vr 25 mei 2012
Bio Bekijk alles van Francisco van Jole Word fan Abonnement
18 oktober 2011 Reageer (55) 1725 x bekeken Media
Nieuw op Joop
Meer weten, makkelijker delen
Sinds vandaag is het, met dank aan de collega's van VARA Nieuwe Media, makkelijker om artikelen te delen en meer over onderwerpen te weten te komen.
Onder elk artikel staan nu icoontjes waarmee je met een klik het stuk kunt 'vind ik leuk'-en op Facebook, twitteren aan je volgers, plussen op Google of delen met je LinkedIn-netwerk.
Als je een woord selecteert in een artikel verschijnt er een Learn More-venstertje. Klik op dat Learn More en je krijgt meer informatie over het onderwerp, inclusief een verzameling relevante links. De Learn More optie kun je overigens ook uitzetten.
Heb je nog meer suggesties of wensen, aarzel niet en vertel ze in een reactie.
O ja, als je ons nog meer plezier wilt doen, ga dan naar de Joop-pagina op Facebook en klik op 'Vind ik leuk'. Vinden we leuk.
Laatste Reacties (55) Reageer Reacties in wachtrij: 0
-
Door de bank genomen, zo 23 oktober 2011 09:48 Reageer op Door de
Nog steeds foutmeldingen als ik op "Mijn Profiel" klik....
-
rene adriaans, vr 21 oktober 2011 12:18 Reageer op rene
Luister vanavond eens naar OBA live op radio 5 (19:02-20:00) en denk dan nog eens een keer na of je wel wil 'liken'. Het programma gaat in een interview met Arnold Roosendaal (schrijver van Facebook tracks and traces everyone: Like this!) van de Universiteit van Tilburg in op de toenemende controle die zogenaamde sociale media hebben of kunnen hebben op onze anonimiteit op het internet of liever gezegd onze toenemende niet-anonimiteit.
Willen we echt zo diep in de kont gekeken worden en uiteindelijk (nogmaals) vercommercialiseerd? Ik liever niet. -
Door de bank genomen, do 20 oktober 2011 19:17 Reageer op Door de
Mag eens vragen wat deze verbeteringen gekost hebben? Ik zou voor 5000 euro een hele maand aan de site kunnen werken en ik weet zeker dat ik wel wat meer voor elkaar zou krijgen dan dit.
-
Mary de France, do 20 oktober 2011 17:25 Reageer op Mary
@redactie: Als ik "like" komt er op facebook een andere foto dan die bij het betreffende artikel.
-
Isis Maät, do 20 oktober 2011 14:30 Reageer op Isis
In het Grunnegs zeggen wij: woar gaait dit over? ;-)
-
Mike Peeters, do 20 oktober 2011 13:34 Reageer op Mike
Leuke toevoeging met dat selecteren van begrippen waar uitleg over komt. Maar ik ga voorlopig niet op Facebook; wie denk je wel dat ik ben?
-
Hjalmar Hoort, do 20 oktober 2011 12:18 Reageer op Hjalmar
Nog een tip!
zorg voor linebreaks en opmaak in de profielen. Ik heb in mijn online profiel netjes alinea's gemaakt, maar als ik dan opsla en mijn profiel bekijk, dan is het mysterieus verdwenen. Dat kan beter! -
Hjalmar Hoort, do 20 oktober 2011 12:18 Reageer op Hjalmar
Denk dat ik het al door heb. Als er jolo in mijn post staat, dan wordt ie naderhand verwijderd. Schoolplein is er niets bij.
-
Marc 's Mening in de Marge, do 20 oktober 2011 12:04 Reageer op Marc
Probleem opgelost :thumbs up:
Learn more werkte bij mij niet, werd veroorzaakt door mijn ghostery plugin. Kennelijk wordt wat je opzoekt gelogd. -
Frank Schutte, wo 19 oktober 2011 23:54 Reageer op Frank
Ik vind het top, want als je alleen lager onderwijs hebt genoten kun je al die intellectuele hier op Joop.nl gewoon volgen en hebben al die moeilijke woorden geen geheimen meer, of je moet zo slim zijn dat zelfs Learn more de weg kwijt raakt, maar die ben ik hier op Joop.nl nog niet tegengekomen.
Dus dat gajes kan ons het hun woordenschat geen loer meer draaien, en zijn het maken van haarlemmerdijkies weggelegd voor de gewone hardwerkende Henkies & Ingridtjes die het van hun bloemrijke taalgebruik moeten hebben. -
Bijstandskoning van GeenStijl, wo 19 oktober 2011 21:38 Reageer op Bijstandskoning
Erg cool. Als ik in de naam van Van Jole "Francisco" selecteer, krijg ik informatie over "Voorhuid gesprek van de dag in San Francisco"
-
kees kortekaas, wo 19 oktober 2011 19:14 Reageer op kees
kunnen we al weer reageren?
-
Opinius Media, wo 19 oktober 2011 18:42 Reageer op Opinius
Hoe nobel in Uw streven om ieder te bereiken ,hoe nobel de communicatie technologie?
in haar ontwikkelingen ontwikkelt zij zich intussen op zo een "hoog plan " en posteert zich als vernuftigheid dat onderwijl niemand de ander nog begrijpen kan.
noch werkelijk in de kern bereiken kan zonder de algehele electro snifsnafdelariedepaf.Nog voor het ene speeltje op de markt gelanceert is,heeft het al een nieuwe op de hielen.ter verheffing der "communicatie"
jow!
Voor mij gaat dit lijken op:
overconsumeren in communiceren regelrecht tot in het graf,en niet meer weten wie daarin ligt.
misschien wel een mens,.. -
Alex Mulder, wo 19 oktober 2011 17:41 Reageer op Alex
Ik vind het wel een verbetering.
Dus ga zo door !
Het duurde wel even voor ik doorhad dat je tegenwoordig maar op 1 Tab ingelogd kunt staan, dat was voorheen niet zo, maar ok, ik ben er al weer aan gewend. -
Censuur Joop, wo 19 oktober 2011 17:23 Reageer op Censuur
Ik had de hoop dat het echte verbeteringen waren en geen speeltjes waar ik toch niet mee speel. Jammer, de lay-out blijft zoals 'ie is, onvoorstelbaar 0.1. beta.
-
, wo 19 oktober 2011 17:45 in reactie op Censuur Joop Reageer op
Ja, het verbaasde mij ook. Een aantal hippe gadgets waar ik, bijna uit principe, geen gebruik van maak.
Maar kom op, er zijn ongetwijfeld hele massa's die het geweldig vinden, dus wie ben ik? -
Mad Pride, wo 19 oktober 2011 17:08 Reageer op Mad
Nagekomen verzoek: een rss-feed voor de reacties van de afzonderlijke items... (Of is die er al en kijk er gewoon over heen?)
-
Mad Pride, wo 19 oktober 2011 16:32 Reageer op Mad
Tja, eens kijken of het er nu doorkomt...
Sinds de vernieuwingen eigenlijk alleen maar problemen gehad met inloggen en dus ook nog niet kunnen reageren. Het antwoord op de vraag, wat ik vind van de vernieuwingen, mag dan ook duidelijk zijn. Vernieuwingen zijn op zich natuurlijk leuk, maar mogen natuurlijk niet ten koste gaan van de basisfunctionaliteit van de site. Dat is een slechte beurt.
Maar als we het dan toch over suggesties hebben: misschien zou het prettig zijn, om een emailadres van de webmaster prijs te geven, zodat technische problemen met de site daar op zijn minst gemeld en hopelijk snel opgelost/uit de wereld geholpen kunnen worden... -
Hjalmar Hoort, wo 19 oktober 2011 16:20 Reageer op Hjalmar
Heb inmiddels 15 minuten geleden gepost, en mijn post staat nog steeds in de wachtrij. Moderatie is geen rocket science. Als Joop 'zonder publiek geld' gefinancieerd kan worden uit een potje van de Vara (contradictio in terminis imho: net als dat private herintrederclubje dat zichzelf niet publiek noemt omdat ze in de holding ook nog een paar huizen hebben, laatst op radio 1, wat een farce), dan is het aanschaffen van 2 fulltime werkstudenten toch een HELE kleine moeite? stage is 300e per maand. Peanuts. En inderdaad, moderatie kan je ook door een monkey laten doen ;-)
Als je het een beetje slim doet kan je het via de mobiel streamen naar je medewerkers, dan kunnen ze het als bijbaan er naast doen. Zet bijvoorbeeld een mooie appje op waardoor Vara leden de poststream kunnen screenen op simplistische huisregels: vraag je een euro voor en dan heb je maximale interactie met leden en toegvoegde waarde voor traffic op Joop, alsmede snellere moderatie en een revenue kanaal erbij.
Zo, tot dusver de gratis consultancy. -
Freedom Waves, wo 19 oktober 2011 17:22 in reactie op Hjalmar Hoort Reageer op Freedom
Dat kan iedere luie huisvrouw met een BB bedenken.
-
, wo 19 oktober 2011 17:43 in reactie op Freedom Waves Reageer op
Vraagje Zjen(Ik ben niet zo ingevoerd in bepaalde terminologie) wat is een huisvrouw met een BB?
-
Freedom Waves, wo 19 oktober 2011 17:54 in reactie op Reageer op Freedom
Grijns .. het is Geen BarBeque maar een BlackBerry.
HEB jij die niet!! Nou zeg Katz...HUG lol -
YggY ..., wo 19 oktober 2011 18:05 in reactie op Freedom Waves Reageer op YggY
Heb jij hem wel Zjen.?
-
Freedom Waves, wo 19 oktober 2011 18:19 in reactie op YggY ... Reageer op Freedom
Echt niet! waanzin vind ik het.
Ik sms zelfs niet en ik heb de handy/gsm ( een hele basale simpele waar ik mee kan bellen en sms-en) van mijn overleden echtgenoot in gebruik om bepaalde contacten niet te verliezen en voor als ik onderweg ben..ANWB bellen of zo. -
, wo 19 oktober 2011 18:16 in reactie op Freedom Waves Reageer op
Nee, hoor, dametje.
Ik heb een heel eenvoudig simpelmobieltje waarmee ik kan bellen, SMS-en en gebeld worden.Die andere, modelletje ijskast inclusief antenne, heeft het begeven.(LOL)
Wordt gebruikt wanneer ik bereikbaar moet, of wens te zijn.
Anders niet.
Op vakanties, bijvoorbeeld.
Of wanneer er een ziek is.
Verder heb ik dat ding nooit op zak.
Is trouwens goedkoop ook nog.
Een maal per jaar 10 Euro opwaarderen en klaar ben ik.
Kom daar met een BB maar eens om!!
Lachen hé?
Maar dat soort rotzooi interesseert me niet.
Punt. -
Hjalmar Hoort, wo 19 oktober 2011 19:19 in reactie op Freedom Waves Reageer op Hjalmar
Dat zegt altijd iedereen die het zelf niet bedacht heeft.
Fijna avond ;-)
p.s.: heel stoer roepen dat je niet SMS't, terwijl die tech al op sterven na dood is. Hilarious! -
Censuur Joop, do 20 oktober 2011 00:29 in reactie op Hjalmar Hoort Reageer op Censuur
Ja, jij loopt vast en zeker heel stoer met een tablet onder je oksels. En dan maar net doen of je het snapt.
-
Hjalmar Hoort, do 20 oktober 2011 10:15 in reactie op Censuur Joop Reageer op Hjalmar
Wat heeft een tablet er mee te maken of je het snapt? Wat versta jij onder HET? Oma's gebruiken tegenwoordig ook gewoon tablets, en die snappen er ook weinig van. Lekker cryptisch sarcasme is altijd leuk fatima.
-
Freedom Waves, do 20 oktober 2011 10:38 in reactie op Hjalmar Hoort Reageer op Freedom
Kijk, zo slim ben ik nou, ik sms niet of nauwelijks en al die andere "mogelijkheden" van de smartphone kunnen mij ook niet bekoren.
Wat ik wel heel leuk vind is de camera in een foon. -
Piet de Geus, do 20 oktober 2011 00:26 in reactie op Freedom Waves Reageer op Piet
Is dat een zusje van de luie huisvrouw met DD?
-
Freedom Waves, do 20 oktober 2011 12:56 in reactie op Piet de Geus Reageer op Freedom
Ik ga dus gewoon niet vragen wat dat DD betekent hoor Piet. :)
-
YggY ..., wo 19 oktober 2011 16:13 Reageer op YggY
Het zal wel een functie hebben voor sommigen, die nieuw toegevoegde functionaliteiten maar het maakt de site wel wat zwaar voor een eenvoudige laptop die al zwaar belast wordt door de diverse mediabestanden die bij de diverse artikelen toegevoegd zijn.
The learn more functionaliteit zit trouwens al standaard in Firefox.
Ik was trouwens verbaasd dat de site toch verder ontwikkeld wordt want ik had vooral de laatste tijd de indruk dat Joop aan het afbouwen was.
En met name doel ik op de moderatie. Want als je een site in de lucht houdt waarop mensen de kans krijgen om enige vorm van discussie te hebben dan houdt dat ook verplichtingen in. Ik heb het dan niet over de manier waarop er gemodereerd wordt want dat lijkt me ingewikkeld genoeg om te modereren volgens bepaalde vrij te interpreteren regels wat blijkt dat ik soms berichten tegenkom waarvan ik denk, nou, nou, een beetje minder kan ook wel.
Nee, ik praat meer over de snelheid. Vooral in het weekend is het niet ongebruikelijk dat je twee uur moet wachten voor een reactie doorkomt of zoals me laatst bleek dat de moderatie er al om 22.20 uur mee ophield.
Let wel, ik heb geen commentaar op de wijze waarop ik bepaalde berichten kan benaderen of hoe ze weergegeven worden, dat is nu eenmaal een keuze die is gemaakt en om nou allerlei zoek-dingetjes te moeten regelen om te kijken welke berichten ik eventueel gemist heb dat is me ook weer teveel van het goede.
Ik bekijk, ik lees en ik reageer op berichten als ik ingelogd ben maar goed dat is sowieso al het grootste gedeelte van de dag. -
Hjalmar Hoort, wo 19 oktober 2011 16:36 in reactie op YggY ... Reageer op Hjalmar
Inderdaad Yggy, het is echt kansloos sloom tegenwoordig, dus mensen haken af.
Vroeger had je honderden reacties op elke scheet van Wilders (wat erg snel ging vervelen), en de daaropvolgende 26 haatopinies jegens hem (die altijd hilarisch waren).
Nu mag je met 50 reacties blij zijn. -
, wo 19 oktober 2011 16:49 in reactie op Hjalmar Hoort Reageer op
Jij bent blij met 50 reacties op een scheet van wilders?
Tjonge.
Ik zou al blij zijn als die scheet van wilders helemaal niet op Joop tot item werd gepromoveerd.
Want een scheet is een scheet is een scheet, nietwaar?(Vrij naar Rosa Luxemburg) -
Hjalmar Hoort, wo 19 oktober 2011 19:20 in reactie op Reageer op Hjalmar
Toen elke scheet hier nog online kwam was een blaatverhaal van Wilders goed voor 500 reacties, makkelijk. We hebben de 900 wel eens aangetikt. De 26 anti opinies van fatsoenlijk NL daarna zorgde voor NOG meer discussie.
Dus ja: ik ben er wel blij mee, want het houd Joop draaiende. Denk daar eens goed over na ;-) -
, wo 19 oktober 2011 16:50 in reactie op YggY ... Reageer op
Ach dat probleem hen ik ook wel eens op andere internet-sites.
Sommigen reageren wanneer het ze past, anderen weer wat later. -
Hjalmar Hoort, wo 19 oktober 2011 15:56 Reageer op Hjalmar
laatste tips:
Als eindredacteur kun je je best in dit soort topics mengen. Anders is de communicatie zo 1.0
Tevens: houd vaker dit soort topics, gebeurt nu te weinig.
Voorts: zet ergens een development tree op de site, zodat mensen kunnen zien wat er allemaal aankomt. Splits deze tree in tech en content. Zo hebben mensen meer redenen om terug te komen.
Verder: een live twitterfeed met alles waar #joop in voorkomt zou ons leuk tonen wat wij als Joopmunity allemaal teweeg brengen in de wereld. Dit brengt op zijn beurt weer meer twittertraffic op gang over Joop, wat weer leidt tot meer leden, exposure, PR, etc. -
Frank En Vrij, wo 19 oktober 2011 14:05 Reageer op Frank
[ Als ik een onderwerp heb gelezen, met zeg 100 berichten, en ik kom de dag erna terug en er zijn 125 berichten. Dan is het vrijwel onmogelijk om te ontdekken welke 25 erbij gekomen zijn omdat ze overal en nergens staan. ]
klopt, ik zoek dan ook vaak op "wo 19 oktober 2011 10" om nieuwe berichten te vinden, dat gaat redelijk. Liever heb ik dat threads een stukje inspringen, maar dat schijnt geen prio te hebben want dat is al vaker gevraagd. Soms zijn discussie totaal niet meer te volgen, wie zegt wat tegen welke bericht precies?
[ - Als ik op mijn eigen naam klik een overzichtje van mijn berichten en onderwerpen waarop ik heb gereageerd. Gek genoeg kan ik dat wel van mijzelf zien als ik niet ingelogd ben? ]
Klopt ook, heel irritant. Ik wilde net controleren of dat nog steeds zo was, maar ik bleek spontaan uitgelogd te zijn! Soms zoek ik via Google mijn eigen reacties op omdat het onderwerp van de homepage is verdwenen en ik de titel niet meer goed kan herinneren.
Krijg nu ook weer een melding "je reageert niet via het reactieformulier.
. -
Frank En Vrij, wo 19 oktober 2011 13:49 Reageer op Frank
[ - een knop op de hoofdpagina helemaal onderaan de berichten met "oudere berichten" ]
Inderdaad, of gewoon een extra lijstje onderaan de pagina met alle recent verwijderde onderwerpen. Ik zocht "VVD-PVV: activisten dubbel pakken" en kon het onderaan de pagina niet vinden. Blijkt het onder "populair" op de homepage te staan.... -
Frank En Vrij, wo 19 oktober 2011 14:25 in reactie op Frank En Vrij Reageer op Frank
Dit waren reacties op Klaas Jeltsma
-
Marc 's Mening in de Marge, wo 19 oktober 2011 13:18 Reageer op Marc
Ik kan sinds gisteren ook niet meer inloggen. Verstuur dit nu door direct voor een reactie in te loggen in internet explorer, in Firefox en Chrome werkt dat zelfs niet gebeurt gewoon niks als je op versturen klikt.
Ik krijg dus alleen maar "Je wordt doorverwezen naar de juiste pagina, een ogenblik geduld alsjeblieft. " en daar blijft ie hangen. -
Frank En Vrij, wo 19 oktober 2011 13:53 in reactie op Marc 's Mening in de Marge Reageer op Frank
[ Ik kan sinds gisteren ook niet meer inloggen. ]
Ik ook niet! Ik verstuur dit nu via IE ipv Firefox. En zelfs in IE werkte het niet direct, ik kreeg eerst een melding "u reageert niet via het reactieformulier!" Nou ja! :-( Inloggen via de knop rechtsboven lukte ook niet. -
Eline W, wo 19 oktober 2011 15:28 in reactie op Marc 's Mening in de Marge Reageer op Eline
Ik heb hier last van op mijn telefoon (android, dus webkit browser vergelijkbaar met chrome). Op mijn pc (met chrome en safari) is het me nog nooit opgevallen.
Ook is er sinds gisteren een grijze rand naast alle pagina's verschenen, ook zeer onhandig voor mobiele apparaten. Daarbij spoof ik mijn useragent om niet de hele tijd op die zeer slechte mobiele site terecht te komen. Ik sta met mijn SGSII in de statistieken als Mac. -
Eline W, wo 19 oktober 2011 18:53 in reactie op Eline W Reageer op Eline
Dat met die randen schijnt overigens een kwaal te zijn van Dolphin HD, de stock Android browser doet het niet. Maar toch is het raar, want Dolphin heeft het tot nu toe ook nooit gedaan.
-
Marc 's Mening in de Marge, do 20 oktober 2011 21:47 in reactie op Eline W Reageer op Marc
Volgens mij is die mobiele site al stuk sinds de hack. Er staan geen reacties meer, en inloggen lukt me er ook niet op. Ik hoef trouwens niets te spoofen, gewoon een short cut naar www.joop.nl en het werkt.
-
Eline W, vr 21 oktober 2011 19:02 in reactie op Marc 's Mening in de Marge Reageer op Eline
www.Joop.nl/home werkt om er vanaf te komen. Maar ik heb mijn useragent veranderd omdat ik in het algemeen ziek word van mobiele websites. De enige die het goed doet is tweakers.net, maar dat is natuurlijk te verwachten.
-
, wo 19 oktober 2011 13:10 Reageer op
Leuk, hoor, al die nieuwe gadgets op Joop.
Al een paar dagen gezanik met reageren.
Maar goed, we wachten betere tijden rustig af. -
'Klaas Jeltsma, wo 19 oktober 2011 12:40 Reageer op 'Klaas
En uiteraard een citeerfunctie, eentje zoals jullie in de onderwerpen zelf gebruiken?
En tot slot zou het fijn zijn als je ergens bericht krijgt als iemand op jouw bericht heeft gereageerd. Mocht iemand in een lang vervlogen onderwerp alsnog reageren dan weet je dat tenminste! -
'Klaas Jeltsma, wo 19 oktober 2011 11:40 Reageer op 'Klaas
Wat ik nog graag zou willen zien:
- een knop op de hoofdpagina helemaal onderaan de berichten met "oudere berichten"
Nu reageer ik soms op een onderwerp, kijk de volgende dag weer, maar dan is het onderwerp van de hoofdpagina verdwenen. Ik moet hem dan met de zoekfunctie terugzoeken. Lukt meestal wel, maar gewoon een knop met "volgende pagina" of " oudere onderwerpen" zou makkelijker zijn.
- Nieuwe berichten op een onderwerp highlighten.
Als ik een onderwerp heb gelezen, met zeg 100 berichten, en ik kom de dag erna terug en er zijn 125 berichten. Dan is het vrijwel onmogelijk om te ontdekken welke 25 erbij gekomen zijn omdat ze overal en nergens staan.
- Als ik op mijn eigen naam klik een overzichtje van mijn berichten en onderwerpen waarop ik heb gereageerd. Gek genoeg kan ik dat wel van mijzelf zien als ik niet ingelogd ben? -
mandarijn fruitvlieg, di 18 oktober 2011 22:19 Reageer op mandarijn
Beste Francisco en redactie,
Leuke gadget!
Ik highlight het woord 'suggesties' in deze aankondiging.......
1ste link.......wikipedia......suicide methods.....
Ik moest wel lachen en vind de gadget een toegevoegde waarde hebben!
Dank jullie -
Mostafa Mouktafi, di 18 oktober 2011 18:51 Reageer op Mostafa
Nee, ik blijf liever hier hangen, dat vind ik nog leuker!
-
dr. Bob, di 18 oktober 2011 17:44 Reageer op dr.
Nou leuk Francisco. Voorlopig lukt het de hele middag al niet om via de "log-in" in te loggen, je wordt dan doorverwezen naar "de juiste pagina". Het "doorverwijzen" heb ik na tien minuten opgegeven en reageer van ellende per artikel.
De "vind ik leuk" optie vind ik persoonlijk helemaal niet leuk. Welke Silicon Valley puistenkop heeft dat verzonnen ?
Soms krijg je de meest verschrikkelijke artikelen voorgeschoteld met onvoorstelbaar veel leed, en dan kun je reageren met "vind ik leuk" !!
Alsof 't om een infantiel video spelletje gaat.
Maar goed, ik zal wel ouderwets zijn. -
Mary de France, di 18 oktober 2011 22:10 in reactie op dr. Bob Reageer op Mary
Dat met het inloggen heb ik altijd...
Ik vind dat er een mogelijkheid moet zijn met "personally I don't like";-)
Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. -
, wo 19 oktober 2011 10:50 in reactie op dr. Bob Reageer op
Dat met dat inloggen is inderdaad op dit moment een irritant probleem.
Niet de moed opgeven, misschien lukt het ze nog de boel te repareren.;) -
Mary de France, di 18 oktober 2011 17:13 Reageer op Mary
Like:-)
opiniemakers
-
Mei Li Vos Directeur Orangegas en publicist
Bio -
Ivan Wolffers Hoogleraar Gezondheidszorg en Cultuur VU
Bio -
Ewout Klei Politiek historicus
Bio -
Boris van der Ham Tweede Kamerlid D66
Bio -
Brecht van Hulten presentatrice Kassa
Bio
Populair
-
De échte keuze van Samsom
Media verdraaien uitspraken van PvdA-leider over voorkeur voor SP
8006 x bekeken Korte Scan
Reageer (356) Politiek Twitter -
Kamermeerderheid voor ESM
UPDATE: PvdA eist extra garanties ... Stemming volgt morgen
7617 x bekeken Korte Scan
Reageer (553) Economie Twitter -
Volkskrant wil Joop verbieden
Hoofdredacteur: 'Joop is directe concurrent van onze opiniepagina' ... Joop-verbod moet lezers naar VK-site drijven
5923 x bekeken Korte Scan
Reageer (195) Media Twitter -
Peiling: Sap ruim aan kop
Update: Het GroenLinks-dilemma op het podium: Bevlogenheid versus bedachtzaamheid ... EenVandaag: 77 procent GroenLinks-leden kiest voor Sap
5623 x bekeken Korte Scan
Reageer (131) Politiek Twitter -
'SP smijt deur dicht voor GroenLinks'
[VIDEO] SP-voorzitter Jan Marijnissen wil volgens Limburgse krant niet meer samenwerken met GroenLinks ... Nieuws ook door andere media overgenomen … SP-woordvoerder ontkent … Frans Timmermans was aanwezig en bericht op Facebook: 'dat Jan Marijnissen de deur naar GroenLinks keihard dichtsmeet. Was ik niet met hem eens' ... Marijnissen: Met Dibi aan het roer is links GroenLinks voorbij
5142 x bekeken Korte Scan
Reageer (249) Politiek Twitter -
GroenLinks pakt forens hard
Update: GroenLinks legt uit: Arme mensen betalen voor dure leasebakken van de rijken ... GroenLinks-Tweede Kamerlid Ineke van Gent verdedigt Lenteakkoord: Dan ga je maar dichter bij je werk wonen
4784 x bekeken Korte Scan
Reageer (370) Economie Twitter -
Het Joop-verbod van de Volkskrant
Francisco van Jole Apart: Voor de tweede keer in korte tijd is er in de Tweede Kamer gepleit voor het verbieden van Joop.
3974 x bekeken Korte Scan
Reageer (104) Media Twitter -
De Hond peilt: Heftige electorale schommelingen
VVD-achterban niet blij met lenteakkoord ... Dibi kost GroenLinks zetels ... PvdA en PVV profiteren ... Geen meerderheid voor 'Kunduz-coalitie' ... Europa en euro zullen belangrijke rol spelen op 12 september
3421 x bekeken Korte Scan
Reageer (186) Politiek Twitter -
D66 wil 40-urige werkweek terug
D66-Tweede Kamerlid Wouter Koolmees in Buitenhof: Een officiële vrije dag opgeven levert ook economisch voordeel op
3130 x bekeken Korte Scan
Reageer (171) Politiek Twitter -
Presentator stuurt 'Barbie' live uit show
Dat zouden ze vaker moeten doen...
2970 x bekeken Korte Scan
Reageer (22) Kijknou Twitter
