10 november 11 10:37 Reageer (127) Economie RSS

Graus introduceert Fact Free verhoren

Funniest Home Videos nu ook in de Kamer

PVV-Tweede Kamerlid Dion Graus stapte afgelopen week woedend, razend en tierend uit de Commissie-De Wit. Zijn reden: Hij mocht geen kritische vragen stellen. Uit een filmpje van het verhoor van oud-ABN-topman Jan Peter Schmittmann blijkt nu hoe de vork echt in de steel steekt. Graus mocht wél alle vragen stellen die hij wilde, maar of dat een goed idee was… Oordeel zelf.

De PVV-er vroeg de oud-topman onder meer of het niet verstandiger zou zijn geweest om ABN Amro te nationaliseren, waarna Schmittmann met een stalen gezicht antwoordde dat ABN Amro ís genationaliseerd.

Laatste Reacties (127) Reageer Reacties in wachtrij: 0

  • Zeer Voornaam, wo 16 november 2011 19:55 Reageer op Zeer

    Hollanders spreken geen limburgs.

    In het vervolg dus geen woordjes als "enkel" meer invoegen.
    Die banklullen vragen zich af wat hun enkels ermee van doen hebben.

    "u krijgt enkel loon" werkt dus ook niet.
    "natuurlijk krijg ik loon, en een dikke bonus" zal het antwoord zijn.

    Gewoon roepen: " doe eens normaal man! " , doet het altijd goed.
    En je teennagels laten knippen, wat een grote tenen zeg.

  • El Che, vr 11 november 2011 12:45 Reageer op El

    El

    Het wordt steeds vermakelijker met de genante vertoningen van de pvv. Agemaatje wist er ook weer een buitensporige show van te maken. Wat een incompetente types toch bij de pvv. Je kunt er wel om lachen, maar dat verwacht je toch in eerste instantie niet van de "volksvertegenwoordiging".
    http://nos.nl/video/312411-liefdesverkaring-in-tweede-kamer.html

  • Artois Arnhem, vr 11 november 2011 12:05 Reageer op Artois

    Artois

    De Pinquin legt het af tegen de badman.

    De Pinquin interviewt Johan Cruyff
    ---------------------------------------------
    Waarom hebt u een mening over voetbal terwijl u zelf nooit op niveau heeft gespeeld?
    Waarom bent u niet gewoon lekker in Barcelona gaan wonen?
    Waarom werd u in de WKfinale van 1978 in de rust gewisseld?
    Waarom heeft u als bondscoach van Oranje een 4-4-2 gehanteerd?
    Waarom bent u nooit eens een jaartje bij Feyenoord gaan voetballen?
    Waarom bent u altijd zo conformistisch?

    Tja, een beetje zielig vind ik Dion ook wel.

  • Marjolein Stuijfbergen, vr 11 november 2011 11:49 Reageer op Marjolein

    Marjolein

    Sylvain Ephimenco in Trouw

    Binnen de PVV heeft de Dion Quichot zich gemanifesteerd:


    In de Limburgse persmappen vond ik verontrustende interviews van de man die zich als 'laatste Limburgse ridder' en 'Dion Quichot' omschrijft: 'Alles wat ik heb aangeraakt is in goud veranderd'. Hij kondigt ook alvast een film, een boek en een stripalbum aan over zijn Kamerjaren.

    Ik heb alvast alle Nederlandse windmolens voor onze Sancho Panza gewaarschuwd en een emmer vol koud water voor hem ­besteld..

    http://www.trouw.nl/tr/nl/6849/sylvain-ephimenco/article/detail/3024281/2011/11/09/Dion-Quichot.dhtml

  • Kitty In Nederland, vr 11 november 2011 09:56 Reageer op Kitty

    Kitty

    Caberet in topvorm....
    De zielige Dion die al twee jaar niet op vakantie is geweest boehoe!
    Jammer dat Koefnoen er alweer op zit voor dit seizoen.

  • Eric de Heer, vr 11 november 2011 07:47 Reageer op Eric

    Eric

    En ook nu weer laat DG waar hij werkelijk voor staat:
    Let maar eens op bij 2:49 over zijn inzet "voor Volk en Vaderland"
    Waar hebben we dat toch eens eerder gehoord.

    http://nos.nl/video/312046-dion-graus-over-zijn-plotselinge-vertrek.html

  • Frank Schutte, vr 11 november 2011 01:20 Reageer op Frank

    Frank

    Voor een volksvertegenwoordiger van de PVV vond ik dit door de bank genomen nog vrij intelligente vragen.

  • , vr 11 november 2011 11:25 in reactie op Frank Schutte Reageer op

    Hoe zou zijn ghost-writer heten?

    Aert?

  • Frank Schutte, vr 11 november 2011 17:32 in reactie op Reageer op Frank

    Frank

    Beste Katz heeft vele levens,
    Aert, nee dit is volgens mij heel herkenbaar.
    Martin Bosma, de elite van de PVV die wederom zijn bekwaamheid wil aantonen, en D. Graus deze vragen heeft meegegeven om die schijnelite van de bankwereld te laten ervaren hoe het politieke landschap is veranderd nu de PVV daar ook in vertegenwoordig is.
    Gewoon weer een gevalletje van niet verder zien dan je neus lang is.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Martin_Bosma

  • Harry Sangers, do 10 november 2011 23:27 Reageer op Harry

    Harry

    Dion Graus was zelf aan het schuteren bij de verhoren
    'Meneer Schmittmann,' begint Graus. 'Was het niet verstandiger geweest enkel het ABN AMRO-deel te nationaliseren , antwoord van
    Schmittmann: 'Bij mijn weten ís het ABN AMRO-deel genationaliseerd.' Graus: 'Ehh… Waarom bent u weggegaan bij de bank?' Schmittmann: 'Ik ben niet weggegaan bij de bank.' De overige commissieleden lieten Graus achteraf weten dat zijn verhoor 'niet goed' verliep. Dat hij daar niet blij mee is, is zijn zaak niet tegen kritiek kunnen dat past bij hem. Maar andere de schuld geven waar je al langer mee werkt dat is goedkoop iederen die de verhoren op TV gezien heeft weet het en het is nog te zien nos.nl/video dion-graus-stapt-uit-enquetecommissie.htlm. Het lijkt een beetje op een Funniest Home Video . Het blijkt dat hij wel zijn vragen mocht stellen, maar als je zo afgaat als Dion Graus kan je beter stil in een hoekje gaan zitten. En de overige commissie leden je excuus aanbieden. Men zou het eerder vergeten zijn dan op deze manier.

  • Freedom Waves, do 10 november 2011 23:21 Reageer op Freedom

    Freedom

    http://www.depers.nl/binnenland/609509/NOS-monteerde-verhoor-lullig.html

  • Marjolein Stuijfbergen, do 10 november 2011 22:18 Reageer op Marjolein

    Marjolein

    Hoezo zijn gezin? Dion Graus heeft alleen een vriendin die hem dagelijks overal met een camera volgt om een persoonlijke documentaire over hem te maken.

  • Raymond Bhagwandin, vr 11 november 2011 09:19 in reactie op Marjolein Stuijfbergen Reageer op Raymond

    Raymond

    "Hoezo zijn gezin? Dion Graus heeft alleen een vriendin die hem dagelijks overal met een camera volgt om een persoonlijke documentaire over hem te maken."

    Dat zei hij zelf, misschien rekent hij al zijn beesten tot het gezin, die heeft hij dan verwaarloosd, reden temeer voor de animal cops om een kijkje te gaan nemen en hem misschien als eerste in de boeien te slaan.
    Dat hij dagelijks door zijn vriendin wordt gefilmd vind ik verder prima als ook deze hoogstandjes worden vastgelegd voor het nageslacht.

  • Raymond Bhagwandin, do 10 november 2011 21:28 Reageer op Raymond

    Raymond

    De aap komt uit de mouw, Graus snapt er geen hol van, na twee jaar zwoegen waarbij vakanties werden opgeofferd, het gezin Graus werd verwaarloosd, wat volgens mij niet verkeerd is gezien zijn losse handjes, met zoveel onbenul een enquetecommissie beledigen, n.b waar hij zo zijn best deed het gewicht en de ernst over te brengen, voor mij eerder het na apen van eerdere enquetes, maakt duidelijk dat voor een land besturen je iets meer verstand van zaken moet hebben dan pak em beet een Bokito, een prettige bijkomstigheid van het feit dat de pvv geen mensen met hoogstaande kwaliteiten aantrekt, die laten zich niet in met dat allooi, dat wordt hun ondergang, vroeg of laat, een cordon sanitaire is allang gelegd. Het heeft daarom geen zin dit soort salonfähig te maken, het kan toch niet zo zijn dat s’lands eer wordt geschonden door het voorzitterschap van s’landsvergaderzaal uit handen te geven aan een infantiel intrigantje als Bosma; al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

  • Frenck Mahon, do 10 november 2011 20:36 Reageer op Frenck

    Frenck

    Onze Phytotherapeut heeft nog meer commissie's onderhanden, zoals Financiën en Economische Zaken, Landbouw en Innovatie. De Parlementaire enquêtecommissie financieel stelsel deed hij er even bij onze ridder.
    http://www.tweedekamer.nl/kamerleden/alle_kamerleden/graus_dion_jean_gilbert/index.jsp

  • YggY ..., do 10 november 2011 20:08 Reageer op YggY

    YggY

    Er is trouwens wel een verdedigingswijze om het oerdomme gedrag van Graus te bagatelliseren.

    Zelf een nog meer domme opmerking maken.

  • Peet Van Velzen, do 10 november 2011 18:27 Reageer op Peet

    Peet

    Met slim knipwerk kan je iedereen dom doen overkomen.

  • de_gewone man, do 10 november 2011 19:01 in reactie op Peet Van Velzen Reageer op de_gewone

    de_gewone

    Beste Mijnheer Peet, ik kom uit Heerlen en ken de Waarde Heer Graus persoonlijk. Geloof me hij heeft geen knip en plakwerk nodig om dom over te komen. Luister 30 seconden naar hem en je kan deze rasopportunist volledig naar waarde inschatten.

  • Gerard Lauwman, do 10 november 2011 19:41 in reactie op Peet Van Velzen Reageer op Gerard

    Gerard

    Kijk hier even voor een onversneden versie:
    http://nos.nl/video/311618-oudabntopman-bij-commissiede-wit.html

    Kan ik een reactie van je verwachten na het kijken van de video ?

  • patrick faas, do 10 november 2011 21:22 in reactie op Gerard Lauwman Reageer op patrick

    patrick

    Dank voor de link. "Geloof me, als ik, Dion Graus van de PVV, na twee jaar dag en nacht werken, alle vacanties op heb gegeven, ten koste van m'n gezin, ten koste van mijn eigen portefeuilles in de Kamer [!], als ik dan drie meter voor de finish stop, heeft dat een heel grondige reden. Geloof me maar."

    http://nos.nl/video/311891-graus-mij-is-de-mond-gesnoerd.html
    Ja dat willen we wel geloven, en nu we zijn vragen gezien hebben weten we wat die grondige reden is. Niet alleen de economische pagina's van de krant heeft hij overgeslagen, maar zelfs de voorpagina's. Ik stel me voor dat hij in paniek raakte toen hij in de commissie belandde. Hij moest snel gemiste scholing bijspijkeren. Op vacantie is hij wellicht met veel gemopper begonnen aan de werken van Adam Smith ofzo, maar niet erg ver gekomen. Aan de voorgeschiedenis van de huidige crisis is hij bij lange niet toegekomen. Zijn grondige reden: hij snapt er nog steeds de ballen van.

  • Herman AS, vr 11 november 2011 10:10 in reactie op patrick faas Reageer op Herman

    Herman

    "Op vacantie is hij wellicht met veel gemopper begonnen aan de werken van Adam Smith ofzo..."

    Hij dacht dat hij de werken van Adam Smith had meegenomen, maar het bleek "Kuifje, reis naar de maan" te zijn.

  • Reinaert de Vos, vr 11 november 2011 01:21 in reactie op Peet Van Velzen Reageer op Reinaert

    Reinaert

    Geinige opmerking Peet. Het cabaret gaat verder. Dat heeft onze eenhersencellige niet nodig, knip en plakwerk. Hij maakt zelf een nogal...euh...verknipte indruk.

  • Sylvia Stuurman, do 10 november 2011 18:17 Reageer op Sylvia

    Sylvia

    Hoe zit het trouwens met het geld dat hij krijgt voor het zitting nemen in die commissie?

  • Mostafa Mouktafi, do 10 november 2011 19:32 in reactie op Sylvia Stuurman Reageer op Mostafa

    Mostafa

    Dat geeft hij weg aan de goede doelen!

  • Sylvia Stuurman, do 10 november 2011 22:28 in reactie op Mostafa Mouktafi Reageer op Sylvia

    Sylvia

    Aan zielige cavia's ;-)

  • Marq Pas, do 10 november 2011 17:13 Reageer op Marq

    Marq

    Dit moet welhaast een complot van de Linkse Kerk zijn, de machtige wereldomspannende organisatie met als hoofddoel het zwartmaken van de PVV.
    Wat een onvoorstelbaar genante vertoning zeg, en vereeuwigd op youtube.

    Maar gelukkig maakte hij Schmittmann niet uit voor poedel of minaret.

  • , do 10 november 2011 17:44 in reactie op Marq Pas Reageer op

    Natuurlijk is het een complot van de linkse kerk!!!
    Niemand anders zou het toch in zijn hersens halen enigerlei vorm van kritiek op de brave caviavriend te hebben?

    Nee, dáár hoeft de pvv zich niet druk om te maken.
    Die Graus is helemaal toppie.

  • Dennis Mollis, do 10 november 2011 17:10 Reageer op Dennis

    Dennis

    Dit is volgens mij de enige manier om de PVV te bestrijden want in discussies is het gegeven dat de opponent lid is van de linkse kerk al reden genoeg om de beweging te doen groeien en dan doen argumenten er niet meer toe.

    Dat is precies waar al die goedgelovige linkse mensen die iedere keer weer het gesprek in alle redelijk hebben getracht te voeren met PVV aanhangers tegen aan gelopen zijn.

    De PVV is een beweging die als een komeet uit het niets gekomen is en zonder historische basis de kamer binnen gekomen is met een fractie die zoals is gebleken van kritiek van buiten geen angst hoeft te hebben want tot nu toe heeft elke aanval op de PVV hen meer virtuele zetels opgeleverd.

    De enige manier is hen zelf aan het woord te laten en te laten participeren zoals ook nu weer met Dion Graus die hopeloos door de mand valt als absolute nietsnut.

    Hij zegt 2 jaar lang alles tot aan vakanties toe opzij gezet te hebben om zich goed voor te kunnen bereiden op zijn rol in de enquêtecommissie. Ik vraag me af of hij de waarheid spreekt over zijn voorbereiding en of het bijvoorbeeld klopt dat hij 2 jaar lang al zijn vakanties ook echt opgeofferd heeft om zich voor te bereiden op zijn taak.

    Ik zal dan ook niet verbaasd zijn als ik, bijvoorbeeld in de krant van wakker Nederland, binnen niet al te lange tijd in de media geconfronteerd wordt met vakantiekiekjes waaruit blijkt dat Graus een loopje met de waarheid heeft genomen.

    Ik pleit hierbij hartstochtelijk voor meer ruimte voor PVV fractieleden om zich vrijelijk te mogen uiten in de media en veel tv optredens te geven waarbij zij vooral het woord mogen voeren over een zelf gekozen onderwerp.

  • kees van eck, do 10 november 2011 16:58 Reageer op kees

    kees

    In elk bedrijf of instelling komen de beste krachten bovendrijven. In de politiek kunnen ook onbenullen en incapabelen een gooi doen naar de macht. Dat zag Plato al en hij had groot gelijk! Nu de ondergang van de euro de politiek gijzelt en misschien wel bepaalt dat oude politiek moet worden vervangen (Gr, I, Ier, Sp, Slo, misschien zelf F) door nieuwe is de democratie op sterven na dood.

  • YggY ..., do 10 november 2011 16:06 Reageer op YggY

    YggY

    Toch heeft een topic zoals dit een aantal voordelen en gemakken.

    1. Er wordt de mogelijkheid geboden om eens hartelijk te lachen.
    2. Vooroordelen worden oordelen.
    3. Het intellectuele niveau van de PVV wordt pijnlijk duidelijk.

    en het belangrijkste dan nog wel,

    4. Het houdt de PVV-aanhang buiten de discussie.

    En dat is pure winst.

  • Isis Maät, do 10 november 2011 17:05 in reactie op YggY ... Reageer op Isis

    Isis

    "1. Er wordt de mogelijkheid geboden om eens hartelijk te lachen."
    ---------------------
    Heb ik gedaan.
    Freek de Jonge had het hem niet verbeterd.

  • , do 10 november 2011 17:22 in reactie op YggY ... Reageer op

    Vooral punt 1. deed hier opgeld.
    Jeetje, wat hebben we gelachen.
    Is de pvv toch nog ergens goed voor.

    ;)

  • Hendrik Jansen, do 10 november 2011 20:16 in reactie op Reageer op Hendrik

    Hendrik

    met dezelfde redenatie mag ik dus elke moslim aansprakelijk stellen voor de moord op theo van gogh..

    prima, weten we dat.

    grappig hoe je blijkbaar in het geval van een pvv-er wél de groep het gedrag van de eenling mag aanrekenen.

  • El Che, vr 11 november 2011 12:14 in reactie op Hendrik Jansen Reageer op El

    El

    Een redenatie van lik-me-vestje. Je gooit van alles op een hoop en trekt dan wereldvreemde, ongefundeerde conclusies. Je lijkt hierdoor wel een beetje op de incompente graus.

  • Thayli - Rah, do 10 november 2011 15:32 Reageer op Thayli

    Thayli

    Schitterend om te zien hoe Schmittman zijn lachen onderdrukt. Ik zou ook niet weten waar ik het moest laten als ik ondervraagd werd door zo'n incompetent, korzelig onderdeurtje.

  • The Boy Wonder, do 10 november 2011 15:24 Reageer op The Boy

    The Boy

    Er moet wel gezegd worden dat dion het in ieder geval probeert.

    Oke, het niveau is te hoog. Hij gaat waanzinnig af, maar hij probeert het.

    De veroordeelde ontuchtpleger en brievenbuspisser Lucassen is echt alleen maar aanwezig als zetelvulling.

  • Herman AS, do 10 november 2011 14:10 Reageer op Herman

    Herman

    Maar het allerergste is dat deze stoethaspel ook nog eens jaarlijks € 100.000 belastinggeld opstrijkt, waarvan nu toch wel duidelijk wordt dat het alleen presentiegeld is.

  • Kitty In Nederland, vr 11 november 2011 09:59 in reactie op Herman AS Reageer op Kitty

    Kitty

    En dan nog huilie huilie doen.....
    Het is toch wat we moeten echt medelijden met deze man hebben :-)

  • Ruud Wiemer, do 10 november 2011 14:07 Reageer op Ruud

    Ruud

    Ik heb altijd gezegd dat je pvvers moet laten praten dan vallen ze vanzelf weer door de mand. Net als destijds bij hun makkers van de lpf gebeurde.
    Nu zegt Graus dat hij zich jaren op de vragen heeft voorbereid, zelfs geen vakantie heeft gehad en nog gaat hij totaal de mist in. Die Graus is zelfs binnen de pvv een intellectueel unicum te noemen.

  • Social Darwinist, do 10 november 2011 15:56 in reactie op Ruud Wiemer Reageer op Social

    Social

    En dan roept hij ook nog tig keer voor microfoon als hij geïnterviewd wordt: Geloof me, geloof mij nu maar, geloof me maar als ik dat zeg.


    Tja, iemand die dat zo benadrukt geloof ik in ieder geval niet.

  • Marjolein Stuijfbergen, do 10 november 2011 13:40 Reageer op Marjolein

    Marjolein

    Jan Peter Schmittmann kan een glimlach bijna niet onderdrukken, is eerst zelfs nog verbaasd of hij de vraag wel goed gehoord heeft....

  • Ton evertsen, do 10 november 2011 13:29 Reageer op Ton

    Ton

    nu heb ik begrepen dat het filmpje geknipt is en niet helemaal de werkelijkheid weergeeft

    blijft raar dat er bezwaar is uit de commissie als hij een bankier wil vragen waarom hij 8 miljoen oprotpremie krijgt na gefaald te hebben

  • Gerald Thus, do 10 november 2011 13:57 in reactie op Ton evertsen Reageer op Gerald

    Gerald

    Leg dan even uit wát er uit het filmpje is geknipt.

  • Peet Van Velzen, do 10 november 2011 14:12 in reactie op Ton evertsen Reageer op Peet

    Peet

    Inderdaad. Ik zag het ook.

  • Marjolein Stuijfbergen, do 10 november 2011 14:34 in reactie op Peet Van Velzen Reageer op Marjolein

    Marjolein

    Dat maakt het toch niet minder genant?

  • karuna waaijer, do 10 november 2011 15:26 in reactie op Peet Van Velzen Reageer op karuna

    karuna

    Hihi, is dit nou echt het enige wat er te zeggen valt?
    Er is in het filmpje geknipt?
    Echt een fan van Graus neem ik aan?

  • Peet Van Velzen, do 10 november 2011 16:56 in reactie op karuna waaijer Reageer op Peet

    Peet

    ..[ Hihi, is dit nou echt het enige wat er te zeggen valt? ]..
    Nee hoor. Alleen: een andere post van mij kwam er niet door.

  • Ton evertsen, do 10 november 2011 22:15 in reactie op karuna waaijer Reageer op Ton

    Ton

    het enige wat er te zeggen valt een fan van Graus

    zomaar een stukje tekst wat jij neergezet hebt na knipwerk, lijkt me niet dat dat jouw boodschap is.

    weergeven dat iemand zijn werk niet aankan is goed
    een stuk video zo monteren dat het lijkt alsof is misleiding

    blijft de vraag overigens waarom de rest van de commissie zo pissig werd over zijn vraag waarom die bankier 8 miljoen belastinggeld meekreeg. Het feit dat heel veel bankiers, die de crisis veroorzaakten, met zakken belastinggeld hem gesmeerd zijn is relevant lijkt me

  • Huub Philippens, do 10 november 2011 14:17 in reactie op Ton evertsen Reageer op Huub

    Huub

    Wat valt er te knippen in het gebazel van een verknipte figuur?

  • YggY ..., do 10 november 2011 14:39 in reactie op Ton evertsen Reageer op YggY

    YggY

    nu heb ik begrepen dat het filmpje geknipt is en niet helemaal de werkelijkheid weergeeft
    ============

    Het eerste gedeelte van uw zin klopt maar dat is niet vreemd want iedere reportage die wordt gemaakt daar wordt in geknipt. Kijk voor de grap maar eens naar 1Vandaag als in politieke personen op zomerstage dan zult u zien dat er voor een rapportage van een paar minuten soms urenlange film is geschoten.

    Het tweede deel van uw zin is flauwekul.

  • Jan B, do 10 november 2011 14:42 in reactie op Ton evertsen Reageer op Jan

    Jan

    Whahahahaha. Die is goed. De volgende complottheorie. Kun je echt niks beters bedenken. En als het al zo is: er zijn ook stukken NIET uit het filmpje geknipt en die zouden zelfs voor mensen die niet al te snugger zijn boekdelen moeten spreken. Mijn advies: laat dit de afgang van Dion Graus blijven en zorg dat Ton Evertsen er niet in wordt meegesleurd.

  • Jan B, do 10 november 2011 15:37 in reactie op Jan B Reageer op Jan

    Jan

    PS Het "niet al te snugger" is (uiteraard) niet persoonlijk bedoeld. Laat daar geen misverstand over ontstaan. Wat ik bedoel is dat wanneer de fragmenten ook voor Henk en Ingrid (die soms inderdaad niet al te snugger overkomen) al boekdelen spreken, de rest van Nederland al helemaal niet in de uitvluchten zal trappen die nu her en der geformuleerd worden voor het ondermaatse optreden van Dion Graus.

  • Joe Speedboot, do 10 november 2011 15:44 in reactie op Ton evertsen Reageer op Joe

    Joe

    De stukken waarin niet geknipt is zeggen genoeg over de domheid van Graus. Deze zelfbenoemde 'ridder' hoort niet in zo'n commissie en ook niet in de kamer.

    Een uitgebreidere samenvatting is te zien op: http://nos.nl/video/311618-oudabntopman-bij-commissiede-wit.html

  • Christiaan Huygens, do 10 november 2011 16:56 in reactie op Ton evertsen Reageer op Christiaan

    Christiaan

    Moet je eens de teksten lezen van de diverse media, dan kan je een beeld vormen over wat er echt aan de hand is. Helaas geef je nu de indruk dat je maar wat roept.

  • Irma Noord, do 10 november 2011 13:25 Reageer op Irma

    Irma

    Zelfs GeenStijl heeft er geen goed woord voor over:
    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/11/dion_graus_oprotten.html

    Hoe ik er zelf over denk?
    Vertaling DE-En: graus bijv.nw. bijw.
    obnoxious, repulsive, repugnant, abhorrent, revolting, repelling
    DE: grauenerregend (bijv.nw. bijw.)EN: repellent, repulsive, revolting, terrible, horrible, dreadful,terrifying

  • , do 10 november 2011 13:46 in reactie op Irma Noord Reageer op

    Je zou verdikkeme haast medelijden met de smurf krijgen.
    Dacht hij dapper een beetje met modder te gooien, stond hij * tegen de wind in te behangen* , en krijgt hij de volle laag terug.

    (Zeilterm: als je moet kotsen want zeeziek, altijd van de wind AF)

  • Gerard Lauwman, do 10 november 2011 13:22 Reageer op Gerard

    Gerard

    Dit is ´m wel echt?
    We kijken niet naar Michiel Romeyn, die Dion Graus doet?

  • Dr. Strangelove, do 10 november 2011 13:19 Reageer op Dr.

    Dr.

    de bestaansgrond van de VVD dochter PVV was en is simpelweg: hou de kiezer weg bij links.

    zelfs het meeliften op de al bestaande imperialistische anti-moslim propaganda was de goedkope optie.

  • Jan van Rongen, do 10 november 2011 13:12 Reageer op Jan

    Jan

    Ik ben van mening veranderd. Niet dat het minder erg is, maar hij is totaal de weg kwijt. Hij lijkt mij eerder een erge black-out dan domheid. Als je daar zit, alle vragen hebt voorbereid met Roos Vermeij, de vragen staan gewoon op het scherm van de laptop, en dan dit... als het geen black-out is, dan Alzheimer of Korsakov.

  • Gerard Lauwman, do 10 november 2011 13:32 in reactie op Jan van Rongen Reageer op Gerard

    Gerard

    Dat idee heb ik ook, alsof hij aan de medicijnen is. Zijn reactie voor de NOS camara leek daar ook op: gedrogeerd staren met een droge mond.


    Wel aan het eind van dat interview proberen het framen van zijn Leider te immiteren : " 8 m-i-l-j-oe-n, 8 m-i-l-j-oe-n !!
    En dan nog voor Volk en Vaderland erachteraan zeggen... brrr.

  • Piet de Geus, do 10 november 2011 13:59 in reactie op Jan van Rongen Reageer op Piet

    Piet

    "als het geen black-out is"

    Nee, het is wat gebeurt als dit soort mensen de vrijheid neemt om te improviseren.

  • Jan van Rongen, do 10 november 2011 16:32 in reactie op Piet de Geus Reageer op Jan

    Jan

    " Nee, het is wat gebeurt als dit soort mensen de vrijheid neemt om te improviseren. "

    Het is mogelijk. Om met een aardige PvdA-ster, maar wel aartsvijand van de PVV, een paar vragen te moeten voorbereiden kan hem natuurlijk zo van zijn a-propos hebben gebracht dat hij in een groot gat viel en helemaal niets meer wist. Maar toch vreemd voor iemand die het als voormalig autoverkoper en vertegenwoordiger in diergeneesmiddelen vooral van zijn vlotte babbel moest hebben.

  • Piet de Geus, do 10 november 2011 20:00 in reactie op Jan van Rongen Reageer op Piet

    Piet

    "Maar toch vreemd voor iemand die het als voormalig autoverkoper en vertegenwoordiger in diergeneesmiddelen vooral van zijn vlotte babbel moest hebben."

    Maar die "vlotte babbel" ging natuurlijk wel over zaken die hij uit zijn hoofd op kon dreunen en die niet al te gecompliceerd waren. Ik neem toch aan dat hij niet over de medische aspecten van de diergeneesmiddelen hoefde te praten maar vooral over de leuke korting die hij "exclusief" mocht geven.

  • Evert van Vliet, do 10 november 2011 13:02 Reageer op Evert

    Evert

    Feiten en politiek gaan helemaal niet samen.

  • Gouden Ui, do 10 november 2011 12:52 Reageer op Gouden

    Gouden

    Wat een prutser. Wat een middelmaat. Dat is dan een volksvertegenwoordiger...

    Ik ben geen PVV-basher zoals velen op deze site, maar wat ben ik blij dat ik nimmer PVV gestemd heb.

    Ga assisteren bij de paddentrek of loop een dagje mee met de caviapolitie, maar laat politek over aan lieden met een IQ hoger 70.

  • Jan B, do 10 november 2011 15:38 in reactie op Gouden Ui Reageer op Jan

    Jan

    "Wat een middelmaat"

    Zelfs dat niet.

  • Michel Reiziger, do 10 november 2011 12:51 Reageer op Michel

    Michel

    Onze Animal Cop..Moehahahahaha

  • Mees ., do 10 november 2011 12:34 Reageer op Mees

    Mees

    Waarom Dion Graus echt opstapte uit commissie de Wit

    http://www.depers.nl/binnenland/609267/De-perverse-prikkels-van-Dion.html

  • , do 10 november 2011 13:00 in reactie op Mees . Reageer op

    Leuk, Mees.
    Aardige inkijkjes in het politieke métier.

    tnx.

  • de heer Meijerink, do 10 november 2011 12:15 Reageer op de heer

    de heer

    Tja, heeft heeft zijn '15 seconds of fame' reeds lang achter zich gelaten, die waren toen hij succesvol de caviapolitie introduceerde.
    Gelukkig las ik ook ergens dat het allemaal de schuld van die linkse rakkers van de NOS is dat hij zo stoethaspelig overkomt, want die hebben expres 'raar' zitten monteren. Hij gaat ze dus eerdaags hierover flink de oren wassen. Dan moet hij wel even vooraf mij waarschuwen, want daarvan wil ik ooggetuige zijn! Dat wordt lachen.

  • jan bakker, do 10 november 2011 11:58 Reageer op jan

    jan

    Die Graus is zo langzamerhand uitgrgroeid tot de `model-PVV´er`
    Zich via een bij elkaar gefantaseerdCV-tje de `partij`, sorry `de beweging`en de Kamer ingescharreld (lees het NRC-artikel `de 11 vellen van Dion Graus) , wat akkefietjes hier en daar met de officier van Justitie en Rechter wegens `losse handjes`, dubieus declaratiegedrag , vervolgens het land en de politie opzadelen met zijn eigen aan het ziekelijke grenzende fauna-obsessie en dan `omhoogvallen`in een enquetecommissie waarvoor je ten ene male de intellectuele bagage- en het abstractieniveau ontbreekt! Tsjah, dat gaat natuurlijk een keer fout! Dit soort ongeleide projectielen, trouwens die hele verzameling projectielen van de PVV-fracttie, scharrelen zich er ook nog telkenmale doorheen! En dan, steevast een terugkerend patroon:`het ligt aan hullie!!!`
    Of het nou aan de islam `in zijn algemeenheid` ligt, de rechtspraak `in zijn algemeenheid`Europa `in zijn algemeenheid, of in dit geval de enquete-commissie `in het bijzonder` , het is altijd hetzelfde liedje
    Verantwoordelijkheid eis , voor het kabinet, of, in dit geval een enquetecommissie ( op speciaal verzoek van de PVV!), en als ze dat krijgen, ervoor weglopen, simpelweg omdat het te hoog gegrepen is!

  • YggY ..., do 10 november 2011 11:56 Reageer op YggY

    YggY

    Het is natuurlijk hartelijk lachen om Groezelige Graus en het is allemaal ook wel erg komisch om te zien hoe iemand die totaal de intellectuele bagage mist om deel te kunnen nemen aan een parlementaire onderzoekscommissie hier op zo'n verschrikkelijke manier afgaat.

    Maar aan de andere kant is het diep triest hoe het soepzooitje van de PVV, want laten we even niet vergeten dat de hele PVV-fractie geen enkel gewicht heeft, politiek gezien, toch een regeringscoalitie gedoogt.

    Ik heb het al eens eerder gezegd maar Wilders maakt met zijn fractie de politiek volstrekt belachelijk en je moet je dan ergens ook nog zorgen gaan maken mocht deze club van absolute politieke nitwits ooit de grootste partij van Nederland worden. Je kunt je toch niet voorstellen dat Wilders ooit MP zou worden en dat hij zou moeten overleggen in Europees verband met een Merkel, een Sarkozy of met die luie Grieken laat staan om een onderhoud te hebben met die Islamitische aap van Erdogan, PVV- woorden trouwens.

    Ik klamp me maar vast aan de gedachte dat zelfs de VVD daar niet in zou trappen want hoewel ik bepaald geen fan ben van de VVD maar ze hebben wel het nodige kader in huis om het land te besturen alhoewel ik het met de wijze waarop dit gebeurt absoluut oneens ben.

    En verder wacht ik met spanning af hoe de heren Drammer, Duidelijk rechts, het Geweten en de heer Blondeman deze PVV-afgang recht gaan praten, ik zal ze vast een voorzetje geven, het is allemaal een groot links complot, het is de schuld van de PvdA, hondenbenamingen niet uitgezonderd en het ligt aan de afdracht regeling van de SP.

    Kom er maar in heren.

  • , do 10 november 2011 12:38 in reactie op YggY ... Reageer op

    Die reageren niet.
    Die zijn net iets slimmer dan Graus, dus die houen hun gezicht wel dicht.
    Hier valt niet tegen te praten, dit kan zelfs ons aller drampie niet meer recht breien.;)

  • Christiaan Huygens, do 10 november 2011 11:49 Reageer op Christiaan

    Christiaan

    Eindelijk weer eens een "leuke" topic. Ik blijf lachen om dat stuk onbenul.

    Ik mis wel onze neo liberale broeders. Het is stil aan de overkant.

  • Kees Gelijkhebber, do 10 november 2011 11:46 Reageer op Kees

    Kees

    Het is toch geen geheim dat de PVV-fractie voor een groot deel uit domoren bestaat. Iedereen die slimmer lijkt dan Wilders is een bedreiging en komt dus niet op een verkiesbare plaats. Vooruit maar, strikt genomen is het dus de schuld van Jan de Wit. Hij had kunnen weten dat Graus niet geschikt is voor de commissie. Daarmee is het dan ook de schuld van Roemer. Hij is de baas van De Wit. Bovendien praat ook hij met een zachte G. Niet echt relevant maar wel leuk om op te schrijven.

  • Tom Meijer, do 10 november 2011 12:14 in reactie op Kees Gelijkhebber Reageer op Tom

    Tom

    "Niet echt relevant maar wel leuk om op te schrijven."

    Ik begrijp de lol echt niet. Leg eens uit. Blijkbaar heb ik een ander gevoel voor humor.

  • de_gewone man, do 10 november 2011 13:44 in reactie op Tom Meijer Reageer op de_gewone

    de_gewone

    Tom, Limburgers bashen is ook een favoriete bezigheid.

  • patrick faas, do 10 november 2011 20:34 in reactie op de_gewone man Reageer op patrick

    patrick

    "Limburgers bashen is ook een favoriete bezigheid."

    "Tegenwoordig" zou ik erbij zeggen. Het is een nieuwe bezigheid, die geheel veroorzaakt is door de PVV. Haat zaaien werkt allicht naar twee kanten. Heel vervelend voor goede Limburgers die met hetzelfde accent spreken als het PVV tuig en de CDA huigelaars in de Kamer. Maar laat die goede Limburgers hun foute buren er dan op wijzen welke schade figuren als Graus en Wilders doen aan de reputatie van Limburg. U weet hoe lang Belgenmoppen gecirculeerd hebben in Nederland. Tegenwoordig zijn dat Limburgermoppen. Hoe lang nog? Doe er wat aan, goede Limburgers.

  • Lok Rup, do 10 november 2011 11:44 Reageer op Lok

    Lok

    De ene is een specialist in valvrije olifantenverblijven, de ander mept er op los als hij een slok teveel op heeft, de derde doet aan emprisch onderzoek naar de breedte van de gleuf van brievenbussen en bij elkaar moet ik ze als serieuze volksvertegenwoordigers beschouwen ??
    Het is om er intens droef van te worden.

    Is er nou geen dik betaald baantje voor onze Dion over als staatsoppertoezichthouder op het dierentuinwezen ?
    Daar zou hij zo op zijn plek zijn, deze vreemde, haast exotisch rare gebrilde sapiens-vogel tussen al dat andere exotische beestenspul.

    Neen, ik heb voor deze tekst niet 1 of ander heilig noch fascistisch boek geraadpleegd, maar ik moet van plaatsvervangende schaamte (bij gebrek daaraan bij deze club volkverneukers zelf) toch even deze volstrekt "foute" tekst uitkotsen.
    Waarvoor bij voorbaat mijn excuses aan de echt-beschaafden onder ons Jopers.

  • Jan B, do 10 november 2011 12:11 in reactie op Lok Rup Reageer op Jan

    Jan

    Uw excuses zijn niet aanvaard. U hoeft zich namelijk niet te excuseren want met uw tekst is niets mis.

  • Lok Rup, do 10 november 2011 13:46 in reactie op Jan B Reageer op Lok

    Lok

    ".... want met uw tekst is niets mis".

    oh la la !!

  • Tom Meijer, do 10 november 2011 12:15 in reactie op Lok Rup Reageer op Tom

    Tom

    "Waarvoor bij voorbaat mijn excuses aan de echt-beschaafden onder ons Jopers."

    Is aanvaard Ariz.

  • Lok Rup, do 10 november 2011 12:40 in reactie op Tom Meijer Reageer op Lok

    Lok

    Gratias ! Doet mij goed.

  • azazel semjasa, do 10 november 2011 11:44 Reageer op azazel

    azazel

    Hiermee bewijst Dion dat hij een prima minister van Financiën zal zijn als pappa Geert premier van het land is. Vooral de kennis die hij bezit en heeft laten zien aangaande deze materie maakt hem de perfecte minister van Financiën die Henk en Ingrid verdienen. Een ware aanwinst voor mensen die vanwege hun politieke desinteresse geen enkel benul hebben over het democratische reilen en zijlen binnen hun favoriete beweging de PVV en ondanks alles stug op ze blijven stemmen. Lang leve de onwetendheid van Henk en Ingrid

  • Evert van Vliet, do 10 november 2011 11:41 Reageer op Evert

    Evert

    Het is natuurlijk ook wel van de vergulde potten gerukt dat je überhaupt verstand zou moeten hebben van (inter)nationale monetaire systeempjes.

    Dat is iets dat voor het gemiddelde gehersenspoelde slachtoffer een paar bruggen te ver is.

  • Frenck Mahon, do 10 november 2011 11:38 Reageer op Frenck

    Frenck

    What's new.
    http://nos.nl/video/10292-kritiek-kamer-op-dion-graus.html
    Weglopen zit in zijn bloed.

  • robert vd heide, do 10 november 2011 13:57 in reactie op Frenck Mahon Reageer op robert

    robert

    staaltje 1 richtingsverkeer ,zoals gewoon bij de pvv ,,onwaardig gedrag

  • Frenck Mahon, do 10 november 2011 14:33 in reactie op robert vd heide Reageer op Frenck

    Frenck

    Maar hij zet wel een eigen trend met "de Bokito walk of shame".

  • Huub Philippens, do 10 november 2011 11:23 Reageer op Huub

    Huub

    Over de afgang van Graus wordt breeduit getwitterd.
    tot mijn verbazing stond er vandaag in Trouw een artikel over, maar daar wordt in het begin even vermeld dat het mogelijk is dat hij het allemaal niet meer kon volgen, en vervolgens wordt er serieus over gesproken dat hij bij de nabespreking het gevoel zou kunnen hebben gehad dat hij beperkt zou worden in zijn vrijheid van meningsuiting. Dat laatste is zeker niet het geval. Trouw slaat daar de plank volkomen mis.
    Ander in de De Pers. Daar worden de twee factoren die een rol spelen helder genoemd:
    a. De PVV kan in deze commissie niet scoren: er moet hier serieus onderzoek worden gedaan, en er is daar door die partij geen eer aan te behalen,
    b. Graus zonk steeds verder door de vloer omdat hij er geen iota van begreep en begrijpt en nu koos hij de vlucht naar voren door wild om zich heen te slaan en uit te roepen dat hij gepakt werd en bovendien zijn gezin moest verwaarlozen omdat hij zo hard moest werken.
    We weten hoe de PVV een hoog gehalte aan nitwits heeft, die dat proberen te verbloemen door een brutale grote mond op te zetten.
    Haar kiezers zullen langzaam maar zeker toch door moeten krijgen dat van deze mannetjes en vrouwtjes toch niets te verwachten valt.

  • The Boy Wonder, do 10 november 2011 11:23 Reageer op The Boy

    The Boy

    "De onwetende die zijn mond houdt wordt voor wijs aangezien. "

    Grauss had zijn mond moeten houden en gewichtig met zijn hoofd moeten knikken bij de vragen die anderen stelden. Dan had niemand door gehad dat hij duidelijk de intellectuele bagage mist voor dit onderwerp.

    Nee, wat doet Grauss? Een opsomming:

    - Hij legt de schuld neer bij de andere leden van de commissie en kruipt in de slachtofferrol.
    - Hij gaat in de 3e persoon over zichzelf praten
    - Hij licht zijn vertrek niet toe want: "Als Dion Grauss 3 jaar lang al zijn vakanties en vrije tijd opgeeft ten koste van zijn gezinsleven en dan 3 meter voor de finish er mee stopt dan is er echt wel wat aan de hand, geloof me nou maar"
    - Hij benadrukt dat hij de enige was die zich er in vast beet als "een terrier"

    En een dag later hebben we beeld en geluid en daar blijkt het tegenovergestelde uit. Het is gewoon een incapabele Jan Lul, het domste persoon in de hele ruimte die iets moet onderzoeken waar hij echt helemaal niks van snapt en waar hij gewoon de dossierkennis niet van heeft. Wat flater, wat een afgang.

    Had je mond gehouden, je hebt nu zelf in de vlek geroerd en deze groter gemaakt. Wat een idioten daar bij de PVV.

  • Piet de Geus, do 10 november 2011 11:21 Reageer op Piet

    Piet

    Schmittmann heeft zoveel geduld met Graus dat hij, mocht de nood aan de man komen, zo een tweede carrière kan starten als inrichtingwerker.

  • , do 10 november 2011 12:47 in reactie op Piet de Geus Reageer op

    Die zijn anders niet altijd zo lakoniek, hoor!

  • Jan B, do 10 november 2011 11:12 Reageer op Jan

    Jan

    Dion Graus beweert dat de andere comissieleden hem de mond wilden snoeren. Bij deze beelden kun je je dat levendig voorstellen.

  • Hugo Freutel, do 10 november 2011 11:12 Reageer op Hugo

    Hugo

    Het financieel specialistisch niveau van deze enquete commissie is bedroevend laag. Dit filmpje spant de kroon, maar ook de overige enquete commissieleden schijnen weinig financiele kennis achtergrond te hebben. Wat mij bij de vorige enquete van de Commissie de Wit al opviel, is dat er nauwelijks wordt doorgevraagd.

    Als politici wel verstand hadden van financiële zaken hadden, zaten we nu niet in een financiele banken- en euro-crisis.

  • Irma Noord, do 10 november 2011 11:48 in reactie op Hugo Freutel Reageer op Irma

    Irma

    Het was dan ook de afspraak om NIET de financieel woordvoerders in de commissie te zetten. Een afspraak die ik nooit heb begrepen.......

  • Hugo Freutel, do 10 november 2011 22:18 in reactie op Irma Noord Reageer op Hugo

    Hugo

    Financieel specialisten lopen de dieur plat bij het Min. Van Financiën en zijn derhalve niet objectief. Was volgens mij de reden om geen specialisten in de commissie te zetten. Waarom geen externe specialisten inzetten, zoals tijden het onderzoek naar de inval in Irak?

  • Dehnus Nörder, do 10 november 2011 11:11 Reageer op Dehnus

    Dehnus

    Dit is toch erg, hij mag alles vragen en zeggen, en er komt een opmerking over het niveau en of hij dat niet meer wil doen en meneer word Boos. En mensen hadden een hekel aan de SP voor het simplistisch zijn, dit licht op een niveau van borrelpraat waarbij de mensen zo dronken zijn dat ze geen zinnen meer kunnen bouwen. Dit kan toch niet in een tweede kamer jongens, het is een "get rich quick scheme" van mensen geworden. Politieke Carrière..... het is niet meer over je waarden en je politieke ideeën nee het is over de centjes en je CV.

    Limbo's ..... het is geen toevoeging van het land en dient uitgezet te worden naar Limbabwe. Een land wat toevallig op dezelfde plek als Limburg licht en waar normale leuke Limburgers wonen :).

  • Des Duivels, do 10 november 2011 11:09 Reageer op Des

    Des

    Dion Graus.... hahahaha... kan zich beter met cavia's bemoeien..

  • , do 10 november 2011 12:55 in reactie op Des Duivels Reageer op

    Zo langzaamaan ben ik van mening dat je dat die cavia's niet kunt aandoen....
    Het zal je toch gebeuren dat deze halve gare zich met jouw welzijn gaat zitten bemoeien.

  • Baron van Tast tot Zeveren, do 10 november 2011 13:25 in reactie op Des Duivels Reageer op Baron

    Baron

    Dat is zielig voor die cavia's!

  • Hjalmar Hoort, do 10 november 2011 11:09 Reageer op Hjalmar

    Hjalmar

    Hoorde het vanochtend op BNR ja. Echt tenenkrommend. Maar dat wisten we natuurlijk allang.

  • Evert van Vliet, do 10 november 2011 11:06 Reageer op Evert

    Evert

    Graus introduceert helemaal niets, de (inter)nationale saampjes-be-leving(en) zijn stuk voor stuk fact(s) free.

    Alhoewel het natuurlijk wel heel verleidelijk is om daar per (indoctri)natie inhoudelijk over in 'debat' te gaan.

  • , do 10 november 2011 11:04 Reageer op

    Nogmaals bekeken:
    Wat heerlijk.
    Ze bestaan dus toch nog , de echte onvervalste idioten.

    Er valt niet eens een verzachtende term voor te verzinnen.
    Knots.
    Kierewiet.
    En vrijwel geheel achterlijk.

    En dat zit in de kamer.........als vertegenwoordiger van een bepaakd volksdeel.....
    ...........
    zucht.

  • Evert van Vliet, do 10 november 2011 11:21 in reactie op Reageer op Evert

    Evert

    Voor een volksdeel heb je eerst een volk nodig. wat er op de duiten staat vermeld is allemaal fact-free ontvangen.

  • Marc Brama, do 10 november 2011 11:40 in reactie op Reageer op Marc

    Marc

    Maar de PVV aanhang zal dit optreden van Graus waarschijnlijk als briljant ervaren en van mening zijn dat Graus ze toch echt eens goed de oren heeft gewassen. Het zou me niks verbazen als dit de PVV zo dadelijk ook nog één of twee zetels in de peilingen laat stijgen. Tegen zoiets sta je gewoon machteloos. Overdrijf ik het nu? Misschien wel... misschien dat de PVV aanhang tóch zo langzamerhand met een wat kritischer oog naar deze beweging gaat kijken. Hoe kun je met zo'n aaneenschakeling van idiotie zo constant blijven in de peilingen?!

  • , do 10 november 2011 12:42 in reactie op Marc Brama Reageer op

    Als de pvv-aanhang dit briljant vindt weten we meteen weer iets meer over de kwaliteit van die aanhang.
    Toch?

  • Ruud Wiemer, do 10 november 2011 11:04 Reageer op Ruud

    Ruud

    Graus mist gewoon de intellectuele bagage om over dit onderwerp vragen te kunnen stellen. De vragen die hij stelt zijn volkomen nutteloos omdat ze totaal bezijden de realiteit zijn. Schmittmann kan amper zijn lachen inhouden over zoveel onnozelheid. Nu vervalt hij in het oude pvv spel van zich onderdompelen in de slachtofferrol. Want de commissie heeft het verkeerd gedaan, hiermee maakt hij er een beschamende vertoning van.
    Gisteren zou hij aanwezig zijn bij Pauw en Witteman maar hij liet het afweten, bang voor kritische vragen.

  • Marjolein Stuijfbergen, do 10 november 2011 13:26 in reactie op Ruud Wiemer Reageer op Marjolein

    Marjolein

    " Gisteren zou hij aanwezig zijn bij Pauw en Witteman maar hij liet het afweten, bang voor kritische vragen""

    Reken maar dat hij is teruggefloten. De man heeft behoorlijk narcistische trekjes; zijn vriendin filmt alles omdat hij van zichzelf van mening is dat hij gouden handjes heeft!!!

  • Freedom Waves, do 10 november 2011 11:00 Reageer op Freedom

    Freedom

    Ik hoorde het gebeuren want ik zat met mijn rug naar de TV.
    Ik zie nu de gezichtsuitdrukking erbij van Schmittmann en volgens mij doet hij zijn uiterste best om niet in schamper grijnzen uit te barsten.

    Knap van die man om zijn gezicht zo in de plooi te houden.

  • , do 10 november 2011 12:44 in reactie op Freedom Waves Reageer op

    Nou, je kon anders wel zien dat het hem moeite kostte!
    Maar ik weet dat je soms in dergelijke situaties je wangen kapot zit te kauwen van ellende, want je mag niet luidop of zichtbaar lachen!!

  • , do 10 november 2011 11:00 Reageer op

    Gisteren had hij nog een heel grote mond op TV.
    Leuk dit nu te zien.....

  • Joop Schouten, do 10 november 2011 10:58 Reageer op Joop

    Joop

    Kwantumkop's volgzaam bruin schaap blaat bloopers.

  • Reinaert de Vos, do 10 november 2011 10:58 Reageer op Reinaert

    Reinaert

    Hahahaha, wat heerlijk weer die hondjesknuffelaar. Hij weet gewoon zichtbaar niet waar hij het over heeft. Het groeit hem boven het hoofd en hij gaat nu gewoon met een populistische kutsmoes weg.

  • Bernie Whistler, do 10 november 2011 10:57 Reageer op Bernie

    Bernie

    Geweldig he, hoe zwangere vrouwenmepper Dion Graus zwaar en metersdiep blunderde door niet op de hoogte te zijn van de feitelijke status quo rond de bank en daar vervolgens een hele foute vraag op stelde, die duidelijk maakte dat de kopvoddenrukker simpelweg zijn huiswerk niet had gedaan. En...erger nog: gewoon veel te licht bleek voor de redelijk zware en niet te onderschatten functie van commissielid in juist deze kwestie.

    Graus loog dus ronduit voor de camera's en schrijvende pers toen hij verklaarde "...dat mijn mij de mond werd gesnoerd.."

    Het gebeurt maar zelden dat we een parlementariër, zelfs een louche PVV'er, zo diep zien wegzinken. Als Graus deze kersverse frustratie maar niet (volgens beproefd model) op zijn gezin gaat uitleven. Zijn gezin dat hij zo liefdevol aanhaalde toen hij zich de netelige kwestie moest uitliegen... Waar je familie al niet goed voor is.

  • Hein Eken ., do 10 november 2011 10:56 Reageer op Hein Eken

    Hein Eken

    deze meneer krijgt iedere maand 10000 euro gestort,het is toch godsschandalig,wat een ontzettende domme lul.

  • Jan van Rongen, do 10 november 2011 11:37 in reactie op Hein Eken . Reageer op Jan

    Jan

    Het is veel, maar niet zo veel: 7311 in de maand. Bruto. Maar voor iemand als Graus veel te veel ja.

    Het is misschien ook verstandig zijn cv nog eens door te lopen. Zie de respectabele NRC in 2006:

    http://vorige.nrc.nl/dossiers/verkiezingen2006/article1750394.ece/Dion_Graus,_nooit_veroordeeld

  • Zeer Voornaam, wo 16 november 2011 19:58 in reactie op Hein Eken . Reageer op Zeer

    " deze meneer krijgt iedere maand 10000 euro gestort "

    Zo dom is ie dus niet, mij is het niet gelukt.

  • hr. arryo, do 10 november 2011 10:55 Reageer op hr.

    hr.

    Ein Graus ist er, ja, kann man wohl sagen...
    (http://www.mijnwoordenboek.nl/vertalen.php?woord=graus&src=DE&des=NL)

  • , do 10 november 2011 11:18 in reactie op hr. arryo Reageer op

    Volldeb, zal je bedoelen.
    Mehr wird's nicht.

  • hr. arryo, do 10 november 2011 11:39 in reactie op Reageer op hr.

    hr.

    ??
    Die Suche nach Volldeb in den Enzyklopädien ergab keinen Treffer.

  • , do 10 november 2011 12:40 in reactie op hr. arryo Reageer op

    Is een gebruikelijke Duitse term(afkorting) voor
    Vollkommen Debil.
    Maar het klopt, in een gewoon woordenboek zal dat woord niet voorkomen..................sowwie!

  • Social Darwinist, do 10 november 2011 16:12 in reactie op Reageer op Social

    Social

    Duitsers zeggen gewoon: Vollidiot! Heb je geen google-vertalen voor nodig..:-)

  • , do 10 november 2011 17:29 in reactie op Social Darwinist Reageer op

    Dat zeggen ze in het NW deel van Duitsland, in het Schwäbisch-Bayerisch deel hebben ze het toch écht over een Volldeb. ;-)
    Maar laten we wel zijn, beide omschrijvingen zijn volmaakt, toch?

  • Wout Berlinck, do 10 november 2011 17:17 in reactie op Reageer op Wout

    Wout

    Moet U het wel correct spellen, volldepp.

    http://www.dict.cc/deutsch-englisch/Volldepp.html
    NOUN der Volldepp | die Volldeppen
    Volldepp {m} [ugs.]
    moron [coll.]
    dipshit [vulg.]

    http://www.dict.cc/?s=volldeb
    Sorry, no translations found!

    Herhaling van zetten :-p
    http://www.joop.nl/wereld/detail/artikel/japan_roept_nucleaire_noodtoestand_uit/

  • , do 10 november 2011 18:06 in reactie op Wout Berlinck Reageer op

    Weet ik allemaal , laiverd!
    Maar leuk dat je dit allemaal aansleept!

    Mwam.

  • Eline W, do 10 november 2011 10:54 Reageer op Eline

    Eline

    Volgens de telegraaf waren zijn vragen te kritisch toch?

  • Hein van Leeuwen, do 10 november 2011 11:34 in reactie op Eline W Reageer op Hein

    Hein

    Nee, ook de Telegraaf geeft het werkelijke beeld, in ieder geval op de webversie...

 

Reageren

opiniemakers

Populair

Scroll naar boven Scroll naar boven