Profiel van Nick Nick Word fan

Geen foto

Nick Nick

Ik ben fan van

Ik ben nog van niemand fan.

Mijn laatste reacties

  • zo 15 november 2009 10:30, bij Kabinet bereik akkoord over kilometerheffing (na ruzie)

    Nick

    @ Marcel

    Je lijkt te vergeten dat iedere euro betaald door de automobilist voor het merendeel verdwijnt naar potjes die niets met autorijden te maken hebben.

    Was het zo dat iedere betaalde euro gebruikt werd om asfalt aan te leggen en files te bestrijden dan zat er nog wat in. Nu slaat deze zogenaamde "eerlijkheid" waar je het over hebt op kaas.

  • zo 15 november 2009 10:13, bij Kabinet bereik akkoord over kilometerheffing (na ruzie)

    Nick

    Hoi kees, ik heb het idee dat jij de enige bent hier die ziet waar het werkelijk om draait.

    De automobilist betaalt volledig onterecht buitensporig veel belasting (maw geld wat hij niet meer terug ziet in extra asfalt etc). Dit gebeurt uiteraard onder het linkse praatje van milieu, maar kenners weten dat dit op middenlange termijn vrijwel helemaal zal wegvallen.

    Door dit businessmodel in te voeren is er straks geen weg meer terug omdat de opbrengsten dan alweer zijn verdeeld.

    Je moet echt een linkse rakker zijn om dit soort onproportionele belastingen als positief te ervaren. Dit nog los van het feit dat ze altijd weten waar je bent en het aantal boetes voor snelheid lekker kunnen worden opgevoerd. Bos ziet dollartekens in z'n ogen.

  • di 10 november 2009 19:18, bij Bedolven onder een aangezwengelde golf van haat

    Nick

    Ernst en de andere linkse kerk boys en girls...doe even normaal. De heer Wilders loopt al jaren met een continue bewaking van minstens 4 man om zich heen vanwege de vele doodsbedreigingen aan zijn adres. Hoor je daar iets over? Nee want dat is blijkbaar "normaal" dat moslims zo reageren.

    Nu is het een idioot die een bedrijging doet van de zijde van de PVV en alle Hanneke Groentemannen en Van Jole's weten wel weer hoe de vork in de steel zit.

    Persoonlijk vind ik het een grove schande dat bedrijgingen bij mensen met een mening (welke kant dan ook) orde van de dag zijn. En daar hoort Herman's bedrijging zeker ook bij.

  • do 05 november 2009 17:35, bij Ik ga het niet over Wilders hebben

    Nick

    Dus pvv stemmers zijn gemiddeld minder begaafd? Wat een elitaire kul. Voor stemmingmakerij moet je toch echt bij links zijn wordt in de reacties direct duidelijk!

  • do 05 november 2009 10:30, bij PVV net een salafistische moskee

    Nick

    Ik las het hier al eerder, is een partij met leden van een communistische partij dan wel democratisch? Waarom is een opgerichte partij die nu nog geen leden heeft maar deelneemt aan het democratische politieke proces van Nederland direct ondemocratisch? Wat een onzin zeg. Je regeert sowieso nooit alleen...

  • wo 04 november 2009 18:45, bij PVV net een salafistische moskee

    Nick

    @ Arendo Van Verviers: dank voor de link, maar naar mijn smaak wel erg cherrypicking en niet bepaald de algemene boodschap van de PVV. Ik daag iedereen hier uit me de mond te snoeren door een link van een filmpje te plaatsen waarin Wilders claimt dat alle moslims het land uit moeten. Dus geen "zo moet je het interpreteren", maar letterlijk de echt 'rascistische' opmerking dat moslims (geen islam dus!) het land uitmoeten.

    Voor de compleetheid hier alvast wat linkjes waarin hij duidelijk aangeeft dat nette moslims in Nederland helemaal niets te vrezen hebben:


    Volgens mij maakt Wilders meer dan duidelijk de scheiding tussen criminelen en nette burgers en niet op ras zoals mensen hier vaak denken. Daarnaast heeft hij ook meerdere keren aangegeven dat hij fel tegen de Islam is vanwege zijn sterke politieke ambities...en ja dat is geen geheim. Als je dan toch quotes wilt pakken kijk dan vooral ook naar het rijtje van "Juist zoishet" op deze pagina...

  • wo 04 november 2009 15:57, bij PVV net een salafistische moskee

    Nick

    @ Arendo Van Verviers, dank voor de link. De website is een beetje een uittreksel van ideetjes en geeft niet echt een compleet beeld weer naar mijn idee. Ik kan je ook aanraden om pvv.nl eens te bekijken. Heel overzichtelijk en een oase van rust aangezien je duidelijk ziet wat ze nou precies willen zonder dat er leugens of verdraaiingen doorheen gesmeerd zijn van tegenstanders.

  • wo 04 november 2009 12:50, bij PVV net een salafistische moskee

    Nick

    Zeer to-the-point Walter Goedzoon :)

  • wo 04 november 2009 11:48, bij PVV net een salafistische moskee

    Nick

    SEMI-ON-TOPIC: Ik ben benieuwd hoe Joop.nl omgaat met het zomaar rondslingeren van termen als racist en fascist zonder een goed bronvermelding o.i.d. Ik heb Wilders nog NOOIT betrapt op een opmerking als alle Moslims moeten het land uit o.i.d. Dit ga je ook niet vinden, want het is niet zo. Maar als ik iets dergelijks zou zeggen over mevrouw Halsema, zou het hier dan ook worden goedgekeurd?

    On Topic. @ Nick Test: helemaal mee eens. Wat ik er ook een beetje uit opmaak (en uit het artikel) is dat er vaak naar Wilders wordt verweten dat hij intollerant is (wellicht op een bepaalde manier nog waar ook), maar ik hoor zelden van tegenstanders dat dit is omdat de islam (inderdaad erg breed, maar er zijn voorbeelden in overvloed) zelf ZEER intollerant is. Wilders is slechts een reactie op de toenemende "islamisering". Waarom roepen deze tegenstanders nooit eens zo fel hun kritiek uit op de islam? Is het dan voor deze mensen niet een kwestie van smaak? Islam en Wilders zijn intolerant, maar islam smaakt lekkerder dan Wilders dus....

    Dit verwijt hoorde ik ook bij Pauw en Witteman gisteren, dat Wilders mensen bang wilt maken en intollerant is. In het zelfde gesprek komen er ononderbouwde verwijten naar boven dat Wilders gefinancieerd wordt door extremisten. Ik vraag u hier, hoe is dit geen bangmakerij??

  • wo 04 november 2009 11:36, bij PVV net een salafistische moskee

    Nick

    Ik wil even kwijt dat ik dit stuk wel heel erg vertekend vind. Als we de twee items (1) verwijt handlanger Mohammed B en (2) de democratie van de PVV goed bekijken dan zien we dat dit niet zo zwart wit is als het hier staat.

    (1) Waar het mee begon is de opmerking dat Wilders extreem rechts zou zijn en dat het "Wetenschappelijk" *kuch* bewezen is. Ten eerste blijkt nu dat de conclusies van dit rapport nog open liggen, maar wat schetst de verbazing, de volkskrant en ook Joop kopt het in alszijnde de waarheid. Daarnaast zet ik mijn vraagtekens bij dit soort zeer serieuze en schadelijke opmerkingen. Iedereen assoicieerd extreem recht met Hitler praktijken en daar kunnen we in de verste verte niet van spreken bij de PVV, of je het nu met ze eens bent of niet. Wanneer Wilders hierop een hard verwijt terug maakt (waar we van weten na de moord op Pim Fortuyn dat hier best een kern van waarheid in kan zitten, ookal ben ik het met de schrijver eens dat dit te kort door de bocht is) dan wordt er direct moord en brand geschreeuwd.

    (2) Bij de oprichting van een nieuwe partij is er veel voor te zeggen om niet direct mee te doen door het hele land aan gemeenteraadsverkiezingen en om de partij direct bottum-up aan te sturen. Organisatorisch is er veel voor te zeggen om te beginnen met een top-down aanpak wanneer dit na verloop van tijd wanneer tradities en kopstukken langer hebben meegewerkt de partij van binnenuit ook meer democratisch wordt. De SP is overigens in hart en nieren een ondemocratische partij. In de tijd van Jan Marijnissen had je mij niet hoeven vragen wie er nog meer bij die club betrokken waren. Maar hier hoor ik de heer van Jole geen woord over vuil maken bij Pauw en Witteman. Redelijk tenenkrommend.

    En dan tot slot de opmerking dat de PVV gefinancieerd wordt door extremistische Amerikanen en Israeliers zonder bewijs...SHAME ON YOU. Sorry hoor, maar dat is echt geen manier van een open eerlijke manier van "debatteren". Dat is gewoon laster.

    Ik ben het wel met de schrijver eens dat dit soort gesprekken in bijvoorbeeld Pauw en Witteman de PVV geen windeieren leggen. De meeste kijkers prikken hier wel doorheen, dus mijn vraag aan van Jole en eigenlijk ook Femke Halsema, waarom doen jullie dit dan???

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven

Tweet van de dag

zo 27 mei 2012

In Baywatch was het iedere dag dit weer.

Kakhiel