ik blijf toch lekker PVV stemmen haha boeit me niks allemaal." (bron: Telegraaf)

    Nederland dient zich te wapenen tegen de oprukkende domheid.

  • sam tosha, za 14 mei 2011 16:05 in reactie op W.J. v/d Straat Reageer op sam

    sam

    Reactie Wilders uit de Teletoeter:

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/9787134/__Niks_aan_de_hand_dus__.html?sn=binnenland,buitenland

    Medicijn werd vanuit Oekraïne voorgeschreven. Niks aan de hand dus. Hij lult wederom zoals het hem uit komt. Aan de éne kant grenzen dicht en uit de EEG en wars van enge oorden. Aan de andere kant komt de Oekraïne opeens goed uit. En het feit dat het volgens de zo superieure Nederlandse Joods-Christelijke wetgeving een illegaal middel betreft, is hem in dit geval ook biet.

    Hoe diep kan een mens gaan. Zal hem boeien er blijven in Nederland toch wel een miljoen regelrechte uilskuikens. Die waarschijnlijk krom recht praten en recht krom wanneer het uitkomt ook een toegestaan middel vinden, zolang de kruistocht tegen Islam en Socialisme maar voort kan.

  • W.J. v/d Straat, za 14 mei 2011 13:46 Reageer op W.J.

    W.J.

    Overigens is De Graaf op meerdere punten inconsequent, en Wilders nu echt rijp voor opname, wellicht in diezelfde kliniek....

    http://www.nrc.nl/nieuws/2011/05/14/pvv-lijsttrekker-eerste-kamer-in-dubieuze-drugszorg/

  • Joop Schouten, za 14 mei 2011 13:44 Reageer op Joop

    Joop

    We hebben er weer eentje bij op het lijstje 'PVV-Jeugdzonden'.
    Een 'injecteerder' van illegale drugs uit een dubieus land bij een, dus, dubieuze firma...

  • Semolina Pilchard, za 14 mei 2011 13:40 Reageer op Semolina

    Semolina

    Ja...en? Werkt de behandeling met de 'dubieuze' -niet eens vastgesteld dat ze schadelijk is- drug?

  • Censuur Joop, za 14 mei 2011 14:27 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Censuur

    Censuur

    Ja... en? Waarom mag het in Nederland niet gebruikt worden? Of vind jij dat PVV-ers zichzelf buiten de wet mogen stellen?

  • , za 14 mei 2011 17:00 in reactie op Censuur Joop Reageer op

    De pvv stelt zichzelf toch al een tijdje buiten de wet?
    Fatima!
    Dat kán toch niet nieuw voor je zijn?

  • Censuur Joop, zo 15 mei 2011 10:16 in reactie op Reageer op Censuur

    Censuur

    Voor Semolina Pilchard is het nog niet duidelijk dat de PVV van wetteloosheid en criminaliteit aan elkaar hangt. Het is ook niet zo verbazingwekkend. Een beetje louche figuur wil hogerop en het liefst aan de top. De hoogste top is een heel land in je macht hebben zodat je je heerszucht lekker kan uitleven, macht uitoefenen, iedereen alles verbieden wat je zelf uiteraard wel mag, jezelf buiten de (grond)wet stellen.

    Aangezien de meeste politieke partijen nog wel een beetje zelfkennis en -inzicht, een greintje fatsoen en vaak ook nog een spoortje integriteit of misschien is het wel zelfbelang hebben, kunnen die criminelen nergens terecht in de politiek behalve bij Geert.

    En aangezien normale politici nog wel een beetje zelfkennis en -inzicht hebben, een greintje fatsoen en soms ook nog een spoortje integriteit of misschien is het wel zelfbelang hebben, willen zij niet bij een partij als de PVV behoren, en daarom begrijpen we nu (op Semolina Pilchard e.a. na) waarom het grootste uitschot bij de PVV zit.

  • Jesse van Oort, za 14 mei 2011 14:34 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Jesse

    Jesse

    Voor jou is da misschien relevant, maar volgend de wet niet. Of staat deze heer boven de wet? Zo ja, waarom?

  • Sylvia Stuurman, za 14 mei 2011 14:47 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Sylvia

    Sylvia

    [niet eens vastgesteld dat ze schadelijk is- drug]

    Is dat een nieuw PVV-standpunt?
    Dat medicijnen verkocht mogen worden tot is vastgesteld dat ze schadelijk zijn?

  • Semolina Pilchard, za 14 mei 2011 15:50 in reactie op Sylvia Stuurman Reageer op Semolina

    Semolina

    @Sylvia
    @Fatima
    @Jesse
    Worden de medicijnen verkocht? Volgens mij gaat het om een behandeling. Verder zijn de drugs 'dubieus', maar de handelwijze van het bureau is niet illegaal. Ten derde lees ik dat de levenspartner van De Graaf secretaris is bij het bureau. Nu en?

    Kortom, driemaal niets. Daar wil ik graag op wijzen. Ben geen PVV-adept, ik volg berichtgeving kritisch, da's al.

  • Sylvia Stuurman, za 14 mei 2011 17:29 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Sylvia

    Sylvia

    [Worden de medicijnen verkocht? Volgens mij gaat het om een behandeling. ]

    Dat was niet de vraag.

    Jij vindt blijkbaar dat medicijnen niet meer vooraf getest hoeven te worden:
    met alles mag, volgens jou, behandeld worden, tot er een bewijs is dat de medicijnen schadelijk zijn. Goed nieuws voor de farmaceutische industrie.

    Mijn vraag aan jou was of dit een nieuw standpunt van de PVV is.
    Zo niet, waar slaat dit standpunt dan op, in een verdediging van deze man?

  • Semolina Pilchard, za 14 mei 2011 19:29 in reactie op Sylvia Stuurman Reageer op Semolina

    Semolina

    'Jij vindt blijkbaar dat medicijnen niet meer vooraf getest hoeven te worden:'

    Dat stel ik nergens. Ik zeg: het betreffende bureau, De Graaf en diens partner overtreden niet de wet. Dit bericht bestaat derhalve uit non-nieuws.

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 11:38 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Han

    Han

    "Ik zeg: het betreffende bureau, De Graaf en diens partner overtreden niet de wet."

    Dat is twijfelachtig. Het medicijn wordt geïnjecteerd. Dat mag alleen door een gekwalificeerd arts gebeuren, die zich moet houden aan de geneesmiddelenwet, artikel 40

    http://lexius.nl/geneesmiddelenwet/artikel40

  • Semolina Pilchard, zo 15 mei 2011 12:09 in reactie op Han Soerabaja Reageer op Semolina

    Semolina

    De lijn loopt via Oekraïne. Als het bureau illegaal zou opereren, was het vandaag nog gesloten.

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 14:28 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Han

    Han

    "Als het bureau illegaal zou opereren, was het vandaag nog gesloten. "

    Als je goed leest zeg ik dat er spanning bestaat met de geneesmiddelen wet.

    De medicijnen worden in Nederland toegediend door een gekwalificeerd arts, en die mag, behoudens enkele wel omschreven uitzonderingen, geen niet toegelaten medicijnen injecteren.

    De uitzonderingen zijn niet goed te mappen op deze situatie, en ik denk, dat nu het medisch tuchtcollege geattendeerd is, dat er een onderzoek zal komen.

    Ik schreef al dat het juridisch twijfelachtig is, in elk geval is het wel in schending met de medische ethiek om een medicijn te injecteren waarvan de onderzoeksgegevens geheim worden gehouden voor de autoriteiten van Nederland, EU en de USA.

  • Censuur Joop, zo 15 mei 2011 21:30 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Censuur

    Censuur

    Dat lijntje loopt via een stomme maas in de wet!

  • Jan vdH, zo 15 mei 2011 10:08 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Jan

    Jan

    De levenspartner van mevrouw Barth is burgemeester en woont in een burgemeesters woning. Daar is hel de PVV overheen gevallen als een zaak van ultieme zakkenvullerij.

    Dat is allemaal nog keurig volgens de regels.

    De levenspartner van dit kamerlid houd zich bezig met een kliniek waar voor veel geld illegale medicijnen worden voorgeschreven en dit kamerlid heeft daar ook gewerkt.

    Mogen mensen dat erg vinden? Ik vind het in ieder geval hypocriet dat dit dus wel moet mogen.

    Of zijn dit de beknellende regeltjes waar zakelijk Nederland zo'n last van heeft?

  • Semolina Pilchard, zo 15 mei 2011 12:15 in reactie op Jan vdH Reageer op Semolina

    Semolina

    Heb me even ingelezen (ik lees dagblad De Telegraaf doorgaans niet) en begrijp dat de man van mevrouw Barth burgemeester is en slechts 860 euro per maand aan huur betaalt voor een kapitale villa in de duinen. Beide echtelieden hebben natuurlijk een prima salaris. Dat lijkt me dus inderdaad niet zo kies. De gewone man betaalt al 700 euro voor een driekamerflat in het centrum van een provinciestad.

  • Censuur Joop, zo 15 mei 2011 21:35 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Censuur

    Censuur

    Ha! Daar heb je je afgunstige stokpaardje weer. Wordt ook burgemeester zou ik je adviseren.

    De behandeling van één verslaafde brengt minimaal 20.000 mooie ronde eurootjes in het laatje. En vast nog wel wat andere bijkomende kosten die vergoed worden uit de staatsruif, de awbz, de zorgverzekering, de subsidie en weet ik wat er nog meer geclaimd en verkregen wordt.

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 22:05 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Han

    Han

    "De gewone man betaalt al 700 euro voor een driekamerflat in het centrum van een provinciestad. "

    De gewone man betaalt ook 700 voor een gewone auto, terwijl bestuurders en managers een leasebak krijgen, voor niks.

  • Censuur Joop, zo 15 mei 2011 10:20 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Censuur

    Censuur

    Bewijzen dat het een ongeregistreerd en niet veilig verklaard middel is wat door een maas in de wet aan patiënten gegeven wordt op kosten van de belastingbetaler? Inclusief vliegreis en benadeling in Oekraïne en de ongetwijfeld zeer hoge prijs van het middel en de aanhangende kosten voor de Graaf en partner enzovoort...

    http://www.medicalfacts.nl/2011/05/14/machiel-de-graaf-pvv-betrokken-bij-dubieuze-verslavingszorg-expertcleanics/

  • , zo 15 mei 2011 11:09 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op

    Is die behandeling gratis, dan?
    Nee?
    Dan worden die medicijnen, als onderdeel van die behandeling, dus verkocht tegen geld.

  • Jan B, za 14 mei 2011 15:49 in reactie op Semolina Pilchard Reageer op Jan

    Jan

    De graaf gaat hier op de stoel zitten van een praktiserend arts. An sich al strafbaar als ik me niet vergis.

  • Semolina Pilchard, za 14 mei 2011 19:26 in reactie op Jan B Reageer op Semolina

    Semolina

    Waarom gaat hij 'op de stoel van de arts' zitten? Zijn voormalige werkgever mocht, en mag, de zorg voor verslaafden op zich nemen, anders was het bureau allang gesloten.

  • El Che, za 14 mei 2011 13:36 Reageer op El

    El

    "Bedrijf van de Graaf in de fout."

    "Enkele internationaal vermaarde cardiologen zeggen dat hun naam onterecht in verband is gebracht met ExpertClinics, een bedrijf vanpvv- lijsttrekker in de Eerste Kamer Machiel de Graaf. ................

    Op de website van ExpertClinics wordt gesuggereerd dat zeven hoog aangeschreven buitenlandse cardiologen/onderzoekers verbonden zijn of waren aan het bedrijf. Twee van hen zouden bovendien onderdell uit maken van de "scientific board" een wetenschappelijke raad van toezicht.
    Uit onderzoek van deze krant blijkt dat in ieder geval vier van hen nooit zaken hebben gedaan met ExpertClinics. Nummer vijf kan zich niet herinneren of hij ooit toestemming heeft gegeven om genoemd te worden op de website. De andere twee specialisten waren niet bereikbaar voor commentaar. ........................."

    De Gelderlander zaterdag 14 mei 2011

    Duidelijk gevalletje van duimzuigen van de Graaf om zich belangrijker over te laten komen. Weer zo'n pvv-gate?

  • NL4 NL, za 14 mei 2011 13:20 Reageer op NL4

    NL4

    So what?
    Niet onwettelijks gebeurd.
    Zo begon Miss Record Shop, Vanessa, ook met Botox in Nederland.

  • Herman , za 14 mei 2011 13:45 in reactie op NL4 NL Reageer op Herman

    Herman

    So what?
    Inderdaad in Oekraïne schenkt men ook zonder terughoudendheid graag een glaasje polonium-210 voor probleem gevallen.
    Niets aan het handje dus.

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 10:50 in reactie op NL4 NL Reageer op Han

    Han

    "Botox"

    Is toegelaten in Nederland en de fabrikanten hebben daaraan meegewerkt, zoals dat hoort.

    Een medicijn hoeft niet perfect te zijn om te worden toegelaten, botox is daarvan een goed voorbeeld.

    Zie hier de neveneffecten die van 1-11% van de mensen wordt ervaren:
    http://women.emedtv.com/botox/botox-side-effects.html

    Maar niets dodelijks, geen neveneffecten die zich niet herstellen.

    Hoe zit dat met tetlong-250.

    Niemand die het met zekerheid kan zeggen omdat de fabrikant weigert om testgegevens becshikbaar te stellen.

  • Censuur Joop, zo 15 mei 2011 21:39 in reactie op NL4 NL Reageer op Censuur

    Censuur

    Slecht en niet relevant vergelijk. De werkzame bestanddelen van botox waren genoegzaam bekend. Maar de werkzamer bestanddelen van tetlong-250 worden niet eens vrij gegeven.

  • eliart l, za 14 mei 2011 13:02 Reageer op eliart

    eliart

    Toen ik vanochtend het nieuws op een andere site las, dacht ik bij mijzelf: hoe lang zal het duren voordat dit op Joop groot wordt uitgemeten? Ik gaf het een uurtje. Goed het is een uur en drie kwartier geworden. Ik wordt soms zo moe van al die aandacht voor de PVV die nergens over gaat.
    Als groen linkser vraag ik de redactie om eens op te houden met die negatieve tendens en het opgeheven vingertje en eens op een positieve manier te werk te gaan. Dit houdt geenzins in dat misstanden niet aan de kaak gesteld moeten worden alleen wordt de grens van de negatieve houding inmiddels ver overschreden.

  • W.J. v/d Straat, za 14 mei 2011 13:42 in reactie op eliart l Reageer op W.J.

    W.J.

    Sluit u dan maar de ogen voor het feit dat de Nederlandse regering wordt gestuurd door tuig van de richel en ondemocratische krachten.

    Wellicht bent u beter thuis bij de VVD, met z'n nergens op gebaseerde, bij elkaar gelogen 'positivisme'. Wat zei Colijn (zou thans CDA zijn) overigens ook alweer over "rustig kunnen gaan slapen" in de jaren '30 van de vorige eeuw?

    Behalve (maatschappelijke) brandstichters is er nóg een gevaar voor de samenleving; namelijk de naïeve, brave maar onverantwoordelijke burger. Daarover heeft Max Frisch ooit een belangrijk boekje geschreven, dat misschien wel op uw middelbare schoollijst stond. Pak dat nog eens uit de boekenkast en lees het nogmaals, zou ik u aanbevelen!

  • Zeer Voornaam, za 14 mei 2011 13:45 in reactie op eliart l Reageer op Zeer

    Ja we weten nu wel dat groen links heel pro pvv is en het liefst met de pvv in het volgend kabinet zit.
    Maar er zijn onder ons die de nsb achtige partij liever niet eerst nsb achtige praktijken laten uitvoeren voordat we tot inkeer komen.

  • Fritz Friebl, za 14 mei 2011 14:18 in reactie op eliart l Reageer op Fritz

    Fritz

    Dus u heeft het verhaal ergens anders gelezen. En dan gaat u op de site van Joop.nl zitten wachten tot het stuk daar verschijnt.
    En dan klagen dat het 'breed uitgemeten' wordt.
    Get a life man!
    Het staat overal gepubliceerd. Gelukkig wel

  • Jan Wijn, za 14 mei 2011 17:07 in reactie op eliart l Reageer op Jan

    Jan

    'Ik wordt soms zo moe van al die aandacht voor de PVV die nergens over gaat.
    Als groen linkser vraag ik de redactie om eens op te houden met die negatieve tendens en het opgeheven vingertje en eens op een positieve manier te werk te gaan.'
    Van Groen-Links verbaast mij niets meer en ik ben er van overtuigt dat uw partijvoorzitter heel blij met u is. Mogen we ook van Groen- Linksers niet meer negatief zijn over rechts-extremisten.

  • eliart l, za 14 mei 2011 18:17 in reactie op eliart l Reageer op eliart

    eliart

    In reactie op allen die op mijn berichtje hebben gereageerd.

    Zeg ik dat er niet kritisch gekeken mag worden. Antwoord is neen.
    Het enige waarop ik reageer en waar ik heel moe van wordt is dat Joop een zeer negatieve site aan het worden is waar alleen kritiek op anderen geleverd wordt, nooit kritisch naar de zichzelf benoemde linkse signatuur kijkt en dat positieve berichtgeving over welk onderwerp dan ook ver te zoeken is. Ik heb hiervoor dit bericht van de PVV gebruikt omdat het hier het meest zichtbaar is. Ik had willekeurig ieder ander bericht kunnen gebruiken. Het is niet mijn fout dat de redactie van de Joop zich als een dolgedraaide molenvechter gedraagt bij alles waar ze PVV maar aan kunnen linken.

    Dus al die beschuldigingen aan mijn adres dat ik als lid van groen links hand in hand ga met de PVV werp ik verre van me. Het bevestigd alleen hetgeen ik in eerste aanleg heb gezegd. Negatief zijn over alles wat niet in je straatje past. Ik heb geen enkel inhoudelijk argument gelezen en dus is het linken aan de PVV de eenvoudigste manier om iemand zwart te maken. Kennelijk heb ik met mijn bericht een gevoelige snaar geraakt.

    Dat jullie met zijn allen te vrede zijn met de negatieve tendens van Joop is jullie goed recht maar ga mij niet verwijten dat ik dit constateer en ook zeer jammer vind.

    Waar het mij om gaat is dat we uit de negatieve spiraal moeten geraken zonder onze kritische blik te verliezen.

  • Censuur Joop, zo 15 mei 2011 21:25 in reactie op eliart l Reageer op Censuur

    Censuur

    Jij begint zelf met een reactie, anderen reageren er dan niet op zoals jij wilt en dan ga jij slachtoffertje spoelen en huilie huilie doen. Schrijf dan niks, dan heb je er ook geen last van.

  • Herman , za 14 mei 2011 12:39 Reageer op Herman

    Herman

    Lijkt mij toch wel handig zo een eigen Expertcleanics met zo'n achterban.
    Werkt Tetlong-250 nog op meerdere tekortkomingen ?

  • , za 14 mei 2011 13:04 in reactie op Herman Reageer op

    Gezien de kwaliteit van de fractie niet erg, nee.

  • Bart Hakvoort, za 14 mei 2011 12:29 Reageer op Bart

    Bart

    Hij heeft niets strafbaars gedaan, is nooit ergens voor veroordeeld en doet zijn werk als lijsttrekker prima. Die kliniek wordt nota bene gesteund door de Inspectie voor Volksgezondheid en de behandeling waar het over gaat is een groot succes ( http://www.verstuurpersbericht.nl/23458-nieuwe-behandeling-tegen-verslaving-maakt-opname-in-afkickcentrum-overbodig/ ). Dit is pure stemmingmakerij.

  • W.J. v/d Straat, za 14 mei 2011 12:54 in reactie op Bart Hakvoort Reageer op W.J.

    W.J.

    De link die u geeft is een persbericht van het betreffende bedrijf, dus de 'positieve' aandacht voor hun behandeling is een 'gevalletje WC-Eend'.

    Erg boeiend dat juist een vertegenwoordiger van de partij die zo gek is op 'regeltjes', een niet toegelaten behandeling propageert.....

    Dit is weer één van de ontstellende bewijzen dat de PVV en haar vertegenwoordigers niet deugen, maar zo rot als een mispel zijn. De 'verdediging' door de aanhangers (waaronder uw reactie) begint absurde vormen van zelfgekozen blindheid aan te nemen!

  • Wendy B, za 14 mei 2011 13:42 in reactie op W.J. v/d Straat Reageer op Wendy

    Wendy

    Dat Tetlong-250 is een nogal heftig spulletje.
    http://www.tetlong.lviv.ua/eng/field.htm

    Wat ik er uit begrijp is dat het niet zozeer een anti-trekmiddel is, maar meer een middel waar je ziek van wordt als je toch alcohol gebruikt. Het wordt vergeleken met Antabus. Doordat het geinjecteerd wordt en daarna 20 dagen actief blijft kunnen clienten niet sjoemelen met inname van de medicijnen.
    Het is dus zeer geschikt voor dwangbehandelingen waar deze PVVer vanwege zijn 'harde aanpak' vast voorstander van is.
    De reacties bij gebruik van alcohol en dit medicijn kunnen nogal heftig zijn tot aan bewusteloosheid, hartritmestoornissen, ademstilstand aan toe. Vandaar waarschijnlijk dat de cliënt een overeenkomst moet ondertekenen dat hij niet meer gaat gebruiken. Dan is de kliniek en de fabrikant ingedekt voor als er per ongeluk eens een client overlijd.

  • Bart Hakvoort, za 14 mei 2011 13:51 in reactie op W.J. v/d Straat Reageer op Bart

    Bart

    Als er zelfs maar één minuscuul regeltje zou zijn dat overtreden wordt, zou je een punt hebben. Maar dat heb je dus niet. Dan moet je niet doen alsof mijn reactie absurde vormen aanneemt; de hetze tegen de PVV neemt absurde vormen aan.

    De PVV'ers zijn door de media en PR-bureaus inmiddels verder gescreend dan waar de AIVD toe in staat is. En het gros van de verhaaltjes die naar voren zijn gekomen berusten op weinig feiten en veel speculaties. De objectiviteit is vaak ver te zoeken. Ook nu weer zie je dat er eigenlijk helemaal niets aan de hand is.

    Maar door het woord 'medicijn' te vervangen voor het woord 'drug' en hier en daar wat feiten weg te laten of te verdraaien, krijg je al snel een spannend verhaaltje.

    Bovendien ben ik op het eerste gezicht geen PVV'er, maar dergelijke berichtgeving, die er puur en alleen op gericht is om een partij te demoniseren, bewegen mij er bijna toe om de PVV toch te steunen.

  • W.J. v/d Straat, za 14 mei 2011 16:00 in reactie op Bart Hakvoort Reageer op W.J.

    W.J.

    Géén regels overtreden?

    1) Een middel dat niet door de EU is toegelaten, een beleid waar Nederland aan gehouden is. Medeverantwoordelijk voor is, zelfs.

    2) Via een obscure constructie deze wetten en regels omzeilen. Met gebruik van een land van vestiging waar juist gebrek aan transparantie heerst.

    3) De onverantwoordelijk zware risico's van deze behandeling (zie een andere bijdrage), waarmee de gezondheidszorg hier wél geconfronteerd kan worden, al is men niet verantwoordelijk voor die behandeling.

    4) Hoewel De Graaf teruggetreden is na (en niet voor - op zich al twijfelachtig) de P.S. verkiezingen, is diens levenspartner nog wel betrokken bij het bedrijf, wat tot belangenverstrengeling kan leiden.

    Dit alles lijkt mij al meer dan genoeg! Maar gaat u gerust PVV stemmen, hoor. Houd er alleen rekening mee dat hun abjecte politiek te vuur en te zwaard bestreden zal blijven worden door burgers die met gezond verstand objectief vaststellen, dat dit clubje van geen kant deugt.
    En dat hun maatregelen pas zullen kunnen worden uitgevoerd als zij 76 tweede kamerzetels hebben en aldus een dictatuur kunnen instellen. Zover zal het nooit komen, maar in dat hypothetische geval zullen zij nog steeds bestreden worden.

  • Censuur Joop, zo 15 mei 2011 10:06 in reactie op Bart Hakvoort Reageer op Censuur

    Censuur

    Ook jou zou ik aanbevelen eens goed te lezen wat er onder deze link staat: http://www.medicalfacts.nl/2011/05/14/tetlong-250/

  • Gerwin van Eersel, za 14 mei 2011 15:38 in reactie op W.J. v/d Straat Reageer op Gerwin

    Gerwin

    "Erg boeiend dat juist een vertegenwoordiger van de partij die zo gek is op 'regeltjes', een niet toegelaten behandeling propageert..... "

    Je weet toch dat regels gelden voor anderen, vrijheid is er voor PVV-ers.

  • W.J. v/d Straat, za 14 mei 2011 17:07 in reactie op Gerwin van Eersel Reageer op W.J.

    W.J.

    Ja dat weet ik !

    Maar daarom laat ik het er nog niet bij zitten, in tegendeel. De PVV moet bestreden worden, bestreden en nog eens bestreden. "Tot in den Doet" zoals in ons volkslied te beluisteren valt.

    Van fouten kun je namelijk leren en de fout dat niet te doen werd door velen in Europa gemaakt, zo'n 80 jaar geleden.
    Waakzaam, verdorie, want we weten niet waar dit gaat eindigen.....

  • Harry Robinson, za 14 mei 2011 14:18 in reactie op Bart Hakvoort Reageer op Harry

    Harry

    Maakt men niet uit, het gaat om de PVV = automatisch slecht.

  • W.J. v/d Straat, za 14 mei 2011 22:27 in reactie op Harry Robinson Reageer op W.J.

    W.J.

    Klopt en is volledig terecht !

    PVV=NSB en betekent dat wij waakzaam moeten zijn en dat zijn we ook, tot aan het bittere einde..... De treinen zullen nooit meer rijden zonder dat men een retourtje kan boeken. Niemand, wie dan ook, zal die rit ooit hoeven maken. Ook al staat de Voddenman te gillen en te schreeuwen, ons parlement ontheiligend, onze naam bezoedelend...

  • Han Soerabaja, zo 15 mei 2011 11:47 in reactie op Harry Robinson Reageer op Han

    Han

    "Maakt men niet uit, het gaat om de PVV = automatisch slecht. "

    Waarom zou "men" dat zeggen?

  • Censuur Joop, za 14 mei 2011 14:31 in reactie op Bart Hakvoort Reageer op Censuur

    Censuur

    "Die kliniek wordt nota bene gesteund door de Inspectie voor Volksgezondheid en de behandeling waar het over gaat is een groot succes"

    Heel misschien dat die kliniek wel goedgekeurd is door de inspectie... maar is de behandelwijze dan ook gelijk maar goedgekeurd? Aangezien jij er zoveel van af schijnt te weten, kan je mij dat vast wel vertellen.

  • arjan kamphuis, ma 16 mei 2011 23:04 in reactie op Censuur Joop Reageer op arjan

    arjan

    het ging hier over het medicijn toch?

  • Averroes Alandalusi, za 14 mei 2011 14:44 in reactie op Bart Hakvoort Reageer op Averroes

    Averroes

    [ Dit is pure stemmingmakerij. ]

    Ja Bart. Zoals het ook wel eens wordt genoemd: 'Een koekje van eigen deeg.'

    De PVV is groot geworden door stemmingmakerij en zal verdwijnen door stemmingmakerij.

  • , za 14 mei 2011 12:15 Reageer op

    Vooral de reactie van Agema vind ik wel geestig.
    We reageren maar niet want er is al zoveel slecht nieuws over de pvv.Hoe heet zoiets ook weer?
    Iets met struisvogels?

  • Piet de Geus, za 14 mei 2011 12:33 in reactie op Reageer op Piet

    Piet

    "Vooral de reactie van Agema vind ik wel geestig."

    Ik vind haar reactie wel sterk. Het zou best weleens regeringsbeleid kunnen worden om lastige Kamervragen te beantwoorden met: er is al zoveel negatief nieuws dat de regering hier niet op wil reageren. Wij doen niet mee met dat negativisme!

  • Crunchy Frog, za 14 mei 2011 12:58 in reactie op Piet de Geus Reageer op Crunchy

    Crunchy

    Dat zou wel eens het advies van hun spindoctors kunnen zijn.
    Maar ach, de geloofwaardigheid van een PVV'er die zegt 'wij doen niet mee met negativisme' - LOL!

  • Tealc of Shulak, za 14 mei 2011 13:17 in reactie op Piet de Geus Reageer op Tealc

    Tealc

    Je bedoelt meer sterke joke..

  • Piet de Geus, za 14 mei 2011 15:06 in reactie op Tealc of Shulak Reageer op Piet

    Piet

    Ja, maar ik vind het leuker om dat niet expliciet te zeggen.

  • Bijstandskoning van GeenStijl, za 14 mei 2011 14:00 in reactie op Piet de Geus Reageer op Bijstandskoning

    Bijstandskoning

    De bevolking moet de regering ter verantwoording kunnen roepen volgens mij. Droevig om te lezen dat de PVV dit niet zo nodig vindt.

  • Piet de Geus, za 14 mei 2011 15:05 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Piet

    Piet

    "De bevolking moet de regering ter verantwoording kunnen roepen volgens mij"

    Maar de regering mag toch wel vragen of dat een beetje positief kan gebeuren? Vertel ook eens wat er allemaal wel goed gaat. Toch?

    (En dat "toch" dan uitgesproken met de wanhoop die Balkenende erin kon leggen.)

  • , za 14 mei 2011 17:24 in reactie op Piet de Geus Reageer op

    Ach ja, Balkenende. De snoes.
    Je zou er verdomme naar terugverlangen.

  • Bijstandskoning van GeenStijl, za 14 mei 2011 22:20 in reactie op Reageer op Bijstandskoning

    Bijstandskoning

    Eigenlijk verlang ik wel terug naar Balkenende. Ik dat de politiek zich nu heeft verlaagd tot Telegraaf-niveau. Oppervlakkig en materialistisch.

  • Crunchy Frog, za 14 mei 2011 12:35 in reactie op Reageer op Crunchy

    Crunchy

    "Er is al zoveel negatief nieuws over de PVV." Je zou bijna gaan denken dat er iets mis is met die partij. ;-)

  • , za 14 mei 2011 15:49 in reactie op Crunchy Frog Reageer op

    Hoe kóm je erbij!!
    Ik zou niet durven.
    Brievenbuspissen, vrouwen in elkaar slaan, barkeepers molesteren, porno verspreiden, liegen over je achtergrond, met wapens rondsjouwen, ondergeschuikten naaien, fondsen van dubieuze clupjes aannemen, haatzaaien, discrimineren, het moet allemaal kunnen.
    Kom op zeg, als dat allemaal niet meer mag in dit land, waar blijven we dan?
    Wat mag er dan nog wél??

  • arjan kamphuis, ma 16 mei 2011 21:48 in reactie op Reageer op arjan

    arjan

    bewijs het eens wat je hier beweert. en nee,geen artikel op internet of de krant. minstens een uitspraak vd rechter of een bewijs vd politie dat er aangifte gedaan is. kun of doe je dat niet,dan schaar ik dit onder valse stemmingmakerij

  • Sjouke Boonstra, ma 16 mei 2011 22:32 in reactie op arjan kamphuis Reageer op Sjouke

    Sjouke

    == bewijs het eens wat je hier beweert. en nee,geen artikel op internet of de krant. minstens een uitspraak vd rechter of een bewijs vd politie dat er aangifte gedaan is. ==

    Als je zo graag wilt commanderen, heb ik nog een lief hondje voor je. Weinig kilometers, altijd binnen gestaan, van een oud vrouwtje geweest én voor een prikkie.

  • Gerwin van Eersel, za 14 mei 2011 23:31 in reactie op Reageer op Gerwin

    Gerwin

    Struisvogels misschien, wel de eerste uitspraak van een PVV-er in de geschiedenis die niet op een leugen gebaseerd is. Blijkbaar is er toch enig leervermogen in die club.

  • Louis Break, za 14 mei 2011 12:12 Reageer op Louis

    Louis

    Een dag zonder de PVV (Wilders) is een dag niet geleefd.

  • Ineke Ellens, za 14 mei 2011 12:07 Reageer op Ineke

    Ineke

    What's new, liegen en bedriegen in optima forma.

 

Reageren

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven

Tweet van de dag

zo 27 mei 2012

In Baywatch was het iedere dag dit weer.

Kakhiel