Bio Bekijk alles van Anna Visser Word fan

Anna Visser

Anna Visser Publicist

29 maart 2010 Reageer (67) 1892 x bekeken Leven RSS

Bye bye Bananenbar

In IJsland is een verbod van kracht geworden op striptease

Alle tenten in het land waar strip- en/of lapdance acts worden vertoond, worden bij wet verboden en gesloten. Ook horecagelegenheden waar vrouwen schaars gekleed of met ontbloot bovenlichaam bedienen, gaan in IJsland in de ban.

Dit mede dankzij de onaflatende inzet van de vrouwelijke minister president van het land, Johanna Sigurðardottir. 'Laat dit een voorbeeld zijn voor de rest van de wereld. Vrouwen zijn niet te koop!' juichen feministen overal op de wereld. Maar moeten we wel zo blij zijn met IJsland's nieuwste wet?
Bij aangenomen wetten tegen bijvoorbeeld huiselijk geweld, illegale vrouwenhandel en gedwongen prostitutie juich ik om het hardst. Maar een verbod op dit, in mijn ogen, tamelijk onschuldig vermaak?
Wat moeten mannen dan doen op hun vrijgezellenavond? En mag een cursus paaldansen, enorm in opkomst op het moment, dan ook niet meer?
Waarschijnlijk mag het alleen nog als vrouwen onderling elkáár hun paaldans- en stripkunsten tonen, zolang er maar geen mannen in de buurt zijn. Nee, ook geen lesbische vrouwen natuurlijk, die kunnen daar dan weer allerlei lustgevoelens bij krijgen en dat is nu juist niet de bedoeling. Zucht.
Weet je wat misschien een goed idee is, mevrouw  Sigurðardottir : dat we een wet verzinnen die alle vrouwen voorschrijft kleding te dragen die hun gehele lichaam en gezicht bedekt en de vrouwelijke rondingen zo min mogelijk accentueert. In openbare ruimtes dan hè, want we leven hier natuurlijk wel in het vrije Westen. Wat mensen thuis uitvoeren, mogen ze helemaal zelf weten.
En zullen we die wet  dan ook voor mannen laten gelden? Dat is wel zo eerlijk en een enorme stap voorwaarts richting hetbereiken van het gelijkheidsideaal. 

Ik vind het echt een heel goed idee van mezelf, als ik zo vrij mag zijn. En het enorme gat dat er op vrijgezellenfeestjes valt bij het verdwijnen van de stiptease en eendagsworkshops paaldansen is dan ook meteen gedicht. Spelletjes als 'Wie is de mysterieguest in het blauwe gewaad' of het oud-Hollandse 'Ezeltje prik met de blinddoek' staan garant voor een dolle avond.
Als u het net als ik een goed idee vindt,  mevrouw  Sigurðardottir, kunnen we misschien samen een dienstreis maken naar bijvoorbeeld Saoedi-Arabië. Daar hebben ze jarenlange ervaring met een soortgelijke wet. Kunnen we meteen het heerlijke gevoel van vrijheid ervaren van gesluierd en bedekt over straat gaan, zonder fluitende bouwvakkers of ander mannelijk gespuis.
Mocht u op mijn voorstel ingaan, ik kan zelf pas volgende week. Deze week heb ik het nogal druk. Ik moet nog snel naar de Bananenbar in Amsterdam, waar ik nog nooit geweest ben. En dan toch in godsnaam zelf ook maar een cursus paaldansen en striptease gaan volgen, nu het nog kan. Niet dat dat me ooit erg getrokken heeft maar ik ken een aantal vrouwen die het heerlijk vinden hun vrouwelijkheid op deze manier te demonstreren. Dus dat wil ik ook ervaren, voordat het een misdaad wordt. Als ik tijd over heb, zal ik vast op zoek gaan naar geschikte allesbedekkende kleding voor ons reisje. Wat is uw favoriete kleur? Zwart, neem ik aan.

Laatste Reacties (67) Reageer Reacties in wachtrij: 0

  • Emma -, ma 24 mei 2010 09:19 Reageer op Emma

    Emma

    Lol IJsland is al recentelijk failliet gegaan en dan verbieden ze nog een grote inkomsten bron. Echt stelletje dombo's daar. Maarja dat krijg je met domme feministen.

    Ze begrijpen niet dat vrouwen die bijv. bij een topless bar werken dat doen omdat ze het WILLEN! Ze worden niet gedwongen om daar te werken, dat mogen ze helemaal zelf weten. Er is verder niks mis mee. Net zo min als een nudisten camping of strand.

    Daar lopen mensen naakt rond omdat ze het WILLEN en ze krijgen niet eens betaald daarvoor. Het is helemaal niet vrouwonvriendelijk.

    Stelletje domme IJslanders, laat ze maar weer failliet gaan. Vraag me af hoeveel schulden dat land nog heeft.

  • Frank Schutte, di 30 maart 2010 12:40 Reageer op Frank

    Frank

    Daar gebruiken we in Amsterdam de Wet BIBOB voor.
    Die stelt bestuursorganen in staat extra voorwaarden te stellen aan de integriteit van aanvragers van vergunningen.
    Nu geloof ik niet dat er in IJsland mensen zijn die vergunningen ergens aanvragen en waarvan de integriteit niet zou deugen.

  • Albert Hofmann, di 30 maart 2010 11:07 Reageer op Albert

    Albert

    Snap niet dat in deze tijd van 3D technologie, internet en interactieve televisie er nog vraag is naar een naar sigarettenrook stinkende bar waar een aantal naar zweet ruikende vrouwen allerie moeilijke bewegingen doen, al dan niet met kledingstukken.
    Na zo'n olijk stukje heb ik wel een tip voor Anna: doe het volgende keer eens over "'chat roulette" (even googelen...) een soort digitaal ezeltje prik, dolle schrijf en leespret gegarandeerd...

  • Peer JaWel, do 01 april 2010 18:58 in reactie op Albert Hofmann Reageer op Peer

    Peer

    Snap je dat echt niet of is dit een grapje?

  • Peer JaWel, do 01 april 2010 19:13 in reactie op Albert Hofmann Reageer op Peer

    Peer

    Dat doet me denken aan die drie dames die elke woensdagmiddag golf spelen.
    Ineens vraagt Germaine: Wat doet jullie man eigenlijk als wij golf spelen?
    De mijne gaat met 1000 euro op zak naar een luxe bordeel....
    Beate antwoord: Goh, de mijne ook, toevallig...
    Rose zegt: Ik weet het niet, toch eens vragen...
    Ze komt thuis en vraagt aan haar echtgenoot: Zeg, Hubert, als ik 's woensdags golf speel met de girls wat doe jij dan eigenlijk?
    Hubert antwoordt: Ach, ik heb je daar nooit mee lastig willen vallen maar dan steek ik 1000 euro op zak en ga naar een bordeel...
    Oh gelukkig zegt Rose, ik dacht dat we ons dat niet konden permitteren...

  • Gesus , ma 29 maart 2010 22:52 Reageer op Gesus

    Gesus

    discriminatie van de zelfstandig dansende vrouw een schande!!

  • Zjen Zen, ma 29 maart 2010 16:07 Reageer op Zjen

    Zjen

    Ik wil een medicijn tegen testosteron verplicht stellen voor alle hoerenlopers

  • Aert Willem d'Holbach, ma 29 maart 2010 15:42 Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Ha lekker, weer een inperking van de individuele vrijheid. Het gaat goed met de wereld!

  • YggY ..., ma 29 maart 2010 15:34 Reageer op YggY

    YggY

    Waar komt toch die vrij naïeve gedachte vandaan dat een probleem is opgelost als het verboden wordt.

    Straks staan er over heel IJsland verspreid bananen-bar-keten waar de opgroeiende jeugd zich laaft aan een Dame Blanche of een Banana split.

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 15:43 in reactie op YggY ... Reageer op Just

    Just

    waar de opgroeiende jeugd zich laaft aan een Dame Blanche of een Banana split.

    LOL!

    Ja, je moet toch wat?

  • Niek Holtzappel, ma 29 maart 2010 19:31 in reactie op YggY ... Reageer op Niek

    Niek

    Inderdaad. We hebben gezien hoe, eh.., succesvol het verbod op drugs is geweest om drugs uit te bannen, en hoe goed overal het verbod op prostitutie heeft gewerkt om prostitutie uit te bannen.

    Me dunkt dat ze in IJsland wel wat ergere problemen hebben om op te lossen.

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 15:14 Reageer op Just

    Just

    Hè wat vervelend nu, in zo'n ijskoud land kun je wel wat opwarming gebruiken... ;-)

    Pas op, Europa, als we niet oppassen, verval je weer in Victoriaanse toestanden, een periode waarin de behoefte aan porno nog onverzadigbaarder was dan nu en het illegale aanbod dientengevolge enorm.

  • Piet de Geus, ma 29 maart 2010 15:20 in reactie op Just Lurking Reageer op Piet

    Piet

    Victoriaanse toestanden? Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe het is om helemaal hoteldebotel te raken van een blote enkel.

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 15:30 in reactie op Piet de Geus Reageer op Just

    Just

    LOL, @Piet, dat was toen wel degelijk het geval en ze werden dan ook zorgvuldig bedekt. Of... werd ie eerst bedekt en kwam daardoor de opwinding...? Nou ja, hoe dan ook, behoefte aan een dubbele moraal zoals toen heb ik in ieder geval niet.

  • daniel teeboom, ma 29 maart 2010 15:09 Reageer op daniel

    daniel

    "Wat moeten mannen dan doen op hun vrijgezellenavond?"

    Wat moeten vrouwen die op die manier hun geld willen verdienen? In de illegale prostitutie natuurlijk! Op een andere manier geld verdienen? Tja, we leven niet allemaal in het paradijs.

    Soms, als er weer eens een actie tegen kinderarbeid is vraag ik me af of iemand zich wel realiseerd wat er met die kinderen gebeurd als ze niet meer werken mogen. Naar school gaan ze niet, werken doen ze niet voor de lol, dus die komen in de prostitutie terecht of andere vreselijke dingen.

    Als je voor een alternatief kunt zorgen is dat prima. Maar zolang je dat niet kunt moet je het mensen niet onmogelijk maken om te overleven.

  • Henk Schäfer, ma 29 maart 2010 15:03 Reageer op Henk

    Henk

    Ik vind een striptent net zo vrouwonvriendelijk als een burka.

    Maar ja, cultuur he...

  • Zingende Zaag, ma 29 maart 2010 14:56 Reageer op Zingende

    Zingende

    Wanneer dit bericht op Pattaya en de rest van Thailand zou slaan, dan viel ik van mijn stoel. In geval van IJsland ...
    Wikipedia schat het aantal inwoners in 2010 op 304.711. Kennenlijk zit zo'n groot deel daarvan in de B-Bar dienstverlening, zodat dit besluit nodig was ...

  • Albert Hofmann, di 30 maart 2010 11:11 in reactie op Zingende Zaag Reageer op Albert

    Albert

    Winters zijn lang in Ijsland, naast wat heetwater bronnen, smeulende vulkanen en smeltende gletchers en eindeloze leegheid waar je met terreinauto's doorheen kan crossen zal er wel niet veel meer non-digitaal vertier zijn...

  • Zjen Zen, ma 29 maart 2010 14:46 Reageer op Zjen

    Zjen

    Ik ben er helemaal VOOR!

    Ik kan mijn kont niet keren of ik loop tegen blote vrouwen aan in allerlei poses in allerlei blaadjes, billboards en in de supermarkt.

    Miijn sexleven leidt er enorm onder, die overvoering van vrouwen als subject om tegenaan te rijen. Ik zit allang in verzet.

  • Ton evertsen, ma 29 maart 2010 15:04 in reactie op Zjen Zen Reageer op Ton

    Ton

    tja als jij lust en liefde niet kan scheiden

    vind het zielig, het is er koud de economie is er naar de kloten en dan dit nog

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 15:17 in reactie op Ton evertsen Reageer op Just

    Just

    tja als jij lust en liefde niet kan scheiden...

    Gelukkig kunnen de twee ook heel goed samengaan. ;)

  • YggY ..., ma 29 maart 2010 15:51 in reactie op Just Lurking Reageer op YggY

    YggY

    sterker nog, ze zouden moeten samengaan

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 15:55 in reactie op YggY ... Reageer op Just

    Just

    Hangt wel van de soort relatie af, beste Yggdrasill. ;)

  • YggY ..., ma 29 maart 2010 16:02 in reactie op Just Lurking Reageer op YggY

    YggY

    Ik kom uit de jaren 50, ik ken maar één soort relatie

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 16:08 in reactie op YggY ... Reageer op Just

    Just

    Ik ook, al 38 jaar happily married! Ben zelfs uit hetzelfde bouwjaar als jij, maar ik doelde met mijn opmerking bijv. op mijn relatie met mijn kinderen die uitsluitend op liefde berust. :D

  • YggY ..., ma 29 maart 2010 16:34 in reactie op Just Lurking Reageer op YggY

    YggY

    Op die manier, ik had eerst moeten nadenken voor ik iets neer schreef.

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 16:43 in reactie op YggY ... Reageer op Just

    Just

    Ik begrijp je gedachtegang volkomen, @Ygg. :D

  • Piet de Geus, ma 29 maart 2010 15:05 in reactie op Zjen Zen Reageer op Piet

    Piet

    Dus omdat jij je zaakjes thuis niet voor elkaar hebt moeten we maar allerlei blaadjes en billboards verbieden? Denk je echt dat dat helpt?

  • Zjen Zen, ma 29 maart 2010 15:28 in reactie op Piet de Geus Reageer op Zjen

    Zjen

    Je veronderstelling slaat als een tang op een varken.

  • Piet de Geus, ma 29 maart 2010 16:08 in reactie op Zjen Zen Reageer op Piet

    Piet

    Mijn fout Zjen, ik las wat je schreef als "mijn sexleven lijdt er enorm onder" maar er staat inderdaad "mijn sexleven leidt er enorm onder". Ja, dan zou ik die kinky billboards ook weg willen hebben.

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 16:38 in reactie op Piet de Geus Reageer op Just

    Just

    Ja, dan zou ik die kinky billboards ook weg willen hebben...

    Of juist niet! ;)

  • Zjen Zen, ma 29 maart 2010 16:40 in reactie op Piet de Geus Reageer op Zjen

    Zjen

    Mijn sexleven lijdt er enorm onder...dat staat er.
    Maar hoe jij erbij komt dat ik thuis er een probleem mee heb is mij een raadsel.

  • Piet de Geus, ma 29 maart 2010 17:08 in reactie op Zjen Zen Reageer op Piet

    Piet

    Oh, jouw sexleven speelt zich buiten de deur af. Zeg dat dan meteen.

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 18:55 in reactie op Piet de Geus Reageer op Just

    Just

    Heerlijk, een babylonische spraakverwarring... :)))

  • Zjen Zen, ma 29 maart 2010 23:29 in reactie op Piet de Geus Reageer op Zjen

    Zjen

    Dat seksleven buitenshuis lijdt er enorm onder...want dat is er niet.

    Hehe, je bent er Piet.

  • Piet de Geus, ma 29 maart 2010 23:58 in reactie op Zjen Zen Reageer op Piet

    Piet

    Zjen, het heeft even geduurd maar eindelijk begrijp ik je! Doordat je overal tegen blote vrouwen in allerlei poses aanloopt heb je buitenshuis geen seksleven. In dat geval zou ik zeggen: meteen verbieden, want die prijs is te hoog! (Je zou ook met Joop naar de darkroom kunnen, dan zie je die vervelende beelden ook niet.)

  • Zjen Zen, di 30 maart 2010 11:23 in reactie op Piet de Geus Reageer op Zjen

    Zjen

    Doordat ik buitenshuis seksloos word, ben ik gestopt met flirten...en dat is eeuwig zonde.

  • Hjalmar Hoort, ma 29 maart 2010 15:06 in reactie op Zjen Zen Reageer op Hjalmar

    Hjalmar

    Zjen. Lees even het stuk nog een keer: het is vrij cynisch geschreven. Denk niet dat je het met Anna eens bent.

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 15:17 in reactie op Zjen Zen Reageer op Just

    Just

    Weet het niet zeker, @Zjen, maar volgens mij is je berichtje schertsend bedoeld. :D

  • Joop Schouten, ma 29 maart 2010 15:38 in reactie op Zjen Zen Reageer op Joop

    Joop

    Verzetje Zjen?
    Ik weet nog wel ergens een 'veilige' tent.
    Waar geen vrouwenbil te bekennen valt!

    Het is wel een homobar maar ik ga wil niet alleen naar binnen.
    (Ik zal me als lustobject namelijk nogal opgelaten voelen denk ik. En ik val niet op heren.)

    ; )

  • Zjen Zen, ma 29 maart 2010 15:57 in reactie op Joop Schouten Reageer op Zjen

    Zjen

    ROFLMAO JOOP!

  • Joop Schouten, ma 29 maart 2010 16:18 in reactie op Zjen Zen Reageer op Joop

    Joop

    Ha, ha, ha...
    (Koop je de tenalady's wel zelf Zjen? Ik voel me al opgelaten als ik tampons voor m'n vrouw moet halen.)
    Of lopen jullie op laarzen thuis?
    Ha, ha, ha, ha......

  • YggY ..., ma 29 maart 2010 16:00 in reactie op Joop Schouten Reageer op YggY

    YggY

    Waar is toch de tijd gebleven dat je rustig een café of bar kon binnengaan zonder te struikelen over de één of andere belangenvereniging.

    Nee, beste Ygg, u mag hier niet naar binnen, alleen als u kantklosser bent.

  • Zjen Zen, ma 29 maart 2010 16:43 in reactie op YggY ... Reageer op Zjen

    Zjen

    LOL.

    Of en vrouw met blote tieten en een veter door je reet.
    Anders tel je niet mee.

  • Joop Schouten, ma 29 maart 2010 16:50 in reactie op YggY ... Reageer op Joop

    Joop

    We beginnen er zelf een voor Jopers Ygg..
    Uiteraerdt met een blauw gedeelte voor de Upper class en een rode voor de Working class.
    Zonder billen aan de wand.
    : )

  • Aert Willem d'Holbach, ma 29 maart 2010 17:10 in reactie op Joop Schouten Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Zolang in het blauwe deel maar topless bediend wordt.

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 17:45 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Just

    Just

    Hè, @Aert, ik dacht jij ook tot de working class behoorde, weliswaar tot de upper working class, maar working all the same. ;)

  • Aert Willem d'Holbach, ma 29 maart 2010 23:02 in reactie op Just Lurking Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Ik werk, maar niettemin...

    Ach wat is werken? Ik stuur en regel.

  • Just Lurking, di 30 maart 2010 09:09 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Just

    Just

    Ach wat is werken? Ik stuur en regel...

    Tuurlijk, je hebt voetvolk en ridders te paard. ;)

  • Aert Willem d'Holbach, di 30 maart 2010 09:21 in reactie op Just Lurking Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Neen, je hebt mensen die heel goed met uitvoering en details zijn en je hebt mensen die de grote lijn prima kunnen uitzetten. Beiden versterken elkaar en daar zit nog een hoop tussen (Belbin, Morgan, Gehrels, etc.). Daar moet je verder geen waardeoordeel aan koppelen.

  • Just Lurking, di 30 maart 2010 10:22 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Just

    Just

    Koppel er ook geen waardeoordeel aan, beste Aert, gewoon een objectieve constatering, want, inderdaad, wat is een ridder zonder zijn voetvolk en vice versa. Volstrekt metaforisch bedoeld, uiteraard. ;-)

    Ik doe het allemaal overigens in mijn eentje: zet de lijn uit, en stuur mezelf aan om e.e.a. tot in detail naar beste vermogen uit te voeren! :-)

  • Piet de Geus, ma 29 maart 2010 18:38 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Piet

    Piet

    En uiteraard is het blauwe gedeelte het rokersdeel: daar waar het blauw staat.

  • Joop Schouten, ma 29 maart 2010 20:49 in reactie op Piet de Geus Reageer op Joop

    Joop

    Shit, dan moet ik steeds m'n rooktijd daar doorbrengen.
    Zonde van m'n tijd.

    Ik denk dat ik er nog even met Ygg over moet praten Piet.
    Maar misschien is een of andere mengvorm toch een haalbaar idee.

    FF horen wat Ygg Drasil Eiendom ervan vindt.
    : )

  • YggY ..., di 30 maart 2010 12:51 in reactie op Joop Schouten Reageer op YggY

    YggY

    Ik vind niet zoveel en als ik wat vind weet ik meestal niet wat ik gevonden heb. Ik zoek meer en als ik dan wat vind dan gooi ik het weg en zoek weer verder, naar iets nieuws tot ik dat weer vind en treedt automatisch de cirkelredenering in werking, ik zoek, ik vind en dat wordt dan vicieus.

    Kom ik over?

  • Aert Willem d'Holbach, ma 29 maart 2010 23:02 in reactie op Piet de Geus Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Ik rook niet.

  • Piet de Geus, di 30 maart 2010 01:28 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Piet

    Piet

    Dan ga je maar even naar de bierdrinkers in het rode fietsenhok, want bij de borrel gaan toch echt de sigaren aan. Je zou me een plezier doen als je meteen de boodschap overbrengt dat we niet alleen sigaren roken, maar ook nog een hoge hoed ophebben en dikbuikig zijn. Dan valt hun wereldbeeld tenminste niet uiteen.

  • Aert Willem d'Holbach, di 30 maart 2010 09:14 in reactie op Piet de Geus Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Moet ik dan ook met een hete aardappel in mijn mond praten?

  • Zjen Zen, ma 29 maart 2010 23:30 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op Zjen

    Zjen

    Ik zal een blik topless mannen voor je opentrekken Aert.

  • Aert Willem d'Holbach, di 30 maart 2010 09:16 in reactie op Zjen Zen Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Een echte socialist: iemand blij maken met een dode mus ;-)

    De verkeerde oplossing voor iets dat uiteindelijk geen probleem bleek te zijn.

  • Joop Schouten, ma 29 maart 2010 17:55 in reactie op Joop Schouten Reageer op Joop

    Joop

    De stemming stijgt maar het peil daalt.
    : )

  • Hanz Christian, ma 29 maart 2010 19:15 in reactie op Joop Schouten Reageer op Hanz

    Hanz

    Toch mooi als je er meteen bij vermeldt dat je niet op heren valt, joop.

    Waar heb je gelezen dat je niet veilig bent in een homotent? Een lustobject ben je pas als je...lustobject bent.

  • Piet de Geus, ma 29 maart 2010 20:24 in reactie op Hanz Christian Reageer op Piet

    Piet

    Ja, maar Joop is een ontzettende goeierd: hij kan geen nee zeggen. Dan ben je al gauw een lustobject.

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 20:44 in reactie op Piet de Geus Reageer op Just

    Just

    Om lustobject te zijn, moet je natuurlijk ook lustopwekkend zijn, anders hoef je niet eens 'nee' te zeggen, goeierd of niet. ;-)

  • Piet de Geus, ma 29 maart 2010 21:07 in reactie op Just Lurking Reageer op Piet

    Piet

    Dat is nou het mooie van een darkroom: daar heeft iedereen een kans.

  • Just Lurking, ma 29 maart 2010 21:27 in reactie op Piet de Geus Reageer op Just

    Just

    Hm... denk je, @Piet? Nu heb ik er zelf geen ervaring mee, maar wat als de reuk- en tastzin in zo'n situatie niet aangenaam geprikkeld worden?

    Oké, ik geloof dat het tijd is om de bretels van de conversatie wat aan te halen. :)))

  • Joop Schouten, ma 29 maart 2010 20:35 in reactie op Hanz Christian Reageer op Joop

    Joop

    Ha, ha, ha.
    Soms verzin ik verhaaltjes om een punt te maken Hanz.
    Ik had dus gelijk.
    Ha, ha, ha.

    Als het maar gezellig is.

    En Zjen gaat mee.
    Punt.

  • Sybilla van der Laan, zo 15 augustus 2010 15:48 in reactie op Zjen Zen Reageer op Sybilla

    Sybilla

    Dit is echt een origineel commentaar! Het is zeker waar dat, war men ook kijkt of loopt overal wel een halfblote borst of summier bedekte borst je aangrijnst. Dat gaat m.i.toch ook wel vervelen. Dat verbod op paaldansen of anderszins dansen, is een beetje voorbarig en ondoordacht. Weet je, hetgeen verboden wordt, wordt dubbel aantrekkelijk. Bovendien, wat is er eigenlijk in IJsland? Vooropgesteld dat ik daar nooit ben geweest, zal het wel een prachtig ijsvergezicht toveren en een ijsspuwende vulkaan en failliet gegane banken.

 

Reageren

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven