-
Stop met negatieve opmerkingen, gun eenieder zijn en haar geluk.
Hou dit verder privé.
-
Tis wel in trek he bij het CDA he :) Na Jack nu Bleeker:) het wachten is op Verhagen :)
-
drs Zen, zo 15 januari 2012 18:42
in reactie op Rene Janssen
Reageer op drs
Had Bleker balle in ze buik :-)
http://www.youtube.com/watch?v=hkeH1Dt-hI4&feature=related
-
, vr 13 januari 2012 20:17
Reageer op
Nou, laat ze maar even.
Die paar jaar (of maanden) dat het hem nog lukt moeten ze er maar van genieten, dacht ik.
-
De frustratie druipt er weer vanaf. Jaloers dat zij kennelijk wel voor elkaar krijgt wat jou al decennia niet meer lukt?
-
, ma 16 januari 2012 13:04
in reactie op Piet de Geus
Reageer op
Scroll even naar beneden, frustratio mundis.
-
het lijkt je nogal te interesseren je heb nog nooit zoveel reacties geplaatst bij een bericht ervaringsdeskundige op het gebied jonge vrouw ,oude man???
-
, ma 16 januari 2012 08:23
in reactie op Hein Eken .
Reageer op
Het valt me op dat er , ik denk met name in de slaapsteden in de randstad, heel wat onappetijtelijke oude kereltjes zijn die zich op hun pc-stoeltjes zitten te benatten bij de gedachte dat deze, eveneens erg onsmakelijke oude baas een 26 -jarige naar zijn hol heeft weten te slepen.
De (o.a.) afgunst druipt er van af.
Van mij mag ze, maar merkwaardigerwijze zijn het juist de ietwat onsmakelijke baasjes die iets tegen *opneuken* hebben die dit dan toch wel weer erg inspirerend vinden.
-
piet de geus lijkt me inderdaad ook wel zo'n type: oud mannetje,vlotte babbel,kennis van zaken en wat te besteden.;)))))))
-
, di 17 januari 2012 09:48
in reactie op Hein Eken .
Reageer op
Wat een kwaliteiten dicht je de man toe.(Let op het woord *dicht*)
En wat onaardig dat je hem als exponent van mijn observaties ziet........ik zeg maar zo: Wie de schoen past.........;)
-
ik heb wat dat betreft nog een kindermaatje,maar mijn reactie was van een halve zool.
-
Laat ze nou. Hij is 56, zij 26 maar met overgewicht. Ze passen bij elkaar.
-
, vr 13 januari 2012 16:02
in reactie op Henk Verwoerd
Reageer op
Kuch , hij is 58.
Maar dat doet eigenlijk weinig meer ter zake.
Gerontofiel is gerontofiel.
-
Dit prille geluk ga je toch niet verstoren.
https://p.twimg.com/Ai_7AQDCEAAvKJ_.jpg
-
GJ Huisman, vr 13 januari 2012 13:23
in reactie op Herman
Reageer op GJ
En bedankt hè! What has been seen cannot be unseen...
-
, vr 13 januari 2012 16:46
in reactie op Herman
Reageer op
Oeps.
En die is slechts 26??
Sjonge.
-
, vr 13 januari 2012 16:51
in reactie op Herman
Reageer op
Die ziet er( sorry sorry) NIET uit als 26.
-
Komkommertijd? Privézaak en felicitaties voor beiden.
-
NRC heeft dit prima opgelost.
Verder een privé zaak.
Bleker lijkt mij trouwens ook een leuke man maar dat terzijde!
-
Lijken liggen op het kerkhof.
Misschien kan hij zijn zoontje ooit nog meenemen naar een voetbal wedstrijd. Je moet je als 16 jarige wel afvragen of je met je 72 jarige papa nog op stap wil.
-
, vr 13 januari 2012 12:27
in reactie op Zeer Voornaam
Reageer op
Als hij een zoontje krijgt(Yaggh) is hij 74 of 75 wanneer dat joch 16 is.........................................
-
Ik vermoed niet dat dit een relatie is waar een kind uitkomt.
-
, vr 13 januari 2012 16:07
in reactie op Reinaert de Vos
Reageer op
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk...............bij het cda.
-
Rene Janssen, zo 15 januari 2012 16:46
in reactie op Zeer Voornaam
Reageer op Rene
Uit onderzoek blijkt dat kinderen met oudere vader geen enkel probleem hebben en zeer gelukkig zijn met de band tussen hen beiden :)
Ik gun Bleeker en haar, ook al zal het mijn vriend nooit worden, een gelukkige toekomst toe.
De overplaatsing van haar om integriteit te waarborgen is klasse opgelost.
-
Ik ben een kind van een oudere vader en het heeft wel degelijk twee kanten. Aan de ene kant speelt het geen rol omdat mijn vader verder een hele lieve, zorgzame en geemancipeerde man was, maar de andere kant was wel dat hij dezelfde leeftijd had als de opa's van de andere kinderen op school (plus ik was als kleuter al officieel tante).
Als hij sprak over zijn jeugd en verleden, sprak hij over een hele andere tijd die niet meer vergelijkbaar was met mijn jeugd.
Je hoort ook af en toe vragen of hij je opa is.
Het verschil is toch twee generaties en dat kun je niet uitwissen.
-
Privezaak, gaat me niks aan. NRC heeft goed gehandeld, verder is de kous af.
-
Bleker lijkt me best een leuke man.
Verder moet het stel het zelf maar uitzoeken.
De hypocriete verontwaardiging, misschien jaloezie, druipt er weer af.
-
Jezus vond dat je slettebakken moet kunnen vergeven, maar de kerkelijke achterban van het CDA is niet zo vergevingsgezind. Buitenechtelijke sex is volgens de kerken een zware zonde. Aftreden als staatssecretaris (Ã la Jack de Vries) is toch wel de minste boetedoening die we van Bleker mogen verwachten.
Een journalist die het bed induikt met politici die zij interviewt, moet wel met heel goede onthullingen komen, wil zij claimen Mata Hari als voorbeeld genomen te hebben, maar geweldige onthullingen over het CDA heeft Barbara Rijlaarsdam nog niet geproduceerd. Het blijft onduidelijk wat zij zocht in het bed van Bleker. De wederzijdse belangen zijn duidelijk, maar wie naaide wie?
-
De natuur heeft in ieder geval geen baat bij deze relatie.
Hij kent haar al sinds 2010 en hij is er qua politiek bedrijven geen spat door veranderd, hij is nog minstens zo vernielzuchtig.
-
"Is ethische verantwoording in het geding?"
Nee hoor, maar esthetisch verantwoord is het ook niet. Ze schijnt nogal mooie wilde lokken te hebben, onze 26-jarige (heb nog geen foto gezien), moet er niet aan denken dat je dan gaat zoenen met ... nou ja, kijk maar naar de foto, dat dus.
En waar is de christelijke huwelijksmoraal gebleven? Duiken ze tegenwoordig allemaal bij het CDA meteen het bed in? Geen wonder dat het slecht gaat met die partij. God is boos op ze...
-
Ponyplay? Een mens zo gaat de gekste dingen denken.
-
Wat denk je van die achternaam?
-
Gevalletje zuivere pedofilie van het eerste uur lijkt me. Wie anders durft te beweren: Ga eens ff heel gauw! Een leeftijdsverschil van 32 jaar(!!!!) Maargoed, is er iemand die mij misschien uit kan leggen waarom het altijd de vrouwen zijn die er aan hangen? Ik snap dat nog steeds niet. Het bijslaapje van De Vries raakte haar plek kwijt maar De Vries bleef aan en is -voor wie het nog niet doorheeft- gewoon weer back in business. Ook deze NRC journaliste moest wieberen maar Blekers' positie blijft ongemoeid. Wanneer gaan die "mannen" eens de klappen krijgen? Oh ja, das waar ook, Nederland is een gristelijk patriarchaal gedtermineerd land. Even een knipoog naar u, meneer Wilders: Fijn hé, die superieure gristelijke cultuur?
-
Ik kan niet een reden verzinnen waarom Bleker op een andere post zou moeten (behalve dat hij een glibber is) en dat lijkt me bij een journaliste op de politieke redactie wel.
-
tevens @Herman, GJHuisman, Bas Grootel en Kees Moerbeek.
Ik kan er heel kort over zijn: een man van deze leeftijd eeft met z'n poten af te blijven van zo'n jong meisje.
Wie het goed kunnen keuren, vertaal dit nu eens naar jezelf. Hoe zou u het vinden als het UW dochter was?????!!!! U kunt vast wel raden wat Ãk zou doen. (Ja ik heb een Zero Tolerance kort lontje, want dit soort hele verkeerde situaties zijn iets waar ik geen goed woord voor over heb). Bleker is gewoon een walchelijke viespeuk. En ik tolereer pedofilie en alles wat daar op lijkt gewoon niet. Hij moet op z'n minst aftreden. Z'n geloofwaardigheid was al in het geding, maar nu moet hij echt weg.
-
Ben Joosten, vr 13 januari 2012 20:40
in reactie op Bataafs Republikein
Reageer op Ben
U noemt een vrouw van 26 een jong meisje?
En die zou, als het uw dochter was, nooit met een oudere man thuis mogen komen?
Dan mag ze inderdaad wel heel erg blij zijn dat ze uw dochter niet is. Ik ben wat dat betreft ook blij voor haar.
Het is overigens walgelijk met een g.
-
Als het leeftijdsverschil 32 jaar is wel!
Elitistisch chekeutel in de marge. Waarvan akte.
-
Herman , vr 13 januari 2012 00:44
in reactie op Bataafs Republikein
Reageer op Herman
Gevalletje zuivere pedofilie van het eerste uur lijkt me.
Doe niet zo achterlijk.
-
GJ Huisman, vr 13 januari 2012 08:15
in reactie op Bataafs Republikein
Reageer op GJ
Hysterische reactie, compleet over the top. De feiten:
- Bleker (gescheiden man) gaat een relatie aan met een volwassen vrouw, weliswaar 32 jonger
- de vrouw licht haar werkgever in omdat haar relatie voor belangenverstrengeling op het werk kan leiden
- de werkgever besluit de vrouw over te plaatsen naar een positie waar deze belangenverstrengeling niet speelt
That's it. Dat je een persoonlijke mening hebt over een vent die het aanlegt met een meid meer dan 2 keer zo jong is (en vice versa: een vrouw van midden 20 die het ziet zitten in een man van bijna 60), dat is begrijpelijk. Maar het is hun keus.
-
Bas Grootel, vr 13 januari 2012 09:56
in reactie op Bataafs Republikein
Reageer op Bas
Je hebt wel gelijk. Het zijn altijd de vrouwen die op een andere positie geplaatst worden. De mannen kunnen gewoon doorgaan. Een doordenkertje.
-
drs Zen, vr 13 januari 2012 12:08
in reactie op Bataafs Republikein
Reageer op drs
Ik maak het van zeer direct mee en je doet er niets aan. Een vrouw (62) met pensioen die verliefd wordt op een foute man en zich van alles laat aanleunen door die vent. Dag echtgenoot, dag huwelijk, dag vrouwenemancipatie, dag dubbele parterrewoning, dag pensioen...
-
Ludieke wervingscampagne gekopieerd.
CDA-er werft zieltjes met sperma Rietje.
...
http://www.marketingtribune.nl/nieuws/het-nieuwste-reclamemedium-komt-van-het-cda-het-spermarietje/
-
Wat Jek de Vries kan kan ik ook.
Maar kijkende naar de foto van het meisje begrijp ik zijn ponyliefde.
-
Ik vind de heer Bleker een van onze slechtse bewindslieden ooit, laat ik dit voorop stellen. Maar verder lijkt het mij dat 's mans privéleven zijn zaak is en niet de mijne. Een man van 58 en een vrouw van 26 zijn beide volwassen en in staat tot het maken van verantwoorde keuzes. Daar heeft verder niemand ook maar iets mee te maken.
De enige kwestie die in deze zaak zou kunnen spelen is door de NRC hoofdredactie prima opgelost. Daarmee is dunkt mij alles gezegd.
-
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb nooit interesse in het privéleven van mensen die in de politiek zitten (net zomin als van een acteur, zangeres whatever) waarom dan nu wel een opmerking geplaatst...? Soms stel je jezelf voor een raadsel;-)
-
Dat briefje heeft het natuurlijk gedaan:
'...als je vanavond met een hengst van bil wil, dan kan dat...'.
-
How desperate can you be, lady?
Ofwel in moerstaal: kon je echt niks anders vinden? Deze vent is toch uitgekotst door 99,3% van de Nederlanders.
-
Tja, dat je daar nog mee gezien wil worden. Die dame plaatst zichzelf ook wel in een sociaal isolement.
-
Ieks. Wat een voordelen hier. Nou ja.
-
, do 12 januari 2012 19:53
in reactie op Bas Grootel
Reageer op
Zeker, de dame ziet voordelen zat.
Gelijk heb je.
-
Even ter correctie op het artikel:
Mevrouw werkt inmiddels ook niet meer op de afdeling Economie. Er is blijkbaar 'per ongeluk' een regel uit het citaat van Vandermeersch 'gevallen', zullen we maar denken.
Mevrouw doet nu 'iets' met Distributie.
Verder begrijp ik uberhaupt niet wat een vrouw, en zeker niet van die leeftijd, in deze man ziet. Het chagrijn druipt er werkelijk vanaf.
-
henk wilde hem er ook wel eens in flatsen bij een vrouw met oogschaduw en mascara(vrij vertaald uit theo maassens-mengvoeders united henk vd tillaard)
-
Henkie-panky sperma tankie. ?
-
yep
-
Toen zij wakker werd, vond ze op het kussen naast zich een briefje met de tekst "Lieverd, als je moeder mee wil op onze huwelijksreis, dan kan dat".
-
:-))))
-
LOL
-
Henkie blijkt ook nog een ouwe Viezerik die zijn hormonen niet onder bedwang kan houden !! Nu zou zijn persoonlijke privesituatie niks over zijn functioneren mogen zeggen maar we zien toch duidelijk overeenkomsten tussen houding in prive & politiek (des-)functioneren. Ik lees nu in de kop van dit artikel "Is ethische verantwoording in het geding?" Nou henkie bleker heeft het etisch besef van een stoeptegel dus verwacht daar nu maar helemaal niks van !!!! Afvoeren die waardeloze vent !!!
-
Wie had dat nou weer gedacht van Bleker :-))))
-
Ik lees hier ergens dat Bleker betiteld wordt als "een gezonde man".
Mag ik het daar nu eens hartgrondig mee oneens zijn.
Een man van 58 die een relatie begint met een vrouw van 26, die dus zijn dochter zou kunnen zijn vind ik tamelijk ongezond.
Zowel vanuit het standpunt van de vrouw als van de man.
-
Joop Schouten, do 12 januari 2012 19:37
in reactie op Gandalf the Grey
Reageer op Joop
Stel je eens voor dat twee letterlijk blinde volwassen mensen met zo'n leeftijdsverschil verliefd worden.
Ben je er dan ook tegen?
: )
-
Hij lijkt mij daarentegen juist een zeer gezonde man als hij deze jonge vrouw nog gelukkig kan maken. Proef ik jaloezie?
-
En in september de liefdesbaby.
-
De krant van intellectueel Nederland en nu valt iedereen over die zielige dame heen. Ik lees liefdesgrot betreden, smakeloos, ik had wel van prive en de telegraaf verwacht dit soort journalistiek maar hier bij joop. Ik mis nu alleen nog de fotos van joop van tellingen. Bah.
-
Nou blijkt Henk Bleker toch een echte natuur-man te zijn!
-
wat zou men van Bleker denken als deze relatie 10 jr eerder tot stand was gekomen toen het meisje 16 was?
-
GJ Huisman, do 12 januari 2012 18:24
in reactie op MILOW RAMBALDI
Reageer op GJ
Ja, of 20 jaar geleden toen ze 6 was? Totaal onzinnige opmerking uwerzijds.
-
ach, waarschijnlijk heeft hij haar en haar moeder meegenomen naar Ajax-AZ wedstrijd.... niets mis mee toch?
-
Het zou je dochter maar zijn.
Het is wel niet verboden maar van een normen en waarden partij zou ik niet verwachten dat een 58 jarige een scharrel van 26 heeft.
Ik ben 30 maar deze mevrouw zou ik nooit meer een relatie mee kunnen beginnen, het idee dat Henk Bleker voor mij haar liefdesgrot heeft betreden is killing voor het libido.
-
?
Nee? wat jammer nou, want zij vindt jou gewellllldig.
Oekel.
-
Denk je dat je alles zo langzamerhand wel bent tegengekomen in dit kabinet, worden we ook nog eens geconfronteerd met een soort van dandy
http://www.youtube.com/watch?v=r-HnShCa12k
-
Een vroege 1 Aprilgrap lijkt mij.
De dochter van mijn vriendin (soort van stiefdochter dus), is journaliste en van de week 26 geworden.
Bij het lezen van het artikel kregen wij (moeder en ik), instantueus nachtmerrie-achtige visioenen alsmede koude rillingen, braakneigingen en uitslag.
"Hi Mam, dit is Henk, mijn nieuwe verloofde. Let niet op de pony's die blijven gewoon buiten staan".
Aaaaaarrghhhh !
Gelukkig blijkt het om iemand anders te gaan.
-
Jan B, do 12 januari 2012 17:28
in reactie op dr. Bob
Reageer op Jan
Gelukkig blijkt het om iemand anders te gaan.
Ben je daar absoluut zeker van?
-
Het zal je maar gebeuren dat je 26-jarige dochter haar nieuwe vriend komt voorstellen en met Bleker thuis komt.
Niets ten nadelen van zijn kwaliteiten als staatssecretaris overigens.
-
Nieuwswaarde nul, goed opgelost van NRC.
Wie het met wie doet is slechts van belang als er belangenconflicten dreigen.
-
Boer zoekt vrouw :-)
-
Hugo Freutel, do 12 januari 2012 16:25
in reactie op Kitty In Nederland
Reageer op Hugo
"Boer zoekt vrouw" ...en vindt NRC pony.
-
Herman , do 12 januari 2012 16:29
in reactie op Kitty In Nederland
Reageer op Herman
sugar daddy
-
, do 12 januari 2012 17:15
in reactie op Herman
Reageer op
Lekker ding toch?
Prachtige volle bos haar, schitterende ogen, een vrolijk en opgewekt gezicht waar de levenslust af spat, ............niet mis, hoor.;((
-
:-( Er zijn echt grenzen Red.
Volle haardos of niet! :-)
-
Prachtige volle bos haar, schitterende ogen, een vrolijk en opgewekt gezicht.
Die hengst van Henk bedoel je.
-
Gratis naar FC Twente
Gratis ponnyrijden
Verder zie ik de voordelen nog niet :-)
-
Ach, wie weet -
misschien gaat mr. P.-H. Donner binnenkort eens 'praten' met dhr. Bleker, gelijk hij sprak met Koppejan en Ferrier, bij de formatie, een paar honderd jaar geleden.
Wij kunnen zulk een perfide, onchristelijk, kortom, zeg maar gerust, geil gedrag van een man in de herfst van diens leven niet tolereren, binnen een recht-christelijke context.
Dan is het schielijk weer over, en Gods toorn afgewend.
-
Ook nog een journaliste?! Dus ze mist geen chromosomen? Dat maakt het wel erg onsmakelijk...
Een normale meid, die voor 100% bij d´r volle verstand is zou nooit aan dit soort kansloze relaties beginnen. Waarschijnlijk dus iemand met een minderwaardigheidscomplex, veel gepest in d´r jeugd en/of psychische problemen?
-
bent u bekend met de term psychologie van de koude grond ? die zou wel eens voor u uitgevonden kunnen zijn
-
Slaat in als een bom in gans Nederland!!!
-
Nee, ethische verantwoording is niet in het geding. Journaliste is overgeplaatst, Bleker is ongetrouwd. Ik wens dit paar veel geluk en hoop op een mooie liefdesbaby!
-
AD: Henk Bleker (58) heeft relatie met NRC-journaliste (26)
====================
Ee man van 58 met een dikke bankrekening en een journaliste van 26 jaar, dat moet wel echte liefde zijn.
Eb als Bleker is "uitgeregeerd" dan kan hij een gezinnetje stichten in de Blauwe stad waar hij nog een paar opties heeft liggen.
En kan hij kleine Blekertjes gaan maken.
-
Henk is gescheiden en beduvelt geen vrouw of de heilige trouw.
Niks mis mee.
-
Ik put hier zeer veel hoop uit.
-
Bedoel je voor jezelf?
Of voor Bleker?
-
haha...
nou, ik ben geen 20 meer.
En ik vind Bleker niet interessant genoeg (en een politieke spookrijder ook nog) om me druk te maken over zijn persoonlijke welbevinden.
En ik heb medelijden met die journaliste, die zich kennelijk op glad ijs en in diepe ellende begeven heeft.
Vrouwen kunnen zó verblind zijn, je gelooft het niet.
-
Vrouwen kunnen verblind zijn ja, maar mannen ook.
Het ego heeft het er maar druk mee.
-
drs Zen, vr 13 januari 2012 12:11
in reactie op Anja Lodewijks
Reageer op drs
Ja die kerels met een mid life crisis kunnen er wat van, maar de dames zijn deze heren aan het links en rechts inhalen. Wat een bak egocentrische hufterigheid allemaal.
-
Jan B, do 12 januari 2012 17:25
in reactie op Frank Lenssen
Reageer op Jan
Is de nood zo hoog?
-
Henk dacht ook. 'Wat Bram kan, kan ik ook.'
-
Of Henk dacht: "Wat Joop denkt doe ik maar gewoon".
-
of: what Jack kan, kan ik ook.
-
Nu nog een liefdeskind en het CDA heeft er weer één stemmer bij.
-
LUCKY BASTARD!!!
-
Een slimme meid komt er wel. Is Bleker er ingetrapt of is hij aan het experimenteren?
-
Waarom vermoed jij per definitie: alterior motives, achterbaksheid, of perversie?
-
drs Zen, vr 13 januari 2012 12:12
in reactie op Hjalmar Hoort
Reageer op drs
Omdat dit vaak voorkomt.
-
"Is Bleker er ingetrapt of is hij aan het experimenteren?"
Welnee, hij is gewoon toe aan een tweede leg.
Met 26 ben je ruimschoots volwassen, dus ik snap de ophef niet zo. Los van de keus voor Bleker, want ik zie zo vaak stellen waarvan je denkt: hoe kun je daarmee nou... Doorgaans geldt dat overigens voor beiden.
-
, vr 13 januari 2012 12:29
in reactie op Rob Geurtsen
Reageer op
Ze is in elk geval op haar toekomst voorbereid.;)
-
We vinden het ook allemaal heel normaal dat een vent van 56 iets met een jongedame van 26 heeft, en "on top of that" van het CDA is.
Psychologisch iets niet in orde?
Beste Christendom: gooi het juk van jezelf af en laat het individuele geloof zegevieren, maak er desnoods een partij van, Geloofsvolle Democraten, of whatever. Je kunt dan in ieder geval zonder moeite de mensen vinden die het WEL voor elkaar hebben in hun priveleven. Want je gaat me niet vertellen dat je werkleven daar los van staat. Dat is gewoon niet zo.
-
, vr 13 januari 2012 16:06
in reactie op Michiel Online
Reageer op
Dat is trouwens een interessante vraag............als een vrouw van 58 een vrindje van 26 uitkiest, wat vindt men dan???
Vies oud wijf met dekhengst?
Maar de - natuurlijk volkomen geëmancipeerde heren der schepping,( en absoluut niet macho hoor!!!) - gaan wel slikvingerend en lippenaflikkend zitten kwijlen bij het idee dat zij, eventueel, ook, indien het banksaldo koopt en de viagravoorrad is aangevuld, mogelijkwijze...........als het ff meezit..................
Heren, vul het zelf maar in.
-
Het lijkt me dat zowel de vriendin als het NRC dit professioneel hebben opgelost. Zie verder het probleem of de nieuwswaarde niet.
-
Afgezien van de eerste "getsie, zo'n ouwe bok met zo'n jonge meid" of "wow, wat een mazzelaar die Bleker"-reactie: wat is hier de nieuwswaarde? De vrouw heeft zelf haar werkgever ingelicht en is vervolgens overgeplaatst omdat haar onafhankelijkheid op politiek gebied in discussie was gekomen. Terecht en correct gehandeld van alle partijen dus.
-
Ik vond Henk ook al zo vlotjes de laatste tijd.
Zijn er nog meer CDA-ers ? S.v.p. melden voor het congres.
-
Bleker van 58 met een vrouw van 26?? Dat is als een groen blaadje aan een dorre boom
-
Joop Schouten, do 12 januari 2012 13:19
in reactie op Bijstandskoning van GeenStijl
Reageer op Joop
Een dorre boomtak tussen de blaadjes.
-
Maar los van de kwestie van eventuele partijdigheid, is Bleker nu dus ook zo'n trieste opa die zijn perifere viriliteit nog een beetje overeind wil houden door met een huppelende 'dochter' rond te wandelen"?
-
Joop Schouten, do 12 januari 2012 14:49
in reactie op Bernie Whistler
Reageer op Joop
'Maar los van de kwestie van eventuele paartijd, is Bleker nu dus ook zo'n trieste ...'
; )
-
, do 12 januari 2012 15:11
in reactie op Bernie Whistler
Reageer op
Ja.
Dat is hij.
-
, vr 13 januari 2012 08:41
in reactie op Bernie Whistler
Reageer op
Voor een uit de hand gelopen penopauze is het wel weer iets aan de late kant.
Maar goed, ieder zijn meug.
-
Hahaha, de tweet van de dag:
"Nieuwe vriendin van 26. Voor het eerst dat Henk Bleker valt voor iets dat Groen is. #NietBlekermaarGroener"
Voor de rest hoop ik dat ze heel gelukkig worden.
-
Hé, iets over bleker waar ik niet negatief over ben en 'geen mening' moet aankruisen. Dit moet hij vooral zelf weten. Laten we zijn prive alleen dan bediscussieren als het zijn functioneren raakt. Zolang daar geen aanleiding toe is: have fun henk.
-
Jakkes, zo'n onsmakelijk typje.
-
Onontkoombare move lijkt me want partijdigheid ligt zwaar op de loer. Zo kun je evenmin als nieuwslezeres ongekleurd vertellen over de miljoenenoplichting van Bram Moszkowicz als je tegelijkertijd een relatie met de man hebt. Ik kijk dan ook erg uit naar de dag dat de relatie van Gerard Joling met Rutte uitlekt...
-
, vr 13 januari 2012 08:42
in reactie op Bernie Whistler
Reageer op
Hè, bah, Bernie!!
-
Is dit nieuws? Volgens mij niet, want dan kun je opbloeiende relaties van iedereen gaan publiceren. De NRC heeft het keurig opgelost.
We gaan weer over tot de orde van de dag!
-
Bah! Sorry hoor maar als deze man gewoon nog Shetlandponyfokker was dan was ze echt niet voor hem gevallen (zie foto)
-
, do 12 januari 2012 16:06
in reactie op Irma Noord
Reageer op
Een stevig banksaldo doet soms wonderen.
Viagra doet de rest.
-
Scherp en erg leuk.
Verder durf ik er niets over te zeggen Catty.
-
Een gezonde man.
-
, do 12 januari 2012 12:25
in reactie op Peet Van Velzen
Reageer op
Zo ziet hij er niet uit, maar zijn banksaldo zal ongetwijfeld redelijk gezond zijn.
Verder zal het me jeuken of een vrouw van 26 op zoiets valt en waarom.................
-
, do 12 januari 2012 12:36
in reactie op Peet Van Velzen
Reageer op
Maar geen gezonde vrouw.
-
Vrouwen zijn onverklaarbaar voor ons ;)
-
, do 12 januari 2012 13:32
in reactie op Peet Van Velzen
Reageer op
Houen zo.
-
drs Zen, do 12 januari 2012 14:04
in reactie op Peet Van Velzen
Reageer op drs
'ons?' 'Wij Peet van Velzen, bij de gratie gods.... '
-
Zeer Voornaam, do 12 januari 2012 19:30
in reactie op Peet Van Velzen
Reageer op Zeer
" Vrouwen zijn onverklaarbaar voor ons "
Vrouwen. Alle vrouwen even over een kam...
Ons. En dan ook nog even alle mannen over een kam.
Zucht.
-
Laat hen lekker met rust. Twee volwassenen, punt.
-
'Het is de vraag of het ethisch verantwoord is ...'
Het is eerder de vraag of men de kwaliteiten van Bleker als staatssecretaris van Economische Zaken niet overdrijft.
Straks wordt hij als nog als 'deskundig' neergezet.
Is hij al met haar naar FC-Twente geweest?
-
drs Zen, do 12 januari 2012 12:20
in reactie op Joop Schouten
Reageer op drs
'Het is de vraag of het ethisch verantwoord is ...'
Een relatie met Bleeker is in ieder geval onethisch, datzelfde geldt voor een relatie met Verhaagen, met Wilders, Graus, Lucassen en nog een aantal.
-
je gaat ook al voor mensen uitmaken met wie ze een relatie mpgen hebben of willen hebben ?
dat is wel heel erg maakbare samenleving
-
drs Zen, vr 13 januari 2012 12:13
in reactie op Bert Pieneman
Reageer op drs
Neen, ik gaf mijn mening.