wo 22 februari 2012
Laatste Reacties (80) Reageer Reacties in wachtrij: 0
-
Henk De Bree, ma 30 januari 2012 12:05 Reageer op Henk
Wel grappig dat het bestaan van God, hiermee bewezen is dat die niet bestaat :)
Geweldig, ben alleen blij dat ik niet de schrijver ben van die ontkenning en dat ik ook niet een religie aanhang die wat moeilijk overweg kan met dergelijke kritiek. -
Henk Verwoerd, zo 29 januari 2012 09:23 Reageer op Henk
Toch ben ik blij dat ze het doen. Een vrouw puur natuur vind ik altijd zo tegenvallen. In tegenstelling tot mannen is er nog nooit een vrouw mooi onder de douche vandaan gekomen.
-
A. N. Randy, zo 29 januari 2012 14:18 in reactie op Henk Verwoerd Reageer op A. N.
Neem eens een koude douche.
-
Sonja van Geloven, zo 29 januari 2012 19:10 in reactie op A. N. Randy Reageer op Sonja
Zegt iemand die zichzelf Randy noemt LOL
-
A. N. Randy, zo 29 januari 2012 20:14 in reactie op Sonja van Geloven Reageer op A. N.
:)))))))) o, nee :))
-
Eline W, zo 29 januari 2012 14:41 in reactie op Henk Verwoerd Reageer op Eline
Gevalletje te veel mediaconsumptie?
-
Henk Verwoerd, ma 30 januari 2012 21:40 in reactie op Eline W Reageer op Henk
Kennelijk eerder een gevalletje gevoelige snaar.
-
Anja Lodewijks, zo 29 januari 2012 16:15 in reactie op Henk Verwoerd Reageer op Anja
Ik wist niet dat borsten inkrimpen van het douchen.
-
Sylvia Stuurman, zo 29 januari 2012 16:54 in reactie op Anja Lodewijks Reageer op Sylvia
Ik denk dat hij nog nooit een vrouw uit de douche heeft zien komen ;-)
-
YggY ..., zo 29 januari 2012 17:29 in reactie op Sylvia Stuurman Reageer op YggY
Toch heeft ons Henk wel een punt.
Een mens met iets aan is toch meer prikkelend dan een geheel naakt mens.
Ik zie er ook niet uit als ik onder de douche vandaan kom. -
Anja Lodewijks, zo 29 januari 2012 18:21 in reactie op YggY ... Reageer op Anja
Hoe kan dat nou Yggy, het enige dat verandert is toch het haar dat platter wordt? ; )
Maar je hebt gelijk, met kleren aan douchen kan heel sexy zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=PpcZl3OUJyk&feature=related -
YggY ..., zo 29 januari 2012 19:28 in reactie op Anja Lodewijks Reageer op YggY
Kijk, jij begrijpt me tenminste.
-
Vincent Dessers, za 28 januari 2012 22:19 Reageer op Vincent
Sommige culturen verbergen hun vrouwen onder sluiers. Andere culturen verbergen hun vrouwen in het lichaam van een 16-jarige nymfomane.
onderdrukking = onderdrukking = onderdrukking = ... -
Mostafa Mouktafi, za 28 januari 2012 22:55 in reactie op Vincent Dessers Reageer op Mostafa
Raar dat een zwarte burka niet mag terwijl een witte burka mag wel.
Ik zag op Tv ook vaak vrouwen en mannen in witte burka's met een hoge puntige capuchon, je ziet alleen maar de ogen, zij wonen in groepjes en gijzelen ook kinderen, zij roepen hard dat alleen zij die goed de Bijbel hebben goed verstaan, de rest is fout. Wel, de Zwarte burka roept ook het zelfde , maar in de stilte! -
Vincent Dessers, wo 01 februari 2012 12:21 in reactie op Mostafa Mouktafi Reageer op Vincent
Moustafa, wat is precies de relatie tussen jouw en mijn reactie? Ben je het eens en voeg je iets toe? Ben je het oneens en wil je dat beargumenteren?
Let me know. -
Michiel Online, za 28 januari 2012 20:58 Reageer op Michiel
Heel sterk!
-
Plexus van der Neut, za 28 januari 2012 20:14 Reageer op Plexus
Enige tijd geleden maakte ik kennis met een madam met een niet noemenswaardig uiterlijk, maar met uitzonderlijk mooi gevormde borsten. Hoewel haar oogopslag een onintelligentie verraadde, haar uitstraling een onverschilligheid uitdrukte en haar stem klonk naar een mengeling van de Tiroolse jodeltraditie en Ezan, was ik door de hypnotiserende aanwezigheid van haar borsten zo in vervoering gebracht, dat ik haar voorstelde haar te begeleiden naar een afgezonderde plaats. Er was niets sprankelends aan haar voorkomen, noch enige vorm van bedwelming mijnerzijds die kan worden toegeschreven aan de aantrekking tussen mensen die berust op een zekere mate van soulmateschap.
Slechts korte tijd later waren wij zover gekomen dat de copulatie werd ingezet en ik had me voorgenomen om haar daarbij te bejegenen zoals alleen dieren dat kunnen, met mijn handen stevig om haar borsten en nek gekneed. De penetratie werd al meteen een hachelijke zaak door littekenvorming en afsterving van omliggend weefsel als gevolg van rabiaat toegepaste schaamlip- en schedecorrectie, mijn lid was gelukkig zo doorbloed dat ik daar met enige moeite en vasthoudendheid doorheen wist te prikken. Maar toen het stampen een tijdje voortduurde werd ik mij tijdens het kneden van haar torso ineens gewaar van een compressieverlies in de borsten, gepaard gaande met de vrijkoming van een grote hoeveelheid glibberige tranparante substantie. In eerste instantie dacht ik dat er door haar een lubrificant aan ons spel was toegevoegd en dat het geluid dat zij voortbracht, wat al tijdens het binnendringen een kermende klanksoort en groot volume had aangenomen, maar nu aanzwelde in een mate die ik in verband met elk menselijk gevoel voor onmogelijk had gehouden, één grote eruptie van wellustige verkneding van ons samenspel uitdrukte. Gelukkig kon ik mijn hoogtepunt beleven in de waan van de idee dat ik mijn bedpartner dreef tot de toppen van menselijk genot, want pas later zag ik de resultaten van ons gebonk en geschuur, toen zij min of meer buiten kennis en met een met grimas vertrokken gezicht op haar zij lag leeg te lopen. -
Bas Grootel, za 28 januari 2012 13:32 Reageer op Bas
Dat vrouwen zich mooi willen maken is van alle tijden. Alleen de manier waarop verschilt per tijdvak. Dat de schrijver dat nou niet snapt!
-
Sylvia Stuurman, za 28 januari 2012 20:06 in reactie op Bas Grootel Reageer op Sylvia
Als je een operatie ondergaat die niet noodzakelijk is, dan ben je niet goed bij je hoofd...
Het is wel een echte operatie namelijk. Dat is niet zoiets als een mascara met wimperverlenging aanbrengen... -
A. N. Randy, za 28 januari 2012 22:02 in reactie op Sylvia Stuurman Reageer op A. N.
Net als motorrijden terwijl je ook met de veiliger auto, of nog beter het openbaar vervoer kunt reizen. Laat staan die motorrijders die zonder noodzaak zomaar wat toeren. Gek zijn ze.
-
YggY ..., za 28 januari 2012 23:05 in reactie op A. N. Randy Reageer op YggY
Net als motorrijden terwijl je ook met de veiliger auto, of nog beter het openbaar vervoer kunt reizen.
==============
Ik zit liever op de motor want dat is en stuk veiliger dan in de auto, het voordeel van de auto is dan weer wel dat je in je eigen persoonlijke doodskist rond rijdt. -
A. N. Randy, za 28 januari 2012 23:23 in reactie op YggY ... Reageer op A. N.
O, Yggy even voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen op motoren en hun berijders, en nog minder op toeren zonder doel, dus net al dat ik niets tegen heb op vrouwen die de wens hebben hun borsten te vergroten en dat dus gewoon doen, of vrijgezelle vrouwen die een avondje gaan stappen zonder mannelijke begeleiding of eigenlijk toezicht. Ik heb juist iets tegen op diegenen die met al deze, of enige van deze zaken wel moeite hebben.
-
Sylvia Stuurman, zo 29 januari 2012 10:04 in reactie op A. N. Randy Reageer op Sylvia
Op de motor loop je een grotere kans te worden aangereden.
In de auto loop je een veel grotere kans een ander aan te rijden.
Het is dus duidelijk waar jouw prioriteiten liggen en waar die van mij liggen ;-) -
A. N. Randy, zo 29 januari 2012 12:52 in reactie op Sylvia Stuurman Reageer op A. N.
Volgens mij verdedig ik met motorrijden, mate van make-up-gebruik, én borstvergroten, in zekere zin de vrijheid om voor jezelf vrij, en in voorkomende gevallen in zekere mate onveilig te mogen handelen, en niet het recht om anderen in gevaar te mogen brengen. Jij maakt daar wel onderscheid in als het over vrijwillige borstvergroting gaat.
-
Sylvia Stuurman, zo 29 januari 2012 14:11 in reactie op A. N. Randy Reageer op Sylvia
Wees maar niet bang: ik zal nooit pleiten voor een verbod op borstvergrotingen.
Wat ik wel signaleer, net als Benzakour, is dat veel vrouwen, door de glossy's die ze lezen, de beelden die ze op tv zien en de reclame die ze wordt toegestopt, volkomen ten onrechte het gevoel krijgen dat hoe zij in elkaar zitten zo minderwaardig is ten opzichte van de norm, dat ze zich gedwongen zien om zo'n operatie te ondergaan.
Dat is dat een kwalijke ontwikkeling vind is duidelijk.
Dat ik daar nooit met een verbod op borstvergroting op zal reageren moge ook duidelijk zijn: dat is niet de weg. -
A. N. Randy, zo 29 januari 2012 15:49 in reactie op Sylvia Stuurman Reageer op A. N.
Ach de een doet wat aan de borsten de ander vooral aan het gezicht en haar. Wat betreft die borsten zal het nauwelijks aan de reklame en de catwalks liggen, en dus toch vooral eigen voorkeur zijn, want de makers daarvan hebben een voorkeur voor nogal platte, vaak bijna knapenlichamen, en niet het rondborstige Rubensmodel.
-
Sylvia Stuurman, zo 29 januari 2012 16:56 in reactie op A. N. Randy Reageer op Sylvia
[Ach de een doet wat aan de borsten de ander vooral aan het gezicht en haar.]
Heb jij wel eens een operatie ondergaan?
Heb je beseft wat daarbij komt kijken, en wat de risico's zijn? -
A. N. Randy, zo 29 januari 2012 19:56 in reactie op Sylvia Stuurman Reageer op A. N.
Ja hoor, maar zonder 'weg' te zijn, kaakchirurgie, en laten 'helpen' oftewel gesteriliseerd. Ik ben als kind opgenomen met een zware middenoorontsteking wel ooit illegaal weggemaakt bij een grote injectie met lachgas omdat ik zo vocht. Ik verwijt ze niets. 'Weg' ben ik inmiddels de laatste drie jaar twee keer geweest door epilepsieaanvallen. Mijn vrouw en een van mijn dochters zijn wel geopereerd, en niet alleen omdat het moest. Ik vond het best en we hebben het echt wel over risico's gehad, maar juist ik relativeerde ze, en daarom vroegen ze mij ook. Hetzelfde geldt voor mijn standpunt over motorrijden e.d. Ik zeg dat ze wel moeten uitkijken maar moedig verder zaken die men zelf wenst aan. Als ik de indruk had gehad dat de cosmetische ingrepen door de buitenwereld waren aangejaagd , had die buitenwereld met mij te maken gekregen op een onpre††ige wijze, en had ik hen de ingrepen afgeraden. Maar flaporen, en een kennis die haar overbite door twee operaties heeft laten verhelpen snap ik heel goed.
-
A. N. Randy, za 28 januari 2012 13:30 Reageer op A. N.
Voetballen, wielrennen, autorijden (zeker als dat 'sportief' is), paardrijden, vechtsporten, en vele andere zaken die men lang niet altijd doet omdat ze zo nodig zijn, maar leuk, adrenaline-verhogend, t.b.v. feelgood t.o.v. zichzelf, en last but not least aantrekkelijk richting het andere geslacht, zijn vele malen risicovoller dan een borstoperatie. Allemaal verbieden of tenminste campagne voeren het te ontmoedigen Mohammed? Vast niet. Jij hebt andere motieven.
Ik ken meerdere vrouwen die een borstvergroting hebben ondergaan persoonlijk. Allemaal omdat ze het eerstens zelf mooi vonden en geen van hen gaat er nadien gebukt onder (figuurlijk en letterlijk;), integendeel. Natuurlijk wilden ze ook voor anderen aantrekkelijker worden, maar dat geldt voor álle vrouwen en mannen die zich profileren door uiterlijk vertoon. Zelfs en juist bij sporten, kledingkeuze, en sociale omgang. Het eigen genoegen en daarnaast het zelfbeeld gaat voor, maar het beeld naar buiten volgt. Is niets mis mee.
Vrijwel elke vrouw, juist ook de islamitische, gebruiken make-up en geven daar als je het voor het leven optelt kapitalen meer aan uit dan een borstoperatie kost. Die borsten zijn ook voor het leven. Dat een aantal hier, zelf duidelijk niet zonder, ze dan ook veroordeelt of als slachtoffer van druk buiten henzelf ziet is dan ook hypocriet, zeker als je ze op hen bijgaande foto goed bekijkt. Overigens worden er nergens zoveel neuscorrecties uitgevoerd dan in het summum van de Islam Iran en andere streng-islamitische landen.
Maar opvallender is het dat het twee islamitische mannen zijn die zich hier op Joop als hoeders van deze vrouwenzaken menen te moeten opwerpen terwijl m.i. eerder de islamitische zedenleer wensen te hoeden. -
Anonimus Hekkers, za 28 januari 2012 22:26 in reactie op A. N. Randy Reageer op Anonimus
Onthoud dit goed Mohammed: Als jij het ergens over wilt hebben, en al helemaal als je ergens kritiek of onbegrip over uit wilt drukken, dien jij je te beperken tot onderwerpen die gaan over moslims, of misstanden in moslimculturen benoemen.
Jij dient de schuld op je te nemen voor alles wat elke moslim ooit verkeerd heeft gedaan in de wereld. En over elke verkeerde handeling door een moslim moet jij een column schrijven. Anders neemt A.N. Randy je niet meer serieus! -
A. N. Randy, za 28 januari 2012 22:43 in reactie op Anonimus Hekkers Reageer op A. N.
Ja, je had nog gelijk gehad ook, tenminste als je de laatste alinea overslaat waarin in in een daar onmiskenbaar aanwezige moslimcontext geschreven wordt over vrouwenonderdrukking tussen aanhalingstekens nota bene, waarmee even duidelijk gemaakt wordt over hoe door Mohammed over het al dan niet bestaan van vrouwenonderdrukking in die contreien en binnen de islam wordt gedacht. Die is er volgens hem niet of wordt anders graag gebagatelliseerd. Die aanhalingstekens zijn duidelijk genoeg, en niet per ongeluk. En trouwens als je zijn eerdere keutels kent weet je nog beter.
-
Pieter Pan, zo 29 januari 2012 09:32 in reactie op A. N. Randy Reageer op Pieter
Als ze geen slachtoffer van druk van buitenaf zijn, zijn ze slachtoffer van hun eigen innerlijke druk, zeker als mensen (mannen en vrouwen) bereid zijn om enorme gezondheidsrisico's te nemen om hun uiterlijk te verfraaien.
-
A. N. Randy, zo 29 januari 2012 12:59 in reactie op Pieter Pan Reageer op A. N.
Zolang je ze slachtoffers blijft noemen hoef je hun recht op vrijheid niet te erkennen hé? Typisch voor ideologen en strengreligieuzen.
-
Pieter Pan, zo 29 januari 2012 17:29 in reactie op A. N. Randy Reageer op Pieter
Ik zie dat U geen argumenten meer heeft.
-
Mees ., za 28 januari 2012 11:38 Reageer op Mees
Weet wel dat een groot aantal vrouwen door kanker één of twee borsten moesten laten amputeren....dat is verschrikkelijk om mee te maken.
Ik kan er over meepraten.
Dat dan na alle behandelingen,bestraling,chemotherapie er dan een in sommige gevallen een reconstructie plaats kan vinden met een prothese is voor deze vrouwen een stap naar een nieuw begin.
De kanker overwonnen en weer vooruit kijken zonder je gehandicapt en mismaakt te voelen.
Wat het allerergste is...ze hadden toen ze borstkanker kregen geen prothese maar gewoon hun natuurlijke borst,kregen kanker en moesten allerlei zware behandelingen ondergaan.
Dat zijn zeer zware tijden waar je doorheen moet.
En dan kwam dus in sommige gevallen aan het eind,als je alles overwonnen had de reconstructie en dan met een prothese van het merk PIP.
Begrijpt iemand hier ook maar hoe verschrikkelijk dat voor zo'n vrouw is?
Ze had kanker en hoopt die kanker overwonnen te hebben,haar borst/borsten waren geamputeerd zware behandelingen achter de rug,hopelijk de kanker overwonnen en dan krijgt ze dus een prothese geplaatst die KANKER KAN VEROORZAKEN!
Dat is verschrikkelijk voor die vrouwen in kwestie.
Ik hoop dat de criminelen van die bedrijven door de rechter eens heel goed te horen krijgen wat ze bewerkstelligd hebben met hun zwaar crimineel gedrag. -
Klaas Slager, za 28 januari 2012 09:23 Reageer op Klaas
De reaguurders zouden zich eens wat in het Romeinse rijk moeten verdiepen.
Kapitalen werden uitgegeven aan reukstoffen en aan zijde, de halfdoorzichtige soort.
In het oude Egypte was het niet anders.
Maar ik geeft toe, plastische chirurgie is vande laatste tientallen jaren.
Net zulke vooruitgang als smartphones. -
Piet de Geus, za 28 januari 2012 00:04 Reageer op Piet
"Al deze vrouwen - het gaat om volksmassa’s - schijnen zich vanaf de jaren '90 dagelijks vol te spuiten met een stofje genaamd Bio-Alcamid; een permanente rimpelvuller"
Nou moet ik even heel diep nadenken... Een permanente rimpelvuller die je dagelijks moet gebruiken? -
A. N. Randy, vr 27 januari 2012 23:39 Reageer op A. N.
In een van de meest islamitische landen ter wereld waar alleen de neus van vrouwen nog getolereerd wordt behalve haar slaafse taken worden meer neuscorrecties uitgevoerd dan waar ook.
Ondertussen zijn islamitische jongens, zoals de Marokkaanse, het meest merkengeil, en ontlenen hun status meer aan uiterlijk vertoon, "zit mijn haar wel goed?", en zijn daar meer of in ieder geval niet minder mee bezig dan meiden van welke afkomst ook.
Meiden met een islamitische achtergrond die zich iets aan de zedelijkheidsdwang hebben weten ontworstelen investeren meer dan vrije westerse vrouwen in uiterlijke zaken.
Dus ik zou nog maar eens nadenken over die claim dat het vrije Westen dit gedrag vooral bewerkstelligt of dat juist culturen die werk maken van vrouwenonderdrukking bij het ontsnappen aan die druk niet de excessen meer aanjagen dan wat dan ook.
Dus is -
Martine van Lieshout, vr 27 januari 2012 22:33 Reageer op Martine
Wat vinden we mooi? Kunnen we onze natuurlijke schoonheid nog wel waarderen?
http://hartopdetong.wordpress.com/2012/01/15/de-weg-naar-onze-natuurlijk-schoonheid/ -
koning pruts, vr 27 januari 2012 22:30 Reageer op koning
Kijk even mijn tegel bij Jort Kelder over hoe iedereen op deze site Wilders fanaat is. Zo ook de auteur. Populisten.
-
Pieter Pan, vr 27 januari 2012 22:49 in reactie op koning pruts Reageer op Pieter
Tja, we zijn hier niet op geen stijl..
-
koning pruts, vr 27 januari 2012 23:28 in reactie op Pieter Pan Reageer op koning
Mooie opmerking die perfect mijn betoog illustreert. Dit is idd geen Geenstijl. Dit is de linkse versie van Powned. Inclusief puberaal reaguurderspanel en populistisch onderbuikgewauwel.
-
Pieter Pan, za 28 januari 2012 11:40 in reactie op koning pruts Reageer op Pieter
maar ze hebben meer diepgang over het algemeen..
-
sjaak de intellectueel, za 28 januari 2012 14:37 in reactie op Pieter Pan Reageer op sjaak
Dat is alleen omdat ik actief ben op deze site.
-
Pieter Pan, za 28 januari 2012 15:42 in reactie op sjaak de intellectueel Reageer op Pieter
Waarvoor dank sjaak!
-
daniel teeboom, vr 27 januari 2012 20:37 Reageer op daniel
Ik ken vrouwen, vrouwen tegen de 40, vrouwen die zich niet laten dwingen, vrouwen die geen minderwaardigheidscomplex hebben, die niet zielig doen of slachtoffer zijn. Die graag klassieke literatuur lezen, gedichten schrijven, of marketing manager zijn, die een relatie hebben, of single zijn, en die een borstvergroting willen.
Dat willen ze omdat ze het mooi vinden of omdat ze vinden dat ze het verdienen.
Is dat zo erg? Is het zo een schande dat je je er over mag verheugen als deze vrouwen gezondheidsproblemen krijgen? Walgelijk is dit. Nu snap ik hoe religies zo makkelijk in staat zijn om vrouwelijk schoon in een misdaad te veranderen: Mensen zoals Mohammed Benzakour en de lezers van Joop.nl!
What's next? Rokers uitlachen als ze kanker krijgen? Beesten! -
Anja Lodewijks, vr 27 januari 2012 21:21 in reactie op daniel teeboom Reageer op Anja
Het is hun goed recht, het is hun eigen lichaam, ze betalen het zelf en ze zorgen voor extra werkgelegenheid.
Maar wat is mis met je gezonde lichaam accepteren, alles minder uitvergroot of juist te klein zien en niet jezelf blind staren op één en dezelfde "ideale" maat, gebaseerd op fotomodellen en filmsterren met speciale make-up, speciale kleding, voedings-en aandachtsobsessies, implantaten, strakstrekkingen, haarextensions en nog net zoveel onzekerheden? -
daniel teeboom, vr 27 januari 2012 23:01 in reactie op Anja Lodewijks Reageer op daniel
Daar is ook niks mis mee, maar dit gedrocht van Benzakour is alles behalve een betoog voor natuurlijk schoon. Hij zit hier een beetje sadistische plezier te uiten voor de ellende van vrouwen die zich op hun manier extra mooi wilden maken. Waar hebben ze dat aan verdient?
Omdat ze mooi wilden zijn natuurlijk. Dat moet worden bestraft. Het is een combinatie van afgunst en verlangen. Vroeger noemden mannen zoals Benzakour deze vrouwen heksen veroordeelden ze hen, onder luid gejuich van het publiek tot de brandstapel. -
Anja Lodewijks, za 28 januari 2012 07:50 in reactie op daniel teeboom Reageer op Anja
Dat sadistische plezier las ik meer als bezorgheid en ironie. Het gaat om de doorgeslagen cosmetische correcties, ouder worden dat verdoemd is en mensen die zich blindstaren op wat schoonheid is.
Je laat te allen tijde lichaamsvreemd vulsel achter in een gezond lichaam en dat vulsel is gemaakt en wordt geplaatst door bedrijven die winst willen maken, want dit laatste is punt 2, het is big business geworden en mensen worden gebruikt.
Dit onderwerp mag best wel wat meer onder de aandacht komen vanwege dat doorslaan. Er gaat ook veel mis.
Ik sta echt wel zo nu en dan te klapperen met mijn oren hoe ontevreden mensen over hun uiterlijk zijn en al heel, heel jong.
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet.
Ik citeer Frank Lenssen die het 16:47 heel treffend verwoord :
"Gezien de aantallen mensen waarom het gaat zijn werkelijk talloze mensen, vooral vrouwen, het slachtoffer van zulk een totale en potentiëel destructieve preoccupatie met het uiterlijk. Dat is ook een vorm van slavernij." -
T. van Loon, zo 29 januari 2012 03:51 in reactie op daniel teeboom Reageer op T.
Neen, het gaat om zijn persoonlijk plezier bij het zien van 'borsten'. niets meer en niets minder
-
Theo Joubert, vr 27 januari 2012 19:15 Reageer op Theo
Benzakour slaagt er in om ook werkelijk ieder onderwerp naar Wilders te geleiden.
-
YggY ..., za 28 januari 2012 11:19 in reactie op Theo Joubert Reageer op YggY
Ik ga er een woord voor verzinnen, de onhebbelijkheid om ieder onderwerp naar de PVV te geleiden.
-
Semolina Pilchard, za 28 januari 2012 14:54 in reactie op Theo Joubert Reageer op Semolina
Precies mijn gedachte. Van borstimplantaten naar Wilders is kennelijk een kleine stap voor meneer Benzakour. Taling about an obsession...
-
Opinius Media, vr 27 januari 2012 19:07 Reageer op Opinius
citaat: "en ineens etc etc rond te lopen met pure neptieten "
ja joh ,alles wat nep was/is gaat op den duur stomweg gevaarlijk een end in de rondte lekken.
whatever
en een zooitje schade dat het 'm dat alom geeft. -
Sylvia Stuurman, vr 27 januari 2012 18:03 Reageer op Sylvia
Het meest treurige van die belachelijke borstvergrotingen vind ik nog wel dat al die pooiers hun al dan niet vrijwillig in het vak zittende dames dwingen om er eentje te nemen.
-
dr. Bob, vr 27 januari 2012 18:18 in reactie op Sylvia Stuurman Reageer op dr.
Ik voel me aangesproken. Mijn inmiddels overleden vriendin heb ik in 1990 leren kennen, dus die valse "tiet" had ze al twintig jaar.
Tjonge jonge wat zou ik een vreselijke en toepasselijke woorden kunnen verzinnen die op u van toepassing zijn mevr. Sylvia.
Helaas is dat niet toegestaan. -
Sylvia Stuurman, vr 27 januari 2012 18:31 in reactie op dr. Bob Reageer op Sylvia
Dan was het dus geen borstvergroting: er was geen sprake van een borst.
-
Des Duivels, vr 27 januari 2012 18:29 in reactie op Sylvia Stuurman Reageer op Des
Van horen zeggen... of spreekt u uit ervaring?
-
Opinius Media, vr 27 januari 2012 19:38 in reactie op Des Duivels Reageer op Opinius
wat te voorstellen bij deze?
vaak is plastische chirurgie voor velen geweldig!
in case of..disfiguredness
thats it.
http://www.youtube.com/watch?v=KDu8J77_XBE -
Sylvia Stuurman, za 28 januari 2012 10:59 in reactie op Des Duivels Reageer op Sylvia
Lees even verder: hij heeft dat zelf geschreven.
-
Rene Janssen, vr 27 januari 2012 17:51 Reageer op Rene
Jaja Mohammed :) 1001 nacht bestaat ook in de westerse cultuur:)
Trieste aangelegenheid verder voor al die vrouwen die of vrijwillig of noodgedwongen moesten overgaan tot implantaten. -
daniel teeboom, vr 27 januari 2012 17:39 Reageer op daniel
Zo! Wat een nare griezelig sadistische vrouwenhaat toont Benzakour hier. Geen mededogen, alleen vermaak over de ellende van een ander.
En waar zijn die vrouwen zo schuldig aan dat Benzakour zich over hun ellende mag verheugen?
Omdat ze zich mooi wilden maken.
Zulke vrouwen uitlachen is laagste. -
Pieter Pan, vr 27 januari 2012 18:45 in reactie op daniel teeboom Reageer op Pieter
wel eens van IRONIE gehoord?
-
dr. Bob, vr 27 januari 2012 17:11 Reageer op dr.
Er lopen inderdaad veel dames met neptieten. Ik heb er zelf honderden mogen aanschouwen vanwege het werk dat ik als cameraman een aantal jaren heb gedaan met een collega/vriend de "glamour fotograaf".
Je zou mij dus best als een kenner kunnen beschouwen.
Maar via mijn voormalige vriendin, die tevens en ook overleden is, hád ik al ervaring met "neptieten". Zij had er namelijk één !
Ze was namelijk geboren (!) met één borst en bijbehorende spiermassa. Schijnt vaker voor te komen dan je denkt.
Die valse borst had ze na jaren van trauma (ze kon b.v. niet zwemmen vanwege gene tijdens het schoolzwemmen), op haar 17e in 1970 laten implanteren. Dat soort gevallen lopen er ook rond Mohammed.
't is maar dat je het weet. -
marietje jansen, za 28 januari 2012 01:05 in reactie op dr. Bob Reageer op marietje
Ik geloof dat er een belangrijk verschil is tussen het verhaal van je overleden vriendin, die eigenlijk een aangeboren afwijking had, en de vrouwen die het uit ijdelheid laten oppimpen. Te vergelijken met het verschil tussen vrouwen die een borstamputatie hebben moeten ondergaan, en een reconstructie laten uitvoeren, en nogmaals de onzekere meisjes die 'net zulke borsten willen als...'
De reactie van Frank Lenssen hieronder illustreert dat perfect.
Ik raad verder de film Beperkt Houdbaar van Sonny Bergman aan, qua schoonheidsideaal en verwrongen beeld op hoe 'normale vrouwen eruit horen te zien'. -
Jim Peeters, vr 27 januari 2012 16:50 Reageer op Jim
dus laten we maar de keuzevrijheid beperken en iedere vrouw een burka laten dragen? Overigens is plastische chirurgie ook erg populair in de Arabische wereld
-
Pieter Pan, vr 27 januari 2012 19:34 in reactie op Jim Peeters Reageer op Pieter
De schrijver breekt een lans voor vrouwen in dit stuk, maar daar heeft U overheen gelezen.
-
Jim Peeters, vr 27 januari 2012 23:42 in reactie op Pieter Pan Reageer op Jim
de schrijver heeft juist totaal geen respect voor vrouwen. Benieuwd of ie ook vindt dat abortussen verboden moeten worden en of vrouwen niet terug achter het aanrecht moeten.
Het schoonheidsideaal is eigen keuzevrijheid voor zowel de man als de vrouw en hier denigrerend over doen zegt veel over deze man -
Pieter Pan, za 28 januari 2012 11:43 in reactie op Jim Peeters Reageer op Pieter
Hij maakt gebruik van een bepaalde stijlfiguur die ironie heet, en bedoelt dus het tegenovergestelde van wat hij heeft geschreven.
Hij vindt het erg dat vrouwen zich in allerlei bochten moeten wringen om te kunnen voldoen aan een ideaalbeeld zoals dat ons door de media wordt opgedrongen.
Het is een ontboezeming, zeg maar.. -
Frank Lenssen, vr 27 januari 2012 16:47 Reageer op Frank
Vooraf: ik hou van kleine borsten. En ik neem ook aan dat er voor een aantal vrouwen andere dan louter esthetische redenen kunnen zijn om implantaten te nemen (na een ongeval, na een ernstige operatie, of misschien omdat het goed is voor het postuur).
Maar ik vind het ook erg jammer, misschien zelfs een psychologische misstand in onze tijd, dat blijkbaar heel erg veel vrouwen een zodanige schaamte hebben over wat zij van nature meekregen, dat ze ertoe overgaan om veel geld uit te geven voor kunstmatige borstvergroting. Dit duidt op een vatbaarheid voor sociale druk, met name van de kant van de media, de heersende modeterreur, de diep gestoorde celebrity-wereld, de alomtegenwoordige reclame-maffia's, nou, noem maar op. De Engelsen spreken wel van 'fashion victims'. Het lijkt warempel wel alsof dames die zich niet hebben laten 'oppimpen' vanaf zekere leeftijd niet meer meetellen.
Ze wekken medelijden op, al die onterechte minderwaardigheidsgevoelens. Wie helemaal doorslaat gaat aan een erkend psychiatrisch syndroom lijden: 'body dysmorphic disorder', of BDD. Dan sta je uren voor de spiegel, vorsend en zoekend naar ongerechtigheden die so wie so niemand anders ooit zouden opvallen. En je vindt ze geheid ook. En je spendeert een fortuin aan verbouwingsoperaties. En je kan er je partner door verliezen, en er failliet aan gaan.
Zulk een aandoening is vergelijkbaar met anorexia, eveneens een ernstige, obsessieve ziekte. Wie ooit röntgenopnamen zag van volwassen vrouwen die heel lang anorectisch waren, die schrikt: je ziet een skelet, met name geldt dit voor de schedelvorm, die bij een zesjarig kind horen.
Gezien de aantallen mensen waarom het gaat zijn werkelijk talloze mensen, vooral vrouwen, het slachtoffer van zulk een totale en potentiëel destructieve preoccupatie met het uiterlijk. Dat is ook een vorm van slavernij. -
Anja Lodewijks, vr 27 januari 2012 18:19 in reactie op Frank Lenssen Reageer op Anja
Vergeet ook het billenbedrog niet.
http://www.janssenkliniek.nl/behandelingen/bilvergroting.php
Ik vraag mij af of je daar nog lekker op kunt zitten, of zal het aanvoelen alsof je op twee kussentjes zit?
Oogleden liften schijnt al de normaalste zaak van de wereld te zijn. En de stap naar de volgende correctie wordt steeds kleiner.
Maar ook mannen laten steeds sneller aan hun lichaam sleutelen.
BDD is inderdaad een triest verschijnsel, het kan werkelijk om elk lichaamsdeel gaan. Een groeiend aantal jonge mensen heeft er last van, ook van het mannelijk geslacht.
Het hoort echt onlosmakelijk bij deze materialistische tijd. Ogen die steeds meer zien en constant bezig zijn met wat je niet hebt en daar dan op gefixeerd zijn. Dat doorslaan zie je op elk gebied.
En dat is jammer want tevredenheid, lachen en genieten geeft mensen juist een mooie en natuurlijke uitstraling. -
marietje jansen, za 28 januari 2012 01:00 in reactie op Frank Lenssen Reageer op marietje
Volkomen mee eens.
-
Frits Demeyer, vr 27 januari 2012 16:44 Reageer op Frits
" En ik maar altijd bewonderend omkijkend naar al die rondborstige creaturen, die wandelende wonderen der natuur, blij denkend: God bestaat! Helaas dus: één groot boezembedrog."
Ik denk dat ik begrijp waarom in sommige culturen vrouwen een allesbedekkende boerka dragen.... -
Pieter Pan, vr 27 januari 2012 17:09 in reactie op Frits Demeyer Reageer op Pieter
Dat is nog veel spannender frits.. Dan kun je namelijk fantaseren wat er onder die burka gedragen wordt.
Een klein beetje relativeren en proberen de ironie van de schrijver te ontdekken kan geen kwaad.
prettig weekend -
Hank Nozemans, vr 27 januari 2012 17:38 in reactie op Frits Demeyer Reageer op Hank
Kijkt u niet dan?
Mooie dingen zijn er om te bewonderen. -
Zjen Zen, vr 27 januari 2012 18:35 in reactie op Hank Nozemans Reageer op Zjen
Het zijn gewoon maar tieten..bedoeld om te zogen.
-
Hank Nozemans, za 28 januari 2012 10:47 in reactie op Zjen Zen Reageer op Hank
Ja, en billen zijn bedoeld om er op te zitten en mee te poepen.
Ik ben toch blij dat ik er wat meer in zie. Dat maakt de wereld een stuk leuker. -
Opinius Media, vr 27 januari 2012 19:13 in reactie op Frits Demeyer Reageer op Opinius
citaat "ik denk dat ik begrijp waarom in sommige culturen vrouwen een allesbedekkende boerka dragen..."
in dat verlengde uwer logica ,begrijp ik steeds minder dat dergelijke als U er niet een dragen,met een tong klem eronder. -
Pieter Pan, vr 27 januari 2012 16:41 Reageer op Pieter
Pure neptieten.. boezembedrog..
geweldig mohammed!! -
Pieter Pan, vr 27 januari 2012 18:43 in reactie op Pieter Pan Reageer op Pieter
paarlen voor de zwijnen..
opiniemakers
-
Mei Li Vos Directeur Orangegas en publicist
Bio -
Thijs Berman Europarlementariër PvdA
Bio -
Pieter Hilhorst Ombudsman
Bio -
Adriaan Soeterbroek Cartoonist
Bio -
Govert Schilling Wetenschapsjournalist
Bio
Populair
-
Rutger zakt door het ijs in hol van linkse leeuw
[Video] Cohen weg, wie moet Rutger nu treiteren?
10938 x bekeken Korte Scan
Reageer (301) Media Twitter -
Massale steun voor linksere koers PvdA
Update: Iedereen wil dat PvdA naar links opschuift ... 'Vertrouwen in PvdA-leider Job Cohen tot dieptepunt gedaald'... Fractieleden adviseren Cohen na te denken over toekomst als fractieleider
8392 x bekeken Korte Scan
Reageer (319) Politiek Twitter -
Telegraaf jaagt lezers stuipen op het lijf
Update: Tofik Dibi kondigt Kamervragen aan... Wat zei Donner over id-plicht? ... Krant verziekt publiek debat ... Vonnis uit verband getrokken ... Hysterische professor opgevoerd als deskundige
8007 x bekeken Korte Scan
Reageer (88) Media Twitter -
Prins Friso bedolven onder lawine
Update: Prins Friso wordt in coma gehouden... Géén sprake van schedelbasisfractuur... Eerste 24 uur zijn cruciaal
5782 x bekeken Korte Scan
Reageer (159) Leven Twitter -
In memoriam Anil Ramdas
Mercita Coronel Op 16 februari, op zijn geboortedag, koos Anil Ramdas te sterven. Met zijn dood verliest Nederland een belangrijke geëngageerde, erudiete en literaire stem
5117 x bekeken Korte Scan
Reageer (42) Leven Twitter -
Anil Ramdas overleden
Schrijver, programmamaker en journalist overleed op 54ste verjaardag
4919 x bekeken Korte Scan
Reageer (70) Media Twitter -
'Hoge verwachtingen niet waar kunnen maken'
LIVE: Geplaagde PvdA-leider Job Cohen vertrekt per direct uit de Tweede Kamer: 'Ik heb PvdA niet effectief voor voetlicht kunnen brengen' ... Opvolging wordt bepaald door ledenraad
4852 x bekeken Korte Scan
Reageer (327) Politiek Twitter -
Nederland vertrouwt zijn moslims niet
Abdelkarim El-Fassi Abdelkarim El-Fassi over het debat rond de haat-imam
4652 x bekeken Korte Scan
Reageer (320) Leven Twitter -
Volkskrant promoot Polen-meldpunt
PVV plaatst advertentie voor discriminerende website in zaterdageditie
4274 x bekeken Korte Scan
Reageer (82) Media Twitter -
'Massale euthanasie Nederlandse ouderen'
Republikeinse presidentskandidaat Rick Santorum ziet ze vliegen en beweert: In Nederland moet je een armbandje dragen waarop staat 'euthanaseer mij niet!'
4077 x bekeken Korte Scan
Reageer (123) Wereld Twitter
