04 februari 12 15:33 Reageer (60) Media RSS

Telegraaf en Powned ruziënd over straat

Screenshots: Dominique Weesie getergd door kritische verslaggever

Een unieke ruzie voltrok zich zaterdagmiddag op Twitter. Medewerkers van het Telegraaf-concern hebben volgens een ongeschreven wet de plicht elkaar nooit openlijk af te vallen maar nu kwam het dan toch tot een botsing met zure verwijten over en weer.

Wat er aan vooraf ging: Powned berichtte vorig jaar november dat topman Jochem Gerrits van Buma/Stemra zichzelf bevoordeelde. De uit de Telegaaf-site Geenstijl voortgekomen omroep zond een opgenomen gesprek uit waarin was te horen hoe de bestuurder van Buma/Stemra de zaakwaarnemer van een componist onder druk zette zijn zaken onder te brengen bij de particuliere uitgeverij van Gerrits.

Vandaag bericht De Telegraaf dat Gerrits de omroep Powned voor de rechter sleept.

 Volgens Gerrits is de beschuldiging volledig verzonnen en heeft PowNed het telefoongesprek gemanipuleerd. “De opname bleek op een meesterlijke manier verknipt en geplakt, zodat ik precies het tegenovergestelde leek te zeggen van wat ik werkelijk aan Storm had verteld”, zo zegt hij in De Telegraaf. Gerrits vermoedt dat er sprake is van een vooropgezet een-tweetje tussen het duo Rietveld-Storm en PowNed.

Auteur van het Telegraaf-verhaal is journalist Bart Mos. Die twittert lustig over zijn 'scoop' en is kritisch ten opzichte van Powned. Eerst reageert reclameman Jan Bennink, bestuurslid van Powned. Maar daarna voegt Dominique Weesie, voormalig Telegraaf-verslaggever, oprichter van Geenstijl en nu de baas van Powned, zich in het gesprek dat al snel steeds venijniger wordt. Mos haalt zelfs nog even fijntjes een oude koe uit de sloot: Vrij Nederland onthulde een tijd geleden dat Dominique Weesie in zijn Telegraaf-tijd citaten verzon. Dus, zo redeneert Mos, waarom zou hij dat nu in het geval van Buma/Stemra niet gedaan hebben?

De kerverse omroepbons blijkt niet gecharmeerd van de prikkelende statements van Mos. Weesie raakt zo geïrriteerd dat hij de belangrijkste les uit zijn Geenstijl-tijd prompt vergeten lijkt: online ruzies zijn niet te winnen.

Leest u even mee?


Laatste Reacties (60) Reageer Reacties in wachtrij: 0

  • Herman F, zo 11 maart 2012 00:41 Reageer op Herman

    Herman

    Powned, Telegraaf, Geenstijl en Nu.nl allemaal waardeloze kranten met een hoog gehalte sensatie en meer niet. En het ergste is nog wel dat het gros van de Nederlanders denkt dat dit onze represantanten zijn.

    Nog erger is dat domme politici diezelfde media gebruiken. Dan vraag je er zelf om lijkt me.

  • kees boer, vr 10 februari 2012 23:00 Reageer op kees

    kees

    walgelijke mensen van powned

  • Ruben van der Leij, vr 10 februari 2012 00:18 Reageer op Ruben

    Ruben

    Weesie = bang beesie

  • Eric Jan Taapken, di 07 februari 2012 19:58 Reageer op Eric Jan

    Eric Jan

    Ik vind het prachtig en het kan mij niet lang genoeg duren ook, wat een baggeraars die Telegraf en Powned!!!!!!!!!!!!!!

  • mandarijn fruitvlieg, ma 06 februari 2012 22:32 Reageer op mandarijn

    mandarijn

    Mocht iemand nog enige twijfel hebben gehad bij Pownews of Telegraaf m.b.t. journalistiek en in hoeverre deze nog in dienst staat van de burger en of waarheidsvinding....is deze twijfel nu 100% zeker als sneeuw voor de zon verdwenen.

    Waarvoor dank aan beide heren om dit publiekelijk nog eens te onderstrepen!

  • Harry Sangers, ma 06 februari 2012 13:30 Reageer op Harry

    Harry

    Pownews Telegraaf bagger. 2 baggerbedrijven in de strijd er zijn belangrijker dingen

  • Piet de Geus, ma 06 februari 2012 13:40 in reactie op Harry Sangers Reageer op Piet

    Piet

    "2 baggerbedrijven"

    Ik zou PowNed en de Telegraaf nou niet meteen associëren met Hollands glorie.

  • wim jansen, ma 06 februari 2012 16:12 in reactie op Piet de Geus Reageer op wim

    wim

    wellicht met het riool.

  • Gaius S. Tranquilles, zo 05 februari 2012 23:13 Reageer op Gaius S.

    Gaius S.

    Ik vind dit erg belangrijk nieuws!

  • Martin Quandt, zo 05 februari 2012 17:24 Reageer op Martin

    Martin

    Weessie heeft gewoon een punt. Ten eerste geeft hij openheid van zaken, en heeft zelfs het bronmateriaal op internet gezet. Ten tweede is het bijna ondenkbaar dat PowNews bewust materiaal dusdanig zou bewerken, dat een persoon van corruptie beschuldigd kan worden. Onbegrijpelijk dat een Telegraaf-journalist hier zo ver in meegaat. Je moet wel gek zijn om te denken dat Weessie zijn helen (mini)media-imperium op het spel zet om een BS-bestuurder een hak te zetten.

    PS
    PowNed is een leuke frisse omroep in mijn optiek. Sommige onderwerpen, Duifmeneer/Braboneger etc etc vind ik wat kinderachtig. Daarentegen hebben ze in hun korte bestaan al best mooie scoops gehad. Corrupte BUMA/STEMRA bestuurder ontmaskerd. PVV-kamerlid alias 'pornobaron' op liegen betrapt. Veel aandacht besteed aan weggepeste gezinnen. Een zeer dappere (en jawel, van allochtone komaf) reporter houdt koperdieven aan, confronteert koper-helers met hun daden en neemt het op tegen burgemeester Aleid Wolfssen van Utrecht. Ze toonde een lek in de beveiliging van de GSM's van Tweede-Kamerleden aan en bewezen bijna eigenhandig het falen van de OV-chipkaart.

    Maar, wat ik nog het beste vind, is dat ze geen Fox News geworden zijn. Als een 'linkse' politicus iets goed doet in hun ogen zijn ze niet te beroerd om dat ruiterlijk toe te geven. Jammer dat dit omgekeerd niet elke -welhaast orthodox religieuze- commentor op Joop.nl gegeven is. Bij sommigen bespeur ik een toon, daar wordt je gewoon droevig van.

  • Ginger Ted, zo 05 februari 2012 18:29 in reactie op Martin Quandt Reageer op Ginger

    Ginger

    Helemaal mee eens.

  • Zeer Voornaam, zo 05 februari 2012 14:29 Reageer op Zeer

    " Leest u even mee? "

    Euh... nee.
    Pow is altijd een mooie reden om weer eens van de PO weg te zappen naar de BBC.

  • Artois Arnhem, zo 05 februari 2012 08:01 Reageer op Artois

    Artois

    Twee rechtse hondjes vechten om een been, niet zelden om de waarheid heen.

  • Reinaert de Vos, zo 05 februari 2012 17:21 in reactie op Artois Arnhem Reageer op Reinaert

    Reinaert

    :-))))

  • Michel Reiziger, zo 05 februari 2012 00:30 Reageer op Michel

    Michel

    Je moet Powned gewoon rechts laten liggen. Joop gaat toch ook niet schrijven over het gekijf van 2 miepjes op een of ander VMBO schoolplein. Dit 'nieuwsfeit' heeft het zelfde niveau.

  • Ginger Ted, za 04 februari 2012 23:20 Reageer op Ginger

    Ginger

    Ter rechter zijde mag gevloekt worden, links een kerk tegenwoordig, zelf allang behorend tot de gevestigde orde waar ze ooit tegen streed, verbaast zich daarover. Bij haar huizen de rebellen niet meer. Rebellen, ooit ook denigrerend nozems genoemd door de toen gevestigde orde, zitten tegenwoordig bij Powned en Geenstijl, en worden door het gevestigde links dat tegenwoordig, zeker niet op zodanige wijze, kritisch over "eigen" inmiddels zelf belanghebbenden zou willen en zelfs kunnen berichten, evenzeer geminacht als de nozems ooit door de rechtse oude orde.

  • El Che, zo 05 februari 2012 00:00 in reactie op Ginger Ted Reageer op El

    El

    Vroeger had je bij rechts ook al tuig zitten. Dat is niet iets van vandaag.

  • Ginger Ted, zo 05 februari 2012 00:21 in reactie op El Che Reageer op Ginger

    Ginger

    Haha. Die nozems werden door de gevestigde orde ook al tuig genoemd.

  • Han van der Horst, zo 05 februari 2012 09:22 in reactie op Ginger Ted Reageer op Han

    Han

    Powned bestaat uit kleinburgerlijke patjepeeërs. Die lui hebben met nozems niks te maken.

  • Heinz Brauswasser, zo 05 februari 2012 10:42 in reactie op Han van der Horst Reageer op Heinz

    Heinz

    Rutger Castricum ....... Han heeft de koffie al klaar staan.

  • Frank Lenssen, zo 05 februari 2012 11:46 in reactie op Han van der Horst Reageer op Frank

    Frank

    Helemaal mee eens, Han. Ik kan mij somtijds heel aardig vermeien met de modus operandi van GeenStijl en Powned, als die weer eens ten strijde trekken tegen het twijfelachtige onderwijsniveau in Nederland (men denke aan de affaire 'In Holland', en ook de klopjacht op Diederik Stapel en Roos Vonk. Want ik maak mij sterk dat opgemede 'media' (ik gebruik die term met veel schroomvalligheid) louter schooluitvallers en mensen met pretdiploma's (zoals vrijetijdskunde en horeca-sociologie) in dienst hebben. Dat zie je aan hun beroerde taalbeheersing, en hun onmacht om feiten van roddel en fictie te onderscheiden.

    Ze zullen derhalve zonder enige glorie afsterven. En hun mediakundige beschermheer, mr. dr. prof. ir. ds. mgr. Sjuul Paradijs, die komt uiteraard na zijn eigen verscheiden in het tegendeel van diens achternaam terecht. Zulks is mij net door een Tweet van God persoonlijk verzekerd.

    Wij leven in interessante tijden, dat wel.

  • Huub Philippens, zo 05 februari 2012 10:49 in reactie op Ginger Ted Reageer op Huub

    Huub

    Wel erg grove gelijkschakeling. Door een term op alles te plakken wordt niets meer helder.
    Onder degenen die afwijken heb je rebellen aan de ene kant en aan de andere onbeschofte schreeuwers.
    En nog steeds zullen bepaalde rebellen links zitten. Die kunnen kritische geluiden laten horen, maar zullen zich bijna nooit inlaten met brutale kreten. De onbeheerste provocateurs aan de andere kant noem je ook rebellen. Maar dat zijn ze dus niet. je komt ze vaak als anonieme reageerders tegen. uit die hoek komt Powned.
    Een voorbeeld zijn hun reportages over de krakers van het Shellgebouw in Amsterdam. De criminelen die daar gestolen hebben wat los en vast zat, worden vereenzelvigd met Occupy om zo de Telegraaflezer- en Powned-kijker te laten denken dat die kritiek op het kapitalisme afkomstig is van ongure elementen. Powned bestaat immers uit rechtse framers. Het zijn géén rebellen, maar ordetroepen in dienst van de gevestigd orde!

  • Ginger Ted, zo 05 februari 2012 12:04 in reactie op Huub Philippens Reageer op Ginger

    Ginger

    Hedendaagse linkse roergangers en de rechtse oude orde vinden ze brutaal, ongeleid, niet helder, oftewel niet beheersbaar, het prototype dus van de echte rebel. Fijn dat het even onderschreven wordt. Sommigen zien ze zonder enige twijfel, en dat was ook bij de vroegere rebellen zeker wel eens met grond, als marionetten van het tegenwoordig rechtse, en nu dus ook gevestigd linkse, toen vooral Sovjet-Russische en Nederlands oudsocialistische kwaad.

    Maar het blijkt dat dit kwaad, loose cannons als ze zijn, net als toen, waarvan sommigen toen meenden te kunnen profiteren, ook niet veilig voor ze zijn. Hoe meer reacties die het ontkennen, des te meer mijn gelijk bevestigd wordt.

  • Huub Philippens, zo 05 februari 2012 12:57 in reactie op Ginger Ted Reageer op Huub

    Huub

    Ben ik nou zo dom dat ik dit niet begrijp?
    Zelfs niet na drie keer nalezen.

  • Frank Lenssen, zo 05 februari 2012 13:18 in reactie op Huub Philippens Reageer op Frank

    Frank

    Huub -

    ik ook niet. Ons gewaardeerde medelid, dhr./mw. A.N. Randy, heeft kennelijk een slechte dag. Uit zijn post kan men niets (of juist misschien: álles) afleiden. Ik sluit niet uit dat Randy iets bedoelt, en wellicht is het juist een geniaal bericht.

    Bij God, en in Nederland, is alles mogelijk (Gerard Reve).

  • Ginger Ted, zo 05 februari 2012 13:27 in reactie op Huub Philippens Reageer op Ginger

    Ginger

    Vroeger waren de rebellen meestal ook onbeheersbaar, al werd een aantal van hen wel degelijk bij gelegenheid, in meer en mindere mate, en voor langere en kortere duur, gebruikt, en dus beheerst, door oudsocialisten, communisten, en vreemde machten uit het rode Oosten.

    Dat geldt voor de huidige rebellen, die dus in de media vooral bij Powned, en Geenstijl te vinden zijn, vast ook wel eens, maar net als bij de vroegere rebellen zijn ze in wezen, en in andere gevallen waar dat misschien niet altijd helemaal zo is, als bij die van vroeger die gepoogd door machten in de coulissen ook wel degelijk werden aangestuurd, uiteindelijk onbeheersbaar.

  • Marq Pas, za 04 februari 2012 23:15 Reageer op Marq

    Marq

    Helaas is de ruzie al net zo geloofwaardig als de betrokken media zelf.

  • Heinz Brauswasser, za 04 februari 2012 21:38 Reageer op Heinz

    Heinz

    Ik mis de twitter van Wilders.

  • Semolina Pilchard, za 04 februari 2012 20:12 Reageer op Semolina

    Semolina

    Powned, Telegraaf, Monique Weensie, ik vind ze allemaal uitermate interessant. Nee, natuurlijk niet. De werkwijze van dagblad De T. ken ik maar al te goed. Je krijgt een aanwijzing, bedenkt van te voren hoe het verhaal zou moeten zijn en je duwt de interviewkandidaat die richting op. Werkt hij niet mee, dan schaaf je dusdanig aan de citaten dat ze binnen het verhaal passen.

  • Dr. Strangelove, za 04 februari 2012 20:04 Reageer op Dr.

    Dr.

    "..Auteur van het Telegraaf-verhaal is journalist Bart Mos..."

    die zin wekt de suggestie dat er bij de Telegraaf journalisten werken, nogal misleidend.

  • Klaas Slager, zo 05 februari 2012 09:15 in reactie op Dr. Strangelove Reageer op Klaas

    Klaas

    Maar het is wel de grootste krant van Nederland, helaas.

  • Bart Zwolle, za 04 februari 2012 19:57 Reageer op Bart

    Bart

    "De geplaagde muziekuitgever sleept PowNews bovendien volgende week voor de rechter. Hij eist dat het programma de beschuldigingen aan zijn adres intrekt. Ook overweegt hij een forse schadeclaim in te dienen" staat er als slot bij het artikel van Bart Mos in de Telegraaf. Dat kan PowNed dus wel eens een paar duizend euro aan proceskosten en schadevergoeding gaan kosten. En wie draait er voor die kosten op? Iets wat ik me eerder ook al heb afgevraagd in een reactie op een artikel in Vrij Nederland:
    http://www.vn.nl/Archief/Media/Artikel-Media/Kan-PowNed-ook-ongefundeerd-en-nodeloos-kwetsen.htm

  • Kalmpjes aan graag, za 04 februari 2012 22:40 in reactie op Bart Zwolle Reageer op Kalmpjes

    Kalmpjes

    Ik heb niks op met de hele POW zooi, maar hier hebben ze wel degelijk een punt, als er 1 kliek in Nederland corrupt is is het wel de Buma-Stemra.
    Als je het hele gesprek beluisterd hoor je dat er zelfs niks aangedikt is in het stuk wat ze geplaatst hebben.

  • Bart Zwolle, zo 05 februari 2012 00:51 in reactie op Kalmpjes aan graag Reageer op Bart

    Bart

    Ik heb ook niks met het Bureau voor Muziek Auteursrechten (BUMA) dat de belangen zou moeten behartigen van componisten, tekstdichters enzovoort. Zoals zoveel van dergelijke publiekrechtelijke organisaties (waaronder bijvoorbeeld ook de omroep!) zijn het vooral de bestuurders en de managers die hier grof geld aan verdienen.
    Of de bestuurder van de BUMA laakbaar heeft gehandeld, zoals PowNed beweert, durf ik niet te zeggen. Hij heeft in ieder geval de schijn tegen. Maar in onze rechtstaat ook het recht zich te verdedigen (hoor en wederhoor).
    Dominique Weesie laat op Twitter weten dat hij het hilarisch vindt dat de corrupte Buma-bestuurder Jochem Gerrits PowNews voor de rechter sleept. Hij noemt de bestuurder dus corrupt en lijkt zeker van zijn zaak. Als Bart Mos het daarentegen op Twitter heeft over de "genaaide Buma man" reageert Weesie gepikeerd "zullen we dat oordeel overlaten aan de rechter?" Maar ja, Weesie pretendeert dan ook niet genuanceerd te zijn, doch verwacht dat wel van een gerespecteerd journalist.
    Laten we inderdaad het oordeel van de rechter maar afwachten. Ik ben zeer benieuwd.

  • Kitty In Nederland, za 04 februari 2012 19:31 Reageer op Kitty

    Kitty

    Een stukje journalistiek van hoog niveau.
    Dit is dus waar de lezers van de wakkere krant op zitten te wachten?
    Met zulke vrinden heb je geen vijanden meer nodig.
    Wordt vervolgd op GS?

  • El Che, za 04 februari 2012 18:22 Reageer op El

    El

    Rechts tegen rechts, rollebollend over de tweetstraat. Lachen.

  • Jan B, za 04 februari 2012 18:21 Reageer op Jan

    Jan

    Wat een zinloos bestaan moeten deze lui hebben.

  • Centurio Veritas, zo 05 februari 2012 17:56 in reactie op Jan B Reageer op Centurio

    Centurio

    En dat zegt iemand die 25uur per dag op joop.nl spendeert ;-)

  • mevr. Peper, zo 05 februari 2012 18:32 in reactie op Centurio Veritas Reageer op mevr.

    mevr.

    U kunt dat bewijzen??

  • Centurio Veritas, zo 05 februari 2012 19:53 in reactie op mevr. Peper Reageer op Centurio

    Centurio

    Toevallig wel ja. Het staat zwart op wit op deze site.

  • Meta Foor, za 04 februari 2012 18:20 Reageer op Meta

    Meta

    ik word niet meer warm of koud bij al die journalistieke ontdekkingen van linkse speurders die de meest onbenullige feiten opschrijven die maar enigszins zgn rechts een beetje zwart kunnen maken.

    boeien hoor ... echt boeien

  • Kitty In Nederland, zo 05 februari 2012 19:00 in reactie op Meta Foor Reageer op Kitty

    Kitty

    Wat heeft u toch met boeien?

  • Hassan Derbi, za 04 februari 2012 17:14 Reageer op Hassan

    Hassan

    Lekkere lui. Nimmer zal ik mijn geld bij de Telegraaf of Powned verdienen, al moest ik gras eten. Ik ga nog liever vuil ruimen.

  • kees kortekaas, za 04 februari 2012 17:41 in reactie op Hassan Derbi Reageer op kees

    kees

    wat is er mis met vuil ruimen?

  • Jan de Boer, za 04 februari 2012 18:13 in reactie op kees kortekaas Reageer op Jan

    Jan

    "wat is er mis met vuil ruimen?"

    Er is niks mis met vuil ruimen. Het is alleen smeriger werk dan voor de Telegraaf werken.

  • snert :, za 04 februari 2012 19:28 in reactie op Jan de Boer Reageer op snert

    snert

    Dat is nog maar de vraag. voor de telegraaf werken lijkt mij een smerig klusje

  • Hassan Derbi, zo 05 februari 2012 10:37 in reactie op kees kortekaas Reageer op Hassan

    Hassan

    Het is nogal vies werk, met veel stank en laag salaris en in vaak ook in de kou en je leert er vast helemaal niks. Niemand hoor je zeggen:" ik wil later vuilruimer worden" toch?
    Maar het is naar mijn mening nog altijd beter dan achter een comfortabel bureautje samen met mislukte, liegende, tendentieuse zichzelf journalisten noemende uitschot bij een krant die er genoegen in schept onwaarheden te lanceren over anderen.
    Bovendien lijkt de sfeer mij onder vuilruimers een stuk beter dan onder types als Weesie en Mos, Collega's die een dolk in je rug duwen zodra je andere kant op kijkt. Zo gemeen als dat ze te werk gaan bij Powned en de Telegraaf, zo gemeen zijn ze volgens mij ook in het echt. Snappie moppie?

  • Nico de Ligt, za 04 februari 2012 17:44 in reactie op Hassan Derbi Reageer op Nico

    Nico

    Lekkere lui. Nimmer zal ik mijn geld bij de Telegraaf of Powned verdienen, al moest ik gras eten. Ik ga nog liever vuil ruimen.

    Ik ook maar ik ben bang dat dit de tendens in Nederland word, kijk maar naar bepaalde “politici”.daar word ik helemaal onpasselijk van.

  • Joost van Stuijvenberg, za 04 februari 2012 17:07 Reageer op Joost

    Joost

    Ik kende de term 'bagagedragerjournalistiek' nog niet. Weer wat geleerd. Wat ik lees zijn twee schofterige rioolratten die nog veel schofteriger riooljournalistiek (= belediging voor het gilde der journalisten) toepassen in opdracht van een "krant" en een paar websites waar eigenlijk helemaal niemand aandacht aan zou moeten besteden. Het zure is alleen dat dat wel gebeurt, omdat er mensen zijn die van dat soort "nieuws" smullen. Zou iedereen zich te goed voelen om dergelijk ranzig materiaal tot zich te nemen, dan zouden beide heren op dit moment nuttiger bezigheden aan het uitvoeren zijn. WC's schoonmaken op Utrecht-Centraal of zo.

    Van dit soort types moet ik *kotsen*.

  • Nieuw!: Veldman, za 04 februari 2012 17:47 in reactie op Joost van Stuijvenberg Reageer op Nieuw!:

    Nieuw!:

    Als je daadwerkelijk zou weten hoeveel journalistiek bagger is .
    Wat is er aan de hand in Syrie?
    Weet jij het ?
    Nou de journalisten weten het wel - die gebruiken slechts 1 bron voor alle beweringen die gedaan worden .
    Op die basis heeft men Libie ook platgebombardeerd.

    De echte bagger staat in de Trouw, NRC en de Volkskrant .

    De Telegraaf neem je gewoon niet serieus dat is geen journalistiek maar een roddelblad.

  • Martin Quandt, zo 05 februari 2012 17:41 in reactie op Joost van Stuijvenberg Reageer op Martin

    Martin

    Och jee, dat moeten we niet willen inderdaad. Een journalistiek product afleveren wat mensen graag kijken. Daar zou het alleen maar leuk, toegankelijk en begrijpelijk van worden. Het idee alleen al. Gekkigheid!

    Dan krijg je websites die 'je maar beter niet kunt bezoeken'. Ik kijk met spanning uit naar uw lijstje van 'goede' en 'foute' media. Gelijk maar verbieden, of gaat dat u dan weer net iets te ver?

    Kleine kanttekening: u zegt misselijk te worden van 'dat soort rioolratten'. Dat heb ik nu dus ook...met mensen die elkaar op internet ongezien voor rotte vis uitmaken. U mag van geluk spreken dat de moderator(ers) vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel heeft staan.

  • Bijstandskoning van GeenStijl, za 04 februari 2012 17:06 Reageer op Bijstandskoning

    Bijstandskoning

    Ik kan echt niet wachten tot dat ordinaire Powned wordt verwijderd van de publieke omroep. Toch een bloody shame dat daar belastinggeld aan wordt verspild. Pulpzenders die hinderlijk volgen tot journalistiek verheffen zoeken het maar commercieel wat mij betreft. Weessie was toch al totaal ongeschikt als presentator, een zak aardappels heeft nog meer mimiek.

  • Nieuw!: Veldman, za 04 februari 2012 17:21 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Nieuw!:

    Nieuw!:

    heb je te danken aan neoliberaal Plasterk

  • kees kortekaas, za 04 februari 2012 17:39 in reactie op Nieuw!: Veldman Reageer op kees

    kees

    met een dergelijke opmerking maak je alleen jezelf belachelijk.

  • snert :, za 04 februari 2012 19:32 in reactie op kees kortekaas Reageer op snert

    snert

    Volgens mij is het de spijker op zijn kop.

  • Nieuw!: Veldman, za 04 februari 2012 19:56 in reactie op kees kortekaas Reageer op Nieuw!:

    Nieuw!:

    http://www.medianed.com/2009/04/14/plasterk-soepel-voor-powned-en-wakker-nederland/

  • het geweten, za 04 februari 2012 17:22 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op het

    het

    Nou ze laten wel zien dat de geldverspilling bij de overheid nog lang niet is afgelopen.
    En de misstanden bij de linkse politiek, niet te vergeten!
    En dat zie je nooit bij de NOS!!
    Nou jij weer.
    Next.

  • Zwarte Piet, za 04 februari 2012 22:53 in reactie op het geweten Reageer op Zwarte

    Zwarte

    Die overheid zorgt al jaren voor subsidie voor bedrijven door ze hun kosten te laten aftrekken voor belastingen. Laat ze dat lekker na belastingen doen. Net zoals elke burger dat moet. Over rechtse politiek gesproken. DAAR hoor je in de welke media dan nooit wat over. Kortom het is allemaal 1 pot nat en links of rechts is allemaal projectie. Ben blij dat ik niet stem!

  • Zwarte Piet, za 04 februari 2012 22:49 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Zwarte

    Zwarte

    Laat powned lekker bestaan aub. Wat ik veel erger vind zijn die domme politici die naar aanleiding van een pownews uitzending zichzelf compleet voor lul zetten met hun uitspraken.

  • Nieuw!: Veldman, za 04 februari 2012 16:21 Reageer op Nieuw!:

    Nieuw!:

    voormalig vrienden van de bezetters die elkaar voor rotte vis uitmaken

    wordt er niet warm of koud van

 

Reageren

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven