Profiel van Rob Aker Word fan

Rob Aker

Rob Aker

Ik ben fan van

Ik ben nog van niemand fan.

Mijn laatste reacties

  • zo 31 juli 2011 09:32, bij De handel in orka's is nog levensecht

    Rob

    Who cares? 't Is maar een beest. Ga je druk maken om je eigen problemen.

  • do 28 juli 2011 15:21, bij 'Wilders indirect verantwoordelijk voor Breivik'

    Rob

    Dus overal waar Wilders het woord "vechten" noemt bedoelt hij het vermoorden van 76 mensen?

    Job Cohen wil ook "vechten voor een betere samenleving". Moeten we voor hem ook bang zijn?

  • do 28 juli 2011 10:12, bij 'Wilders indirect verantwoordelijk voor Breivik'

    Rob

    Wilders heeft nooit opgeroepen om te vechten. Laat staan om 76 mensen te vermoorden.

    Ik heb al vaker op deze site gezegd dat ik geen fan ben van Wilders en ik ben het niet eens met zijn ideeën (ik vind dat iedereen welkom is in Nederland als hij/zij geen aanspraak maakt op sociale voorzieningen en zijn/haar eigen broek ophoudt). Dat gezegd hebbende wordt ik erg moe van de actieve anti-Wilders brigade die met de meest vreemde argumentaties de man in een kwaad daglicht probeert te zetten. Hij heeft een mening. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar wees aub. geen dwaas om hem als een soort Nazi neer te zetten. Dan speel je hem alleen maar in de kaart. Hij heeft nooit opgeroepen tot geweld of zelf geweld gebruikt. Daarentegen moet hij zich wel beveiligen omdat sommige van zijn tegenstanders er een andere moraal op na houden.

  • wo 27 juli 2011 13:47, bij 'Wilders indirect verantwoordelijk voor Breivik'

    Rob

    "Wilders moet uitleggen waarin hij verschilt met de Noor die afgelopen vrijdag 76 mensen doodde."

    Zal ik het antwoord maar geven....: Naast eventueel verschil in inhoud, 76 doden!

  • wo 27 juli 2011 13:42, bij Wilders voelt zich misbruikt door Noorse massamoordenaar

    Rob

    Wilders ook niet volgens de rechtbank.

  • di 26 juli 2011 16:53, bij Wilders voelt zich misbruikt door Noorse massamoordenaar

    Rob

    Wat een misselijkmakende reacties op deze site. Er zijn bijna 80 mensen vermoord door deze malloot. Maakt het echt uit aan welke kant van het poltitieke spectrum deze psychopaat zijn wandaad goedpraat? We stellen Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren toch ook niet verantwoordelijk voor de moord op Pim Fortuin (Volkert van der Graaf is een dierenactivist).

  • do 21 juli 2011 12:17, bij Wie is Houssaine Mazouzate?

    Rob

    Daar zit helemaal geen verschil tussen.

  • di 19 juli 2011 22:29, bij Wie is Houssaine Mazouzate?

    Rob

    Iemand is onschuldig tot zijn onschuld is bewezen voor het stráfrecht. Dat wil niet zeggen dat je niet mag zeggen dat hij schuldig is voordat hij is berecht en door een rechter is schuldig bevonden. Zeker niet als het er mijlendik bovenop ligt

  • wo 29 juni 2011 15:17, bij De schennende hand van de PVV

    Rob

    Aha, we tutoyeren elkaar dus.... Blijkbaar gelden er andere regels voor de auteurs op dit blog over de manier waarop we respect voor elkaar tonen. Bedankt voor de tip meneer van der Horst, maar leesles heb ik niet nodig.

    Hoe dan ook, Vooropgesteld dat ik het niet met deze PVV meneer eens ben vind ik uw reactie nogal primair. Op zich zou het namelijk zeer waardevolle data op kunnen leveren voor onderzoek naar, onder andere criminaliteit. We kunnen toch niet ontkennen dat dat een groot probleem is onder allochtone jongeren. Iedereen die ooit in Amsterdam West is geweest (en ik woon er) snapt precies welke groep allochtonen wordt bedoeld. Uw zoon hoort daar vast niet bij en niemand zal hem met criminaliteit in verband brengen.

  • wo 29 juni 2011 12:47, bij De schennende hand van de PVV

    Rob

    "Joram van Klaveren bevlekt mijn zoon en daarmee ook mijzelf"

    Dat doet hij blijkbaar door uw zoon als allochtoon aan te merken. Hiermee geeft u zelf aan dat u vindt dat een allochtoon niet gelijkwaardig is maar minderwaardig. Dat vind ik eigenlijk nog het meest storende in het hele verhaal.

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven