-
M.a.w.:dat we eigenlijk verstoken zijn van een onafhankelijke media,zo zij de kleuring van de achterban (kijkcijfers of Leden?)vertegenwoordigen zomede ook bepalend voor de aangeboden kwaliteit!
Nee, onafhankelijkis een weelde welk een comercieele zender zich niet kan veroorloven,gelijk het gevangen zit tussen wal en schip!
j.k.
-
"Ook de Amsterdamse krant Het Parool scoort goed voor wat betreft het percentage lezers dat links kiest."
Dat is dan wel een beetje kip-ei verhaal. Aangezien het logisch lijkt dat amsterdammers graag een amsterdamse krant lezen en ook wel bekend is dat amsterdam een tamelijk linksdenkende bevolking heeft, lijkt die uitkomst redelijk voorspelbaar ongeacht de politieke kleur van het paroool
-
Het gaat natuurlijk niet alleen om cijfers en percentages. Het gaat vooral om hoe de vragen gesteld worden, de zinnen geformuleerd worden en vooral, welke zaken er worden weggelaten.
http://www.binnenlandsbestuur.nl/home/all/opinie/blijvende-correctheid.722188.lynkx
Overigens wil ik wel benadrukken dat WNL dermate ruk is (met name kwijlende Eerdmans versus Wilders) dat ik dan nog liever kijk naar linkse goede journalistiek dan rechtse "geen-journalistiek".
-
Ik hou niet van knutselen en de Aldi, maar ben het voor de rest met het krantenartikel eens. Heb het helemaal gelezen.
Rechts voert de monden, en snoert de andere monden.
-
Of we hebben juist heel veel linkse media waardoor links Nederland heel gespreid kan kijken/luisteren/lezen?
-
Leuk dit :P
Zo te zien zijn de VVD-ers meer geïnteresseerd in de mening van de PvdA-ers dan andersom. Of die PvdA-ers durven er niet voor uit te komen dat ze Geenstijl bezoeken, dat kan natuurlijk ook nog.
Aan het zeer beperkte GL-profiel te zien was het panel niet al te groot.
Verder valt het me tegen dat die ene D'66-er die zeer matige show van Paul de Leeuw bekijkt.
-
Misschien handig voor de volgende Stemwijzer?
Ik lees de Trouw, Elsevier, Vrij Nederland, eet Japans en Italiaans, bezoek GeenStijl en Joop.nl, kijk amper Nederlandse TV maar wel anime DVD's en speelt veel computerspelllen.
Welke politieke partij moet ik stemmen Maurice?
-
[..Nederland kent amper linkse media..]
Dat is de kop van dit artikel.
Waar uit de cijfers blijkt dat?
Of laat ik het anders stellen,
Waaruit blijkt dat veel rechtste media is?
En op grond van welke kritera wordt er een onderscheid gemaakt tussen linkse ren rechtse media?
Is bv uitzending gemist een rechtste website?
-
He he eindelijk een leuk artikel dat ik nog niet had gelezen op nu.nl. Wel leuk om te zien dat rechts Nederland wel 'n media kent.
-
Nederland kent geen onafhankelijke media
En dat spreekt links niet zo aan.
Kranten worden gemaakt voor de aandeelhouders de TV ook (ja ook de publieke zenders die moesten ook meedoen aan de kijkcijferrace en hebben derhalve indirect ook hun onafhankelijkheid verkwanseld aan deze cultuur)
-
PVV: Leest De Telegraaf, Veronicagids, kijkt naar Uitgesproken WNL,
==================
Nou vind ik "leest" wat overtrokken.
Ik zou het houden bij "ze kijken naar de plaatjes".
-
Nou Yggy, Ik denk dat ze de koppen ook wel lezen, zoms. Die zijn lekker groot, dan kun je met je vinger makkelijk de regels volgen. Ook in de artikelen zelf houden ze rekening met de doelgroep door moeilijke buitenlandse plaatsnamen fonetisch te reproduceren ("Oeroezgan"), Het ligt in de lijn der verwachting dat de Telegraafredactie binnenkort proef gaat draaien met ver-bin-dings-streep-jes tus-sen de let-ter-gre-pen te plaat-sen.
-
Nou. die GRO-TE LET-TERS, zullen ook nauwelijks uitnodigen tot PRO-BE-REN te lezen. WEL-LICHT de grote BOR-STEN naast de letters op het PLAAT-JE. ;-)
-
Opvallend dat vrouwen gemiddeld meer populistisch gestemd hebben dan mannen. Stemverhouding mannen-vrouwen: PVV (11-13%), SP (8-12%) terwijl traditionele "vrouwenpartij" D66 (10-7%) er onder de vrouwen bekaaid van af komt. Had ik niet verwacht.
-
Mannen zijn rationeler... ;)
-
Joop Schouten, ma 07 maart 2011 16:26
in reactie op Fred doet geen beloftes die hij niet nakomt
Reageer op Joop
Mannen beperken zich tot rationaliteit.
; )
-
Henk-Jan Mielke, ma 07 maart 2011 16:39
in reactie op Fred doet geen beloftes die hij niet nakomt
Reageer op Henk-Jan
Dat gezever over vrouwenquota moet nu dan ook maar eens ophouden ;)
-
Joop Schouten, ma 07 maart 2011 16:49
in reactie op Fred doet geen beloftes die hij niet nakomt
Reageer op Joop
Opvallend dat VVD-ers grotendeels geïnteresseerd zijn in geld (Financieel Dagblad).
Daarnaast valt mij op dat veel VVD-ers Telegrof en NRC lezen.
Waarschijnlijk voornamelijk vanwege de financiële bijlages in de Telegrof en NRC.
Dit alles duidt op hun geldfixatie en hun veel voorkomend gebrek aan inlevingsvermogen.
-
U generaliseert nog makkelijker dan u Wilders verwijt.
-
Het ondersteunt feiten uit wetenschappelijk onderzoeken over geldfixatie.
...
De gevolgen zijn reeds bekend.
-
Noemt u dit peilinkje wetenschappelijk onderzoek?
-
Je leest slecht HJ. Ik schreef 'ondersteunt wetenschappelijke onderzoeken'.
Tip:
Gek met geld, over financiële psychologie:
Geld, we worden erdoor geobsedeerd en door verblind. Niets maakt zoveel indruk op ons brein als geld. Traditioneel houden economen zich bezig met geld, maar sinds enige tijd doen ook psychologen en gedragseconomen onderzoek naar de verleidingen en illusies van het ruilmiddel. Massapsycholoog Jaap van Ginneken inventariseerde de onderzoeken die te maken hebben met geld, beïnvloeding en communicatie en schreef er een overzichtsboek over, dat systematisch én onderhoudend moest zijn.Gek met geld beantwoordt aan beide doelstellingen. Het boek is systematisch ingedeeld vanuit het perspectief van de lezer. De hoofdstukken hebben titels als Geven en onbaatzuchtigheid, Gokken en kans berekenen, en Kopen en prijswaarneming. Gek met geld is gelardeerd met voorbeelden uit de economische actualiteit, maar ook met anekdotes uit bizarre experimenten. Van Ginneken laat overtuigend zien dat ons geldbrein scheef is. Zo overschatten we systematisch onze kansen op een prijs in de loterij, en doen we onszelf tekort wanneer we uit angst voor verlies te snel onze aandelen verkopen. Gek met geld, over financiële psychologie. Jaap van Ginneken. Business Contact, Amsterdam 2010. 221 pagina’s. € 19,90. ISBN 9789047003793
Er is zelf het bewijs uit de mond van Nick Leeson waar hij ruiterlijk toegeeft dat hebzucht hem triggerde om 'blind' door te gaan met zijn geldpraktijken.
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/6466/NOVA+College+Tour%3A+Nick+Leeson#
-
Nee, ú leest slecht, er stond toch duidelijk een vraagteken aan het einde van mijn zin.
-
Wat fijn voor je.
-
Dank u. Waaruit blijkt overigens de link tussen de politieke voorkeur en het positief inschatten van de kansen in de loterij? Die zie ik zo een twee drie niet zo snel.
-
Loterij is een ander verhaal HJ. Ik heb het over de invloed van geld op de geest en die van zogenaamde liberalen in het bijzonder.
-
Dat gebrek aan inlevingsvermogen is me nog niet helemaal duidelijk. Wellicht kunt u dat even *kuch* wetenschappelijk verklaren?
-
Joop Schouten, ma 07 maart 2011 18:16
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op Joop
Ik ben geen wetenschapper maar weet veel.
Zie mijn bovenstaand antwoord aan HJ.
-
Ik ben geen wetenschapper maar weet veel.
--------------------------------------------------------------
Daar heeft u vast wel bronnen bij :-)
-
Joop Schouten, ma 07 maart 2011 18:24
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op Joop
... Aanvulling:
Arjo Klamer: ,,Economen hebben het idee opgegeven dat de economische wetenschap iets kan bijdragen aan een betere wereld. Maar economie moet juist daar over gaan: richting geven aan ons leven en ons handelen.''
''Ik ga tegen het evangelie van het geld in. Mensen voelen zich stoer, want dat evangelie geeft richting. Als je dat preekt, kun je aflezen of je het goed doet of niet. Maar het is een vorm van geloof.''
''De afgelopen twintig, dertig jaar heeft dat geloof zich sterk ontwikkeld. De politiek wordt er door gedreven. Maar het moet om kwaliteit gaan. Belangrijk is de gelijkwaardigheid van mensen. Verliezen we die niet doordat de inkomens te ver uit elkaar komen te liggen? Belangrijk is de betrok- kenheid bij de democratie. Krij- gen we nu geen toeschouwersdemocratie? Ook bescheidenheid is belangrijk. Op dit moment lijken de driften gevierd te worden. Hebzucht is een van de grote on-deugden, maar nu lijkt het alsof hebzucht bewonderd mag wor- den.''
http://www.klamer.nl/docs/econoom2.pdf
-
Als u zegt "we moeten van religie" af dan ga ik met u mee.
Wat betreft economie, zolang er schaarste is zal er een economie zijn.
-
"Nederlanders die links stemmen hebben amper media waar ze zich en masse bij thuisvoelen " Wat een onzin. Neem de publieke omroep op Radio 1. Een paar namen:
Max van Weezel, John Jansen van Galen, Mieke van der Weij, Chris Kijne, Jan Mom.
Allemaal presentatoren waar de linkse stemmr zich prima bij thuis voelt
-
Je vergeet de beste in mijn ogen en dat is Clairy Polak, een echte klasbak!
-
Ik zou als SP'er klant zijn van de Aldi, fout dus.
Ik kom vanwege mijn socialistische denkbeelden juist speciaal niet bij winkels zoals Lidl en de Aldi omdat daar het personeel ernstig wordt uitgebuit.
Als socialist heb ik bij dat soort bedrijven niets te zoeken.
En met enig genoegen, als ik kijk wat ik lees en als ik lees wat ik kijk dan ben ik dus weer lekker bij geen enkele groep onder te brengen en dat is mooi.
Want ik wijk graag af.
-
Pas maar op als je afwijkt in een socialistische maatschappij. Wees blij dat je in Nederland leeft.
-
Tom Meijer, ma 07 maart 2011 13:08
in reactie op Frans Hotel
Reageer op Tom
"Pas maar op als je afwijkt in een socialistische maatschappij. Wees blij dat je in Nederland leeft."
Wat wil je hiermee eigenlijk beweren?
-
Wat zijn die VVDers opvallend veelzijdig zeg. Maar ook een minpunt: welke sukkel kijkt er nou naar Business Class met Harry Mens. Omhoog gevallen dorpsmakelaar met het IQ van een koikarper. Echt krommetenend slecht TV werk waar de commercie alle inhoudelijkheid overschaduwt. Ik denk het slechtste wat TV in Nederland te bieden heeft (ok, na dat fossiel van Uitgesproken VARA).
-
Als rechts het moet hebben van De Telegraaf,Harry Mens en WNL betreur ik rechts.Hopelijk krijgt rechts eens een fatsoenlijk medium.
-
, di 05 april 2011 09:02
in reactie op raymond van leeuwen
Reageer op
Nou ze hebben ook Powned nog. Maar of dat nou fatsoenlijk is.......
-
Wat een doodvermoeiende onzin, met een baard uit de tijd van Methusalem. Het socialisme in Nederland (en andere westerse landen) is al sinds jaar-en-dag democratisch en heeft niets te maken met ouderwets communisme elders, of met nationaal socialisme eertijds.
Links in Nederland verafschuwde en verafschuwt dergelijke regimes net zo als rechtse dictaturen. En dat veel meer dan rechts zich ooit tegen dat laatste heeft gekeerd, of tegen apartheid. Sterker nog, het huidige kabinooitniet-gedoogbende'tje ziet wel wat in dat laatste....
-
Democratisch? http://www.sp.nl/nav/organisatiestructuur_groot.png
-
Nog altijd beter van te voren bekend dan de "informele" rechtse mondelinge aanpak van "bek houwwe of jas pakken".
Voorts kan ik prima leven met enkele détails waar ik het niet mee eens ben, in tegenstelling tot met het verdorven maatschappijbeeld van het PVVCDA karakterloos egoïsme. Opportunisme zonder enige visie is een eufemisme voor de huidige kabinothing-gedoog-blamage.
-
Nog altijd beter van te voren bekend dan de "informele" rechtse mondelinge aanpak van "bek houwwe of jas pakken".
--------------------------------------------------
Kunt u iets specifieker zijn of is dat teveel gevraagd?
-
Uiteraard kan ik dat níet, doordat rechts ook niet specifieker is in z'n benadering die erop neerkomt dat gehoorzaamheid belangrijkst is.
Links biedt je de keuze van te voren, zodat je kunt kiezen. Rechts niet, dan weet je nooit waar je aan toe bent, behalve dat je gebonden bent aan dezelfde keuze als de "baas". Hoe principeloos, opportunistisch en onnavolgbaar die ook mag zijn.
-
Bij de VVD is het heel eenvoudig en democratisch: one man, one vote
-
anoa ., ma 07 maart 2011 13:08
in reactie op YggY ...
Reageer op anoa
Helemaal mee eens.
En dat wij in een sociaal land leven, wordt juist door acceptatie van het individu onderstreept.
-
anoa ., ma 07 maart 2011 13:41
in reactie op YggY ...
Reageer op anoa
Wat mij opvalt is dat PVV kiezers alles veel lezen maar als het van enig intellect nivo is, haken ze af.
Volgens mij is je stem uitbrengen in een parlementaire democratie iets wat je met je hoofd doet.
Schrijnend vond ik de dame met licht verstandelijke bepreking die, na het 'er niet uitkomen' met de kieslijst, met de pendel die ze altijd om de nek had, de keuze bepaalde. Veel ondrscheid is er niet met de gemiddelde PVV kiezer getuige dit onderzoek van De Hond.
Er zijn vast nuances die ik oversla, maar kunnen we geen kiesdrempel instellen?
Al wat dan rest zijn linkse intellectuelen die weten voor welke problemen, mogelijkheden en keuzes ons land staat.
Niet dit gepriegel aan de zorgvuldig opgebouwde samenleving waar wij, ondanks de malversaties omtrent behoorlijk bestuur van de afgelopen decennia, in volledige vrijheid van kunnen genieten.
Nogmaals, er zijn vast nuances die ik oversla, maar onze samenleving is niet dankzij politiek correct calvinisme geworden tot wat het nu is, maar ondanks.
P.S. zou D'66 niet C(hristen)D'66 moeten gaan heten?
-
"Al wat dan rest zijn linkse intellectuelen die weten voor welke problemen, mogelijkheden en keuzes ons land staat."
Har, har, har goede grap!
Als ik kijk op de universiteit is rechts / links ongeveer gelijkwaardig verdeeld. Hoewel de verschillen per instituut wel degelijk verschillen.
-
Ik doe vaak boodschappen bij de Lidl,maar zie daar alleen maar vrolijk en tevreden personeel.Ook is het verloop van personeel in deze winkel niet zo groot als in andere Supers waar ik ook kom.Het zal dus wel meevallen,denk ik.
-
Mooi dat de Volkskrant er nog wel redelijk vanaf lijkt te komen als "links" medium, nu alleen nog wat minder Nausicaa Marbe, ik begrijp niet goed wat die in een links-progressieve krant doet, en Martin Sommers is geen Jan-Joost Lindner. (Moest ik even kwijt).
-
Was me nog niet opgevallen: het CDA kijkt naar Voetbal International. Dat grenst aan zelfkastijding want Johan Derksen steekt niet onder stoelen of banken wat hij van het geloof vindt. Of zou het zijn dat de christendemocraat zich meer en meer vereenzelvigd met de vierde man?
-
Mij is niets gevraagd.
-
Terecht.
-
En de SGP-ers lezen OPzij ?
-
;-)
-
Interessant.
-
Geweldig, dat je aan dit soort dingen je tijd verdoet. Ik mis trouwens de voorkeuren van de niet-stemmers. :)
Even Maurice helpen: de niet-stemmers lezen geen kranten ,kijken alleen naar GTST, ONM, Shownieuws, Wegmisbruikers/Blik op de Weg en Nickelodeon. Ze zappen meteen naar een andere zender als iets op het beeld verschijnt dat 'naar actualiteit ruikt'.
-
"PVV: Leest Veronicagids"
De wekelijkse publicatie, opgedeeld in 300 afleveringen, van Tolstoj's 'Oorlog en Vrede' heeft Veronica geen windeieren gelegd.
-
Als ik de samenvatting zo eens doorneem, hebben linkse mensen best wel een beperkte scope. Met name Groen Links is nogal beperkt.
-
Piet de Geus, ma 07 maart 2011 08:50
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op Piet
"Met name Groen Links is nogal beperkt."
Kijk je na een nachtje slapen nog steeds naar de rubriek Allen? En had je werkelijk verwacht dat GL daar tot de grootste partijen? Dan was het een nogal a-select onderzoek geweest.
-
Met een goed klimaat hebben GroenLinksers niet verder veel nodig in het leven ;-)
-
Lucas Loech, ma 07 maart 2011 09:26
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op Lucas
Als je het dan nog eens goed doorneemt, zie je dat jouw 'linkse mensen' juist de meest brede scope hebben. ze kijken niet bovengemiddeld naar een zender. De aanhangers van een partij met de minste uitschieters (media waar ze bovengemiddeld veel gebruik van maken) hebben dus de meest brede scope.
-
Die snap ik niet. Doe eens even uitleggen?
-
YggY ..., ma 07 maart 2011 17:23
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op YggY
Doe eens even uitleggen?
===========
Die peuterspeelzaalgrap heeft u nu ook al diverse keren uitgehaald.
Probeer toch eens wat origineler te zijn.
-
Een GroenLinkser leeft zelf, in plaats van het leven te bekijken vanaf de TV.
Herman van Veen heeft daar eens een mooi lied over gezongen; http://www.lyricsfreak.com/h/herman+van+veen/zingende+doden_20356174.html
-
deze vind ik leuk:
"sp klant bij Aldi, heeft als hobby knutselen ,."
kijk dat zijn nog eens de echte spaarzame en inventieve ondernemers (knutselen) zonder profit,
het: help youre self and deal .
-
Geweldig, blijkbaar heeft een VVDer meer te doen in het leven.
Aldi is trouwens wel een hele foute winkel....
-
Opmerkelijke uitkomst: slechts 14% van de bezoekers van joop.nl stemt SP. Hoe komt die tsunami aan reacties uit die hoek dan tot stand? Is het het sektarische karakter of zijn er betaalde beeldvormers aan het werk?
-
De SPér heeft veel vrije tijd?
-
Johannes: nou maak je dezelfde fout als Wilders. Omdat jij afwijkt van de norm zouden de cijfers van de Hond niet goed zijn. Gek genoeg kunnen beiden correct zijn. Tegelijkertijd.
-
"VVD: Leest De Telegraaf, Financieel Dagblad, Elsevier, Linda, Beau Monde, Lekker, Quote, Playboy, Top Gear, Bezoekt Geen Stijl, lid van LinkedIn, kijkt naar BusinessClass, eet Japans, Argentijns, doet aan Golf, Poker, Schaatsen en Skieen."
Haha, klopt nagenoeg helemaal. Ik doe eventjes aanvullen:
Ik bezoek Joop, lees NRC en de Groene Amsterdammer, met daarnaast nog de broodnodige (zeker niet rechtse) literatuur.
-
- -, ma 07 maart 2011 09:07
in reactie op Inter Bella
Reageer op -
Inter schreef: "Ik lees NRC en de Groene Amsterdammer, met daarnaast nog de broodnodige (zeker niet rechtse) literatuur. "
U vergeet de Dikke Van Dale.
-
/SP: kijkt Uitgesproken Vara, klant bij Aldi, heeft als hobby knutselen,/
Huh,ik heb een linkedin account, lees playboy, skie, zeil, lees Elsevier, schaak en bridge, en haat knutselen.
Vermaak me graag op de schietbaan, en ga naar de schouwburg en klassieke concerten. Ik lees op Elsevier na geen enkele krant of opinieblad, omdat internet veel sneller is qua informatie, en een goed boek veel meer inhoud heeft.
Meneer de Hond, u stigmatiseert.
-
De redactie van Joop is nu eenmaal niet echt statistisch onderlegd.
Het belangrijkste at ik uit de cijfers haal, is dat de VVD het meest progressief is met betrekking tot de nieuwe media (20%). D66 en Groen Links blijken daarin uitgesproken conservatief te zijn.
Opvallend dat alle kolommen "allen" in alle gevallen gelijk zijn. Wat klopt hier niet?
-
Piet Knollema, ma 07 maart 2011 07:46
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op Piet
Hier leest een ieder ook weer in wat hij graag leest. Ook Gij!
De kronkel in uw zichtlijnen worden het beste getypeerd door het feit dat u conclusies van Onze Grote Peiler in de schoenen schuift van de redactie van deze site.
Wellicht is het een idee weer eens te beginnen met het leesplankje!
-
Neenee, ik schuif de geschreven interpretatie van de onderzoeksgegevens in de schoenen van de redactie. Probeer de volgende quote maar eens statistisch te onderbouwen:
"...Per grote partij een aantal opmerkelijk grote verschillen met het gemiddelde (10% of meer hoger dan de uitslag van de verkiezingen, dus naar verhouding is dat beduidend hoger)..."
Daar is inderdaad een leesplankje en een telraam voor nodig.
-
Piet Knollema, ma 07 maart 2011 13:42
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op Piet
Ik dacht dat je slecht kon lezen maar het is erger. Je manipuleert!
Het juiste citaat is:
In een toelichting schrijft Maurice de Hond:
Per grote partij een aantal opmerkelijk grote verschillen met het gemiddelde (10% of meer hoger dan de uitslag van de verkiezingen, dus naar verhouding is dat beduidend hoger):
Dus wie schreef die zin nou?
-
Als die tabellen gemanipuleerd zijn, dan zal die toelichting ook wel verzonnen zijn. Ik kan de toelichting in ieder geval nergens vinden.
-
Piet Knollema, ma 07 maart 2011 18:46
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op Piet
Zo lust ik er nog wel één!
-
Wijs mij de toelichting van De Hond eens aan dan?
-
Piet de Geus, ma 07 maart 2011 08:49
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op Piet
"Het belangrijkste at ik uit de cijfers haal, is dat de VVD het meest progressief is met betrekking tot de nieuwe media (20%)."
Je had beter een nachtje kunnen slapen voordat je reageerde. Die 20% slaat op het aantal VVD-stemmers in relatie tot het totaal. Logisch dat de stemmers van de grootste partij overal onder "Allen" het hoogste scoort.
-
Ik had eigenlijk gehoopt dat dat niet zou opvallen ;-) Een beetje een vreemd kolom.
Sowieso vind ik het helemaal niets als redactie gaan liggen knippen en plakken in de resultatentabellen van statistisch onderzoek. Vooral als ze dan ook nog verwijzen naar het oorspronkelijke onderzoeksmateriaal dat niet overeenstemt met wat we te zien krijgen.
Eigenlijk zijn de verschilplots veel boeiender om te beschouwen. Daaruit blijkt dat PvdA-ers bovengemiddelde Libelle-lezers zijn en dat D66-ers ver onder het gemiddelde score in de interesse in de nieuwe media. Daar evenaren ze de SGP en ChristenUnie. En SP-ers sporten te weinig.
-
Piet de Geus, ma 07 maart 2011 11:08
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op Piet
"dat D66-ers ver onder het gemiddelde score in de interesse in de nieuwe media"
Hoe kom je daarbij? D66'ers zijn 8% van "Allen" en bij de diverse nieuwe media scoren ze 10 of 11 procent (dus bovengemiddeld), joop.nl en hyves uitgezonderd. Ik zou daar toch andere conclusies uit trekken: hyves is voor kinderen en joop.nl wellicht te propagandistisch.
-
Tom Meijer, ma 07 maart 2011 13:15
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op Tom
"En SP-ers sporten te weinig."
Kan dat?
-
"Kan dat?"
[Werpt blik op Roemer]
Ja, dat kan.
-
, di 05 april 2011 09:04
in reactie op Piet de Geus
Reageer op
Hadden we het al eens gehad over Jankees de Jager, Teeven et al?
Niet zo oogklepperen, joh.
-
hr. arryo, ma 07 maart 2011 10:16
in reactie op Aert Willem d'Holbach
Reageer op hr.
-- Opvallend dat alle kolommen "allen" in alle gevallen gelijk zijn. Wat klopt hier niet? --
Kijk nog eens goed: het is dezelfde kolom. Behalve de herhaling van die eerste kolom is er niets dat niet klopt!
-
Paul Duran, ma 07 maart 2011 04:21
in reactie op Johannes Zeilstra
Reageer op Paul
"Lies, damn lies and statistics..."
http://bit.ly/iaiyQm
-
hr. arryo, ma 07 maart 2011 11:13
in reactie op Paul Duran
Reageer op hr.
Waarheden, halve waarheden en leugens?