Bio Bekijk alles van Farid Azarkan Word fan

Farid Azarkan

Farid Azarkan Voorzitter SMN

13 april 2011 Reageer (89) 3321 x bekeken Kijknou RSS

PVV stelt kamervragen over StoepPVV

'Dit moet met paal en perk bestreden worden!'

Vragen van de leden Wilders en Bosma (Partij voor de Vrijheid) aan minister van binnenlandse zaken en koninkrijkrelaties de heer Mr. Jan Pieter Hendrik Donner.

1.)
Heeft u kennisgenomen van het twitterbericht van PVVstoep inzake het hebben van seks van zijn ex-verloofde met een PVVassistent een dag nadat zijn relatie verbroken was?

2.)
Deelt u mijn mening dat het kenmerkend is voor de toenemende invloed van moslims dat nu ook zelfs PVV' ers dit verwerpelijke gedrag gaan vertonen?

3.)
Is de Minister op de hoogte dat de dader, assistent van de heer Stoep, buiten zijn schuld om jarenlang is blootgesteld aan de failliete multiculturele samenleving terwijl hij nooit heeft gevraagd om het multiculturele experiment?

4.)
Deelt u de mening van de PVV dat, gezien onze superieure normen en waarden, dit gedrag indruist tegen de vrijheid waar de PVV voor staat en dat dit dus met paal en perk bestreden moet worden?

5.)
Is de Minister het met de PVV eens dat er een wettelijke regeling moet komen die het verbied dat, moslims en zij die besmet zijn met hun verderfelijke waarden en normen,  sex met ex- partners van PVV'ers hebben binnen 7 (werk)dagen?

Laatste Reacties (89) Reageer Reacties in wachtrij: 0

  • Ernst Anepool, za 28 mei 2011 23:37 Reageer op Ernst

    Ernst

    [quote]
    Het kabinet heeft er nu nog een gedoogpartner bij, de SGP. Want alleen daarmee heeft het een meerderheid in de Eerste Kamer. Noodzakelijk om niet alleen plannen te maken, maar die ook te realiseren. Geert Wilders vindt dat best
    [/quote]

  • . ., do 14 april 2011 13:32 Reageer op .

    .

    De tijden van Gonny van Oudenallen herleven :)
    Die 'taalvouten' zijn volgens mij met opzet en prima des PVV's, op wellicht een Bosma en Wilders na. Die moeten wel met opzet gemaakt zijn lijkt mij, kan niet anders. De schrijver heeft zich in dit stukje satire prima verplaatst in de gemiddelde Parlementariër van de Partij voor de Vrijheid, ik zie bv. Richard de Mos zo zitten achter zijn computertje met zijn ADO-sjaaltje om wat Kamervragen aan het typen, lees hier het resultaat :)

  • Said Bougeluk, wo 13 april 2011 23:17 Reageer op Said

    Said

    Graag volgende keer de antwoorden van de Minister!!!
    Mr. Donner zal ongetwijfeld grondig te werk gaan.

  • marietje jansen, wo 13 april 2011 22:03 Reageer op marietje

    marietje

    geweldig!!!!

  • Joop Schouten, wo 13 april 2011 20:24 Reageer op Joop

    Joop

    Is dit serieus? Echt?
    ...
    Vragen zijn nooit dom. Dacht ik tot nu toe. Maar dit slaat alles.
    Ik heb zelden zulke stupide vragen, stupide woordgebruik en stupide argumentaties gelezen. Kwijlend van zelfgenoegzaamheid.
    ...
    Ik geloof er nog steeds geen ruk van.
    Je houdt me voor de gek Farid.
    Is dit serieus?

  • Frank Schutte, wo 13 april 2011 20:42 in reactie op Joop Schouten Reageer op Frank

    Frank

    Beste Joop,
    Wil je ons echt laten twijfelen?

  • Joop Schouten, wo 13 april 2011 21:01 in reactie op Frank Schutte Reageer op Joop

    Joop

    : )))

    Maar, zeg nou zelf Frank. Dit is toch te gek voor woorden?

  • Frank Schutte, wo 13 april 2011 23:58 in reactie op Joop Schouten Reageer op Frank

    Frank

    Beste Joop,
    Ja, dit zou te gek voor woorden zijn.

  • Zeer Voornaam, wo 13 april 2011 18:56 Reageer op Zeer

    Schrikbarend hoor hoe weinig bezeffen dat het exemplarisch is.
    En dat wil Rutte dan eigen verantwoordelijkheid laten dragen.

  • Cor Nelis, wo 13 april 2011 16:29 Reageer op Cor

    Cor

    Het schijnt velen die hieronder in een taalvaardigheidstrijd zijn vervallen, mogelijk bij gebrek aan inhoudelijke argumenten niet duidelijk te zijn dat het hier om satire gaat.

    De stijlfouten die Farid Azarkan gebruikt zijn daar onderdeel van, immers hier zijn (in satire) PVV-ers aan het woord.

    Prima satire, heer Azarkan, tot in de kleinste details gelukt. Mijn complimenten.

  • Jacqueline Wouters, wo 13 april 2011 16:22 Reageer op Jacqueline

    Jacqueline

    Die kamer vragen krijgen sinds de PVV in de politiek verschenen is een steeds groter soap gehalte!

  • Nico ., wo 13 april 2011 17:11 in reactie op Jacqueline Wouters Reageer op Nico

    Nico

    Welke Kamervragen?

  • Frank Schutte, wo 13 april 2011 19:35 in reactie op Nico . Reageer op Frank

    Frank

    Beste Hanne Cuijpers,
    Misschien zijn het dit soort kamervragen waar Jacqueline naar verwijst. Martin Bosma van de PVV doet auditie als huilbaby voor de soap 'Onderweg naar Morgen', hij moet een huilscène van ruim 4 minuten opvoeren.
    Hier kun je ook meteen het niveau van de kamervragen die de PVV doorgaans stelt, en die door Farid Azarkan hier boven meesterlijk wordt gekopieert aan herkenen.

    http://www.youtube.com/watch?v=MDngrO5D_ts

  • YggY ..., wo 13 april 2011 23:59 in reactie op Frank Schutte Reageer op YggY

    YggY

    Mijn vader woont in Nederland
    M'n moeder in Marokko
    Want zij is pas teruggegaan
    Haar vaderland dat trok zo
    M'n vader zegt nu tegen mij:
    Je moet het zelf maar weten
    Ga je naar haar, blijf je bij mij
    En nou zit ik te zweten

    Allah ak'bar, Allah ak'bar
    Blijf ik hier of blijf ik daar
    Daar in Marokko ben ik thuis
    Allah ak'bar, Allah ak'bar
    Liever hier of liever daar
    Maar hier in Holland staat mijn huis
    Daar lekker elke dag couscous
    Hier weer patat met appelmoes
    Allah ak'bar, Allah ak'bar

    Nou heb ik dus een vaderland
    Daar kun je 's winters sleeën
    En ook heb ik een moederland
    Met prachtige moskeeën
    Twee landen, dat is dubbel fijn
    En toch zit ik te kniezen
    Ga ik naar daar, of blijft ik hier
    Ik kan gewoon niet kiezen

    Allah ak'bar, Allah ak'bar
    Blijf ik hier of blijf ik daar
    Daar in Marokko ben ik thuis
    Allah ak'bar, Allah ak'bar
    Liever hier of liever daar
    Maar hier in Holland staat mijn huis
    Daar lekker elke dag couscous
    Hier weer patat met appelmoes
    Allah ak'bar, Allah ak'bar

    Baklava of rijstevla
    Marrakech of Appelscha
    Ga je nou ja, ga je nou nee
    Blijf je nou hier, ga je nou mee

    Allah ak'bar, Allah ak'bar
    Blijf ik hier of blijf ik daar
    Daar in Marokko ben ik thuis
    Allah ak'bar, Allah ak'bar
    Liever hier of liever daar
    Maar hier in Holland staat mijn huis
    Daar lekker elke dag couscous
    Hier weer patat met appelmoes
    Allah ak'bar, Allah ak'bar

    Baklava of rijstevla
    Marrakech of Appelscha
    Ga je nou ja, ga je nou nee
    Blijf je nou hier, ga je nou mee

    Allah ak'bar, Allah ak'bar
    Allah ak'bar, Allah ak'bar
    Allah ak'bar, Allah ak'bar
    Allah ak'bar, Allah ak'bar
    Allah ak'bar

  • Hans Top, wo 13 april 2011 14:02 Reageer op Hans

    Hans

    Ik snap er nu even helemaal niets van. Waarop is deze opinie gebaseerd? Ik heb de tweets gelezen van StoepPVV maar ik zie het verband niet tussen die tweets en deze (blijkbaar) valse kamervragen.
    Ik ben het dan ook volledig met Jan Spit eens. PVV moet je correct demoniseren en zo dus niet.

  • rose red, wo 13 april 2011 13:34 Reageer op rose

    rose

    Jammer nou dat de partner niet vreemd ging op 31 maart, dan was het een kostelijke 1 april tweet geweest van de PVV' er.

  • Rob van Koot, wo 13 april 2011 13:04 Reageer op Rob

    Rob

    'Met paal en perk bestreden worden.' Fout

    'Een regeling die verbied.......'. Fout

    Goed Nederlands, mogen we het verwachten van onze columnisten? Of gaat Wilders dit artikel gebruiken en claimen dat de allochtonen schuldig zijn aan taalverloedering?

  • Hans Dekkers, wo 13 april 2011 13:06 in reactie op Rob van Koot Reageer op Hans

    Hans

    Hahahahahahahahaha!!!!

  • Aert Willem d'Holbach, wo 13 april 2011 13:10 in reactie op Rob van Koot Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    U overstijgt als taalpurist weer overal met kop en schotel bovenuit.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 14:12 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Dat hangt af van de criteria waar je het aan afmeet. Het blijft wat mij betreft te ver onder de maat om er de kwalificaties "alles overstijgend taalpurisme" aan toe te voegen. Je "hoge" criteria hebben je immers ook niet behoed voor het maken van de fout: "[...] overstijgt [...] bovenuit." Wel grappig.

  • Aert Willem d'Holbach, wo 13 april 2011 15:13 in reactie op Jan-Peter Scheffer Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    De fout "met kop en schotel" was u ontgaan? Dat zou een signaal kunnen zijn dat ik beide fouten wellicht met opzet gemaakt heb.

    ;-)

    Je hoeft jezelf geen kunstenaar te noemen om taalkunstjes te kunnen flikken.

  • Censuur Joop, wo 13 april 2011 15:29 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Censuur

    Censuur

    Zo zijn mooie smoesjes om jezelf van elke taalfout schoon te praten ook taalpuriteins.

  • Aert Willem d'Holbach, wo 13 april 2011 15:51 in reactie op Censuur Joop Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Leuke woordspeling, purisme vervangen door puritanisme.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 15:32 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Wat jij flikt weet ik niet, maar taalkunst is het niet.

  • Aert Willem d'Holbach, wo 13 april 2011 15:52 in reactie op Jan-Peter Scheffer Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Zo gaat dat nu eenmaal met alle waardetoekenning: die varieert door de jaren van veel tot bijna niets, en als men verstandig is, dan went men daaraan. Zolang de kwaliteit maar constant verbetert, met af en toe een waar juweeltje, dan is het eigenlijk al goed.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 16:49 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Verhip, waar heb je die mooie tekst vandaan? Komt me bekend voor. Een bronvermelding zou wel aardig zijn.

  • YggY ..., wo 13 april 2011 17:05 in reactie op Jan-Peter Scheffer Reageer op YggY

    YggY

    Hahahahaha

    Ik wist het dus niet tot ik googlede en ik terecht kwam in iemand zijn profiel.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 17:43 in reactie op YggY ... Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Zolang het geen daderprofiel was, ben ik gelukkig.

  • Nihilist #1375, wo 13 april 2011 16:01 in reactie op Jan-Peter Scheffer Reageer op Nihilist

    Nihilist

    Aert heeft tenminste niet de misplaatste intentie geuit dat hij een 'dichter' is. Daar kunnen bepaalde personen hier misschien van leren....

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 17:16 in reactie op Nihilist #1375 Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Misplaatste intentie? Dat kan niet. Slechte uitwerking wel. En misplaatste kritiek kan ook.

  • Ferdinand Bardamu, wo 13 april 2011 15:31 in reactie op Jan-Peter Scheffer Reageer op Ferdinand

    Ferdinand

    Volgens mij doet Aert het bewust hoor...

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 15:52 in reactie op Ferdinand Bardamu Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Bewust? Ik heb er een ander woord voor.

  • Aert Willem d'Holbach, wo 13 april 2011 15:57 in reactie op Ferdinand Bardamu Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    ;-)

  • Ben Joosten, wo 13 april 2011 16:06 in reactie op Jan-Peter Scheffer Reageer op Ben

    Ben

    "Wel grappig."

    De grap zit hem er nu juist in dat u de grap niet snapt.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 16:24 in reactie op Ben Joosten Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Nee, het ís niet grappig, maar dat is juist weer grappig, gezien wie het zegt, snap je?

  • Zjen Zen, wo 13 april 2011 13:11 in reactie op Rob van Koot Reageer op Zjen

    Zjen

    WoW! Jij bent slim! zeg! Roflmao.

  • Evert van Vliet, wo 13 april 2011 13:46 in reactie op Rob van Koot Reageer op Evert

    Evert

    Als de primitieve mens ook zo'n geconserveerde blik had gehad was het alfabet nooit uitgevonden... ff d+k+

  • Michiel Online, wo 13 april 2011 14:08 in reactie op Rob van Koot Reageer op Michiel

    Michiel

    "'Met paal en perk bestreden worden.' Fout

    'Een regeling die verbied.......'. Fout"

    Jij kan zo naar 10 voor taal! Ik ga genieten hoe je daar genadeloos wordt afgemaakt en opgediend als taalkundig toetje.

  • Nico ., wo 13 april 2011 14:20 in reactie op Michiel Online Reageer op Nico

    Nico

    Jij kan zo naar 10 voor taal! Ik ga genieten hoe je daar genadeloos wordt afgemaakt en opgediend als taalkundig toetje.


    ===============================================


    Lees nou nog eens goed wat je schrijft.

  • kees van eck, wo 13 april 2011 14:08 in reactie op Rob van Koot Reageer op kees

    kees

    sex = ook fout (seks) :)

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 14:52 in reactie op kees van eck Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    "Foute sex" zou dan een soort pleonasme zijn. Leuk.

  • Gerwin van Eersel, wo 13 april 2011 14:38 in reactie op Rob van Koot Reageer op Gerwin

    Gerwin

    Ha Ha zeker gemist dat dit het taalgebruik van een PVV-er moet voorstellen! Deze fouten maken de column juist zo geslaagd!

  • Dr. Strangelove, wo 13 april 2011 12:24 Reageer op Dr.

    Dr.

    Is het een slimme tactiek om de PVV stemmer steeds op stang te jagen? Jullie weten toch wel waar de PVV stemmers vandaan komen?Schrijf een artikel waarin je aantoont dat de PVV er niet voor de PVV stemmers is, maar juist ertegen. Dat dat islam gezever een bezigheidstherapie is die de afbraak van ons land moet maskeren.

    Schrijf over het dogma van het totaalkapitalisme dat wordt verkocht als de 'enige kapitalistische optie'. Wijs erop dat vrije markten helemaal niet bestaan. Wijs erop dat ondernemingszin iets anders is dan criminaliteit. Wijs op het verschil tussen partijprogramma en stemgedrag. Wijs op de financiële fraude, de financiële chantage, en wijs op het feit dat politici wel achter Uw geld aan gaan, maar niet dat van de boeven. Schrijf over het ontstaan van democratie, over gedwongen winkelnering, arbeidsreecht. Wijs op dat wat het socialisme bereikt heeft, en rechts zich toegeëigend als hadden ze er persoonlijk voor zorg gedragen.

    Verhef jezelf eens boven het onrecht wat je is aangedaan, en begin eens met het gebruiken van je hersens. Stop met dit schoolplein gedrag. Toon je volwassen, blijf redelijk, blijf wijzen op de feiten. Verlaag je niet tot dezelfde tactieken.

    Met roddel en achterklap ga je dit niet winnen. Geert kan zijn geluk niet op met dit soort artikelen. Precies wat hij wil.

  • Censuur Joop, wo 13 april 2011 12:28 in reactie op Dr. Strangelove Reageer op Censuur

    Censuur

    "Schrijf een artikel waarin je aantoont dat de PVV er niet voor de PVV stemmers is, maar juist ertegen."

    Dat weten we toch allemaal al. Maar dat nogmaals zeggen is zinloos. Het beklijft toch niet bij de PVV stemmers. Dus waarom dan niet belachelijk maken? Daar reageert de halve PVV-aanhang wél op.

  • Dr. Strangelove, wo 13 april 2011 13:33 in reactie op Censuur Joop Reageer op Dr.

    Dr.

    "Dat weten we toch allemaal al."

    WE, ja. Maar de PVV aanhang niet. Als mensen iets niet weten dan is de strategie: ........

    "Maar dat nogmaals zeggen is zinloos. Het beklijft toch niet bij de PVV stemmers. Dus waarom dan niet belachelijk maken? Daar reageert de halve PVV-aanhang wél op."

    ah natuurlijk, als 'ze' traag zijn van begrip, dan gaan we ze belachelijk maken. net zoals onze leraren doen op school, een fantastische methode: Zo, jij weet niet eens hoeveel 3x6 is, sukkel?

  • Gerwin van Eersel, wo 13 april 2011 15:30 in reactie op Censuur Joop Reageer op Gerwin

    Gerwin

    Dat beginnen ze ondertussen zelf ook wel te begrijpen, zie de protesten tegen de aanbesteding van het OV in Rotterdam.

  • Rob Geurtsen, wo 13 april 2011 12:43 in reactie op Dr. Strangelove Reageer op Rob

    Rob

    dat Jan Smit en over de onzinnige infantiele debiliteiten van de crypto-criminelen van de PVV-fracties.

    Ik vind dat Farid Azarkan een heerlijk stukje satire en proza heeft geproduceerd.

    Integratie is niet gevraagd als je tot dit soort satire in staat bent toch. Blijf je eigen zelf, Jan Smit, volg niet de sentimenten van de mensen om je heen. En als geachte PVV-aanhanger zorg dat je voordat van het leidende lijden aan de multi-culti overgaat in het geblondeerde hiernamaals bevrijd bent van je eenzame leider. Want god apprecieert dit soort onzin die je ten toon spreidt zeker niet.

    Kom op en lees het Nederlands Dagblad eens een paar weken.

  • Dr. Strangelove, wo 13 april 2011 13:29 in reactie op Rob Geurtsen Reageer op Dr.

    Dr.

    Rob,

    je hebt met net ingedeeld in een hokje. je hebt duidelijk niet eens gelezen wat ik schreef.

    je ziet het woord PVV, je ziet kritiek, en dan hop, dan heb je die voetbal shawl om, van jouw cluppie. Want ik pas er niet tussenin, ik mag niet -en- tegen de PVV ageren maar ook kritiek hebben op de politiek stupide manier waarop dit probleem wordt aangepakt. Nee, ik ben meteen een PVV-er. Want dit is een voetbalwedstrijd, de leden zijn loyaal aan het logo, en weigeren in te gaan op de inhoud.

    ga eens bij jezelf te rade, en neem er dit keer de tijd voor. want mijns inziens heb je meer gemeen met de PVV dan je zelf door hebt.

  • Censuur Joop, wo 13 april 2011 18:57 in reactie op Dr. Strangelove Reageer op Censuur

    Censuur

    "want mijns inziens heb je meer gemeen met de PVV dan je zelf door hebt. "

    Dat zijn er wel meer hier op joop.nl. Maar het liefst verwijten ze dat een ander. Doet minder pijn dan hun eigen fouten te erkennen.

  • Home Quest, wo 13 april 2011 13:56 in reactie op Rob Geurtsen Reageer op Home

    Home

    Goed dat u er melding van maakt dat dit satire is, ik dacht even dat de heer Azarkan een poging deed om zichzelf compleet belachelijk te maken. Maar dat is dus niet zo, dank voor deze info!

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 13:27 in reactie op Dr. Strangelove Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    In een ideële burgeroorlog als waar wij in zitten, en wellicht is het onderdeel van een globale strijd, verlaag je je noodzakelijkerwijs zo nu en dan deels tot ogenschijnlijk dezelfde tactieken die de tegenstander gebruikt. Ik zeg deels. Ik zeg ogenschijnlijk. Strategisch moet je op een hoger plan denken. Het is als met elk spel: zet, tegenzet, vooruit denken, spelbeheersing, geduld, winst. Of het nu schaken, schermen of politiek betreft: de doordenker, de persoon met visie, spelbeheersing en geduld, wint uiteindelijk.

  • Dr. Strangelove, wo 13 april 2011 13:56 in reactie op Jan-Peter Scheffer Reageer op Dr.

    Dr.

    "In een ideële burgeroorlog als waar wij in zitten"

    ideëel? burgeroorlog?

    het is geen burgeroorlog, maar dat wil Wilders er wel graag van maken. En het ideële van de PVV ontgaat me al helemaal.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 15:08 in reactie op Dr. Strangelove Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Het is "wat men ervan wil maken" waar we rekening mee dienen te houden; dat wil niet zeggen dat we ons naar dat niveau omlaag moeten laten trekken. Integendeel. Maar we kunnen de aantoonbaar foute propaganda, laat staan de werkelijke macht van een primitieve ideologie niet bestrijden door deze te negeren en er zo ver boven te willen staan dat het lijkt of zij niet bestaat. Met ideële (burger)oorlog bedoelde ik de strijd tussen de waan van de dag en de wijsheid die komt met de jaren, al zijn we daar in principe dan ook in onschuld mee geboren.

  • Frans Akkermans, wo 13 april 2011 15:05 in reactie op Dr. Strangelove Reageer op Frans

    Frans

    U heeft gelijk maar er zijn er hier nog al wat die van het jennen van alles dat des PVV is hun dagtaak hebben gemaakt.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 15:30 in reactie op Frans Akkermans Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Ja, zand erover. De stuisvogel kan er geen genoeg van krijgen, en ontkenning komt de populisten-politiek goed uit, want die leven immers van maatschappelijke verzanding, die weer leidt tot verstuiving, en die leidt weer tot kaalslag.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 15:50 in reactie op Jan-Peter Scheffer Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    ^struisvogel (ik bedoel niet mezelf, maar het woord).

  • wltr biesbosch, wo 13 april 2011 12:14 Reageer op wltr

    wltr

    "5.)
    Is de Minister het met de PVV eens dat er een wettelijke regeling moet komen die het verbied dat, moslims en zij die besmet zijn met hun verderfelijke waarden en normen, sex met ex- partners van PVV'ers hebben binnen 7 (werk)dagen?"

    De PVV toont zich meer en meer als de enige rechtmatige erfgenaam van het nationaalsocialisme.

  • Hans Top, wo 13 april 2011 12:13 Reageer op Hans

    Hans

    Is dit serieus? Waar kun je kamervragen op archief terug lezen. Ik geloof dit niet.

  • Zeer Voornaam, wo 13 april 2011 18:54 in reactie op Hans Top Reageer op Zeer

    Je meent het.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 12:12 Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Ik zou er wat feiten bij genoemd moeten zien om het wat, waar, wanneer en hoe helemaal te begrijpen, maar het ziet eruit als iets waar Duitsland in het interbellum mee overspoeld werd tot het alles vergiftigde, wat toen de rest van Europa binnendrong, en waar de geallieerden in '40-'45 tegen gevochten hebben.

  • Nihilist #1375, wo 13 april 2011 16:06 in reactie op Jan-Peter Scheffer Reageer op Nihilist

    Nihilist

    Misplaatste zelfverheerlijking?

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 16:35 in reactie op Nihilist #1375 Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Laten we daar eens kamervragen over gaan stellen: de misplaatste zelfverheerlijking van Rechts; een mooi thema voor de nog te verdeelde oppositie om hun in principe gedeelde visie scherper op te focussen.

  • Toussaint Schroders, wo 13 april 2011 12:11 Reageer op Toussaint

    Toussaint

    Dit soort berichten horen niet thuis op een site die zich serieus neemt. Alles wat in en rond die PVV gebeurt wordt vreselijk overbelicht.
    Ik zou zeggen; stoppen daarmee, we hbben het wel weer over die club al;s er iets vermeldenswaardigs plaats heeft gevonden.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 12:32 in reactie op Toussaint Schroders Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    De oproep om te stoppen met berichtgeving over de PVV, is oporoepen te stoppen met berichtgeving over politiek, en dat is een vreemde, dwaze oproep om te doen op een politieke nieuws- en opiniesite. Misschien dat we het alleen over voetbal, auto's, badkamers en mode moeten hebben, maar dan haak ik af.

  • Toussaint Schroders, wo 13 april 2011 14:52 in reactie op Jan-Peter Scheffer Reageer op Toussaint

    Toussaint

    Sinds wanneer staat "de politiek" gelijk aan "de PVV ??" er gebeurt veel in politiek Nederland waar die hele PVV buiten staat. Ik vind dat de aandacht voor die club buiten alle proporties begint te raken, ook op deze site.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 15:23 in reactie op Toussaint Schroders Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Proportioneel reageren op een politieke woekering is het moeilijkste dat er is, maatschappelijk gesproken, maar we zullen het proberen, en met "we" bedoel ik hen die bij het bestrijden ervan het doel, een beter functionerende samenleving, niet uit het oog verliezen.

  • Rob Geurtsen, wo 13 april 2011 12:47 in reactie op Toussaint Schroders Reageer op Rob

    Rob

    Het vermeldenswaardige zit juist in dit soort kleine zaken.

    Het levenloze de eigen onvrede afreagerend op anderen.

  • Censuur Joop, wo 13 april 2011 12:50 in reactie op Toussaint Schroders Reageer op Censuur

    Censuur

    "Ik zou zeggen; stoppen daarmee, we hbben het wel weer over die club al;s er iets vermeldenswaardigs plaats heeft gevonden. "

    Ja zeg, doei, dan kunnen we helemaal niet meer lachen om de PVV.

  • NL4 NL, wo 13 april 2011 12:06 Reageer op NL4

    NL4

    Knet-ter-gek!

  • Censuur Joop, wo 13 april 2011 12:05 Reageer op Censuur

    Censuur

    Hahahahaha...

    Het is dat het al 1 april is geweest. Leuk.

  • Ieder - eenwilvrijzijn, wo 13 april 2011 12:04 Reageer op Ieder

    Ieder

    Hahaha ... ...
    Geweldig.!

  • Aert Willem d'Holbach, wo 13 april 2011 12:01 Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Even voor de goede orde: is dit een opinie of is dit werkelijkheid?

    Als het grappig bedoeld is, is het lachwekkende humor om te lachen, dat dan weer wel. Alleen hoort het dan wat mij betreft niet in "opinie" thuis.

  • Censuur Joop, wo 13 april 2011 12:17 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Censuur

    Censuur

    "Alleen hoort het dan wat mij betreft niet in "opinie" thuis. "

    Volgens jou mag iemand geen opinie weergeven in de vorm van humor. Maar volgens mij mag dat gewoon. Vragen we het toch even aan de 'weledelachtbare advocaat' van Wilders. Die weet alles.

  • YggY ..., wo 13 april 2011 12:34 in reactie op Censuur Joop Reageer op YggY

    YggY

    Volgens jou mag iemand geen opinie weergeven in de vorm van humor.
    ================

    Humor, rechts en dan ook nog eens de PVV is een vrij onlogische combinatie.

    Zoveel valt er niet te lachen met de PVV maar wel om de PVV.

  • Censuur Joop, wo 13 april 2011 12:51 in reactie op YggY ... Reageer op Censuur

    Censuur

    Jij zegt precies wat ik ook zou zeggen, YggY. :)

  • YggY ..., wo 13 april 2011 16:02 in reactie op Censuur Joop Reageer op YggY

    YggY

    "great minds think alike"

  • Aert Willem d'Holbach, wo 13 april 2011 13:13 in reactie op YggY ... Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Gelukkig heeft u het fenomeen "humor" voorzien van een ©

    Stel je toch voor dat lachen aan de gehele wereld voorbehouden zou zijn. Het moet niet gekker worden. Neenee, onderscheid moet er vooral blijven. Wij van de VVD denken daar anders over maar goed, daar zult u het waarschijnlijk niet mee eens zijn.

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 15:36 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    VVD - denken - anders? Dát is nu humor, ongetwijfeld onbedoeld.

  • , wo 13 april 2011 14:14 in reactie op YggY ... Reageer op

    Ohoh, Yggy, dit soort items maakt mijn dag weer helemaal goed, en jouw reacties erop maken mijn dag nog beter............

  • Aert Willem d'Holbach, wo 13 april 2011 15:13 in reactie op Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    "een kinderhand maakt nog geen zomer"

  • Aert Willem d'Holbach, wo 13 april 2011 12:44 in reactie op Censuur Joop Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Van mij mag het ook hoor, wees gerust. Ook al gaat dat ten koste van je eigen geloofwaardigheid: grapjes maken is en blijft een vrije keuze.

  • Censuur Joop, wo 13 april 2011 15:30 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Censuur

    Censuur

    "Van mij mag het ook hoor, wees gerust. Ook al gaat dat ten koste van je eigen geloofwaardigheid: grapjes maken is en blijft een vrije keuze. "

    Mag ik dat even terugkaatsen?

  • Jan-Peter Scheffer, wo 13 april 2011 15:47 in reactie op Censuur Joop Reageer op Jan-Peter

    Jan-Peter

    Dat krijg je, als iemand van de partij(en) is die anderen onmogelijk wil maken wat ze zelf niet kunnen, wat op pure afgunst wijst, maar dan wel onder het vaandel Vrijheid, wat in dat geval een vlag op een modderschuit is, of twee vlaggen op één modderschuit, ook wel gedoogconstructie. Humor, of LOL.

  • Gerald Thus, wo 13 april 2011 11:57 Reageer op Gerald

    Gerald

    Wat zijn dit voor Kamervragen!

    Ik weet niet precies, maar per vraag kost het wel en paar duizend euro, met name aan archiefkosten.

    Gemeenschapsgeld.

  • Aert Willem d'Holbach, wo 13 april 2011 12:11 in reactie op Gerald Thus Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Het was maar een grapje hoor.

  • Gracchus Babeuf, wo 13 april 2011 13:06 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Gracchus

    Gracchus

    Een kapitale grap ;-)

  • Aert Willem d'Holbach, wo 13 april 2011 13:39 in reactie op Gracchus Babeuf Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Kapitaal?

    ©apitaal edoch geen halszaak (dat is halal slachten overigens wel)

  • Social Darwinist, wo 13 april 2011 13:53 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Social

    Social

    'sjechieta' ook. Dat gaat ook sneller. Daar gebruikt men een langer mes dan bij halal.

  • Hans Dekkers, wo 13 april 2011 11:54 Reageer op Hans

    Hans

    Het is ook een grof schandaal!!!!

 

Reageren

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven