20 september 11 20:42 Reageer (73) Media RSS

GeenStijl veroordeeld

Website volgens rechter schuldig aan veroorzaken 'psychische schade'

De website GeenStijl is door de rechter veroordeeld tot het betalen van een schadevergoeding van 10.000 euro aan een studente die door de website 'voor de lol'opzettelijk is venederd

Dat schrijft de NRC vandaag in de papieren editie van de krant. De uitspraak dateert al van augustus, maar is gisteren pas gepubliceerd. De studente had bij de website bezwaar gemaakt tegen een filmpje waarin zij te zien was, dat vergezeld ging van 'denigrerende en vernederende teksten'. Als reactie publiceerde GeenStijl de video met de tekst: 'Dan kun je het krijgen ook'. 

Kort na de affaire kreeg de studente een eetstoornis, waarvoor ze behandeld moest worden. De rechtbank achtte bewezen dat ze door de affaire psychische schade heeft opgelopen en dat de website had moeten weten dat haar eer en goede naam zouden worden aangetast.

GeenStijl verweerde zich door te stellen daat dit een kwestie is 'die men snel vergeet' en waar 'niet te zwaar aan wordt getild'. De rechtbank heeft dat verweer naar de prullenbak verwezen. 

Mis niets: Volg Joop op Twitter, vind Joop leuk op Facebook

Laatste Reacties (73) Reageer Reacties in wachtrij: 0

  • soet man, wo 21 september 2011 16:20 Reageer op soet

    soet

    Robert ik wil inhoudelijk reageren maar deze komen niet door de censuur. Ben al 2 dagen bezig te reageren. En dan ben ik niet een een geenstijl dingetje.

  • het geweten, za 24 september 2011 17:28 in reactie op soet man Reageer op het

    het

    Heb het zelfde problemo.

  • robert vd heide, wo 21 september 2011 13:06 Reageer op robert

    robert

    grappig te zien dat veel geen stijl aanhangers ,het onderwerp niet inhoudelijk bediscusieren
    maar een discussie starten over vrijheid van meningsuiting/nieuws

    lijkt hetzelfde te gaan als bij wilders grappen en cartoons

    een studente mag belachelijk worden gemaakt op geen stijl ,,maar kritiek op geen stijl of wilders wordt niet geduldt

    met 2 maten meten en totaal geen zelfrelativering ,kenmerkt deze club reaguurders

  • Bernie Whistler, wo 21 september 2011 08:47 Reageer op Bernie

    Bernie

    GeenStijl, het lijkt de Telegraaf wel. Die kunnen individuen ook zeer hinderlijk volgen en desgewenst tot de grond toe afbranden. Net zolang tot men huis, haard, partner of baan kwijt is.

    Wat zeg je? GeenStijl IS Telegraaf? Ahhh...dat verklaart meteen erg veel. De onderbuikversie voor puistenpubers die op school niet meer mochten pesten en nog wel op de redactie van GS terecht kunnen?

  • , wo 21 september 2011 08:38 Reageer op

    Geen stijl tilt nooit zwaar aan de ellende van anderen.
    Maken zich uitsluitend druk om hun eigen bagger.

  • Ton evertsen, di 20 september 2011 23:50 Reageer op Ton

    Ton

    nu heeft geen stijl zelf al gemeld over het vonnis, blijkbaar zijn ze langzaam bij de papieren media

  • Joop Schouten, di 20 september 2011 23:24 Reageer op Joop

    Joop

    Vernederen is ook een stijl.

    Hun naam deugd niet.

    ScheenStijl is beter

  • Marq Pas, di 20 september 2011 23:09 Reageer op Marq

    Marq

    Grappig, de meerderheid van de reacties hieronder komt van verveeld afgedropen GS-spijtoptanten die Joop nu frequenteren.

  • Optel Som, di 20 september 2011 23:15 in reactie op Marq Pas Reageer op Optel

    Optel

    Andersom gaat uw stelling ook op :)
    Waarom links, waarom rechts, waarom kiezen, hulde voor Joop en Geenstijl!

  • Marq Pas, di 20 september 2011 23:54 in reactie op Optel Som Reageer op Marq

    Marq

    "Andersom gaat uw stelling ook op :)"
    ---
    Helaas niet, want mocht u ooit het stadium bereiken een zinnige discussie te willen voeren over een Onderwerp (oei), zult u toch hier gaan posten.

    Tot dat moment is uw stelling voor uzelf misschien waar, maar u zult ook dat ongetwijfeld listig kunnen omdraaien. ;-)

  • Dennis Mollis, wo 21 september 2011 00:12 in reactie op Marq Pas Reageer op Dennis

    Dennis

    "Helaas niet, want mocht u ooit het stadium bereiken een zinnige discussie te willen voeren over een Onderwerp (oei), zult u toch hier gaan posten."

    Ik denk dat het voeren van een zinnige discussie aan deze optelsom niet besteed is daar hij een pijnlijk gebrek aan argumenten blijkt te hebben om zijn stellige overtuigingen te onderbouwen.

  • Ginger Ted, wo 21 september 2011 10:43 in reactie op Marq Pas Reageer op Ginger

    Ginger

    Onzin. Ook op Geenstijl wordt goed gediscussiëerd al zitten er ook dommen tussen net als hier. En echte vuilspuiters worden er weggejorist al gebeurt dat heel wat minder vaak dan hier en soms ook nog later.

    Als je een echt hoger staande discussiesite zoekt kun je beter naar DeJaap of naar Plein66 gaan.

  • Censuur Joop, wo 21 september 2011 13:48 in reactie op Ginger Ted Reageer op Censuur

    Censuur

    De Jaap... hogere discussies? * Proest*

  • Dennis Mollis, wo 21 september 2011 14:47 in reactie op Ginger Ted Reageer op Dennis

    Dennis

    "Als je een echt hoger staande discussiesite zoekt kun je beter naar DeJaap of naar Plein66 gaan."

    Leuk joh dan ga je toch lekker daar naartoe want die ellenlange buitengewoon warrige bijdrages hier vind ik vaak niet te pruimen.

  • , wo 21 september 2011 15:35 in reactie op Marq Pas Reageer op

    Mis.
    Wat hier tegen GS ageert is net een tandje, zeg maar rustig een aantal tandjes, beschaafder dan wat daar huis houdt.

  • Marq Pas, wo 21 september 2011 17:49 in reactie op Reageer op Marq

    Marq

    "Mis."
    ---
    Wat schreef ik dan?

  • NL 4NL, di 20 september 2011 21:57 Reageer op NL

    NL

    Dit is inderdaad oud nieuws, want GeenStijl heeft dit al een hele tijd geleden zelf op haar site geplaatst. Ging toch over die 'koninging' die zo ladderzat was?

  • Optel Som, di 20 september 2011 22:00 in reactie op NL 4NL Reageer op Optel

    Optel

    Inderdaad. Het is iedereen verboden om het woord 'majesteit' uit te spreken of in google in te typen :)

  • Michel Reiziger, di 20 september 2011 23:04 in reactie op NL 4NL Reageer op Michel

    Michel

    Dat dit oud nieuws is past dan weer in de traditie van GeenStijl, wat dan weer goed uitkomt bij dit artikel over GeenStijl....NEXT!

  • Victor van G, wo 21 september 2011 12:46 in reactie op NL 4NL Reageer op Victor

    Victor

    Dat klopt , die "koningin" had trouwens ton(nen) geeist van GS , maar niet gekregen.
    Overigens ben ik wel van de stelling : wie met vuur speelt ,. moet op de blaren zitten , dus eigen schuld.

  • Florian Lichti, di 20 september 2011 21:55 Reageer op Florian

    Florian

    'Optel Som' heeft wel gelijk: dit bericht is erg oud en nota bene GeenStijl zelf heeft hierover al bericht op 11 Augustus??

    Misschien aardig als de redactie -met wat hoor en wederhoor- zich hier in het vervolg wat eerder mee bezighoud?
    Of waren jullie in deze tijd net met vakantie? :-)

  • Hans Dekkers, di 20 september 2011 21:58 in reactie op Florian Lichti Reageer op Hans

    Hans

    Ik denk dat de redactie van Joop niet zo vaak GeenStijl leest, wat ik dan wel weer kan begrijpen :-)

  • Aert Willem d'Holbach, vr 23 september 2011 15:36 in reactie op Hans Dekkers Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Als dat zo is, dan zegt dat wat over de journalistieke kwaliteit.

  • Dennis Mollis, di 20 september 2011 23:06 in reactie op Florian Lichti Reageer op Dennis

    Dennis

    "Misschien aardig als de redactie -met wat hoor en wederhoor- zich hier in het vervolg wat eerder mee bezighoud?"

    Misschien kan jij eens met wat zinnigere bijdragen komen in plaats van het afschieten van een losse flodder hier en daar.

  • Centurio Veritas, wo 21 september 2011 00:54 in reactie op Dennis Mollis Reageer op Centurio

    Centurio

    Hoezo dat? Omdat zijn gelijk jou niet voordelig uitkomt? ;-)

  • Julian Haverkamp, wo 21 september 2011 07:52 in reactie op Centurio Veritas Reageer op Julian

    Julian

    touche!

  • daniella van den boomen, wo 21 september 2011 08:49 in reactie op Centurio Veritas Reageer op daniella

    daniella

    Ik neem aan dat Florian met "wat hoor en wederhoor" bedoeld dat Joop een discussie had moeten aangaan met 'GeenStijl' over deze kwestie toen het zich afspeelde.

    Discussie's aangaan met partijen die niet verder komen dan anderen schofferen in Zeldzaam Onbeschoft Bargoens heeft weinig zin en waarom zou je een site die zichzelf keer op keer aan de schandpaal nagelt (denk aan de GSM-affaire) de kans geven zich op Joop te nuanceren.
    Joop is er best voor te vinden om oppositionele publieke figuren de kans te geven op haar site hun standpunten inhoudelijk te nuanceren en te verdedigen. Mits die niet op de achtergrond alla GeenStijl een vijandelijk gezindte hetze voeren Tegen Joop.

    Ik hoor je al zeggen "maar op Joop wordt GeenStijl ook wel eens niet echt positief door de mangel gehaald" maar dit zijn vaak tegenreactie's op Geen-Stijl-loze ongenuanceerde vernederingen van complete groeperingen en persoonlijke aanvallen (Vrouwen zijn hun favoriete slachtoffers).

    Joop speelt in dit geval niet eens voor eigen rechter, maar maakt enkel melding van een feit dat Geenstijl is aangeklaagd wegens smaad en een veroordeling aan de broek heeft hangen om 10,000 Euro schadevergoeding te betalen aan een 'voor de lol' vernederd meisje.

    Maar deze beschaafde houding zal wel niet jouw en Florian's geliefde stijl zijn. Of juist wel omdat je de onbeschofdheid van GeenStijl ook (geheel of deels) ontvlucht bent.

  • Florian Lichti, wo 21 september 2011 11:02 in reactie op daniella van den boomen Reageer op Florian

    Florian

    Joop doet ook volop aan suggestieve en gekleurde journalistiek en is verre van onpartijdig. (dooddoener van de eeuw)

    --------Maar deze beschaafde houding zal wel niet jouw en Florian's geliefde stijl zijn. Of juist wel omdat je de onbeschofdheid van GeenStijl ook (geheel of deels) ontvlucht bent. --------

    Dit op de man/vrouw spelen wat jij doet vind ik anders ook niet getuigen van "een beschaafde houding".

    Verbeter de wereld en begin bij JEZELF!!!!!!!!!!!!!!

  • daniella van den boomen, wo 21 september 2011 14:25 in reactie op Florian Lichti Reageer op daniella

    daniella

    Verbeter je wereld en neem afstand van GeenStijl!!!

  • Aert Willem d'Holbach, vr 23 september 2011 17:42 in reactie op daniella van den boomen Reageer op Aert Willem

    Aert Willem

    Iemand valse dilemma's voorleggen getuigt nu ook niet bepaald van enige klasse.

  • daniella van den boomen, di 27 september 2011 10:34 in reactie op Aert Willem d'Holbach Reageer op daniella

    daniella

    Dank je voor het classificeren van deze (maar ook de vorigen) regering die ons valselijke keuzes voorlegt Aert : )

    Het is maar net voor wie wat een dilemma is. Heeft iets met grijze twijfelaars te maken of deze die juist niet twijfelen, mogelijk een tekort aan grijze cellen of juist voldoende verstand, onbeschaafdheid of juist een sociaal hart, egoisme vs altru-isme, gebrek aan inlevingsvermogen of wel in het bezit van empathisch vermogen, het streven naar meer geld en macht of juist tevredenheid over je reeds bereikte levensstandaard.../enz. Maak zelf maar af.

  • Leon Abels, wo 21 september 2011 10:15 in reactie op Florian Lichti Reageer op Leon

    Leon

    "Misschien aardig als de redactie -met wat hoor en wederhoor- zich hier in het vervolg wat eerder mee bezighoud?"

    Ik geef toe dat het de regel niet altijd in de media wordt toegepast, maar zowel Geenstijl, Joop.nl en de NRC hebben zich keurig gebaseerd op een officieel document, namelijk het vonnis in de betreffende rechtzaak. Geenstijl kreeg dat natuurlijk als partij direkt onder ogen en nu (staat duidelijk te lezen) is het vonnis pas openbaar voor andere media.

    Dus hoezo hoor en wederhoor? Het is berichtgeving over een gerechterlijk vonnis, niks meer en niks minder.

  • Bijstandskoning van GeenStijl, di 20 september 2011 21:46 Reageer op Bijstandskoning

    Bijstandskoning

    GeenStijl heeft haar glans toch echt wel verloren (nou ja glans, meer zoiets als de schittering van een rotjoch dat met zijn horloge zonlicht in je oog zit te schijnen). Ze zijn nu al een aantal keer juridisch met de grond gelijk gemaakt en de tijd dat ze overal mee weg dachten te kunnen komen lijkt voorbij. Geheheh :D

  • Optel Som, di 20 september 2011 21:53 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Optel

    Optel

    Glans verloren? Tja als je maandelijks bijna 2 miloen bezoekers aantrekt schijnt het zonnetje nog volop lijkt mij. Een magere boete van 10k voor een item dat minstens het tienvoudige aan inkomsten oplevert doet daar niet zoveel aan teniet. Joop is niet zoveel anders wat dat betreft. Nu alleen nog het aantal bezoekers nog ...

  • Reinaert de Vos, di 20 september 2011 22:02 in reactie op Optel Som Reageer op Reinaert

    Reinaert

    [Joop is niet zoveel anders wat dat betreft.]

    Dat moet je even uitleggen denk ik.

  • Censuur Joop, di 20 september 2011 22:39 in reactie op Reinaert de Vos Reageer op Censuur

    Censuur

    Ja, dat zei hij tegen mij ook al. De knul vervalt in herhalingen. Ik zit trouwens niet te wachten op een promotor van die site. Laat hij z'n kulpraatjes maar daar houden.

  • Optel Som, di 20 september 2011 22:45 in reactie op Censuur Joop Reageer op Optel

    Optel

    Ahum, knul? Geeft u eens wat inhoud... Ik heb reeds aangegeven beide sites te waarderen. Geen promotor van die site, maar van beide sites. En ja, ook Joop provoceert en heeft ongenuanceerde reaguurders. En zowel u als ik behoren tot deze door u geliefde groep van reaguuders :) slaap lekker!

  • Reinaert de Vos, wo 21 september 2011 09:48 in reactie op Optel Som Reageer op Reinaert

    Reinaert

    Maar rectificeren is niet het sterkste punt van GS. Iedereen is vogelvrij daar. Het is een goede zaak dat ze nu eindelijk eens een rechtszaak hebben verloren.

  • Centurio Veritas, wo 21 september 2011 00:56 in reactie op Censuur Joop Reageer op Centurio

    Centurio

    Wat doe je dan op discussiefora? Lastige plek he, de wereld. Zoveel mensen die jouw mening niet delen.

  • Censuur Joop, wo 21 september 2011 13:51 in reactie op Centurio Veritas Reageer op Censuur

    Censuur

    "Wat doe je dan op discussiefora? Lastige plek he, de wereld. Zoveel mensen die jouw mening niet delen. "

    Heb je het tegen mij? Of tegen je spiegelbeeld?

  • Zomaar een mening, di 20 september 2011 22:37 in reactie op Optel Som Reageer op Zomaar

    Zomaar

    Dus volgens jou is alles, maar dan ook alles geoorloofd om geld te verdienen?
    Waar leg je bij jou de meetlat (als die er al is)??

  • Censuur Joop, di 20 september 2011 22:46 in reactie op Optel Som Reageer op Censuur

    Censuur

    Twee miljoen bezoekers? Zijn dat nieuwe bezoekers of een handjevol steeds dezelfde terugkerende verveeljongeren? Dat maakt namelijk behoorlijk wat verschil, vind je ook niet?

  • Mees ., di 20 september 2011 23:03 in reactie op Optel Som Reageer op Mees

    Mees

    "Een magere boete van 10k voor een item dat minstens het tienvoudige aan inkomsten oplevert doet daar niet zoveel aan teniet"...schrijf je

    Wat als die vrouw zelfmoord had gepleegd?
    Voor een item wat minstens het tienvoudige aan inkomsten oplevert roep je dan ook nog eens

    Die hele attitude...en maar afgeven op anderen terwijl je hele houding totaal geen respect oproept alleen maar walging

  • Optel Som, di 20 september 2011 23:13 in reactie op Mees . Reageer op Optel

    Optel

    Verdiep u eens in het onderwerp. De beste mevrouw was bezopen en heeft zich misdragen, dit werd gefilmd en geplaatst op een unversiteits studenten website. Vervolgens publiceerde ook geenstijl het filmje en wilde dit niet meer weghalen. Thats it.

  • Kapitan Laipose, di 20 september 2011 23:52 in reactie op Optel Som Reageer op Kapitan

    Kapitan

    [Glans verloren? Tja als je maandelijks bijna 2 miloen bezoekers aantrekt schijnt het zonnetje nog volop lijkt mij. Een magere boete van 10k voor een item dat minstens het tienvoudige aan inkomsten oplevert doet daar niet zoveel aan teniet. Joop is niet zoveel anders wat dat betreft. Nu alleen nog het aantal bezoekers nog ...]

    Dus je vindt het prima dat een jonge vrouw publiekelijk wordt vernederd zolang de inkomsten maar het tienvoudige is van de boete die daar bij hoort.

    Joop is niet hetzelfde. Tenzij je mij kan aanwijzen waar JOOP een individu publiekelijk vernederd + kan aanwijzen waar JOOP een boete van 10K heeft gekregen.

  • Dennis Mollis, wo 21 september 2011 00:17 in reactie op Optel Som Reageer op Dennis

    Dennis

    "Nu alleen nog het aantal bezoekers nog ... "

    Bezoekers die factfree stellig hun mening lopen te verkondigen kunnen hier gemist worden als kiespijn.

  • Jan Jansen, di 20 september 2011 21:55 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Jan

    Ach GS is zo erg nog niet, hoewel de reactie van GS op deze uitspraak wel weer uitermate zielig is. Ik maak me meer zorgen om de reaguurders. Zag gisteren een filmpje op dumpert van een agent die een jongetje schopt, ik schrok echt van de meeste reacties daarop.

  • Ginger Ted, di 20 september 2011 22:36 in reactie op Jan Jansen Reageer op Ginger

    Ginger

    Ook hier worden wel eens misselijke grappen via cartoons en behoorlijk foute opinies (o.a. Kanits) geplaatst waar een hoop minstens zo foute Joop-reaguurders veel lol aan beleven. Maar kijk ook eens naar het filmpje op Geenstijl's zustersite Dumpert van van afgelopen week over een klein meisje en de reacties daarop van de meeste reaguurders. Kan dat filmpje hiet niet alsnog geplaatst worden zodat men ook eens het goede van elkaar overneemt ipv elkaar alleen maar de morele maat te nemen? De meesten hier komen nooit op deze sites en hebben het zeker gemist. Kom op redactie, laat zien dat het kan. Kijk en huil (wedden dat het gebeurt?):

    http://www.dumpert.nl/mediabase/1717361/c4698716/feel_good_filmpje.html

  • Optel Som, di 20 september 2011 22:51 in reactie op Ginger Ted Reageer op Optel

    Optel

    Hulde Ginger Ted! Ook ik zie beide sites als waardevol! Ook ik ben voorstander van het goede van elkaar overnemen. Dank voor het zorgvuldig toelichten van mijn standpunt dat Joop en Geenstijl noe zoveel van elkaar verschillen :)

  • Jan Jansen, di 20 september 2011 23:14 in reactie op Ginger Ted Reageer op Jan

    "Agent leert negert vliegen"
    Kudos: 77971

    "Feel good filmpje"
    Kudos: 1833

    Dat zegt voor mij genoeg.

  • Ginger Ted, wo 21 september 2011 00:40 in reactie op Jan Jansen Reageer op Ginger

    Ginger

    Dat jochie met z'n obscene scheldwoord had er van mij ook een gekregen, en sinds kort met de zegen van Diederik Samson. Ik heb er geen enkele moeite mee, integendeel. Dit gedrag is gevolg van gebrek aan opvoeding en het stellen van grenzen. Doen de ouders het niet dan graag de agent. En dus ook een kudo van mij. Bovendien is dat filmpje ook nog veel ouder en blijvend maatschappelijk relevant waardoor het steeds weer terugkeert, het filmpje met het meisje is gewoon heerlijk, en laat zien waar de medische wereld toe in staat is, maar minder interessant als nieuwsitem. Het nieuws dient vooral op te lossen zaken en misstanden onder de aandacht te brengen. Een goed-nieuwsshow is weinig journalistiek al is het zo af en toe wel prettig en inspirerend.

  • Jan Jansen, wo 21 september 2011 15:46 in reactie op Ginger Ted Reageer op Jan

    Dat had hij inderdaad niet moeten zeggen. Maar ik begrijp ook niet goed waarom de agent eerst het jochie op de grond gooit en als het huilende kind hem daarna uitscheldt ook nog een rotschop verkoopt. Het filmpje geeft daarvoor te weinig info. Van schoppen en slaan leer je alleen terugschoppen en slaan, net zoals dit kind het schelden waarschijnlijk ook van zijn ouders of vriendjes heeft geleerd. Praten en afspraken maken lijken me, net als bij de Rotterdamse hooligans, een betere oplossing.

  • Julian Haverkamp, wo 21 september 2011 10:53 in reactie op Jan Jansen Reageer op Julian

    Julian

    Artikel over Geert Wilders of de PVV 150+ Reacties

    Artikel over Hongersnood 10 Reacties.


    Zegt mij genoeg.

  • Wouter Boersen, di 20 september 2011 21:56 in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl Reageer op Wouter

    Wouter

    Mee eens...... heb ook het gevoel dat GeenStijl haar beste tijd wel gehad heeft.

    Het is net als met bijdehante pubers, eerst moet je er nog wel eens om lachen, maar op den duur gaan ze toch vervelen........

  • Ginger Ted, di 20 september 2011 21:38 Reageer op Ginger

    Ginger

    Ach een Ron Boszhardje dat overkomt de beste.

  • Optel Som, di 20 september 2011 21:25 Reageer op Optel

    Optel

    Dit is oud nieuws en onjuist weergegeven. Op 11 augustus heeft Geenstijl al in een post aangegeven 10k te moeten betalen als schadevergoeding voor het online plaatsen van een filmpje. Was Joop toen op vakantie?
    De geeiste psycische schade van meer dan 100.000 euro is juist niet toegewezen. De video waarin mevrouw over de schreef ging was overigens geheel aan haar eigen gedrag te wijten, maar dat terzijde.

  • Hein van Leeuwen, di 20 september 2011 21:35 in reactie op Optel Som Reageer op Hein

    Hein

    Leuk dat jij het beter weet dan de rechter....

  • Optel Som, di 20 september 2011 21:38 in reactie op Hein van Leeuwen Reageer op Optel

    Optel

    Ik zeg nergens het beter te weten. Ik geef de feiten weer en zeg dat het oud nieuws is. Het bericht klopt niet. Lees de uitspraak anders zelf even na... http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/08/geen_miljoenmiljard_schadevergoeding.html

  • Hans Dekkers, di 20 september 2011 21:52 in reactie op Optel Som Reageer op Hans

    Hans

    Eehm, GeenStijl als bron voor je bewering dat GeenStijl gelijk heeft? Niet heel geloofwaardig. En een verwijzing naar het vonnis is in de link niet te vinden, ook al suggereer je van wel.

  • Hein van Leeuwen, di 20 september 2011 22:27 in reactie op Optel Som Reageer op Hein

    Hein

    Ik reageer op jouw opmerking m.b.t. het gedrag van de klaagster, schadevergoedingen in Nederland zijn al beschamend laag. Maar een toegewezen schadevergoeding duid in in ieder geval op het gelijk van de klaagster. Jouw commentaar is dus onvoldoende onderbouwd.

  • Censuur Joop, di 20 september 2011 22:40 in reactie op Hein van Leeuwen Reageer op Censuur

    Censuur

    Dat zijn de reacties van aanhangers van geenstijl altijd. Die bazelen maar wat. En trots dat ze dan zijn... stoere kleuters.

  • Michiel Online, di 20 september 2011 21:54 in reactie op Optel Som Reageer op Michiel

    Michiel

    "De video waarin mevrouw over de schreef ging was overigens geheel aan haar eigen gedrag te wijten"

    maar niet de reactie van GeenStijl, gelukkig hebben we nog wel enige gedragsnormen in Nederland

  • Censuur Joop, di 20 september 2011 22:01 in reactie op Optel Som Reageer op Censuur

    Censuur

    Uit het artikel: "Dat schrijft de NRC in de papieren editie van de krant. De uitspraak dateert al van augustus, maar is gisteren pas gepubliceerd. En onjuist weergegeven? Van wie?

    Het is nu pas bekend gemaakt. Dat bluffertjessite met de grote bek er stoer al eerder over berichtte doet niets aan dit feit af. Wel leuk trouwens dat jij zo ingewijd bent op die pubertjessite.

    Deze mevrouw, die volgens jou de schuldige is en dus eigenlijk veroordeeld had moeten worden, is trouwens niet de enige op wie karaktermoord werd en wordt gepleegd.

    Wat mij betreft is die treitersite een ongeloofwaardig, zielig, leugenachtig en laffe site waar even ongeloofwaardige, zielige, leugenachtige en laffe snotneusje werken die willens en wetens erop uit is mensen kapot te maken. Daar mogen ze dan ook voor veroordeeld worden en liefst niet te mals. Een opvoedgesticht is nog een te lichte straf.

    En dan laat ik de 'reaguurders' er maar buiten. Die zijn het niet eens waard er een letter aan vuil te maken. Te dom en te debiel voor woorden.

    Je leest het goed; Ik heb een enorme hekel en afkeer van dat soort mensen.

  • Optel Som, di 20 september 2011 22:13 in reactie op Censuur Joop Reageer op Optel

    Optel

    Ach, ik vind zowel Geenstijl als ook Joop leuke en inspirerende sites!
    Ik denk dat dat komt doordat ze beiden uitdagen, scoops zoeken en kritisch zijn! En beide sites hebben de door u vermaledijde reaguurders. Daarom, Joop en Geenstijl lijken meer op elkaar dan u denkt :)

  • Censuur Joop, di 20 september 2011 22:35 in reactie op Optel Som Reageer op Censuur

    Censuur

    Ik weet nog een goed adres voor oogkleppen en roze brillen.

  • Hans Anders, wo 21 september 2011 02:02 in reactie op Optel Som Reageer op Hans

    Hans

    Er zit wel een belangrijk verschil tussen Joop en Geenstijl. Bij Joop zoeken ze scoops, bij Geenstijl vinden ze ze ook. Kan me geen enkel krantenartikel herinneren dat als nieuwsbron verwijst naar Joop.

  • Frank Van Zomeren, di 20 september 2011 22:35 in reactie op Censuur Joop Reageer op Frank

    Frank

    Opgelucht?

  • Censuur Joop, di 20 september 2011 22:39 in reactie op Frank Van Zomeren Reageer op Censuur

    Censuur

    Opgelucht? Heb ik een scheet gelaten dan?

  • Nihilist #1375, di 20 september 2011 22:57 in reactie op Censuur Joop Reageer op Nihilist

    Nihilist

    Op deze pagina alleen al zes.

  • Censuur Joop, wo 21 september 2011 00:44 in reactie op Nihilist #1375 Reageer op Censuur

    Censuur

    Dan mag ik hopen dat ze flink stinken!

  • Centurio Veritas, wo 21 september 2011 00:49 in reactie op Nihilist #1375 Reageer op Centurio

    Centurio

    :-)

  • Censuur Joop, wo 21 september 2011 13:49 in reactie op Centurio Veritas Reageer op Censuur

    Censuur

    Heb jij zelf nog wat te vertellen, of mag je alleen maar schaapachtig lachen?

  • Centurio Veritas, wo 21 september 2011 22:11 in reactie op Censuur Joop Reageer op Centurio

    Centurio

    Om jou alleen maar lachen, schat ;-)

 

Reageren

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven