-
Ik hoor zojuist dat ze wel "Met het oog op morgen" blijft doen. Dat doet me deugd.
-
Het valt me op dat Eva Jinek en ook andere jongere reporters of nieuwslezers aan het einde van de zin omlaag gaan, alsof ze ineens vergeten dat intonatie (net als ritme) belangrijk is als je iets voorleest of verslag doet.
Richting de punt van een zin gaat de zin bijna al-
tijd
om-
laag.
Alsof het onderwerp ineens te saai wordt om er nog verder over te praten.
Ik vind de rest (rust, houding) van de presentatie van Eva Jinek wel goed. Maar vanwege die slordige intonatie vind ik het niet zo jammer dat ze niet meer het NOS-journaal zal presenteren.
-
Te sexy voor de NOS...jammer.
-
Dat is een hele goede zaak dat ze over stapt naar Wakker Nederland.
Kan ze tenminste objectieve berichten geven i.p.v. linkse rommel over het volk gooien.
De nos heeft niet voor niets de o rood. ;-)
-
Rechts is nooit objectief, rechts heeft namelijk altijd een economische agenda, alles wat ze doen word in een grootbopek van winst en verlies bijgehouden, iets gewoon uit nabuurschap doen, of zelfs op eigen kosten zit er niet in.
Zelfs een klein Item in de grote Harry Mens Show kost zo leerden we laatst 15.000€...
-
Links is ook niet zo heel objectief hoor...
-
Rechts, links....dit is zooooo 20e eeuw. De eeuw van de grote ideologieen (communisme, nationaal socialisme, islam) met grote oorlogen om die ideologieen uit te breiden. De laatste stuiptrekking is de islam, en met de islam revolutie die nu plaats vindt is dat ook verleden tijd. Die eeuw is voorbij. Links en rechts zijn holle begrippen geworden en cross- over standpunten zijn nu de nieuwe norm. Neem de PVV: in sommige opzichten traditioneel links, sommige standpunten traditioneel rechts. Mensen gaan zich organiseren in mini platforms met een paar sandpunten.
-
De PVV is op geen enkel punt Links, dat waren slechts verkiezingsbeloften, maar die werden al binnen 18 uur opgegeven...
Dus dat is een non-valide argumentatie, Wilders roept steeds iets om die kiezers te paaien, maar als het dan op stemmen in de kamer aankomt stemt ie *voor* alle bezuinigingen, of het nu de sloop van de sociale werkplaatsen is of de HRA, uiteindelijk stemt hij telkens weer Haaks, op wat hij eerder riep.
Beroeps draaikont, dat is Wilders...
http://tinyurl.com/Hoe-gehoorzaam-is-Wilders
-
Jammer weer een talent weg, zijn we al jaren gewend aan spruitjes vrouwen bij het journaal, komt er een keer een aansprekend persoon bij het journaal, wordt ze weg gekocht!
-
En wat heb je voor haar betaald dan ?
-
heel veel succes eva
-
Een echte positieverbetering voor mevrouw deze carrièreswitch lijkt mij want bij WNL kan ze onder de bezielende leiding van Joost Eerdmans de fijne kneepjes van het journalistieke metier onder de knie krijgen die ze zich, vanwege het gebrek aan kwaliteit, bij het journaal nooit eigen zou kunnen maken.
Ik wens haar dan ook van harte succes toe met deze overstap.
-
Marq Pas, do 25 augustus 2011 11:20
in reactie op Dennis Mollis
Reageer op Marq
:-)
-
Ik vind Eva een lekker wijf en 1 v.d. weinige journalisten die aan objectieve verslaggeving doet.
-
Hoe meer zij op de tv komt hoe liever.
-
Nou Mark, lekker blijven lachen hoor is gezond, nog een playboy op je knieen heb je lekkere wijven op je schoot en op het scherm en wat die verder te vertellen heeft maakt niet uit, jij wordt er lekker warm van
-
**Beauty is only skin deep...**
-
Eindelijk begint de publieke omroep zich te ontdoen van de mollen van het mini-sterie van Censuur, het zou eens tijd worden, nu nog Twan Huys van de buis...
-
Ginger Ted, wo 24 augustus 2011 22:24
in reactie op Ernst Anepool
Reageer op Ginger
Als je zo iets leest is het opeens weer heel duidelijk hoe in linkse "democratieën" als de DDR e.a. de overheidsmedia zulke paranoia instituten waren die steeds weer "verraders" vonden waarvan men zich van zuiverde.
-
Wilde je beweren dat alle aanstellingen zuivere koffie waren?.
Sayanim herken je van mijlen, zij was er eentje van het zuiverste water.
Lever die Twan ook uit aan WNL, knap werk om de beste vragen nooit te stellen.
En geef ze P&W er cadeau bij.
-
Ginger Ted, do 25 augustus 2011 15:57
in reactie op Roelf Turksema
Reageer op Ginger
Sayanim dus een joodse agent? En je meent werkelijk dat je daarmee een frisser beeld van dit paranoïde denken schetst? Gloof me, je maakt de idiotie van dit soort denken daarmee alleen maar erger. Maar misschien had ik hier op Joop het McCarthyisme moeten noemen i.p.v. een vergelijking te trekken van de daarvoor minstens zo geschikte oud-communistische paranoia om de idiotie hiervan in het geval van Jinek aan te duiden.
-
De DDR was veeleer een construct a la Rutte en Opstelten nu aan het bouwen zijn, rechtser dan rechts, met iedereen die iedereen controleerde, en als je niet wilde klikken werd je uitkering afgepakt, *precies* hoe de sociale controleurs nu ook werken.
Mielke == Opstelten...
-
Wat is er mis met Twan Huys?
-
Hij is geen Journalist, hij stelt nooit kritische vragen, alleen maar leidende die het gesprek de van te voren afgesproken wendingen geven, zodat het propaganda ministerie tevreden is, wel eens een gesprek met Rutte of de Jager geobserveerd, ooit ook maar 1 vraag gezien over de snel oplopende staatsschuld sinds het aantreden, of een kritische vraag over het uitblijven van de WGA WIA en nu ook al de maandrealisaties gezien?
Want ook de maandrealisatie over Julie waar opnieuw een paar MILJARD aan staatsleningen zijn uitgeschreven door uitblijvende bezuinigingen door het *debacle* in de kaart verkoop, durft deze regering alleen nog in geheim achterkamertjes overleg prijs te geven, want transparant en openbaar is wel het laatste wat deze dictatuur van het grote geld wil zijn...
-
Geen Stijl wat Joop hier doet.
-
Dan moet je er wel heel blij mee zijn als fan van Bert Brusees
-
Wat een verademing hè om Sascha de Boer het nieuws te zien presenteren wat een vakvrouw!!
-
Jo Francis, wo 24 augustus 2011 11:07
in reactie op Cornelis Welsink
Reageer op Jo
Ik ben het helemaal met u eens. Sorry hoor maar bij deze vrouw mis ik persoonlijk gewoon die wat neutrale uitstraling al die andere NOS nieuwslezers allemaal hebben.
-
Mark Bosma, wo 24 augustus 2011 18:03
in reactie op Jo Francis
Reageer op Mark
Mag ik even lachen ... HAHAHAAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA
-
Wat ben JIJ naief
-
, za 27 augustus 2011 13:04
in reactie op Jo Francis
Reageer op
Zeg nou gewoon dat je de uitstraling mist.
Dan heb je het goed.
-
Volledig mee eens. Zij heeft een warme persoonlijkheid en een kundige uitstraling en dat mis ik totaal bij Eva Zwakker Neederland.
-
Die arme vrouw, het nieuwste speeltje van een top advocaat die al vaker vrouwen als commodity gebruikt heeft. Ik zie niet in waarom wij haar hier belachelijk moeten maken. Ze krijgt straks, als ze wat ouder word, nog genoeg ellende over zich heen. Dan gaat Ome Moskowitz ineens zijn connecties gebruiken om haar te ontslaan bij WNL en dergelijke.
Ik hoop voor haar dat het goed komt en dat ze gelukkig samen worden, maar gezien de historie van Moskowitz denk ik eerder dat ze nog veel pijn in haar leven gaat krijgen.
-
Dat deze vrouw met Bram samen is dat boeit mij niet, ik waardeerde haar voor haar journalistieke persoonlijkheid en is nog leuk om te zien ook, ik hoop dat zij met het oog op morgen bij de radio blijft presenteren want dat vind ik ook leuk, alleen zie je haar niet dat is waar, jammer dat zij naar de Telegraaf gaat want naar WNL kijk ik niet, de zender van Geert nee die kan mij niet bekoren, wens haar daar veel werkplezier en meer ervaring want dat zoekt zij, het ga je goed daar Eva!
-
Zo'n typisch Nederlands wijf.
Grote mond, bijdehand, feministische inslag waar het uit komt.
Ik heb het liever wat minder.
-
Gut, u ook al moeite met zoveel emancipatie?
-
Maartje van Weegen was als NOS-presentatrice getrouwd met Gerlach Cerfontaine de directeur van Schiphol en daar werd destijds ook kwaad over gesproken door even subjectieve als lafhartige media dat nu over Eva Jinek doen.
Oud-hoofdredacteur Hans Laroes heeft daarover later verklaard dat dit een zaak was waar hij met schaamte op terugkeek en toen vorig jaar Jinek op dezelfde wijze via gelijksoortige achterbakse verdachtmakingen in opspraak kwam was Laroes dan ook een van de eerste die daar schande van sprak. Het enige wat belangrijk was volgens Laroes was dat indien er zaken die met het werk van de partner te maken hadden gedaan moesten worden hierover van te voren afspraken gemaakt waren. Interviews bijvoorbeeld werden dan niet door deze presentatoren gedaan. Die afspraken waren met van Weegen gemaakt en Laroes wist dat dat bij Jinek evenzeer was gebeurd. en daarmee was de kous af. Beide dames waren voldoende professioneel aldus Laroes en iedereen die dit in twijfel trok pleegde smaad.
Jammer genoeg zijn de koene ridders in Nederland nog steeds dun gezaaid en zijn de kwaadsprekende slangen nog steeds niet de kop afgehakt met het zwaard van gerechtigheid. Dat zie je aan de kop van de slang van deze thread. En dan ook nog meesmuilend durven doen over de journalistieke kwaliteiten van WNL. Nou dan geeft Joop een mooi voorbeeld van hoe je journalistiek bedrijft. En dan menen dat je dan nog ooit een ander de maat mag nemen op dit vlak. Maar dat dat een farce zou zijn daar zijn al veel meer gronden voor. Afhakken die kop! En ik reken daarbij natuurlijk evenzeer op vrouwelijke ridders.
-
Maartje van Weegen is helemaal niet getrouwd met cerfontaine. Dat was Pia Dijkstra, die al sinds 2000 geen journaal meer presenteert. Cerfontaine werd in 1998 directeur van Schiphol. Jinek mocht juist wél het journaal presenteren (=voorlezen), maar geen interviewprogramma doen.
Wie een dikke mening heeft, moet zorgen dat z'n feiten kloppen, tedje!
-
Ginger Ted, di 23 augustus 2011 10:58
in reactie op Arendo Van Verviers
Reageer op Ginger
De enige interviews die ze niet mocht doen waren die met Cerfontaine zelf of zaken die de luchthaven Schiphol direct of indirect betroffen. Dijkstra was zeker niet slechts een nieuwsvoorlezeres zoals Jinek dat ook niet is. Ze was regisseuse, journaliste, presentatrice en is niet voor niets inmiddels zelf werkzaam in het parlement voor D66 en daarbij woordvoerder Volksgezondheid, Welzijn, Sport en Emancipatie. Wou je nou nog beweren dat dit alles ook maar iets afdoet van wat ik stel?
-
Saint Germain, di 23 augustus 2011 13:25
in reactie op Arendo Van Verviers
Reageer op Saint
Inderdaad Maartje had (heeft) een relatie met Joop Daalmeijer.
-
"Jammer genoeg zijn de koene ridders in Nederland nog steeds dun gezaaid en zijn de kwaadsprekende slangen nog steeds niet de kop afgehakt met het zwaard van gerechtigheid."
Dat is wel degelijk gebeurd. Er zijn alleen twee kwaadsprekende populistische slangenkoppen voor teruggekomen.
-
Kleine correctie: Het ging om Pia Dijkstra en niet Maartje van Weegen. Maar het verandert niets aan mijn punt.
-
Het is eigenlijk heel simpel. Eva Jinek is NIET omstreden vanwege wat haar vriendje doet. En Mariko Peters is WEL omstreden vanwege wat haar vriendje doet. Dat komt omdat Eva en haar vriendje rechts zijn en Mariko en haar vriendje links.
Links en rechts is toch niet hetzelfde? Of wel dan.
Onthou dat nou toch eens mensen. Dit geeft steeds zo'n geëmmer.
-
Piet de Geus, di 23 augustus 2011 09:01
in reactie op Hannes Minkema
Reageer op Piet
"Mariko Peters is WEL omstreden vanwege wat haar vriendje doet."
Beetje goedkoop. Peters is omstreden omdat ze op zijn minst de schijn van belangenverstrengeling niet wist te mijden.
-
" - Het is eigenlijk heel simpel.
Eva Jinek is NIET omstreden vanwege wat haar vriendje doet. En Mariko Peters is WEL omstreden vanwege wat haar vriendje doet. Dat komt omdat Eva en haar vriendje rechts zijn en Mariko en haar vriendje links. - "
Dit is een veel te simpele mannenreactie...
Eva Jinek profileert zich op een bepaalde manier..
het is díe wijze van profilering die bij sommige mensen weerstand oproept..
Dát maakt haar omstreden.. je houdt ervan of juist niet..
weinigen zullen neutraal kunnen kijken.
Of het correct is om je door gevoelens van aversie te laten leiden in reacties is een ander onderwerp.
-
Ik vind het een hele mooie presentatrice en zij doet met het oog op morgen ook erg leuk op de radio, dat zij valt voor Bram, dat is haar privezaak, vind het jammer dat zij bij WNL gaat werken want daar kijk ik niet naar, met de Telegraaf heb ik niks, zij wil haar horizon vergroten en een nieuwe stap maken die zij niet kon krijgen bij de NOS blijkbaar, had natuurlijk niet zoveel illusies als je zo dik bent met Bram dat je een hele linkse vrouw zou zijn, ik vind haar toch wel onafhankelijk en blijf haar wel waarderen maar zien zal ik haar niet veel meer want WNL, is not my peace of cake!!!!!!
-
http://www.youtube.com/watch?v=hf6-cP_1JwE&NR=1
-
Ik had de tekst boven dit artikel nog niet gelezen. Waarom kiezen jullie nu voor "Omstreden" en laten dit filmpje zien. Ik vind dat niet netjes en dat heeft zij niet verdiend. Niet zo zuur doen als iemand naar de concurrent gaat. Het is een prima vrouw.
-
Ira Hayes, di 23 augustus 2011 10:02
in reactie op Vincent Gerdsen
Reageer op Ira
Ik vind het ook erg laag en zuur, als ik zo de reacties onder dit artikel lees... Ze is geen knip voor de neus waard voor de meest linkse jopers , en het komt op mij over dat haar kwaliteiten als presentatrice daar weinig mee te maken hebben. Het feit dat ze naar een 'rechtsere' omroep gaat en haar vriendje Den Groote Duuvel heeft verdedigd des te meer. Jammer dit jongens.
-
Als ze jopen had gezegd ipv boobies was het waarschijnlijk wel prima geweest.
-
LOL!
-
Fraai stukje berichtgeving Joop! Wel melden dat er meer redenen zijn waarom Jinek omstreden zou zijn, maar vervolgens geen enkele verwijzing geven naar wat de andere redenen zouden moeten zijn.
(Eve = Eva overigens, misschien even corrigeren?)
-
Jammer. Ik had haar hoger ingeschaald.
De omroep van Telegraaf, de krant die mensen lezen om hun eigen vooroordeel bevestigd te zien. Ben benieuwd wat zij ervan maakt. Ik hoor het wel want ernaar kijken zal ik niet. Ik gun WN geen omhoogschietende cijfers.
-
ALtijd al gedacht dat ze graag inspeelde op onderbuikgevoelens. Ze past dus goed bij de roddelomroep WNL en bij maffiamaatje Moszkovicz.
-
Kristes, ik vind die Jelinek een eng wijf, altijd al gevonden en als ik dan vind dat ze bij Zwakker Nederland op haar plaats is haalt een debiel Wilders erbij.
-
Wat een gepassioneerde haat en nijd. En dat tegenover een vrouw wiens taak het alleen maar is om netjes nieuwsberichten van de autocue op te lezen.
Erg apart...
-
"Erg apart..."
Ik ben gelukkig geen rechtse eenheidsworst. Ik heb nog steeds een EIGEN mening en daar mag jij in meedelen.
-
Bedankt voor het delen van uw haatgevoelens met mij.
En? Lucht het op?
-
Gefeliciteerd Eva Jinek!!!
Ondanks de vele negatieve en vooral ook op vooroordeel gebaseerde reacties, wens ik u erg veel succes!!
Persoonlijk heb ik geen affiniteit met WNL, vooral vanwege de relatie met de Telegraaf die, mijn inziens, zich meer bezig houdt met stemmingmakerij dan objectieve journalistiek.
Journalistiek moet vooral neutraal zijn; het gaat om het verhaal dat moet worden gebracht vanwege de nieuwswaarde en niet om de politieke voorkeur van een hoofdredacteur; dat vertrouw ik u wel toe!!!
Ik hoop oprecht dat journalistieke neutraliteit u is gegund bij WNL....
-
Wat maakt het ons uit met wie Eve Jinek neukt? Dat doet ze toch niet op televisie? Ze sprak altijd keurig Nederlands en dat heb ik gewaardeerd. Alleen jammer dat haar accent in het Engels niet net zo beschaafd is.
-
Eva, waarom? WNL wil alleen je leuke snoetje exploiteren. Of maakt je dat niet uit en kom je toch op de juiste plek?
-
Op ieder potje past een dekseltje
-
Het leven is gevaarlijk.
-
Zo, opgeruimd staat netjes! Ze is daar waar ze altijd al heeft gehoord. Bij Zwakker Nederland.
-
Wat een animositeit... Waar heeft ze dat aan te danken?
Het was een goede nieuwslezer en in haar andere optredens deed ze het ook niet slecht.
-
Wilders, natuurlijk, zoals altijd.
-
Dus omdat u die blonde dame wel leuk vind moet ik haar ook leuk vinden. Tuurlijk.
Ik ken wel betere vrouwen die tevens veel beter presenteren en veel meer zichzelf zijn en minder een tuttebelletje. En dan zeg ik het nog netjes om u te pleizieren. Maar als u van dat soort vrouwen houdt... ik zal het u niet verbieden. U wilt mij vast ook niet mijn mening verbieden, nietwaar?
-
Jack D, di 23 augustus 2011 20:36
in reactie op Censuur Joop
Reageer op Jack
Zo, beetje jaloers misschien. Haha.
-
, wo 24 augustus 2011 16:09
in reactie op Jack D
Reageer op
Dat is de dooddoener waarmee mannekes ,die zich toch een beetje hebben laten inpakken door het plaatje, een commentaar afdoen.
Als ik nu zeg dat kerels hun jeweetwelletje achternasjouwen is dat zeker ook jalouzie?
Nou, ik geef het je hier zwart op wit.
Ik heb geen enkele, maar dan ook echt geen enkele reden de dame in kwestie te benijden.
On the contrary.
Ik zou niet graag met haar willen ruilen.
Ik moet er niet aan denken.
-
"Ik zou niet graag met haar willen ruilen."
Dat komt goed uit, want je zult beslist ook niet gevraagd worden. En in zo'n situatie kun je voor egobehoud maar het beste zeggen dat je niet wilt ook.
-
Ik ben homo...
-
Ach, de nos vind wel weer een ander talent. Er is overdag wel eens een presentatrice waarvan ik de naam niet weet maar waarvan ik vermoed dat ze van surinaamse afkomst is die het geweldig goed doet. Dus geen paniek. Het komt wel goed met de nos.
Maar het zou prettig zijn als iedereen eens ophield met de publieke omroep links te noemen. Want ze doen zo verschrikkelijk hun best om dat niet te zijn dat het eigenlijk niks meer is bij de publieke omroep.
Zo presenteer het nos journaal zich om zoveel mogelijk het niet links en niet rechts standpunt uit te dragen. Gevolg is een flauwe opsomming van alles niks. (Is links?)
Dat is het verschil met de commerciele. Daarvan kan ik alleen het rtl nieuws als enigzins meningvormend. Die proberen juist wél links én rechts te zijn. Waardsoor het nieuws vaak minder met angsthazerij gepresenteerd word dan bij de nos. Ik heb de laatste jaren meer sociale(onrechtvaardige) onderwerpen bij rtl nieuws langs zien komen dan bij het nos journaal.
Dat zal de politieke trend in nederland wel zijn. Links sluit zich op achter de defensieve streep en rechts zoekt de positieve weg naar voren.
Het is even doorbijten, maar over tien jaar is het weer omgedraaid. (Hoewel de vraag is of iemand dan nog wel weet wat links zijn is want daar schort het tegenwoordig wel erg aan. Zie de tweede alinea in deze reactie.)
-
Dat lijkt mij toch een risico voor het rechtse profiel van WNL. Eva Jinek is volgens mij niet iemand die zomaar journalistieke principes opgeeft. Dan wordt al snel "politiek correct".
-
Alleen Brammetje is omstreden. Eva een prima nieuwslezeres.
-
Waarom is Bram omstreden?
-
Zeer Voornaam, ma 22 augustus 2011 22:07
in reactie op Hein van Leeuwen
Reageer op Zeer
" Waarom is Bram omstreden? "
hahaha...
Omdat hij nog leeft zou ik zo zeggen, dat doen veel mensen die met zijn 'vriendjes' omgaan hem niet na.
Lijkt me een vreemd beroep, de gaatjes in de wet gebruiken om boeven vrij te krijgen waarvan iedereen weet dat ze fout zijn.
-
Tsja...kennelijk is het woord 'rechtstaat' aan u niet besteed....
-
Piet de Geus, ma 22 augustus 2011 22:08
in reactie op Hein van Leeuwen
Reageer op Piet
"Waarom is Bram omstreden?"
Omdat hij slechteriken verdedigt. Er zijn mensen die een advocaat daarop aanspreken. Doorgaans zijn dat overigens dezelfde mensen die na afloop van een toneelvoorstelling bij de artiestenuitgang de acteur opwachten die de bad guy speelde.
-
Haha! Hoe kom je erop? ;-)
-
Piet de Geus, wo 24 augustus 2011 12:37
in reactie op Centurio Veritas
Reageer op Piet
"Hoe kom je erop?"
Dat gebeurde vroeger echt.
-
" - Doorgaans zijn dat overigens dezelfde mensen die na afloop van een toneelvoorstelling bij de artiestenuitgang de acteur opwachten die de bad guy speelde. - "
Hahahahaha...
;•)
-
==
Mijn ervaring is dat mensen met roots in oostblok in algemeen stevig 'rechts' zijn, dus ik verwacht wel wat van Eva.
===
Bijna goed zal ik maar zeggen een mager vijfje !!
Wikipedia zegt:
Eva is geboren in Tulsa, Oklahoma en groeide op in Washington D.C. Haar Tsjechische ouders besloten echter naar Nederland te verhuizen toen ze elf werd, omdat ze graag wilden dat zij en haar broer, speelfilmproducer Jan Jinek, in Europa zouden opgroeien. In 1997 startte Jinek met de studie Amerikaanse geschiedenis aan de Universiteit Leiden. Zij werd in dat jaar ook lid van studentenvereniging ALSV Quintus.
==
Gewelig he
-
Waarom is Jinek 'omstreden'? Omdat ze een relatie heeft met Moszco, en die stond Wilders bij tijdens diens strafproces. Wat een argumentatie weer, joop-redactie.
-
Kan ik me bij aansluiten.
En let maar eens op: Eva Jinek is 1 van de enige nieuwslezers die zich zelden of nooit verspreekt.
Ach WNL, dan liggen over een tijdje de commerciëlen binnen handbereik (het echte geld!..)
-
, ma 22 augustus 2011 17:45
in reactie op Michel Reiziger
Reageer op
Is dat een criterium, dat iemand zich nooit verspreekt?
Mijn kassiere bij de Jumbo doet dat ook nooit, zich verspreken.
-
'Is dat een criterium, dat iemand zich nooit verspreekt?'
Bij een nieuwslezer(es)? Ja.
-
Mijn kassiere bij de Jumbo doet dat ook nooit, zich verspreken.
Erg sterk.
Bovendien zal ze bij Bram zeker niet met volle mond mogen spreken.
Nee dat meisje komt er wel.
-
Katz P: Ja, bij een nieuwslezeres wel ja, zeker als je echt blond bent en B O R S T E N hebt die niet van plastic zijn, dan wordt er namelijk nog eens extra de nadruk op gelegd dat je alles wel goed moet doen, anders had je net zo goed kassière bij de Jumbo kunnen worden.
-
, ma 22 augustus 2011 16:56
in reactie op GJ Huisman
Reageer op
U was even de activiteiten van brammie inzake de onderwereld van Amsterdam(nog steeds) vergeten??
-
Bullshit, is Jinek 'omstreden' vanwege wat haar vriend / partner doet? Dat soort guilty by association gelul is echt belachelijk.
En jij weet net zo goed als ik dat de term 'omstreden' is gekozen vanwege Moszcowitz' rol in het proces-Wilders. Als hij 'alleen maar' advocaat was van types als Desi Bouterse, zou de redactie hier niet eens een topic aan gewijd hebben.
-
, ma 22 augustus 2011 17:58
in reactie op GJ Huisman
Reageer op
Nee, die naam omstreden is er al veel langer.
Al een paar jaar eerder in een onderwereld maffiaproces.
-
die rechtse publieke omroep ook
-
Beetje jammer, dat boobies-filmpje.
-
Hoezo media links?
De Televaag is zich meer-en-meer aan het ontwikkelen tot het partijblad van de Grote leider/lijder GW.
Haar slaapmaatje is naast mafiavriendje, huilebalk, belastingontduiker tevens vurig fan van de Grote leider/lijder GW.
1+1=2.
Dit schept duidelijkheid. Als 'onafhankelijk' nieuwslezeres was ze niet meer om aan te zien.
-
Zo kennen we links weer. Zodra iemand verlaat het benauwde wereldje dan pak je hem of haar gelijk op persoonlijke punten. Omstreden en bloopers. Doen ze het op GS toch iets leuker door Jinek aan boze-oude-mannen-nieuws te koppelen.
-
Ik vond haar een prettige verschijning bij de NOS. Zeer vaakkundig deed zij het jouernaal. Zij heeft denk ik veel geleerd bij de NOS waar de Telegraaf omroep goed gebruik van kan maken. Ik denk dat WNL veel zal leren van haar. Het is goed dat mensen doorstromen en zij krijgt een mooie kans. Toch zie je dat mensen na verloop van tijd weer terugkeren. De NOS blijft gewoon kwalitatief gezien nummer 1 in Nederland. Ik kan mij wel voorstellen dat zij nu kiest voor een rechtse omroep, zij is zelf rechts dus ze zal haar ding kunnen gaan doen bij haar geestverwanten. Succes!
-
[Eve Jinek, de onder meer vanwege een liefdesrelatie met Bram Moszkowicz omstreden NOS presentatrice,]
Wist niet dat ze hierdoor als presentatrice omstreden was? Wel dat ze vanwege dus relatie niet langer geschikt werd geacht om presentatrice van Nieuwsuur te worden. Om welke reden is ze volgens Joop nog meer omstreden?
-
Is er op rechts nu sprake van een tjsechische tsunami?
Wilders even vragen!
-
Eva, gefiliciteerd met de deze keuze.
Eva gaat rechts Nederland in omroepland vertegenwoordigen.
Veel succes en nogmaals de oprechte felicitaties.
-
Citaten uit de Volkskrant.
1)Vorig jaar ketste de overgang van Jinek naar het programma Nieuwsuur nog af, vanwege haar relatie met advocaat Bram Moszcowicz.
2)Hoofdredacteur van de NOS, Marcel Gerlauff zegt op Twitter. 'Eva Jinek naar WNL, ik snap de keuze en wens haar alle succes! Maar voor de NOS echt heel erg jammer dat zo'n aanstormend talent vertrekt.'
Ja dit noemt men huichelarij.
NOS- de onafhankelijke publieke omroep !
-
"Omstreden".... Deze negatieve term wordt haar ook hier, direct onder de kop, zonder aanhalingstekens en dus blikken of blozen toegevoegd. En als je dan begrijpt waarom "men" dat vindt dan kan ik haar alleen maar gelijk geven dat ze vertrekt.
Zolang de linkse media zo met mensen omgaan verdienen ze ook een WNL, POW, en Geenstijl en hebben ze geen enkele grond om zich over de toon jegens hun door die omroepen te beklagen.
Maar de NOS, die dan vrij zou moeten zijn van linkse vooringenomenheid, bewijst dat ook de Hilversumse "objectieve" oude media dat niet zijn. Dat werd ze door rechtse media altijd al verweten en altijd door henzelf ontkend maar ze bewijzen het keer op keer zelf.
-
Gohy.....alsof de rechtse media die jij noem zo chique omgaan met mensen.......... Allemachtig. In dat licht is alles wat er wordt gezegd over Jinek nog poeslief!
Ik vind het overigens geen verlies voor de NOS. Ik begrijp niet waar men dat talentvolle vandaan haalt. Ik erger me altijd als ik haar het journaal zie doen. Ze spreekt slecht, is humorloos en koud. Geef mij maar Rob Trip. Dat is duidelijk een man met meer bewogenheid. Dat is prettig.
-
Nog los van de inhoud kijk ik sowieso liever naar Eva dan naar Joost Eerdmans of Harry Mens.
-
Prima besluit van Jinek. Kon er niets aan doen maar steeds wanneer de dame het nieuws mocht komen voorlezen ontkwam ik niet aan het beeld van Moszkowicz's wriemelende vingertjes. Ter rechterzijde natuurlijk.
Als beelddenker plaats ik Eva sowieso op stevig rechts en net als haar geliefde moet ze daar ook haar werk doen vind ik. Telegraaf, boulevardomroepen, whatever. We geven de NOS terug aan het volk, om er maar eens een stevige populistische kreet tegenaan te gooien :)
-
Gouden Ui, ma 22 augustus 2011 17:29
in reactie op Bernie Whistler
Reageer op Gouden
[We geven de NOS terug aan het volk]
Het linkse volk bedoelt u dan.
-
Het werd ook hoog tijd dat er weer wat blonde boobies tussen al die rancuneus raaskallende brildragers verschenen.
-
Niet dat ik nu acuut TV ga kijken, maar hulde voor Eva. Alleen al omdat ze die NOS-clique durft te verlaten.
-
Tom Meijer, ma 22 augustus 2011 15:16
in reactie op Semolina Pilchard
Reageer op Tom
"Alleen al omdat ze die NOS-clique durft te verlaten."
Ja! En hoe onthullend bij welke clique ze zich blijkbaar thuisvoelt!
-
, ma 22 augustus 2011 16:01
in reactie op Semolina Pilchard
Reageer op
Ja, vind ik ook.
Ik kan nu weer zonder zorg naar de NOS kijken.
-
'Ik kan nu weer zonder zorg naar de NOS kijken.'
Had u dan zorgen over Eva's verderfelijke invloed op het nieuws?
-
Ginger Ted, ma 22 augustus 2011 17:20
in reactie op Semolina Pilchard
Reageer op Ginger
Het zullen zijn eigen verderfelijke gedachten geweest zijn die hem hinderden. Ik zie hem zo zitten. Even het journaal kijken maar iedere keer als hij de knappe verschijning van Jinek daarbij ontwaarde stroomde alle bloed naar zijn lagere organen en uit zijn hersenen die daardoor nog slechts minimaal functioneerden. Als een konijn in het licht van de koplampen van een auto volledig verstard en niet in staat nog iets te doen laat staan het gebrachte nieuws te volgen. En dan achteraf beweren dat het niet kunnen samengaan van intellect en schoonheid de schuld van Jinek is. Ja, ja.
-
, ma 22 augustus 2011 19:06
in reactie op Ginger Ted
Reageer op
Wat grappig, Ginger
Ted.
HIJ is al van het begin af aan een ZIJ.
Geeft niks hoor.
Je had het kunnen weten maar we weten van bepaalde categoriën mensen dat ze bepaalde dingen gewoon niet willen weten.
-
"als hij de knappe verschijning van Jinek daarbij ontwaarde"
Ik snap dat je denkt met een male chauvinist pig te maken te hebben, maar het betreft een stikjaloerse seksegenote van Eva.
-
Ginger Ted, ma 22 augustus 2011 23:53
in reactie op Piet de Geus
Reageer op Ginger
Gniffel, was me inderdaad niet opgevallen. Maar de afkeer blijft iets van onderbuikgevoelens een andere verklaring heb ik niet. Hetzelfde geldt voor Katz, van der Helm, e.a.
-
"T was niks, 't is niks en 't zal ook nooit wat worden.
Dus ze is nu prima op haar plek.
-
Dit is wel erg kort door de bocht,bij veel mannen werd het oog gestreeld bij het kijken en luisteren naar het nieuws . En het is zeker geen dom blondje.
-
Naar WNL kijk of luister ik nooit.
Jammer Eva, dat ik je niet meer zal horen bij "Met het oog op morgen".
-
Mijn ervaring is dat mensen met roots in oostblok in algemeen stevig 'rechts' zijn, dus ik verwacht wel wat van Eva. Niet dat ik anti links ben, integendeel, maar ik verwacht van 'rechts' gewoon veel steviger principieel geluid als die wankers van een Harry Mens of Joost Eeerdmans. Meer PVV-geluid dus.
-
El Che, ma 22 augustus 2011 15:33
in reactie op Wim van Delft
Reageer op El
"Niet dat ik anti links ben"
Gezien u eerdere reacties was mij dit tot nu toe niet opgevallen!
Vooral met de nadruk op "niet".
-
Herman , ma 22 augustus 2011 16:54
in reactie op Wim van Delft
Reageer op Herman
Mijn ervaring is dat mensen met roots in oostblok in algemeen stevig 'rechts'.
Inderdaad dat is mijn ervaring ook bovendien zijn ze oraal ook niet op hun mondje gevallen.
-
"Niet dat ik anti links ben, integendeel, "
Ik had al zo'n vermoeden.
-
Het sfeertje bij het linkse omroepgebeuren zal haar wel te benauwend overkomen.
Het gelijk is aan haar kant, krijgt bij Wakker Nederland de kans om zich te manifesteren.
Tja, mensen komen tot inzicht en kunner er nu naar handelen en een heil bij een beter passende omroep te zoeken. Die er nu ook zijn,
Goede zaak voor WNL en uitgetaard voor de Nederlandse kijker die in meerderheid toch is uitgekeken op de links lijnende publieke omroep.
-
hahaha de n.o.s. links
je snapt er echt niks van
in nederland hebben we geen echt linkse omroep
al lang niet meer met zender coordinators en gehoorzame hoofdredacteuren die hun hoofd naar de staat laten hangen
en trouwens zo oud is de tv nog niet
gelukkig hebben we INTERNET
-
Moet je toch eens een keer naar Pauw en Witteman kijken, alleen dat werkt al verhelderend. Dan praat ik nog maar over een (1) programma.
De noodzaak van Powned en Wakker Nederland en Geen Stijl wordt met dit programma aangetoond.
Ook het bestaansrecht om het plaatje even compleet te maken.
-
heren van pauw en witteman proberen vooral niet links te zijn
dat is dus ook rechts
rechtse actualiteiten programmas proberen vooral wel rechts te zijn
internet dan maar
-
Isis Maät, ma 22 augustus 2011 16:24
in reactie op - drammer -
Reageer op Isis
"Goede zaak voor WNL en uitgetaard voor de Nederlandse kijker die in meerderheid toch is uitgekeken op de links lijnende publieke omroep"
-----------------------------
Huh??? Hoe zo links.
TROS: hoog gehalte Volendamterreur.
KRO: hoog gehalte emo-TV
NCRV: hoog gehalte emo-TV
EO: hoog gehalte emo-TV
Voor mensen die ook nog wel eens op andere niet-commerciële TV-programma's willen afstemmen valt er nog weinig te beleven.
Vandaar ook dat ik op het ogenblik meer naar de radio luister dan TV kijk.
-
"Voor mensen die ook nog wel eens op andere niet-commerciële TV-programma's willen afstemmen valt er nog weinig te beleven."
Bijzonder weinig, het niveau is bedroevend laag bij zowel de publieke als de commerciëlen. Alsof elke kijker een dwaas is. Ik voel me soms een voyeur als ik langs al die reality- en datingprogramma's zap. Wat heb ik met het leven van dat soort mensen te maken? En waarom willen dat soort mensen met hun hele hebbe en houwe openbaar te kijk staan? En in mijn ogen ook voor gek.
-
Is dit ook al een topic voor Joop. De komkommertijd is toch voorbij.
-
Ik wens Jinek toe dat haar collega's bij Wakker Nederland collegialer en fatsoenlijker met haar omgaan dan die van de NOS.
-
, ma 22 augustus 2011 14:35
Reageer op
Dus brammies barbie heeft via brammie een leuk baantje gekregen?
Mooi.
WNL staat niet ingeprogrammerd bij ons.
-
[Dat * vakvrouw* bestaat voornamelijk uit haar relatie met Brammetje.]
Vandaar ook dat ze al voordat ze een relatie was aan gegaan met Moszkowicz was gevraagd om Nieuwsuur te gaan presenteren? Zal iets met talent en hard werken te maken hebben. Of is het in uw wereldbeeld voor een vrouw alleen mogelijk om een goede baan te vinden als ze door een man in het zadel wordt geholpen.
Dat lijkt me voor u een wat al te bekrompen gedachtengang.
-
[WNL staat niet ingeprogrammerd bij ons. ]
Altijd al gedacht dat u eenzijdig word ingelicht, u duld geen ander geluid dan wat u kent.
-
Jammer, verspilling van talent.
-
, ma 22 augustus 2011 14:47
in reactie op YggY ...
Reageer op
LOL, Yggy, wat versta jij precies onder talent??
-
Ze is rustig en gedisciplineerd. Het is niet zo'n opgefokt onderdeurtje of type huiskamerolifant. Ze is prettig om naar te kijken maar ze is ook weer niet zo beeldschoon zodat het afleidt.
Ze presenteert zichzelf goed en presenteert goed dat wat ze moet presenteren en dat hoeft niet alleen het journaal te zijn.
Maar ja, toen kwam Bram Moskowicz en we weten allemaal dat de mensen die met Bram in aanraking komen plotseling ophouden mens te zijn en een geconditioneerde robot te worden.
Ik kijk verder nooit naar WNL want dat is net zo erg als de krant waaraan ze ontsproten zijn en Powned. Deze leeghoofden met hun zogenaamde rechtse geluid kunnen me gestolen worden.
Ik kom al teveel domheid in mijn leven tegen dus daar heb ik WNL, de Telegraaf of Powned niet voor nodig.
Maar goed, ik dwaal af, ik vind het verspilling van talent wat nog ontwikkeld had moeten worden dus nog niet ontwikkeld was, ik zal Eva Jinek dus niet echt missen omdat ze er nog niet echt was.
Voorlopig is ze een Bram-Yup geworden en geen televisie-persoonlijkheid.
-
------Ik kom al teveel domheid in mijn leven tegen dus daar heb ik WNL, de Telegraaf of Powned niet voor nodig.-------
Dat geloof ik best, er was laatst een onderzoek in dagblad trouw waaruit bleek dat laagopgeleide mensen zich enkel met laagopgeleide mensen bemoeien.
-
Dat had je YGGY niet moeten vragen, daar krijg je een compleet maar dan ook compleet dom antwoord op.
Geen touw aan vast te knopen. Probeer het maar, lukt niet.
-
, ma 22 augustus 2011 17:09
in reactie op - drammer -
Reageer op
Hoe weet jij dat nou.
Ik ken Yggy net iets beter dan jij ooit in de buurt zult komen van iemand te kennen of te begrijpen.
En bij Yggy is het de moeite waard hem te leren kennen.
Daar zit hem het verschil.
-
Een kinderhand is weer gauw gevuld.....
-
, ma 22 augustus 2011 17:57
in reactie op - drammer -
Reageer op
Dat kan.
Met jouw intelligentie wordt deze kinderhand in alle geval niet gevuld.
Geen schijn van een kans.
-
Verskoindene tutten kenne d'r naie status niet an.
Zuk 'n lillekert.
Kenne we d'r nou weer 's een gewòn moitje op de bois kroige?
Uk ben d'r mee an.
-
soet man, ma 22 augustus 2011 15:40
in reactie op Joop Schouten
Reageer op soet
zone skone ben de gij ook nie...
-
Ik kroige d'r vezelf altoid klofies in m'n kop as ik zuks anzie..
't Ken ok wat aars weze. Denk.
As je nog 'n 'n tip hait dut op te losse zou il 'r 'k bar bloit mee weze.
M'n macriotize zallefies doen 't niet zo best meer en raken op.
Klazien ut Zalk is te warskip bij de Here (...).
Miskien heb jai nog 'n adressie ?
: )
-
'Omstreden'? Hoezo?! Een vakvrouw is ze! Waar bestaat het 'omstreden' zijn uit? Haar relatie met Moszkowicz? Die is wellicht opmerkelijk, maar zeker niet omstreden.
-
, ma 22 augustus 2011 14:48
in reactie op Gerard Bakker
Reageer op
Dat * vakvrouw* bestaat voornamelijk uit haar relatie met Brammetje.
Maar blond he, dan worden mannen soms acuut blind.
-
"Dat * vakvrouw* bestaat voornamelijk uit haar relatie met Brammetje."
De ervaringsdeskundige spreekt. En dan is het natuurlijk nooit: het maffiamaatje bestaat voornamelijk uit zijn relatie met een blondine. Te ver van het bed.
-
, ma 22 augustus 2011 15:15
in reactie op Piet de Geus
Reageer op
Jonge, je bent nu wel erg ver van huis.
-
, ma 22 augustus 2011 15:26
in reactie op
Reageer op
Ik vermoed dat de Geus hierop aanspringt.
Blond, he'? Dan schakelen zich een aantal onderdelen in het brein spontaan uit.
Hoe noemt men een mevrouw die per saldo meer opleiding heeft dan haar echtgenoot?
Een omlaagneukertje??
Of is haar man een omhoogneukertje?
In dat geval adviseer ik Geusmans dat ook eens te proberen.
Dat werkt soms bijna 40 jaar uitstekend.
Maar ja, wat niet heeft kan niet, natuurlijk.
Maar vooralsnog ga ik er maar van uit dat brammelmans net even meer opleiding heeft dan blonde eefje.
-
"Maar vooralsnog ga ik er maar van uit dat brammelmans net even meer opleiding heeft dan blonde eefje."
Ach gut, het moet welhaast ondraaglijk zijn dat Jinek zich niet als stagiaire te grabbel moest gooien om de doodlopende weg van zogen en bij wijze van "carrière" mannie een beetje helpen in te slaan. Die verduivelde Eva schopt het zomaar op eigen houtje tot nieuwslezeres bij het Journaal en presentatrice van Het Oog. Dat moest niet mogen, op zo'n manier andere levens met terugwerkende kracht zinloos maken. Weet je wat? We noemen haar vakvrouw omdat ze iets met een advocaat is begonnen, dat dat chronologisch niet klopt dondert niet. En natuurlijk heeft die advocaat net iets meer opleiding dan die verduivelde blondine... ook al is ze universitair geschoold.
-
, ma 22 augustus 2011 17:13
in reactie op Piet de Geus
Reageer op
Je ontspoort Piet.
En dat weet je.
Geen beste beurt.
Ik begrijp niet direct waarom.
Maar ik kan er goed naar raden.
Gezien je omstandigheden en karakterstuctuur..............
De kwaaiigheid is belachelijk.
De conclusies ook.
Soit.
Het etiket is NU geplakt.
Op afstand.
Ach, gossie.
-
"Je ontspoort"
Wie is hier nu de afgunstige gek, die suggereert dat Eva Jinek alleen vakvrouw is omdat ze (nadat ze het Journaal en Het Oog al presenteerde) iets met een advocaat kreeg? Wie kletste er zo lekker fact free dat Bram wel hogeropgeleid zal zijn dan Eva? Wie noemde deze zelfstandige vrouw stikkend van jaloezie "brammies barbie"? Nou, vertel eens wie er ontspoort?
-
, ma 22 augustus 2011 17:22
in reactie op Piet de Geus
Reageer op
Nee, ze hoefde zich niet als stageaire te grabbel te gooien.
Niet als STAGEAIRE, nee.
waarvan akte.
En verder weet je ook niet waar je over praat.
Daarom
ben je ook zo als je bent.
Je bent een sneue man.
Héél héél sneu.
Mijn echtgenoot heeft er geen enkele moeite mee dat hij een beetje*omhooggeneukt*(JOUW terminologie, NIET de mijne) heeft.
En ik heb daar ook weinig last van, al bijna 40 jaar niet.
-
Wat een onzin, ze is slim, heeft een goede presentatie in de vingers en weet een hoop van politiek. Ik hoop dat ze niet vermalen gaat worden in de roep om rechtse TV.
-
Ze weet niet veel van de politiek, anders stelde ze wel concretere vragen, zoals een Tweebeke dat doet, die *luistert* ook goed naar de geintervieuwde en heeft dan gelijk nog een kritische vraag paraat.
Waar Jinek helaas maar al te vaak netjes van de telepromter opdreunt (wat erg vermoeiend werkt) wat ze voorgekauwd krijgt, uitermate vermoeiend al die aangezette overdreven be-klem-(een-)ton-ig-heid...
-
Waarom verbaast mij dat nou niets !
Wie met pek omgaat......
-
Tot dusver is WNL slap politiek correct geleuter met Joost Eerdmans. Links en rechts moeten elkaar aanvullen en ondersteunen, maar da's iets geheel anders dan huidige 'incestueuze' verhouding.
-
De kijkcijfers zullen wel omhoog gaan nu.
-
, ma 22 augustus 2011 14:46
in reactie op Reinaert de Vos
Reageer op
Van de NOS.??
Dikke kans op.
-
Je bent geen fan van Eva geloof ik? Te blond? Te Bram?
-
, ma 22 augustus 2011 16:59
in reactie op Reinaert de Vos
Reageer op
Ik ben even blond, en de haartjes zijn even lang.
Maar ze is me te bram.
Ik heb iets tegen bram, die niet alleen de onderwereld verdedigt, maar ook...............
Need I say more?
-
U hoeft niet meer te zeggen. U heeft al genoeg gezegd om uw bekrompen gedachtengangen bloot te leggen.
-
, ma 22 augustus 2011 19:42
in reactie op Jaap Breekpunt
Reageer op
Lachen met jou.
Jij weet waarover je praat!!
LOL.
-
Overschreeuw jezelf gewoon nog wat meer.
In plaats daar van zou je ook gewoon wat uitleg kunnen geven. Op welke manier heeft zij de term vakvrouw te danken aan haar relatie als ze ook al voor die relatie presentatrice was bij de NOS en gevraagd was om Nieuwsuur te presenteren?
Hoe kom je erbij dat ze een relatie met Moskowicz is aan gegaan vanwege zijn geld?
Volgens mij heb je niks vakinhoudelijks op Jinek en te merken en ben je maar wat stomzinnig aan het roepen.
-
Katz. Normaliter negeer ik jouw opmerkingen maar zo nu en dan wint nieuwsgierigheid het toch van de principes, dus zodoende klikte ik eens op je profiel.
Je begeleidende tekstje en laatste opmerkingen staan bol van emoties die je niet de baas bent. Frustratie, boosheid, afgunst, irritatie. Het zal heel zwaar voor je zijn, al zal je dat nooit erkennen. Het belemmert je om een normaal gesprek te voeren, als je het überhaupt al kon. Iedere reageerder die ook maar enigszins afwijkt van wat jij moreel aanvaardbaar vindt, moet het ontgelden. Daardoor draag je eigenlijk nooit iets bij tot de discussie maar ben je er alleen om te etteren.
Deze reactie zal vast niet geplaatst worden maar als de heren en dames van de redactie dat toch besluiten, laat deze dan ook eens zo sportief zijn jouw bijdragen eens te monitoren. Ik ben benieuwd.
-
Jack D, di 23 augustus 2011 20:53
in reactie op Centurio Veritas
Reageer op Jack
En er staat ook al weken dat ze wil gaan stoppen. Hopelijk heeft ze de daad bij het woord gevoegd.
-
Een rondje champagne voor joop.nl op de dag dat ze dat doet!
-
Piet de Geus, ma 22 augustus 2011 17:00
in reactie op Reinaert de Vos
Reageer op Piet
Te zelfstandig.
-
, ma 22 augustus 2011 17:30
in reactie op Piet de Geus
Reageer op
Zelfstandig?
Op zoek naat kapitaal, whereever it comes from?
-
Te mooi.
Haters gonna hate.
-
, ma 22 augustus 2011 14:06
Reageer op
Fijn.
Dan hoef ik dus niet meer naar dat pakket onnozel te kijken.
Dat scheelt weer.
-
Het zij gezegd !!! ;-))
-
Ginger Ted, ma 22 augustus 2011 15:33
in reactie op Hans van der Helm
Reageer op Ginger
Knap én intelligent... Van die combinatie heb je altijd alleen maar mogen dromen, en dus heb je het maar onbestaanbaar verklaard voor je anders gekwetste ijdelheid en t.b.v. je gemoedsrust. Of vindt je intelligente vrouwen sowieso bedreigend?
-
, ma 22 augustus 2011 17:00
in reactie op Ginger Ted
Reageer op
Is ze intelligent???
Waar blijkt dat uit?
Haar keuze voor brammetje?
Ja, die heeft geld zat, dus nee, dom is ze niet.
-
"Ja, die heeft geld zat, dus nee, dom is ze niet."
Beetje dom om je eigen normen op anderen te projecteren.
-
, wo 24 augustus 2011 18:36
in reactie op Piet de Geus
Reageer op
Hoezo de mijne?
Zijn het niet de jouwe??
-
, wo 24 augustus 2011 18:37
in reactie op Piet de Geus
Reageer op
Klopt.
Het is verwerpelijk wanneer een man een vrouw trouwt met genoeg geld om een huis te kopen.
Klopt.
Ik zal het mijn echtgenoot mededelen.
-
Ik kan je verzekeren dat iemand die bij het NOS Journaal presenteert niet dom is. Noem me anders een tegenvoorbeeld. Ze moeten in staat zijn allerlei politici, experts, maar ook gewone mensen overstuur en bedaard live te kunnen interviewen, en bij brekend nieuws daar direct professioneel op inspelen, en daarbij een voor ons onzichtbaar en onhoorbaar samenspel met de redactie voeren. Maar dat ze intelligent zal zijn dat wist je zelf ook wel.
-
, ma 22 augustus 2011 17:14
in reactie op Ginger Ted
Reageer op
Waarom zou Hans die bedreigend vinden?
Hij heeft er een.
En jij?
-
Nee brave borst, ik ben al 54 jaar met een zeer intelligente en geëmancipeerde vrouw getrouwd.
Bovendien zelf ook iets bijgeleerd en dat doe ik nog iedere dag.
Ik vraag me af of je dat ook doet.
Ik houd niet van blond en vind haar totaal niet knap en dat is maar goed ook, want als we allemaal zo dachten, zou ze een muurbloempje worden.
Ik heb bovendien ook niet op zo'n groot leeftijdsverschil en in die rij nummer 3 of 4.
Daar zit altijd iets anders achter.
Zo denk ik, simpel nietwaar.
-
Ginger Ted, di 23 augustus 2011 00:13
in reactie op Hans van der Helm
Reageer op Ginger
Ik heb in ieder geval de beschaving verworven niet iemand zo maar als onintelligent weg te zetten terwijl er gezien het werk waartoe ze uitgeselecteerd is alle reden is van het tegendeel overtuigd te zijn. Dat is het wat ik jou, Katz, e.a. hier zie doen en het zijn niets anders dan reacties vanuit de onderbuik. Dat er in al die dagen dat je hebt mogen leren deze vrij eenvoudige vorm van beschaafdheid nog aan ontbreekt bewijst dat je veel kan leren maar dat dat niet iedereen wijzer of een beter mens maakt.
-
Beste brave Ginger (ale)
==
Ik heb in ieder geval de beschaving verworven niet iemand zo maar als onintelligent weg te zetten terwijl er gezien het werk waartoe ze uitgeselecteerd is alle reden is van het tegendeel overtuigd te zijn. Dat is het wat ik jou, Katz, e.a. hier zie doen en het zijn niets anders dan reacties vanuit de onderbuik.
===
Ik heb meer beschaving in mijn linker pink, dan U in de onderbuik.
Ik zeg nergens dat ze onintelligent is maar daar heeft U het over.!!
Ik zeg alleen maar dat ik niet van blond houd en ik haar niet knap vind, maar ik oordeel of veroordeel haar niet op intelligentie.
Even proberen te lezen en niet direct de onderbuik, waar je over spreekt, laten mee bepalen wat je graag had willen lezen.
Zullen we dat afspreken??
-
Ginger Ted, di 23 augustus 2011 12:42
in reactie op Hans van der Helm
Reageer op Ginger
Katz: "Dan hoef ik dus niet meer naar dat pakket onnozel te kijken."
van der Helm daarop: "Het zij gezegd !!! ;-))"
Volgens mij een duidelijke blik van verstandhouding en blijk van instemming over de vermeende onnozele Jinek tussen jou en Katz. Maar ik zal volgens u wel te onnozel zijn om dat te mogen constateren. gelukkig ben ik wijs genoeg om daar iets anders uit te mogen constateren. Uw onbeschaafdheid wordt in overdaad slechts overtroffen door uw steeds weer opduikende borstklopperij.
-
"gelukkig ben ik wijs genoeg"
Denken iets te zijn is niet altijd wat het is.
-
Intelligentie toont zich direct in de gestelde vragen, niet in verworven afkomst, of opleiding.
Sterker nog de huidige opleidingen zorgen ervoor dat echt intelligente mensen het niet redden, want je moet uit je hoofd leren hoe het volgens de machthebbers zit, en iedere kritische onderzoekende geest krijgt al snel te horen dat ie de colleges teveel verstoord met zijn vragen...
-
Zo denk ik ook, Hans.
-
"Knap én intelligent..."
Daar kunnen meningen behoorlijk over verschillen. Er zijn knappere vrouwen en intelligentere, neem alleen maar de vrouw van Hans. Daar kan madam Eva niet tegenop.
-
Ginger Ted, wo 24 augustus 2011 04:14
in reactie op Censuur Joop
Reageer op Ginger
Hoe weet jij nu dat Hans z'n grietje intelligent is? En als ze het is zal ze Hans in deze zeker de les hebben gelezen over zijn faux pas inzake Jinek.
-
Ik was vergeten te vragen of je gember hiervoor nodig hebt om je frustraties weg te werken:
==
Gember wordt al generaties lang gebruikt omdat het libido door het gebruik ervan gestimuleerd zou worden.
==
Dit weet ik nog uit mijn tropen tijd (ben je nooit geweest natuurlijk), wellicht werkt Jinek wel als Gember (Ginger) voor je. ;-))) vandaar je opmerkingen, je wilt haar niet kwijt.
-
Ginger Ted, wo 24 augustus 2011 22:35
in reactie op Hans van der Helm
Reageer op Ginger
Hou toch op met jezelf steeds zo boven alle anderen te plaatsen met al je ervaringen. Die heb ik ook maar het belangrijkste is hoe je je rol daar zelf in hebt vorm gegeven en niet de bijbehorende geografie, hier, in de tropen, of op de Noordpool. Soms moet je je karakter ook gewoon driehoog achter tonen. Je kent mij niet en kan mij ook niet beoordelen. En die beoordeling hangt niet af van mijn politieke signatuur.
Behalve dat gember bijzonder lekker is, bijvoorbeeld met vanilleijs of in gemberkoek, zou je het personage Ginger Ted kunnen kennen van Somerset Maugham's The Vessel of Wrath en nog meer de film die daarvan gemaakt is The Beachcomber met Charles Laughton. Het speelt in Nederlands-Indië. De reden dat ik die naam voer is het verhaal over dit personage die dor zijn omgeving bevooroordeeld wordt als een onbeschaafd persoon en dat ondanks de schijn, waar hij zelf ook toe bijdraagt, niet echt blijkt te zijn. Het speelt in de tropen.
-
Ach Hans moet nog even leren dat in de echte wereld hij niet meer dan voetvolk is.
Prestaties kent hij niet en verbale agressie is zijn standaard wapen.
Just a nutter that is all.
-
, do 25 augustus 2011 11:45
in reactie op Fred doet geen beloftes die hij niet nakomt
Reageer op
Dus iemand die een 50-jarig werkzaam leven achter zich heeft is niet meer dan voetvolk?
Weet je wat, als ik jou was zou ik maar eens een beginnetje maken met werken.
Lijkt je dát wat?
Nee, hé?
-
Hans van der Helm, do 25 augustus 2011 14:09
in reactie op Fred doet geen beloftes die hij niet nakomt
Reageer op Hans
Ik had even geen tijd om op je in te spelen, want mijn dierbare echtgenote vecht voor haar leven en dan heb ik wel even wat anders te doen.
Maar dat terzijde, als je mij ziet als voetvolk, sta ik mij af te vragen hoe ik jou moet zien.
Ik heb tot mijn 75 ste gewerkt vanaf mijn 60 ste part time.
Was secretaris NATO en West Europese Unie zaken, griffier bij de krijgsraad voor de zeemacht in de Nederlandse Antillen, ver voor de oorlog geboren.
33 jaar in de Koninklijke marine gedien en vanaf mijn 50 ste voorlichter en fondsenwerver voor het Rode Kruis.
Daarbuiten bijna alle landen er wereld die aan zee liggen bezocht en ook wel daarbuiten.
Maatschappelijk iets terug gedaan:
Bestuurslid Nationale gehandicaptenraad;
Adviseur Landelijke ombudsteam stadsvernieuwing
idem Landelijk overleg huursders belangen
Bestuur Nederlandse huurdersvereniging
Bestuurslid Nederlandse Woonbond:
Voorzitter huurders vereniging
Secretaris vakbond en nog vele anderen
Overigens Allemaal PRO DEO.
Nu Jij !!!!
Ben niet vergeten dat mijn vader in de werkverschaffing moest werken en gewoon grondwerker was.
Heeft altijd hard en veel gewerkt om zijn gezin te onderhouden.
Ik heb armoede gekend en ben nu al vele jaren mantelzorger voor 24 uur per dag en de laatste dagen kom ik bijna niet aan slaap toe.
Maar als je van elkaar houdt heb je dat er voor over en is niets te veel.
Kijk nu weet je een beetje van ,mij, voetvolk, al zou het zo zijn, schaam ik me daar niet voor.
-
Ginger Ted, do 25 augustus 2011 16:13
in reactie op Hans van der Helm
Reageer op Ginger
Ik wens je veel sterkte. Dat van je vrouw wist ik niet. Het maakt me dan ook niet echt uit dat je mij volgens mij en vooral Jink enig onrecht aandeed in deze verder qua onderwerp niet zo belangrijke zaak. Ik hoop dat je begrijpt dat als ik het gevoel krijg dat iemand zonder echte aanleiding zo wordt afgeserveerd, ik het voor zo iemand opneem. Dat zie ik als een vorm van beschaving ook naar vermeende politieke tegenstanders toe. Iets waar Jinek zich m.i. ook niet schuldig heeft gemaakt in het uitvoeren van haar professie. Vooral Katz gaf daarvoor een niet onderbouwde verklaring van onnozelheid voor. Ik zag jou dat vrolijk beamen. Ik gun je vanaf nu alle vrolijkheid in de wereld. Maar zal je niet ontzien in discussie, daar je er vast net als ik, ook en juist bij tegenstand, enig plezier aan ontleent. Zolang men zich maar enigszins blijft realiseren waar het in het leven werkelijk om draait kan dat ook in beschaafdheid. Iets waar ik mijzelf wel degelijk eens aan moet herinneren. Niemand is perfect.
-
Ik zag jou dat vrolijk beamen.
===
Ik schreef "Het zij gezegd" als je nu eens eerst had uitgezocht wat dat betekend was veel voorkomen.
Het betekend niet dat ik het voluit beaam, maar dat ik het gelezen heb.
Verder ga ik niet en dat is allen.
Dat ik er niet tegen was is iets anders.
Als ik geschreven had: "Het zij zo" dan had ik het beaamd.
Enfin dat is voorbij en nu verder.
-
Ginger Ted, do 25 augustus 2011 22:47
in reactie op Hans van der Helm
Reageer op Ginger
OK, ik had mij op Katz dienen te richten. Daarin zat ik fout.
-
, do 25 augustus 2011 12:13
in reactie op Ginger Ted
Reageer op
Ach Gember is alleen nuttig in geval van dreigende zeeziekte.
Voor de rest verhoogt het de bloeddruk iets te veel.
-
, wo 24 augustus 2011 16:00
in reactie op Censuur Joop
Reageer op
Zo is dat, Fatima.
Hans mag zich, en dat doet hij gelukkig dan ook, gelukkig prijzen met zijn vrouw.
-
Ze heeft het over een "innerlijke moraal" in die blooper. Die heb je dus niet als je naar de Telegraaf overstapt ;-)
-
soet man, ma 22 augustus 2011 14:13
in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl
Reageer op soet
Dat zou je ook kunnen zeggen over iemand die bij de partij krant van de PVDA/GroenLinks werkt.(Volkskrant.. voor het volk dom te houden met linkse retoriek)
-
==
(Volkskrant.. voor het volk dom te houden met linkse retoriek)
===
Het is, met rouw en Parool de enige die overgebleven zijn uit de oorlog.
Overigens is de VK een katholieke krant van huis uit dus KVP (CDA)
Maar..... wat is linkse retoriek ??? ik snap daar helemaal niet van maar ik ben ook al wat ouder dan de meeste niet nadenkende jongeling.
-
Ginger Ted, di 23 augustus 2011 00:06
in reactie op Hans van der Helm
Reageer op Ginger
O, ja? Wat dacht je van de NRC die gefuseerd met het Handelsblad op die wijze beide nog steeds bestaan? En al is hij zeker niet meer dezelfde, maar voor welke krant geldt dat wel, en bestaat hij slechts digitaal, is er ook nog het Vrije Volk:
http://www.hetvrijevolk.com/
Of ben je meer van De Waarheid waarvoor hetzelfde geldt:
http://www.dewaarheid.nu/
-
"En al is hij zeker niet meer dezelfde, maar voor welke krant geldt dat wel, en bestaat hij slechts digitaal, is er ook nog het Vrije Volk"
Er is geen enkele relatie tussen die krant en het volk dat die domeinnaam uitbuit. Maar ongetwijfeld wist je dat wel.
-
Dat was Pia Dijkstra...
-
Tom Meijer, ma 22 augustus 2011 15:21
in reactie op soet man
Reageer op Tom
"Dat zou je ook kunnen zeggen over iemand die bij de partij krant van de PVDA/GroenLinks werkt.(Volkskrant.. voor het volk dom te houden met linkse retoriek)"
Tja, het superieure inzicht van de Telegraaf(lezer) is niet ieder gegeven
-
De Volkskrant behoort al weer geruime tijd tot de Telegraaf kliek, dat zie je direct als je die krant openslaat, vol chocolade letters....
-
het geweten, za 27 augustus 2011 17:01
in reactie op Ernst Anepool
Reageer op het
Is altijd weer smullen.
;-)