Profiel van Rob meister Word fan

Geen foto

Rob meister

Ik ben fan van

Ik ben nog van niemand fan.

Mijn laatste reacties

  • zo 14 februari 2010 19:03, bij D66: Laat 30-plusser doorleren

    Rob

    Men moet dat hele studiesysteem omgooien en meer kijken na de Amerikaanse manier.
    Iedereen heeft recht op een beurs of je nu ouder of jonger bent dan 30,Maar die beurs moet eenmalig zijn,en niet zoals hier in Nederland dat je van de ene opleiding na de andere kan wandelen zonder diploma's te halen,Dat kost de overheid alleen maar geld en leverd nederland uiteindelijk niets op.als je bv van school afkomt dan moet je door studeren om hogerop te komen,Als je dat niet doet weet je dat je voor de rest van je leven hoogstwaarschijnlijk achter de lopende band blijft staan.Dat is fout en dat moet veranden.
    Iedereen heeft recht op een beurs,Maar hij moet eenmalig zijn.en dan moet je een goede keuze maken waarvoor jij die beurs wil hebben.Buiten dat om moet de overheid beter kijken na welke opleiding ze wel willen financieren en welke niet.Iemand met bv een mbo diploma moet je geen beurs verschaffen om advocaat te worden.de kans van slagen is toch gering,Maar een beurs die in het verlengde ligt van je vooropleidingen.En dan moet het niet uitmaken of je 18 bent of 33.Als je geen zin hebt om te studeren als je dan van school komt kan je de keuze maken om bv een paar jaar te gaan werken en daarna alsnog een redelijke studie volgen waar je een beurs voor kan krijgen.
    Grote voordeel dat je je gemotiveerde studenten krijgt,prestaties gaan omhoog,en je bent niet aan de lopende band gekluisterd voor de rest van je leven.Oftewel vrijheid om te studeren wannneer je wil en wanneer het je uitkomt.
    Het systeem die we nu hebben maakt de student ongemotiveerd omdat iemand die pas 18 nu al de keus moet maken wat hij wil.Maar als je 18 bent wil je eigenlijk alleen maar stappen,feestvieren en vrouwen versieren.de studies leiden daaronder..en daarom moet je een systeem hebben waardoor je gemotiveerde studenten krijgt die een studie willen volgen waar ze ook echt voor willen gaan,en niet een studie volgen omdat ze nu eenmaal moeten studeren omdat het na je 30e niet meer fatsoendelijk kan.

  • di 24 november 2009 09:48, bij Halsema heeft wet klaar voor openheid van partijgelden

    Rob

    wat een flauwekul toch om openheid te eisen voor partijgelden.
    Het is nu eenmaal zo dat ze dat graag willen weten omdat Wilders niet kapot te maken is.
    Daarom moet hij nu zijn sponsors na buiten brengen...Dan kunnen ze namelijk hun tactiek veranderen en kunnen ze zijn sponsors gaan bashen.
    Buiten dat om..eigenlijk zouden meer partijen moeten werken zoals Wilders.IPv al die zogenaamde partijsubsidies,waar wij als Nederlander allemaal aan mee betalen.Maar ik wil eigenlijk helemaal niet betalen voor de ideeen van PVDA en van Groen Links.
    Maar ik ben ook van mening dat als ze dat zouden doen ze helemaal geen geld meer hebben.
    Het verschil tussen wildes en de andere partijen.
    Die andere partijen hebben subsidies nodig om hun nek te redden.

  • do 19 november 2009 08:55, bij Video: Paul Wilders spreekt over broer Geert

    Rob

    ach bij P&W krijgt iedereen een podium als je geen hoge pet op hebt van Geert Wilders.dus om zijn broer uit te nodigen hebben ze natuurlijk ook geen moeite mee.Niet zo verwonderlijk aangezien beide broers wilders al jaren ruzie hebben met elkaar.
    dus dachten Pauwtje en wittemannetje,Laten we de broer van Wilders eens een kans geven om Geert in een slacht daglicht te stellen.Hun linkse vrienden die ze anders te gast hebben daar wordt niet meer warm voor gelopen door weldenkend Nederland.Maar mischien dat een familielid nog geloofwaardig over zou komen..zullen ze gedacht hebben bij de redactie van P&W.
    Maar ach eigenlijk vallen ze binnen een paar seconden al door de mand..Doordat de broer weliswaar op TV loopt te verkondigen last te hebben van zijn achternaam..Maar dat wel even vrolijk loopt te vertellen op TV.
    Niet echt slim he....Nu weet heel Nederland dat hij de broer is van Geert Wilders.Dus ik vraag me af waarom hij dat zo vrolijk loopt te vertellen.
    Het was weer eens een regelrechte facade voor P&W

  • ma 09 november 2009 17:26, bij PVV net een salafistische moskee

    Rob

    Het bestrijden van Wilders is inderdaad weerleggen (al wil hij op geen enkele manier in debat!). Maar uit een weerlegging volgt ook een conclusie en dat is in dit geval dat hij (sowieso over Islam kwestie) extreemrechts is.

    Bovendien moet Wilders, de PVV en haar aanhangers niet gaan janken nu zij met hetzelfde soort repliek worden gediend als dat waar de PVV de sensatiezoekende journalisten als honden van botten voorziet.
    Wilders noemt iedereen met een andere opvatting dan hij 'knettergek', 'idioot', 'laf', en gaaa zo maar door. Maar O WEE als iemand dat terugzegt! Nee dán is het demoniseren!


    Daar kan ik het niet mee eens zijn.Dit is appels met peren vergelijken.
    wilders kaart problemen aan en noemt die gewoon bij de naam.
    zoals we gewend zijn in Nederland.Bv zo werden voetbalvandalen altijd geassocieerd met Fc Denhaag.en waarom ? Omdat de meeste voetbalvandalen uit die groep kwamen.
    Niemand heeft ooit beweerd dat de gene die Denhaag supporters associeerden met voetbalvandalen extreem rechts,of dat ze gevaarlijk voor de rechtstaat zouden zijn.
    Als je dat beweerd ben je inderdaad knettergek.

    Wilders kan inderdaad schofferen.Maar Wilders schoffeerd niet omdat iemand er een andere opvatting op na zou houden.
    Hij noemt Vogelaar bv knettergek omdat Wilders vind dat Vogelaar met de verkeerde oplossingen komt voor de problemen die wij als maatschappij hebben.
    Niet omdat Vogelaar er een andere mening op na zou houden.Maar omdat ze knettergekke oplossingen had.

    Zo mag je Wilders knettergek noemen omdat hij bv een hoofdoekenbelasting in wil voeren.Maar je kan hem nooit beschludigen dat hij dan zou polariseren of extreem-rechts zou zijn..Het enige wat je als goed politicus moet doen is aankomen met een betere oplossing als die Wilders te bieden heeft.

  • za 07 november 2009 20:34, bij PVV net een salafistische moskee

    Rob

    De sleutelvraag is echter wat we ermee opschieten hem dat etiket op te plakken? Ten eerste is er de gebruikelijke reactie per sms of mail, waarbij Wilders nooit eens gewoon een beetje boos is, of het oneens is met zijn kritikasters. Nee, hij is ziedend, woedend want ?dit is de zoveelste schandelijke en ziekelijke poging van de elite ons te demoniseren en de PVV en al onze kiezers proberen de mond te snoeren.? Verder gaat hij er niet op in. Logisch, een inhoudelijk antwoord is natuurlijk moeilijk te geven in 140 tekens.


    Zo ongeveer als de linkse kerk dus doet.
    Niet inhoudelijk ingaan op het probleem die Nederland heeft met Islam die Wilders heel goed weet aan te kaarten.
    maar op de man blijven spelen,wilders weg blijven zetten als extreem rechts.als een Salafistische Moskee..Een rasist.De bange Wilders aanhang.
    als er iets bang is in Nederland dan is het wel de linkse kerk.Bang voor kritiek over het falen van de multiculturele samenleving,die ons al decennia door de strot heen geduwd wordt door de linkse kerk.
    Bang dat ze toe moeten geven dat Wilders eigenlijk gelijk heeft in zijn kritiek over Islam..Maar tuurlijk is dat moeilijk toegeven aan de Nederlandse bevolking,want daarmee zeg je eigenlijk dat jullie gefaald hebben.

    Het probleem is niet Wilders maar het ontkennen van de problemen die wilders wel ziet.Het feit dat Wilders weg gezet blijft worden als Extreem rechts daarmee toont de rest aan geen andwoord te hebben op zijn stellingname.
    Maar willen jullie Wilders echt bestrijden dan mag het eens tijd worden om eens wat meer te luisteren na Wilders ipv dat er op de man en op kiezers wordt gespeeld.
    Bestrijd wilders en zijn aanhang ideologisch en niet met beschuldigingen na zijn aanhang en na de partij toe.
    Dat is niet alleen onrespectvol omgaan met een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger,Maar ook associaal tegenover zijn aanhang.

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven