10 december 09 08:51 Reageer (44) Leven Print artikel RSS MSN Reporter NUjij eKudos Hyves LinkedIn Google

TV Moment van het Jaar? Theo Maassen vs Patricia Paay

Cabaretier zoekt confrontatie met Patricia Paay. En dan...

Gisteren bij De Wereld Draait Door reageerde Theo Maassen op de nieuwe naaktreportage van Patricia Paay terwijl ze tegenover hem aan tafel zat.

Op Twitter regende het reacties. Een greep:

Patricia Paay vs. Theo Maassen, te mooi! Moet je gewoon gezien hebben

Theo Maassen de camerasloper heeft een nieuw slachtoffer gevonden?

Reactie van Theo Maassen op Patricia Paay is gewoonweg onfatsoenlijk, wat je ook vindt van haar keuze.

Theo Maassen is weer lekker bezig

Patricia Paay is Theo Maassen de baas. Moet toch pijnlijk zijn voor de cabaretier...

Ik dacht nooit dat ik het zou zeggen: Patricia Paay = held, Theo Maassen = loser

Laatste Reacties (44) Reageer Reacties in wachtrij: 0

  • Paul van Gool, zo 13 december 2009 06:07 Reageer op Paul

    Paul

    Kun je je voorstellen hoeveel tijd, geld en moeite het kost om er op je 60ste nog zo uit te zien? Wat je er elke dag voor moet doen en laten, de discipline die dat vereist?

    Maar ook: hoe leeg je moet zijn in je hoofd om met 60 je uiterlijk nog zó belangrijk te vinden?

    Dus: respect voor je doorzettingsvermogen mevr. Paay, maar je lichaam interesseert me niet en je geest nog veel minder.

  • jantje haring, vr 11 december 2009 20:02 Reageer op jantje

    jantje

    Ik zie het pas nu, ben niet zo'n on-line junk, en zeker geen DWDDkijker...
    MAARRR wat gaat mevrouwtje hier af..... Theo heeft uiteraard volkomen gelijk. Zij in de PB, op die leeftijd, staat haaks op het uitgangspunt van dat blad. Zeker te veel concurrentie van Internet , dat ze tot dit overgaan.... en dan alleen je verdedigen met van die goedkope pseudo-psychologen-truucs die terug "op de man" spelen (vooral de hoofdredacteur). Theo is Boss, volkomen gelijk, komt ook door zijn leeftijd, ouder wordende 30+-er, die ziet dat het schoon hem ontglipt, wat zijn toekomst is...dit soort milfs. (sic). Zei de even oud als Patries zijnde JH .

  • lieke meester, vr 11 december 2009 16:19 Reageer op lieke

    lieke

    Het was het dieptepunt van het afgelopen jaar en dat lag voor mijn gevoel niet aan Maassen. Kunnen we het nu weer echt ergens over hebben .

  • Dennis Mollis, vr 11 december 2009 16:59 in reactie op lieke meester Reageer op Dennis

    Dennis

    Het zit je wel dwars Lieke. Gooi er maar nog een keer voor het laatst uit wat je nog op je lever hebt en als je klinisch psycholoog of psychiater bent zou je nog een interessant licht op deze materie kunnen werpen.

  • Rob Geurtsen, do 10 december 2009 15:35 Reageer op Rob

    Rob

    Een twistgesprek, is wat Patricia en de uitgever van Playboy ervan maakten, niet Maassen. Aan het einde kirde de histsige dame van zestig dat ze precies gekregen had wat ze wilde. Aandacht, het ging nu tenslotte over haar. Arme schat, Ik hoop dat het goed met je gaat.
    En negatieve dingen over je ex zeggen, waar je dochter alleen maar last van heeft, mag je inderdaad best doen, maar is simpelweg onbehoorlijk. En dat kon Paay niet hebben.

    Argumenten van Maassen:
    'Tuurlijk is Paay een aandacht beest dat op uiterlijk vertoon uit is, en niet veel meer laat zien in het publieke domein, en met de uitgever van Playboy heeft ze een prima maatje.

    Dat van die necrofiel was prachtig grof, goed gevonden. Moet kunnen.

  • YggY a.k.a. Yggdrasil, do 10 december 2009 13:57 Reageer op YggY

    YggY

    wat moet ik hebben?

  • ps kwelwater, do 10 december 2009 14:06 in reactie op YggY a.k.a. Yggdrasil Reageer op ps

    ps

    De Playboy natuurlijk.

  • YggY a.k.a. Yggdrasil, do 10 december 2009 14:16 in reactie op ps kwelwater Reageer op YggY

    YggY

    Stel je het onvoorstelbare eens voor, ik word plotseling overvallen door een enorm gevoel van geilheid en vervolgens ren ik naar de tijdschriftenhandel, ik zie daar de playboy liggen met op de cover dat Paay-mens en ik merk dat het al eerder beschreven gevoel plotsklaps volledig is verdwenen. Ik keer weer huiswaarts met een Quest-magazine onder de arm me realiserend dat ik een gouden kans op het lezen van inhoudelijk interview heb laten liggen.

  • ps kwelwater, do 10 december 2009 16:42 in reactie op YggY a.k.a. Yggdrasil Reageer op ps

    ps

    en je komt er achter dat je een x bedrag hebt weg gegooid aan achterhaalde informatie van de Quest-magazine...ja dat zou bedroevend zijn. Kijk voortaan in de Playboy. er stonden vroeger altijd meer vrouwen in. misschien dat je geilheid factor dan weer wat omhoog gaat. =:-)

    ik heb nog een playboy met Myrna Goosen, daarvoor ben ik toen echt naar de winkel gegaan. bij het schap gestaan, gewezen, en riep DIE, Die wil ik hebben. nu hoor ik dat ze net ontslagen is. ik wil Myrna nog een keer in de playboy. (daar hoeft geen hoedje op zou youp van het hek zeggen)

  • ps kwelwater, do 10 december 2009 14:22 in reactie op YggY a.k.a. Yggdrasil Reageer op ps

    ps

    ja het was een leuk tv moment, goeie velle discussie met veel vage argumenten. Theo overschreeuwd zich, door een vooringenomenheid van te voren. Patricia, houd zich daarin wel relatief staande. ja leuke tv. en La Paay is natuurlijk een Diva. dus ja gooi je die over een van de scherpste cabaretiers van Nederland. BOEM...zal hij hebben zitten wachten tot dat moment. was Theo daarom zo stil...voor de storm...Het publiek begrijpt ook niet meer het statement volgens mij, daarom die sfeer vandaar ook het woord overschreeuwen. wel goed dat ie geen excuus aanbied op dat moment.

    ook leuk om te weten dat hij vrienden heeft die Necrofiel zijn :-)

    Persoonlijk mogen vrouwen van mij 60,70,80 etc. gewoon naakt worden gefotografeerd. zelfs erotisch kan dat best. vindt het raar dat dat een discussie punt is. het menselijk lichaam is altijd mooi. misschien niet voor iedereen. maar kom op. dat mag toch geen discussie meer zijn. (nou ja dat mag wel, maar niet wezenlijk).

    Over Nelleke Noordevliet, dat was zeker een hele leuke vrouw, zo leuk dat ik haar ook graag in de playboy zou zien. mooie oude wijze vrouw, met humor en heel mooi grijs haar. ja. dan maakt het toch niet uit hoe oud iemand is daar schijnt de passie doorheen.

    Toen ik jong was. (en nee geen moeder complex, tenminste niet meer of minder dan welke man (vrouw)dan ook ) vondt ik Hanneke Groenteman een van de mooiste vrouwen van de tv. achteraf niet om haar uiterlijk maar om haar uitstraling en haar warmte. denk niet dat had overgekomen op papier. helaas. want die playboy had ik graag gekocht. niet om op me op af te rukken, maar gewoon om te bekijken en aan de warmen. als het Jongetje met de zwavelstokje's



    over Adam Curry
    Adam zelf praat er niet over, in al zijn podcast shows houd hij zich heel stil in zijn podcast hierover. die gaat er mee om.

  • YggY a.k.a. Yggdrasil, do 10 december 2009 14:38 in reactie op ps kwelwater Reageer op YggY

    YggY

    Het staat iedereen vrij om te doen, ik heb ook geen problemen met Paay op de cover van de playboy. Ik koop de playboy niet en heb hem ook nooit gekocht, ik zou niet weten waarom.

    Wat mw.Paay betreft, ik heb al problemen met mw.Paay in de kleren maar de opmerking waar deze dame volledig mee de mist in ging was wel haar bewering dat er geen enkele kosmetische, chirurgische ingreep had plaatsgevonden, kijk toen had ze de discussie met Maassen op punten verloren.

  • Just Lurking, do 10 december 2009 13:49 Reageer op Just

    Just

    En? Heeft iemand 'm al?

  • Zjen Zen, do 10 december 2009 13:33 Reageer op Zjen

    Zjen

    Ik vond het gesprek tenenkrommend maar was het wel eens met Theo.
    Als cabaretier overdrijft ie natuurlijk maar dat is dus zijn goed recht.
    Dat maakt de zaak wel duidelijk. Sarcasme en ironie en satire ..heel leuk.

    Vrouwen van 60 hebben werkelijk andere interesses dan zo sexsie mogelijk en zo sensueel mogelijk een beeld van zichzelf neer te zetten.
    De energie die dat kost is voorbehouden aan jonge meiden waar de zwaartekracht nog geen grip op heeft gekregen. Nee, oudere mannen van rond de 60 hebben ook wel iets anders aan hun hoofd.
    Hoop ik.

  • Carlito's Way, do 10 december 2009 13:04 Reageer op Carlito's

    Carlito's

    Natuurlijk kun je altijd en overal je mening verkondigen, maar Maassen schiet op deze manier aan zijn doel voorbij. Wie is hier nou de aandachtsjunk??
    Bovendien hangt hij op een vervelende manier de moraalridder uit. Volgens Maassen hoor je op je 60e 'wijs' te zijn en meer met je innerlijk dan met je uiterlijk bezig te zijn. Wat een load of crap... Ik ben geen fan van Paay maar juich het toe dat ze buiten dat kader durft te denken en lekker naakt gaat voor de Playboy.
    Het is ook niet aan hem om haar opmerkingen over haar ex-man te veroordelen. In een programma als dat van Jensen kun je ook geen brave opmerkingen verwachten. Daar is het format niet naar. Als haar kop je niet aanstaat, zap dan lekker verder of koop de playboy niet.
    Ergo, liever een oude niet al te snuggere playmate dan een zielige moraalridder die met zijn botte opmerkingen grappig denkt te zijn.

  • Frank Versteeg, do 10 december 2009 14:05 in reactie op Carlito's Way Reageer op Frank

    Frank

    Maar als je dan vindt dat iedereen mag zeggen wat hij wil, waarom maak jij je dan weer druk over theo? Zap jij dan ook maar lekker door zou ik zeggen....

  • Just Lurking, do 10 december 2009 14:20 in reactie op Frank Versteeg Reageer op Just

    Just

    Helemaal mee eens, @Frank. Bovendien was Theo Maassen m.i. niet aan het moraliseren. Ik denk dat hij oprecht vindt, dat je je, als je wat ouder wordt, best wat waardiger mag gedragen. Voor hem zijn het niet de foto's alleen, maar haar hele attitude die getuigt van een zekere onvolwassenheid.

    Is het zo erg om een beetje decorum te hebben? Of ben ik moralistisch om zo'n vraag te stellen?

    Nogmaals, ze kon hem goed aan, dus er is niemand beschadigd. Maar aanvallen kan zij natuurlijk zelf als de beste dankzij haar rol als panellid met wat te veel Max Factor in de X factor... ;)

  • Frank Versteeg, do 10 december 2009 14:29 in reactie op Just Lurking Reageer op Frank

    Frank

    Ik denk ook niet dat Theo het echt kan schelen dat paay in de playboy staat, waarschijnlijk is het ook meer de vanzelfsprekendheid die hij niet waardeert...

  • Dennis Mollis, do 10 december 2009 16:26 in reactie op Carlito's Way Reageer op Dennis

    Dennis

    Carlito je hebt volgens mij een punt als je Theo moraalridder gedrag verwijt. Ook ik juich het "out of the box" denken toe maar dat kan op verschillende wijzen geuit worden lijkt mij en Theo werd volgens mij expliciet gevraagd wat hij ervan vond.
    Nogmaals ik ben het sowieso niet eens met het opleggen van dingen aan anderen en ook niet met waar een 60 jarige zich zou moeten houden maar hij vond het niet mooi en volgens mij zat dat Patrcia meer dwars dan dat ze hem grof vond.
    Dat hij het ook nog ongepast en wellicht pathetisch vond daar kan ik inkomen maar daar had hij zijn mond over kunnen houden.

    Ik denk trouwens niet dat Theo die Playboy zal kopen maar denk daarbij eerder aan de doelgroep die huisdichter van DWDD Nico Dijkshoorn voor ogen had.

  • Harry de Zomer, rechts, want realistisch, do 10 december 2009 13:01 Reageer op Harry

    Harry

    Treurige reactie van Maassen, maar goed, men mag niet meer verwachten van een Eindhovense holbewoner. Werkelijk, een weinig eloquentie zou hem sieren. Patricia Paay ziet er gewoon fantastisch uit....en dat zegt deze 36-jarige. Bovendien, wen er maar aan, de komende vijftigers en zestigers zullen niet meer, zoals hun ouders, in een grijze regenjas met een karretje oevr de markt hobbelen.

  • Olav L, vr 11 december 2009 16:59 in reactie op Harry de Zomer, rechts, want realistisch Reageer op Olav

    Olav

    Fantastisch? Als je van het type opgedirkte stoeipoes houdt misschien, want zo probeert mevrouw zich nog steeds te presenteren. Dat haar alleen al. Dames met enige klasse, jong of oud, gaan natuurlijk ook helemaal niet in de Playboy staan. Is gewoon ranzig en exploitatief.

  • Harry de Zomer, rechts, want realistisch, vr 11 december 2009 22:15 in reactie op Olav L Reageer op Harry

    Harry

    Wel. mijn moeder is even oud als La Paay en als ik beide vergelijk... Geintje (dat heel veel waarheid bevat). Waar het om gaat is dat we niet over een compleet uitgezakte moeke spreken. Paayowitz ziet er gewoon strakka uit...voor haar leeftijd.

  • Olav L, za 12 december 2009 16:59 in reactie op Harry de Zomer, rechts, want realistisch Reageer op Olav

    Olav

    Paayowitz? Strakka?

    Is dit taalgebruik van het niveau "Hee lullo, heb je nog geneukt?"

  • Harry de Zomer, rechts, want realistisch, zo 13 december 2009 16:20 in reactie op Olav L Reageer op Harry

    Harry

    Nope. Ik verzin die onzin ter plekke. Waarom zo serieus bij een onderwerp als dit?

  • William P, do 10 december 2009 12:40 Reageer op William

    William

    Volgens mij is de heer Maassen net zo aandachtsgeil.

  • Jonas F., do 10 december 2009 12:21 Reageer op Jonas

    Jonas

    De afkeuring van Theo begrijp ik goed. Gaat het dan alleen om uiterlijk? om aandacht? Dat Patricia in de Playboy gaat snap ik ook. Ze verdient er immers goed aan en het is controversieel en daardoor trekt ze de aandacht, waar ze zoals ze zelf zegt van geniet.

    Maar wat Patricia waarschijnlijk niet weet is dat het hoofd/gezicht een onderdeel van het menselijk lichaam is. Ze zegt namelijk dat er aan haar lichaam niets verbouwd is, maar als we onze Nederlandse Schumi en een aantal van zijn collega's mogen geloven is er veel aan gedaan. Is dat die wijsheid waar Theo het over heeft?

    Meneer de hoofdredacteur kan niet tegen de kritiek van Theo en doet derhalve uitspraken als "ik vind het een beetje makkelijk". Hij had uiteraard ook op de inhoud in kunne gaan. Verwijzing naar hoe mooi een vrouw nog kan zijn op haar zestigste en hoe de plastische chirurgie haar bijdrage daaraan heeft geleverd. Ook had hij aan kunnen geven dat vrouwen van 60 nog gelukkig kunnen zijn met hun uiterlijk en zich er niet voor schamen. Maar de hoofdred. blijkt daartoe niet in staat te zijn. Ook snap ik dat hij Patricia in de playboy wilde: controversie zorgt voor aandacht wat de verkoopcijfers ten goede komt.

  • L Verhaar, do 10 december 2009 12:18 Reageer op L

    L

    Theo Maassen vindt (de actie van) Paay : VERSCHRIKKELIJK. Als Theo nu zsm 160.000 gelijkgestemden vindt die het samen met hem (en volgens de berichten moet dat geen probleem zijn) VERSCHRIKKELIJK vinden wat hier is gebeurd , dan is er alleen maar een heleboel drukwerk, onbetaald en niet gebruikt tot oudpapier verworden.

    Waar gaat het eigenlijk over? Als u het mij vraagt, is 'slechts' leeftijdsdiscriminatie de kern van de discussie. Billen bloot, heren!

  • To Maat is Links en er trots op!, do 10 december 2009 12:15 Reageer op To

    To

    Nou ja, ik ben een jaartje jonger dan zij is en heb ook nog nauwelijks een rimpeltje. Maar helaas wel een beha nodig om mijn eigen puur natuur vracht omhoog te houden. En gewoon mijn eigen grijsgemeleerde haar en geen blonde overdone pruik. En het fijnste is dat ik helemaal mezelf kan zijn. Zij ook?

    Die Theo Maassen... ik ging bijna van hem houden, tot ik me herinnerde dat ik hem normaal maar een naar mannetje met een grote bek vind. Ik moet wel consequent blijven. Maar toch...

  • Marie-Bernadette Engering, do 10 december 2009 11:53 Reageer op Marie-Bernadette

    Marie-Bernadette

    Ik vond het helemaal geen schandalig gedrag van Theo Maassen.
    Hij trof mij aangenaam.
    Er wordt ons overal en ook in de media al zoveel fake-geluk, nep-schoonheid, wellust prikkelende nonsens, kortom leugen voorgeschoteld, hetgeen zou moetten getuigen van fatsoenlijk gedrag.

    Soms moet je harder of groffer zijn dan je zou willen om dát te kunnen aankaarten.

    Maar helaas........................ook Theo werd door de meesten niet serieus genomen en ach sneue P.P. deed het toch maar goed, stond haar mannetje..................tjsa..................

  • Just Lurking, do 10 december 2009 11:17 Reageer op Just

    Just

    Van Theo Maassen had ik geen andere reactie verwacht, hij zegt wat hij denkt, maar wat hij denkt is helemaal zo gek nog niet. Buiten het feit dat ze zich als zestigjarige naakt heeft laat fotograferen (wat hij blijkbaar niet vindt kunnen) had hij een paar redenen voor zijn keiharde uitlatingen.

    Ten eerste haar optreden bij Jensen. Daar maakte ze een vreselijk rancuneuze en tegelijk ook vulgaire opmerking over haar ex-man, wat toch wel wat zegt van haar mentaliteit die een zestigjarige misschien niet past. Leuk voor haar dochter ook om zoiets over haar vader te moeten horen! Verder scheen ze bij DWDD als een diva met een gevolg van twaalf man binnengekomen te zijn zonder de andere gasten een blik waardig te hebben gekeurd... Tja, dan denkt Theo "Mens, stel je niet zo aan, doe nu maar gewoon, dan doe je al gek genoeg."

    Persoonlijk vind ik het behoorlijk narcistisch om je als vrouw van 60 naakt voor de Playboy te laten fotograferen. Maar ja, voor sterren - vooral die het voor een belangrijk deel van hun schoonheid moesten hebben - is het een hard gelag oud te worden, rimpels te krijgen en niet meer om die schoonheid bewonderd te worden. De acceptatie ervan kan tegenwoordig uitgesteld worden dankzij ingrepen van cosmetisch chirurgen en in implantaten gespecialiseerde tandartsen. Het droevige alleen is dat je jezelf zo voor de gek houdt.

    Enfin, toch heb ik alle bewondering voor Patricia. Ze heeft zich niet door Theo in een hoek laten drijven en zich kranig verweerd. Heel professioneel. Geweldig!

  • Dennis Mollis, do 10 december 2009 15:59 in reactie op Just Lurking Reageer op Dennis

    Dennis

    Het eerste deel van je reactie is voor mij te volgen en daar ben ik het mee eens maar je ontkracht het helemaal door weer bewondering uit te spreken voor haar reactie terwijl die juist mijns inziens haar narcisme typeert. Narcisme is een persoonlijkheidsstoornis die zich, afhankelijk van de ernst van de aandoening, bij de gene die er aan lijdt voortdurend wil manifesteren.
    Als je haar reactie in dit licht plaatst dan zijn de antwoorden (ik vind het leuk als er over me geluld wordt) die ze gaf daar ook een gevolg van lijkt mij.

  • Just Lurking, do 10 december 2009 16:22 in reactie op Dennis Mollis Reageer op Just

    Just

    @Dennis, ik ben het grosso modo eens met Maassen en probeerde zijn reactie te verklaren, maar ik bewonder Patricia Paay omdat ze zich staande wist te houden, omdat ze zich niet liet intimideren, ondanks zijn onverwacht felle aanval in een live programma.

    Mijn bezwaren en mijn bewondering voor La Paay gaan in dit geval uitstekend samen.

  • Dennis Mollis, do 10 december 2009 16:48 in reactie op Just Lurking Reageer op Dennis

    Dennis

    Grappig dat narcisme, in dit geval dan, zowel bezwaarlijk als bewonderingswaardig gevonden wordt.

  • Just Lurking, do 10 december 2009 21:14 in reactie op Dennis Mollis Reageer op Just

    Just

    Ik weet niet of je me nu expres verkeerd begrijpt, @Dennis, of niet, maar nog één keer. Als je goed gelezen had, had je geweten dat ik haar bewonderde omdat ze zich niet liet intimideren door die onverwachte aanval, dat staat los van al het andere.

    Tjonge, tjonge...

  • Paul Swinkels, do 10 december 2009 10:44 Reageer op Paul

    Paul

    Moeder van Theo zegt "Goed gedrag moet je belonen, slecht gedrag moet je negeren" Maar volgens mij is dat te hoog gegrepen voor Theo.

  • Frank Versteeg, do 10 december 2009 11:01 in reactie op Paul Swinkels Reageer op Frank

    Frank

    Tuurlijk, want op je 60e naakt in een Playboy gaan staan en je ex-man beledigen in de media is inderdaad "goed gedrag"...

  • Joop Schouten, do 10 december 2009 10:44 Reageer op Joop

    Joop

    Tja. Ik moest zelf onbedaarlijk hard lachen om Theo.
    Het was inderdaad niet kies maar wel een zeer goede 'cabaret grap'.

  • Piet Paaltjes, do 10 december 2009 10:22 Reageer op Piet

    Piet

    Schandalig gedrag van Maassen. Zou een commerciale organisatie Playboy er geen brood in hebben gezien, dan was Paay echt niet in het blad verschenen.

  • Just Lurking, do 10 december 2009 12:20 in reactie op Piet Paaltjes Reageer op Just

    Just

    Geen zorgen, Piet. Juist dankzij Maassen zal de oplage binnen een dag uitverkocht zijn. Playboy en Paaij lachen in hun vuistje... ;-)

  • Sir Charles, do 10 december 2009 10:01 Reageer op Sir

    Sir

    Al met al ziet ze er goed uit voor een vrouw van zestig. Ben zelf 54 jr. en dan word ik niet altijd even vrolijk van vrouwen rond mijn leeftijd.

  • Just Lurking, do 10 december 2009 11:32 in reactie op Sir Charles Reageer op Just

    Just

    Nee, wat je zegt. Ik ben een vrouw van 57, maar wordt bepaald niet vrolijk van de uitgezakte lichamen van de meeste mannen van mijn leeftijd of jonger...

    http://netisbeautiful.com/how-men-and-women-see-themselves/

  • David Roling, do 10 december 2009 10:01 Reageer op David

    David

    wat een volkomen vertekend beeld geeft deze greep uit de reacties ten opzicht van wat er via de hashtag #dwdd voorbij kwam. daar was de teneur: maassen zegt wat 99% van de mensen denken.

  • William P, do 10 december 2009 09:53 Reageer op William

    William

    Theo was nooit leuk, is niet leuk en zal nooit leuk worden. Hij is 20 jaar jonger maar ziet er een stuk beroerder uit dan La Paay, die overigens volledig de vloer met hem aanveegde. *Snel jas aandoet en naar de Bruna gaat voor het interview met La Paay in de Playboy*

  • Frank Versteeg, do 10 december 2009 09:42 Reageer op Frank

    Frank

    Sorry,

    Maar deze ophef vind ik een beetje overdreven.. want zolang we een politicus hebben rondlopen in nederland die de meest verschrikkelijke dingen zegt, dan lijkt mij dat een vreemde opmerking (over een vrouw die niet helemaal lekker in het bolletje is) toch niet echt iets waar we ons nu druk over moeten maken......

  • X. Trasmal, do 10 december 2009 09:34 Reageer op X.

    X.

    Nee, het klopt precies wat hij gezegd heeft. Ik dacht het al een tijdje, nu hoor ik het eens een keer. Het mooie is dat Patricia het ook hoorde en Joop en weet ik wie nog meer.
    Theo bedankt !

 

Reageren

Populaire opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven